Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:51
Onderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
|
|
|
met "de zondagen" worden de sub-hoofdstukken van de Heidelberger Cathachismus bedoeld;
het geheel van de HC is ingedeeld in meerdere stukken; - zondag 1 en 2 inleiding - zondag 2-4 van des mensen ellende - zondag 5-8 van des mensen verlossing - zondag 9-10 van de Vader en de schepping - zondag 11-19 van de Zoon en de verlossing - zondag 20-22 van de Heilige Geest en onze heiligmaking - zondag 23-24 van de rechtvaardigmaking - zondag 25 van de sacramenten - zondag 26-27 van de heilige doop - zondag 28-30 van het heilig avondmaal - zondag 31 over de sleutels van het hemelrijk - zondag 32-33 over de dankbaarheid - zondag 34-44 over de wet - zondag 45-52 over het gebed (het onze Vader)
elke zondag bestaat weer uit een aantal vragen, met bijbelteksten erbij, waar de antwoorden gevonden zijn op de vraag.
wat mij persoonlijk opvalt, is dat er in de gemeente waaruit ik zelf kom, van huis uit, in een preek veel aandacht wordt besteed aan "de ellende" aan "de verlossing" nog wel toegekomen wordt, en met "de dankbaarheid" (lees; zekerheid van het geloof) uiterst voorzichtig wordt omgesprongen.
als je naar de Heidelberger kijkt, zie je dat de ellende nog wel genoemd wordt; de verlossing aandacht krijgt, en op het hele proces na de verlossing min of meer de meeste nadruk gelegt word; ik ervaarde dat als nadenker!
voor degenen die de cathachismus niet kennen, hier een link; http://www.online-bijbel.nl/catechismus/volledig/
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 10 juli 2011, 09:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:29
Onderwerp: jaartelling in de Bijbel
|
|
|
dank je, suus
(weer wat geleerd, marylien; waar cm al niet goed voor is, he?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:11
Onderwerp: jaartelling in de Bijbel
|
|
|
volgens mij heb ik hier op het forum ook wel eens de verklaring gelezen dat er ergens in de eerste bijbelboeken zou staan, dat het God op een gegeven moment besloot de mensen minder levenstijd te geven.........?
wie weet er nog waar dat staat? was jij dat niet susannah?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 08:52
Onderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
|
|
|
MARK811 schreef: | Maar ik was van de week in kerk van de gereformeerde gemeente in opheusen. Daar werd opvallend vaak de heidelberger catechismus aangehaald. |
ik denk dat er in de gereformeerde gemeenten onderschreven wordt, dat de Bijbel van kaft tot kaft Gods eigen Woord is, en de Heidelberger Cathechismus niet. in de praktijk zie je wel vaak, dat de Heidelberger Cathachismus gezien word als gebaseerd op de Bijbel, en als kapstok wordt gebruikt om bepaalde dogma's te plaatsen. het voordeel is namelijk, dat in dit leerboek, wat de cathechesanten vrijwel uit hun hoofd leren, gelijk de bijbelteksten genoemd worden, waar je de informatie waar het over gaat terug kunt vinden. gevoelsmatig zullen de meeste mensen binnen reformatorische kerkgenootschappen ook de Heidelberger als onfeilbaar ervaren, verwacht ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 08:35
Onderwerp: Waarom is het forum openbaar?
|
|
|
SUSAN198 schreef: | Mieke schreef?? Wie is Mieke dan weer? Goed idee dus om met het forum te stoppen? |
susan; als je iets hoger op de pagina kijkt, kom je de reactie van mieke364 tegen, waarin zij zo vriendelijk is, je uitleg te geven. waarschijnlijk heb je haar bijdrage gemist?
