ChristianMatch

Forum

Berichten van MAMALOE463
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 28 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAMALOE463
Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 09:16
BerichtOnderwerp: Date afgezegd

PETRA373 schreef:
maar over date....
je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk
zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date
en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw
benadert via mail
wat moet je daar dan van denken????
oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken
hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht????
ben ik nou zo anders????
wat vinden jullie daar nou van Smiley die vol vragen zit

Ik weet waar je het over hebt Petra en ik vind het niet kunnen, of het eerst vriendschap is maakt toch niet uit, ik vind het weinig respect hebben als iemand dit doet....

Knuffel hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 10:09
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

Pftttt knop bleef hangen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 10:08

LANFY127 schreef:
Sorry! In mijn beleving doe ik niet alsof ik de wijsheid in pacht heb! Ik probeer alleen te verwoordden hoe de gemiddelde Israëliër er over denkt! Nogmaals sorry als dat fel overkomt! Knipoog smiley

Is ok Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 12:39
BerichtOnderwerp: maak een vijfje

PETRA373 schreef:
hmmm vijfje Smiley die vol vragen zit

zonneschijn
benen scheren
meteen wenkbrauwen epileren
ontdek haar in neus
moeilijkste: bikini of badpak keus
Twijfelende smiley

Bikini of badpak,
Strak in vel of,
Blub blub Knipoog smiley
Ik weet ut wel,
Zit niet meer als toen zo strak in t vel, maar t gaat nog wel! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 09:25
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?

SHANITA130 schreef:
Zegen: me broer komt me helpen me hele huis schilderen(mag ik niet alleen van de arts vanwege veels te hoge bloeddruk) Hij, me broer mailde me net Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley !!!

Dus...dan kan ik daarna meubels op de kop tikken. Nu staat er alleen een matras, stoel en pc ;)

Ja, ik had vorige zomer alles eruitgeffilkkerd(bij grof vuil gezet, met hulp natuurlijk, en laten ophalen door 2de hands zaak), toen ik me nieuwe vloer kreeg.

Zei iemand ja, eerst schilderen dan je vloer, ik dacht, nou je kan gewoon plastic zetten. Kan dus ook; heel makkelijk zelfs, is gewoon te koop kost bijna niets.

Affijn, toen wou ik schilderen, ja, en dat lukte niet, duizelig, en ja toen de arts zei van hoge bloeddruk, en mag geen zwaar huishoudelijk werk, ja was ff schrikken, dus ja.....

Nou, en ik kom in aanmerking voor HH, maar ja dan moet wel me huis op orde zijn, en niet me kleding verspreid op me bed, matras midden in de huiskamer, etc.

Maar ja, er ís geen hulp voor schilderen itt HH. Nú dus wel... Knipoog smiley

Lachende smiley Knipoog smiley Kwijlende smiley Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Kussende smiley Lachende smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley Slapende smiley Verraste, verbaasde smiley

NB: en als me huis klaar is kan ik, eindelijk, weer gewoon mensen laten komen hier Lachende smiley

Je bent goed bezig! Lachende smiley

Complimentje voor Shanita!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 09:23
BerichtOnderwerp: maak een vijfje

Wat grappig,
Dit schrijven met,
Of zonder pit Knipoog smiley
Voor nu, boenen en schrobben en vanmiddag,
Zonneschijn!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 09:17
BerichtOnderwerp: receptenboek

LEANNE226 schreef:
Brownies kun je maken met whey poeder.Kies wel een goede whey-variant zoals de biologische of de plantaardige en dan zonder toevoegingen.
Google maar eens op die combi,dan vind je erg lekkere dingen! Knipoog smiley

Van koolhydraatarm voedsel ga je je erg goed voelen maar dat is vooral te wijten aan het gebrek aan geraffineerde suikers.Het heeft mij galstenen opgeleverd(daar heb je een verhoogd risico op als je koolhydraatarm of vrij eet) en dan heb ik toch liever wat kilootjes meer..........zuchtKnipoog smiley

Ok dankje, ik ga eens googlen daarop!

