Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 13:39
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Soms kan een kwaliteit van leven zo pijnlijk zijn dat je verlangt naar een bepaalde 'rust'. Wat is daar mis mee? Sommige mensen hebben geen kinderen waar ze moeten voor zorgen. Of hebben geen vrienden waar ze terecht kunnen. Sommige mensen ervaren de oorverdovende pijn van de stilte, de eenzaamheid. Sommige mensen worden aanzien als rare onbetrouwbare wezens omdat hun innerlijke wereld niet 'strookt' met hun uiterlijk. Sommige mensen moeten ervaren dat andere mensen bang van hen zijn. Sommige mensen moeten een rolletje spelen om toch maar een beetje aanvaard te worden. Sommige mensen moeten het alleen maar hebben van cybergedoe maar tellen in de werkelijkheid haast niet mee. Ook dat kan pijnlijk zijn. Geestelijke pijn is ook pijn. Het hoeven niet altijd tumoren te zijn. Probeer ook dat eens te begrijpen. |
Geestelijke pijn kan verschrikkelijk èn heel eenzaam zijn... Mensen kunnen ook geen uitweg meer zien, maar gelukkig kan deze situatie ook weer anders worden... Het krijgen van een relatie kan daar helaas niet een-twee-drie een verandering in brengen...daar is meer voor nodig...
Soms begrijp ik dat mensen het overwegen maar... Weet je ècht zeker dat het dan beter zal zijn? Het is een onomkeerbare beslissing...
Roos die iedereen het hemelse geluk gunt maar die zekerheid soms wel moeilijk vind!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 13:29
|
|
|
JANS221 schreef: | En het is inderdaad ieders goed recht om een andere mening te hebben. Soms wordt er een beroep gedaan op emotionele intelligentie en dan kan het wijs zijn om je eigen mening even niet voorop te stellen, maar eerst met bewogenheid naar de ander, die lijdt, te luisteren. |
Ben ik helemaal met je eens Jans (overigens wie vind zich niet emotioneel intelligent??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 09:24
Onderwerp: De klik...
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja ja LAT met een BOM of e.v.t BOV ideaal en af en toe WOP das nou een echt burgelijke gedachte | Je zou ter overweging ook een ORK of en ALNL kunnen nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 09:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik deel in je slechte moment.... De mijne was ook erg ziek... Vier dagen hier thuis...en nu bij de dokter... Waarschijnlijk geen VUT-regeling...(gelukkig) Maar nu op een totaal vreemde LEEN-pc Die dan weer niet doet wat ik wil... Morgenavond...komt de dokter hier aan huis....
Een ander slecht moment... Met 2 vingers klem gezeten...tussen een ijzeren schuiflade!!! |
oeps zeeland; arme vingers
En die dokter komt morgen niet hoor! Hij komt al bij mij!! Zou ik ook een LAT computer krijgen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 09:12
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou Roos, het lijkt mij toch echt niet moeilijk, oké wel lastig als je voor zo,n keuze zou komen te staan. Als je kinderen hebt, moeten die ten alle tijden, op de eerste plaats staan, ligt volgens mij wel een beetje aan de leeftijd. Als ze ver in de twintig zijn, wordt het onderhand wel tijd om op eigen benen te gaan staan. Maar jonge kinderen kan je niet, voor een keuze zetten, dat is volgens mij de verantwoordelijkheid van de ouder. Maar niet geheel onbelangrijk, de nieuwe partner zou dan ook zo wijs moeten zijn, (vrouw of man) dat er geen keuze is, en de relatie be eindigen . |
Ik bedoel niet dat je kinderen voor een keuze moet zetten, ik heb het over degene die een relatie aan willen gaan. En ik sprak over pubers, dus doorgaans grofweg tussen de 10- 20 jr Theoretisch zou je dan voor het kind moeten kiezen, vraag me wel eens af hoevaak dat niet gebeurd Of kiezen we dan gewoon voor een LAT relatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 00:11
Onderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.
|
|
|
Bedenk wat je allemaal niet voor dat geld wat je eraan besteed kunt kopen
Een nieuwe pc bijvoorbeeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 00:09
|
|
|
Theoretisch zeggen de meeste mensen inderdaad dat ze volledig voor de kinderen gaan, heel begrijpelijk en logisch bij een fatsoenlijk mens!! Maar noem maar een situatie: Wat nu als tijdens een verder gevorderde relatie een puber dochter/zoon de nieuwe man/ vrouw niet meer accepteerd? Je voor de keus wordt gesteld om een keuze tussen hen te maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 00:03
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hé Frank, ik ga zeker niet met je mee huilen, maar probeer met je mee te lopen en te kijken elke dag, naar al dat mooie. Naar al dat mooie wat er wel is, maar we nu even niet zien, maar morgen misschien wel. |
Mooi verwoord!
Frank, sterkte èn bid voor je! Ik hoop van harte dat je weer mooie dingen mag gaan zien.