daaronder; wanneer er iemand reageert op de bijdrage van mieke, staat er; mieke schreef;.........met daaronder de bijdrage van degene die de reactie plaatst. (dit effect krijg je als je in de reactie klikt op [reageren]) soms is het nodig een paar pagina's terug te lezen om de bijdrage te vinden waarop gereageerd is.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 9 juli 2011, 08:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 08:13
Onderwerp: ga je mee op 2 juli? picknick op de hei in ede; evt met bbq
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | De enige reden dat ik dit stukje plaatste is dat Crossroad er naar vroeg, niet om voor de 100ste keer de discussie op te starten. |
zullen we doen wie het langst zijn/haar mond kan houden, annet? doe ik hier met de kinderen ook nog al eensll
smakelijke en gezellige barbeque gewenst voor vanavond!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 9 juli 2011, 08:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:49
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARIA576 schreef: | nou...eieren koken...die stuk gaan in de pan..poosje wachten...en je hebt een pan die schoongebikt moet worden met een beitel! (of zal ik 'm gewoon weggooien...?) |
ik zou hem eerst met (voldoende water...... ) en een flinke schep soda laten doorkoken, maria; grote kans dat je het meeste vuil dan al kwijt bent; dan een brillo schuursponsje erdoor en voila........
(zoiets zou mij nou nóóóóit gebeuren; hier brand nooit niets aan!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 08:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
IMKE917 schreef: | Is dat zo een klussendienst op CM
waarom hoor ik dat nou niet eerder....?? |
o ja hoor, imke; huizen werden in een enkel geval compleet gestript, door een cm-team; in regio zuid een verhuizing met mens-kracht van site-genoten! schilderen van een compleet woonhuis regio arnhem is ook geen enkel probleem; en een poosje geleden nog werd er bij iemand een nieuw terras en tuinpad aangelegd bij een vrouw die dat zelf echt niet zag zitten.
er werd best regelmatig samen iets aangepakt eigenlijk.
(vraag griffin maar; hij was volgens mij op drie van de vier locaties behulpzaam.)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 8 juli 2011, 09:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 08:41
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
geplaatst namens jan.....; ..................................................................................................... Allereerst was het hartstikke fijn zaterdag ook al was de groep erg klein.
Voor de volgende picknick/bbq. Waar ik mee zit, is een bbq. Daarom is mijn vraag of er mensen een bbq mee kunnen nemen. Je weet hoe we hebben zitten te knoeien zaterdag. Het bbqen zelf doe ik graag, dus dat maakt niet uit. Ik hoor wel weer van je, groetjes Jan. (regio 0172) ......................................................................................................
zelf heb ik nog een kleine oude bbq staan, maar dat ding is bepaald niet nieuw meer; zijn er nog anderen die evt iets zouden kunnen betekenen misschien?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 8 juli 2011, 08:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 08:31
Onderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk
|
|
|
je hebt gelijk, roady; de tekst die ik bedoelde staat in jesaja 58;
dan zal uw licht voortbreken als de dageraad, en uw genezing zal snellijk uitspruiten en de HEERE zal u gedurig leiden.
een mooie zegen, maar toch wel heel wat anders!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 21:05
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | de Geiten: hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio.... mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327 [voormalig lid] maria576, regio 038, indien vervoer Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV
de Bokken: maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030 dirkjan078, 44 jaar, regio 0575 jonasveve733, 51 jaar, regio 070 marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.)
|
griffin; wat doen al die geiten en bokken op het lijstje?? straks wordt het mekkeren op de hei!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 20:59
|
|
|
het getuigd denk ik van een stukje eigen identiteit, wanneer je keuzes kunt en durft maken, annette! ik denk dat je als gezinnetje ook dichter bij huis gezellig met elkaar kunt picknicken.......in de tuin van jullie nieuwe huis, bijvoorbeeld!!
uiteraard had ik het erg leuk gevonden je eens te ontmoeten, maar mocht dat er van komen, dan dat zal dan niet op een picknick zijn. en een discussie op een mooie avond als deze lijkt me inderdaad geen strak plan; gelijk heb je!
ps. gaat het al beter met je rug? niet echt het ideale moment om tijdens het verhuizen op gestrekt op de bank terecht te komen, he? ik hoop voor je dat je snel weer "in de benen" bent. beterschap in elk geval!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 18:06
Onderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk
|
|
|
ROADY641 schreef: | De Heere God heeft de blijmoedige gever lief.