En dat klopt wat je zegt van die galstenen, ik heb sindsdien vaak wat last van buikkrampen, maar het voordeel weegt voor mij zwaarder, nl dat ik me veel gezonder en energieker voel sinds ik zoveel mogelijk koolhydraatarm eet......
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:41

STEENTJE178 schreef:
Aha, volgens mij is dat ook de lijn van Dr. Frank, toch?
Misschien kun je ook iets met zijn recepten etc.?
Succes met het verzalen en dieeten!! Knipoog smiley

Jaa klopt, maar dokter frank ken ik al zowat uit mijn hoofd, ik zoek nog een recept voor brownies die schijn je erg goed bijna koolhydraatarm te kunnen maken, en misschien hebben er onder ons ook wel lekkere eiwitrijke recepten

Lachende smiley

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zondag 2 juni 2013, 23:42
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:39
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

SHANITA130 schreef:
"Kiss my feet" laarzsjes Kussende smiley

Deze Verliefde smiley :

Oo leuk!

Clown smiley

Ik duim voor je voor een second date Knipoog smiley

Zwarte laarsjes en zwart jurkje, helemaal leuk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:36

Heb even dit topic omhoog gehaald, ik ben zelf nl op zoek naar zoveel mogelijk lekkere recepten eiwitrijk en koolhydraatarm, wie heeft er recepten, ik lees ze graag en verzamel ze Clown smiley

Om dan natuurlijk zo gezond mogelijk eten klaar te maken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:30

KLUS667 schreef:
Dank je Mamaloe...
Het forum is niet bedoelt om je gelijk te willen halen of je frustraties anderen op te leggen. Laten we elkaar respecteren en in liefde met elkaar als broeders en zusters omgaan.

.....tenminste....dat is mijn mening en ik hoop dat jullie mij gelijk willen geven, want anders Woedende smiley

Jajajajajaja je hebt gelijk
Knipoog smiley
Ik knik heftig met Jol mee Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:27
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

PETRA373 schreef:
Tja, in grote lijnen.....
Zit er wel weer wat in, in grote lijnen.....
Alleen mensen kiezen voor iets en eenmaal inde praktijk kom je. Pas echt achter hoe het is, en hoe moeilijk sommigge dingen zijn, ook al ben je daar voor opgeleid

Ook deze mensen zijn ook maar gewoon mensen met een hart en gevoel net als wij, ook al hebben ze ervoor geleerd en zijn het dan hulpverleners.
Het zijn nog steeds geen voorgeprogrammeerde robots en zullen dit ook nooit worden.

Je kan in de praktijk met dingen te maken hebben, en ook al heb je ervoor gestudeerd en geleerd, de praktijk is toch wel eventjes anders dan komt het erop aan, ook in deze dingen is het zaak om elke dag als hulpverlener maar aan God te mogen vragen of HIJ je kracht wilt geven want van onszelve kunnen we niets zonder Zijn hulp.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:20

Ik blijf overigens van mening dat je geen mens, dus ook geen Orthodoxe Jood, een parasiet mag noemen.

Sta ik helemaal achter!

Ben nl zelf ook een "halve jodin" en vind dit niet erg prettig om te horen

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:17

LANFY127 schreef:
Nou, nog 1 keer dan! De orthodoxe Joden heb je in verschillende gradaties! Net zo als de gereformeerde gelovigen hier! Die bestrijden elkaar ter vuur en ter zwaard! De Israëlisch, die mijn vrienden zijn hebben niets met het geloof! Alles wat hun doen is gebaseerd op traditie! Niks meer en niks minder! Maar toch jammer dat mensen er hier zich mee bemoeien, maar er nog nooit zijn geweest!

Lanfy het zou je misschien wat meer sieren als je ietwat rustiger en minder fel zou reageren, mijns inziens.
Petra vraagt gewoon iets uit interesse, en als jij er dan toch al63 x bent geweest zou je voldoende kennis in huis hebben om haar en ons de dingen uit te leggen als er vragen gesteld worden, maar jij doet net of jij alle wijsheid in pacht hebt, en neemt dan met al die wijsheid die jij denkt te hebben, ook nog niet eens de moeite om netjes en rustig iets uit te leggen wat iemand je hier vraagt, sorry ik word een beetje moe van jou manier van reageren soms.....