Jammer overigens dat ook hier weer zo'n discussie verloopt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 23:52
Onderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | denk dat die alleen wat langer aan staat of helemaal niet meer uit gaat. |
De mijne valt van schrik uit tot 6 maal toe. En wenst niet meer aan te gaan t.n.o.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 23:50
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dialysedienst draaien met een cliënt die door de vermoeidheid van het dialyseren niet meer uit bed wilde en agressief werd met als gevolg een flinke trap in mijn buik |
Dat is vervelend zeg! Beterschap!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 20:48
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | kan toch geen kwaad als je gek met elkaar bent en ik denk als roos verlief is op een man en die man reageert op haar met veel mailtje dat ze daar ook op reageert | Heeft dat ook gevolgen voor het functioneren van je pc?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 20:47
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Is het dan niet zo als roosjes even de aandacht niet krijgen dur kopje laten hangen |
Een echte roos heeft daar geen last van hoor! Met wat water is ze gauw tevreden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 20:12
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ...... wat zal hij zich afgeschreven voelen nu.......
|
Ach het leven is hard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 20:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ah, das naar. Heeft ie al een opvolger kunnen vinden? | Nee de dokter komt eerst nog langs, maar ik vrees het ergste Maar ik heb de vutter al verteld dat ik van jong en snel hou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 19:55
|
|
|
Het slechtste moment vandaag? Nee eigenlijk al een paar dagen Mijn arme computer is in de VUT gegaan
Gelukkig viel hij nog niet onder de nieuwe regeling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 19:51
Onderwerp: Het weer
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heerlijk fris, zonnig winterweer hier. Koud, beetje wind, strakblauwe lucht, lekker zonnetje. Was lekker buiten, straks nog ff de wandelschoenen aan. Genieten hierzo!! |
Hier hetzelfde!! Lekker gezond weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 13:55
Onderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
|
|
|
JANS221 schreef: | Het is wel erg off-topic hier, maar toch nog een laatste reactie dan.
Nee, voor het behouden zijn op zich maakt het niets uit. Degenen die Hem aangenomen hebben zijn door Hem verlost en bevrijdt. Een laatste wanhoopsdaad verandert daar niets aan. |
Waarom zou je in zo'n grote wanhoop zijn om tot zelfmoord te plegen als je Hem ècht kent? Natuurlijk is er dan ook nog moeite en verdriet... Maar zelfdoding? Psychiatrische situaties zyn denk ik wel weer anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:39
Onderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zijn de jaarbeurshallen voor jou geen optie dan vorige week waren Bertha 1 en Bertha 2 in de aanbieding En die zijn aan de man gebracht |
nee dank u
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:38
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou Roos, de bijstandsmoeders worden er ingeschreven maar er is nog eeeeh wat een gebrek aan rijke stinkerds en mannen met goede banen. Die hebben ook lak aan de wethouders van Dongeradeel en Dantumadeel, vrees ik althans en maken hun eigen keuze. Het is mogelijk een goede prikkel voor de dames. Je hoeft ook niet rijk te zijn als man: het criterium is dat je de desbetreffende dames uit de bijstand kunt houden. Door de slechte economische omstandigheden zijn nogal wat dames wel erg passief maar de eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat er ook niet veel werk is in deze omgeving. Eerlijk gezegd vind ik het wat genant van de wethouders om dit soort dingen in te stellen. Er is ook nog zoiets als de menselijke waardigheid van de bijstandsvrouwen. We investeren in je en dan moet je zorgen dat je een man krijgt die je uit de bijstand haalt. Het gaat mij persoonlijk te ver.
Thomas, houdt van eerlijke berichtgeving en heeft dus een bloedhekel aan de Telegraaf. |
Begrijp ik wel hoor Thomas, Roos die nog steeds niet geloofd dat dit serieus is! Als het eind maart was dan zou ik denken dat het een 1 april grap is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:01
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke nu ben ik echt heeeeeeel blond ben de draad compleet kwijt | Was toch al langer zo???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:59
Onderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
|
|
|
JANS221 schreef: | Vandaag de rouwkaart ontvangen van iemand van de huiskring waar ik tot voor kort naar toe ging. Ze kon het leven niet meer aan. Ik heb haar maar één keer ontmoet, maar het raakt me diep, dat er mensen in je omgeving zijn, die niet meer verder kunnen/durven leven, omdat het leven hen te zwaar valt. Als je er van uitgaat dat God alles voorbeschikt, had hij dan ook hier de hand in? |
Sterkte Jans, heftig zoiets! Ik denk dat God er niet de hand in heeft maar er wel vanaf wist (hij is toch Almachtig?) Mensen hebben wel een eigen verantwoordelijkheid in het leven gekregen. God kan en wil daar steun bij geven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:55
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.
Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.
Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.
Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
Bron Telegraaf |
Dit is nog eens een geniale oplossing Dus je moet op relatiebureau Mens en Relatie in Oentsjerk zijn voor rijke mannen. Heb je het nummer?????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:45
Onderwerp: Tipsch voor den man
|
|
|
Pffff wat ben ik blij dat ik het gezeur allemaal niet heb. Alles zo lezende denk ik weleens, zijn er hier ook nog mensen zonder problemen? Helaas kom ik soms dankbaarheid tekort
Ontopic: Tipsch voor den man: - zich niet jeugdiger voordoen dan hij in den werckelyckheid isch - eerlykheid betrachten, ook kleine noodleugensch zyn leugensch - den man denckt vaak al dat hy den huidverkopen kan voordat de beer geschoten isch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:06
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Huh, ik? Neeheej dat ging niet meer door... Was trouwens voor zaterdag |
neej zeg het omdat Frank zenuwachtig is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:05
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
JETBROEK719 schreef: | Jij bent kaal? |
Op verstand groeit geen haar Jetbroek Maar welkom, de matchzoeker doet het overigens niet direct Dus kijk maar snel of je inmiddels wel een rijtje hebt staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:58
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hedde gij een date Frank dadde ge last van oe zenuwen het? |
Moest jij vanavond niet gaan wokken????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:56
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik bedoel het bij mekaar blijven voor de kinderen als er eigenlijk geen liefde is, is schadelijker voor de kinderen want die hebben alles door, dan scheidden.
Denk ik. |
Soms wel ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:35
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lingali...een jungle-taal van Burundi en omstreken... | aha duidelijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|