Beproeft Mij daar toch mee, zegt de Heere, dan zal ik de sluizen van de hemel voor jullie openen. |
de tweede tekst die je noemt kun je volgens mij in jesaja terugvinden, en al is het een prachtige tekst; hij gaat over het losmaken van knopen van onrecht, en het weldoen aan medemensen......... niet over het geven van tienden aan de kerkelijke gemeente.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 08:59
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | *zucht* |
wat zou het leven toch saai zijn, hé griffin; als een mens een dag niets te zuchten had.
je zucht voorbeeldig; kun jij de komende twee weken het lijstje kloppend houden? ik hoop namelijk twee weekjes weg te gaan......... en t zuchten gaat je zo goed af! ik delegeer het graag naar je!
overigens; ik had het lijstje van crossroad te pakken, hoor!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 7 juli 2011, 09:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 00:26
|
|
|
THOMAS968 schreef: | ALLES GOED, LIESBETH??? |
marijan; hoe is het met je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 22:44
|
|
|
SUSAN198 schreef: | Als ik wil reageren op een forumbericht dan lees ik bovenaan:
Let op: dit forum is openbaar. Niet-leden kunnen meelezen. Om je privacy te waarborgen kun je bij profielinstellingen instellen dat je foto afgeschermd wordt voor niet-leden.
Waarom is het openbaar? Waarom zouden niet-leden mee moeten kunnen lezen met wat wij schrijven? Eigenlijk sta ik hier niet achter. |
er zijn nog veel meer leden die er niet achter staan, susan; er zijn zelfs mensen die niet aan dit forum willen deelnemen, om die reden. maar helaas; christianmatch heeft de keuze gemaakt dit forum openbaar te laten blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 22:41
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weet je nu wat ik nu niet begrijp, dat W'tje kon zien wat er geschreven stond terwijl ze niet eens op mijn profiel was geweest. IK EIS UITLEG
Hetzelfde geldt voor Hannah |
lekker, he, mario? IJS!! doe mij maar twee bolletjes mokka asjeblieft..........
(volgens mij kunnen anderen niet zien welke profielen jij bezoekt? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 18:00
Onderwerp: zou jij baalen als je geen eigen kinderen zou hebben ?
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | zou jij baalen als je geen eigen kinderen zou hebben of krijgen ?
waarom wel en waarom niet ? |
ik heb geen biologisch eigen kinderen. ik denk dat het voor de één meer moeite kost dit te accepteren en verwerken, dan voor de ander.
zelf heb ik nu gekozen voor pleegouderschap; immers; er zijn zoveel kinderen die een warm en veilig plekje nodig hebben! ik heb er nog nooit één moment spijt van gehad, want ook al zijn ze "niet uit eigen buik gerold", en vragen zij vaak meer zorg dan gemiddeld; ik houd wel degelijk van hen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | Daarentegen kon het ook mij niet ontgaan dat van de "megafestivals" van voorheen, maar een fractie overbleef.
Pieter, dat wou ik ff kwijt |
de 30e juli telt de picknick-fractie tot nu toe 26 leden....
hannah; wil niets kwijt;
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 6 juli 2011, 17:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:45
|
|
|
nog even alle info op een rijtje; (mede als antwoord op de vraag van jonasveve )
we willen dus op zaterdag 30 juli voor de achtste keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders..... er zijn mensen die graag de bbq op de picknick plaats aan willen steken; dus je kunt eigen vlees, sausjes en niet te vergeten houtskool!! meenemen. ook voor de barbeque geld; ieder zorgt in principe voor zichzelf. wil je niet barbequen, dan ben je uiteraard met een broodje kaas net zo welkom als met een barbeque-worstje!!