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zondag 2 juni 2013, 23:21
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 09:03
BerichtOnderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?

JOL252 schreef:
Zoals ik het zelf heb ervaren... is dat een hele aparte (pijnlijke) weg en weer een dimensie verder... waarin je God op een diepere of nieuwe manier leert kennen. Hij werd mij heel nabij en verrassend die "gans andere" die onvoorwaardelijk liefheeft, trouw is en Vriend blijft. Ik wil het nooit meer over doen... maar zou Hem ook niet zo en op die manier hebben leren kennen als in die donkere en zware periode waarin vlak naast mij en door mij heen de bom insloeg. Maar juist door die liefde, trouw en die Vriendschap ..wist ik dat Hij mij kent en vasthoudt en dat doet me in vertrouwen me overgeven, nooit wil ik Hem kwijt, kan ik zonder Hem. Begrijpen is een ander punt.. begrijpen doe ik het niet. Maar ik vertrouw.

Ja, God is goed.

Mooi Jol, niks aan toe te voegen!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 23:47

WILLEMIJN232 schreef:
Is natuurlijk heel persoonlijk. Niemand is blij als hij/zij hoort dat hij ernstig ziek is. dan klinkt overgave net zoiets als opgeven...en dat doe je toch niet?
Dan ga je ervoor....

Ja dat begrijp ik Willemijn, maar ik bedoel het eigenlijk in het geestelijke, overgave moet je dan lezen als, kun je schikken in je lot wat God op je weg plaatst, of is er een strijd en boosheid naar God toe?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 23:46

PETRA373 schreef:
Kan wel zeggen dat toen me kleindochterje doodging er ook overgave was en ja geweldig hoe jezus ons troostte Lachende smiley

Mooi Petra dat te mogen ervaren dat je God aan je zijde had staan en Hij jullie troost gaf in zo een moeilijke tijd!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 23:45

ZEELAND736 schreef:
Strijd zal er altijd zijn denk ik...ziekte ook...
God belooft ons ook geen kalme reis, maar wel een veilige haven....

Daarbij komt het verhaal van Job me in gedachten....
Ik denk dat er niemand is die zoveel beproevingen heeft moeten doorstaan...
Maar hij zal wel strijd hebben gehad...zich moedeloos alleen hebben gevoeld...maar hij wist...
Mijn Verlosser leeft...

Geen overwinning zonder strijd, en dat telt ook voor ons geloof denk ik dan?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 23:41

SHANITA130 schreef:
Zegen: mooi date gehad
Kwijlende smiley
Beetje vervelend: weet niet wanneer weer Huilende smiley, smiley in tranen

Zegen: morgen weg! Lachende smiley

Vervelend: ja, eigenlijk niets Knipoog smiley

Hee date??
Clown smiley Clown smiley

Tell me Knipoog smiley

Ben alleen n beetje heul errug nieuwschierig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 23:31

JOL252 schreef:
Mooi... doet me denken aan het omgekeerde van eis, verwachting, vraag etc... "Zoek eerst het koninkrijk van God.. en dit alles ontvangt u bovendien." Dan sta je open, is er overgave en laat je je leiden.

Zo is het Jol, als je je overgeeft in Gods handen, onvoorwaardelijk en je mag je laten leiden door Hem, dan zal je ontvangen, maar daaraan vooraf gaand zoekt eerst het koninkrijk Gods en al het andere zullen u toegeworpen worden.......

Maar dan rijst de volgende vraag bij mij op, en als je het koninkrijk Gods zoekt en gevonden hebt en je ontvangt vele zegeningen, maar ook een erge ziekte bv, is er dan ook overgave?
Moeilijk!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 10:37
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?

KLUS667 schreef:
Zucht...eigenlijk had ik zaterdag al amen gezegd....

Jans, ik sluit me aan bij jouw helder geschreven stuk, maar........stel dat je nou niet samen tot een beslissing kunt komen, daar schrijf je niet over....lees het volgende artikel maar eens: http://www.christelijk-huwelijk.nl/vrouw.htm. Dit verwoord wel wat ik bedoel.

Dus: een gelijkwaardige vrouw (m.i. nog steeds anno 2013)

Ik knip er bewust ook geen stukje uit, want dan trek je het artikel uit z'n verband en dan heb ik de vrouwen weer aan het dansen.

Amen, ja amen!

Volgens mij geeft dit stuk heel goed weer hoe Gods Woord het bedoelt, sta hier dan ook volkomen achter!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 06:17

ROLF230 schreef:
Het nieuws is een waslijst van dingen dingen die verkeerd gaan en slecht zijn.

Toen ik als tiener met mijn ouders elke avond om 20.00u naar het NOS-journaal keek waren er elke avond grofweg 3 onderwerpen:

1) De regering komt er niet uit, maarrr er wordt aan gewerkt
2) In het midden-oosten (palestijnse kwestie) komen ze er ook niet uit.
3) Een ernstig ongeluk op de snelweg kostte 4 mensen het leven.

Dan het weer: morgen bewolkt en af en toe een bui.

....Een fijne avond.

Als je nu het NOS-journaal kijkt is er niets veranderd. De regering komt er nog steeds niet uit, de palestijnen niet en een ernstig ongeluk kostte 4 mensen het leven.
Vind je gek als je dat jaren meemaakt dat je afgestompt raakt?
Je hoort alleen maar wat er fout gaat in de wereld, maar wat heb je er in al die decennia dat je het hoorde eraan kunnen doen? "oh wat erg" zegt iedereen, en ja, dat is ook zo.

Maar....wat ook erg is is dat iedereen toch verdwaasd naar dat scherm blijft staren omdat men zo nodig "bij moet blijven". Zo blijft iedereen over deze onderwerpen praten die ook maar selectief gekozen zijn...ja en door wie??

Ik ben biologisch tuinder geworden omdat ik mijn eigen steentje wilde bijdragen aan een betere wereld. Dat is het enige wat je kunt doen. Vanuit jezelf beginnen en dan proberen de kring van licht rondom je zo groot mogelijk proberen te maken (stad van licht niet in het dal maar op een berg).

Wat een mooi verhelderend stuk Rolf!
Hier ga ik even over nadenken want je hebt gelijk
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 16:36

Een zegen dat ik het goed heb met mijn gezin!
Dankbaarheid!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 16:35

ROELANDE345 schreef:
Ik lees voor ik naar bed ga vaak even het nieuws op nu.nl. Dan bid ik er voor of althans daar streef ik naar. En dan laat ik het voor wat het is en de wetenschap dat ik er verder toch niets aan kan veranderen. Geeft mij heel veel rust en kan toch reageren als vooral mn clienten over het nieuws willen praten.

Ja maar dat vind ik nu juist erg naar om voor ik ga slapen die ellende allemaal te lezen, en mijn ogen ervoor sluiten kan ook niet, misschien moet ik leren de dingen minder naar me toe te trekken
Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 15:48

JOL252 schreef:
Sorry maar dit gaat me nu te ver. Nu noem je het subtiel toch weer wb complottheorie, een woord wat jijzelf in de mond hebt genomen. CM heeft hier gisteravond iets over geschreven. Het ging over oordelen en op de persoon spelen en iemand in een hoek zetten. Ik heb je uitleg gegeven en daar reageer je niet op maar gaat er nu over door in dezelfde strekking.

Zullen we weer ff ontopic gaan, want dit word weer een welles nietes spelletjes wat geen zin heeft Huilende smiley, smiley in tranen

Wat hoorde ik net weer op het nieuws voorbijkomen, een koffer met menselijke beenderen gevonden??
Eigenlijk wil ik het nieuws niet meer horen, maar dan voel ik me ook weer net een struisvogel die zijn kop in het zand steekt, en dat is ook weer niet goed denk ik, pfftttt moeilijk allemaal, ik heb de neiging van dit soort nieuws angstig te worden, angstig bij de gedachte hoe ver mensen kunnen gaan......
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:32

CHRISTIANMATCH schreef:
probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties...

Wie schreef een paar dagen geleden ook alweer dat ze meelezer werd?
Dat is een stuk rustiger voor de emoties Knipoog smiley

Redactie CM[/quote]

Niets is zo veranderlijk als de mens
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 00:13

PETRA373 schreef:
probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties...