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:43
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio.... mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327 [voormalig lid]
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 griffin748, 40 jaar, regio 035, bbq? leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... en volgt cursus bij Crossroad jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030 dirkjan078, 44 jaar, regio 0575 jonasveve733, 51 jaar, regio 070
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:22
Onderwerp: Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ik bedoel nabestaanden niet met weduwen of weduwnaren dat is weer fout opgevat |
over het algemeen worden de mensen die achter blijven na een overlijden, "nabestaanden" genoemd, anita. wat bedoel je dan wél met dit woord?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 23:06
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Verdorie ik heb dus weer wat gemist Ik vraag me wel af wat hij met die blauwe meloen van plan is... |
dat kun je dus zien op het profiel van mario, frank! eerst stond er alleen een "opsluit-code" en nu is het het filmpje dat mario bedoelde.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:20
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik dacht dat jij wel wat gewend bent Hannah valt me tegen dat je van zoiets al schrikt.. kom op... grote meid zijn |
ach, ik had niet het idee, dat ik ergens snel van schrik; maar ik begrijp niet altijd alles, ben ik bang. sommige reacties op dit topic klinken me niet zo heel "made by the Lord" in mijn oren; het lijkt of er iemand een verwond hart heeft, al kan ik dat uiteraard mis hebben.
overigens vind ik het heel kwetsend, dat Anita schrijft dat dit geen site zou zijn voor "nabestaanden en gehuwden" aangezien er ook een heel aantal weduwen en weduwnaren op deze site staan; de gehuwden op deze site zijn soms pas sinds kort alleen-wonend, en zitten dus ook nog volop in het verwerkingsproces; de scheiding nog niet officieel rond, dus ook zij hebben vaak behoefte aan "lotgenoten-contact". zij zijn juist degenen die onder "burgelijke staat" naar waarheid invullen "gehuwd" te zijn, in tegenstelling tot anderen die maar vast aangeven "gescheiden" te zijn. ik denk dat Anita deze mensen tekort doet in haar bijdrage, helaas.
wat ik jammer vind, is dat er veel mensen onnodig gekwetst lijken te worden, en dat alles onder de noemer van "Gods zegen gewenst door een hart made by the Lord".
tot slot; jammer dat ik je alwéér tegenval, Pieter, en je had al niet zo'n hoog petje van me op, haha! ik zal mijn best doen snel groot te groeien, en mijn snappertje even na laten kijken, misschien kan ik dit topic dan beter snapperen....
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 5 juli 2011, 22:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:25
|
|
|
ANITA695 schreef: | SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN
GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 08:46
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
haha, gaat vast goed komen, willemijn; van mij ook gefeliciteerd; heb je een fijne dag gehad?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 08:42
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ach, da's nou ook wat...heeft ze nog zó d'r best gedaan...staat Hendrik447 er niet meer op... |
toch nog íémand die de boel een beetje in de smiezen houd hier, gelukkig; dank je wel griffin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb haar nooit ontmoet cross.... jij wel toch? dusseh... vertel: hoe serieus is zij?? |
dat was de vraag niet, pieter......
welke geit bedoel je overigens, cross?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 3 juli 2011, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden. Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit. |
waar zie je een dieptepunt, pieter? alle aanwezigen hebben het geweldig naar hun zin gehad, dus ík zie geen dieptepunt. wat mij betreft; de kwaliteit van het vlees was top! de kwaliteit van de bediening zeer goed; de kwaliteit van de sfeer was ver boven gemiddeld, en de kwaliteit van de gesprekken boven verwachting.
dus misschien dat juist in een kleinere groep (lagere kwantiteit) de kwaliteiten van de mensen meer kans hebben naar voren te komen.......... wie zal t zeggen.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 3 juli 2011, 22:21
|
|
Naar boven |
|
|
|
|