Kussende smiley ik begrijp je Petra, kan zelf soms ook te snel reageren en bedoel het soms niet zo, maar het komt nu eenmaal soms rot uit mijn strot Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:47
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

ROELANDE345 schreef:
Een strakke(slimfit) witte spijkerbroek voor 10 eu bij de action. In maat 40!!!!
(heb jaren maat 48 gehad) kon het niet geloven toen ik em zag dacht oh wat klein maar ja hoor hij past perfect.
Lachende smiley Clown smiley Verliefde smiley super blij

Goedzo, knap!!
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:32

ZEELAND736 schreef:
Of ik het nieuws nog wil volgen weet ik niet...
Het maakt me wel droevig...
Zo hebben we het over de 2 broertjes...die gevonden zijn, maar niet meer leven...

En nu weer dit vreselijke nieuws uit Londen...

Is de wereld niet ziek??
Zwaar ziek?

Ik vraag me af waar dit heen moet...heen gaat...

God huilt ook...dat kan niet anders...

Dat denk ik ook Zeeland, het is vreselijk bedroevend wat het nieuws ons brengt......

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op donderdag 23 mei 2013, 00:12
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 22:49

Spoedzitting Londen na brute moordaanslag
De Britse regering houdt woensdagavond een spoedbijeenkomst, nadat twee mannen op straat in het zuidoosten van Londen op brute wijze een man doodden, vermoedelijk een militair.

Machete-aanval in Londen Fotoserie Video
Er wordt rekening gehouden met een daad van terreur. De Britse premier David Cameron bevestigde dat daar 'sterke aanwijzingen' voor zijn. Hij noemde de aanval "zeer schokkend".
De twee aanvallers gebruikten volgens de politie meerdere wapens waaronder een machete. Sommige getuigen spraken van een onthoofding.
De mannen werden later door toegesnelde agenten neergeschoten en zijn zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Een van hen is volgens medische bronnen in zorgwekkende toestand.
Cameron
Britse premier David Cameron gaf woensdagavond een korte verklaring over de 'verschrikkelijke' aanval, bij een persconferentie die hij samen met de Franse president François Hollande gaf rond zijn bezoek aan Parijs.
Cameron stelde dat de Britten niet zullen buigen door zulke aanvallen. Hij wilde niet bevestigen dat het slachtoffer een militair is.
De premier liet weten dat hij later woensdagavond al terugkeert naar Londen, eerder dan gepland, zodat hij donderdagochtend bij een spoedbijeenkomst van het crisisteam Cobra kan zijn.
Minister van Binnenlandse Zaken Theresa May riep woensdagavond ook al een bijeenkomst van Cobra bijeen. Dat gebeurt alleen bij zeer ernstige incidenten. Daarbij zijn onder meer de minister van Defensie, het hoofd van de Britse veiligheidsdienst en de burgemeester van Londen Boris Johnson aanwezig.
May sprak volgens de BBC van een 'misselijkmakend en barbaars' incident.
Koningin Elizabeth
Een woordvoerder van Buckingham Palace zei tegen Sky News dat de Britse koningin Elizabeth II bezorgd is over het nieuws. Labour-leider Ed Miliband heeft een bezoek naar Duitsland afgezegd vanwege de aanslag.
Allahoe Akbar
Volgens de politie riepen de aanvallers ''Allahoe Akbar'' (God is groot) tijdens hun daad. Een getuige liet aan de radiozender LBC weten dat het slachtoffer van het trottoir werd gesleept en op straat werd gelegd.
Na de slachtpartij bleven de twee aanvallers rondhangen. Ze zwaaiden volgens een getuige met messen en een vuurwapen en vroegen omstanders zelfs foto's van hen te nemen. De daders zouden elkaar ook hebben gefilmd, meldt Sky News.p

Wat gebeuren er toch afschuwelijke dingen de laatste tijd, hebben jullie nou ook dat je soms niet eens meer het nieuws wilt volgen omdat er zoveel narigheid gebeurt? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MAMALOE463
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 28 Volgende
Pagina 7 van 28