Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 19:31
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
MOMO697 schreef: | oooh ik dacht dat je een hij bedoelde waarvan de naam begint met een F |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 08:41
|
|
|
MOMO697 schreef: | hij??? |
het was al laat he , foutje van mijn typvingers, maar bedoel "HET"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 08:36
Onderwerp: Het weer
|
|
|
donker hier nog, geen idee wat voor weer het is, maar weet wel dat ik er straks uitmoet om te werken, zien we dan wel wat het weer in de provincie Groningen in petto heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:30
|
|
|
heerlijk dat het hier nergens over gaat!!!! kan ik nu heerlijk slapen met de gedachte dat we toch een neuzeltopic hebben , ook al heet hij dan anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:25
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
MARRY942 schreef: | Dank je L.J.....op dagen als deze is het wel eens eh....zwaar jubelen.....maar altijd weer krijg je seintjes van boven....Vanmorgen in de kerk bij het naar buitengaan....onze organist ging helemaal uit zijn dak met het Halleluja van Handel.....ik heb genoten! |
oww heb vanmiddag heerlijk gezongen, was zoveel te beter dan een kerkdienst!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:11
Onderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...
|
|
|
Dankbaar voor het fijne zingen in het veenpark, met zoveel verschillende mensen samen kerst vieren en God groot maken. Dankbaar tevens dat mijn Bro daar zo mooi mocht zingen samen met zijn zoon. So special
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:07
Onderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...
|
|
|
COOTJE711 schreef: | idd waardering is belangrijk en heeft ieder mens nodig....
Soms betrap ik me er wel op met welk doel ik het doet...
Cootje genoot ook van het compliment op de visschotel, gisteren gegeven, hij was/ is ook lekker |
je gaf jezelf al een complimentje toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:02
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Dan maar aan het illegale vuurwerk Chat Waar ik heen gaat met oud en nieuw schieten ze met melkbussen.... ook nog een optie? De knal is er zeker, enne niet lekker als je het deksel tegen je hoofd krijgt....
Een oom vond het in zijn jonge jaren leuk om rotjes tussen de eenden te gooien in het water. De eenden stormden vervolgens op het 'lekkere hapje' af....
Stiekem vonden wij dit ook wel erg leuk |
moeten ze niet verbouwd zijn zoals mijn buurman heeft gedaan, dan zijn het complete explosies die ook nog es in de achtertuin geknald worden. inmiddels heb ik al aardig wat scheuren in de muren door die explosies.
Fijne feestdagen dan maar he
Maar goed, wens wel iedereen een liefdevol en gezond, gelukkig en humorvol jaar toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 22:19
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tis aan zee zeker ander weer dan in het binnenland |
dat mos je toch weten hier was het ook voorjaar groene kerst, jippie heerlijk geen sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:35
Onderwerp: KERSTMAAL
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hihi...ik was gevraagd bij mijn broer...heerlijk gegourmet..en effe geholpen om het spul in de vaatwasser te zetten.... |
ach ja, had ook een vaatwasser, was ikzelf en een paar handen die droogden waren binnen half uur klaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:34
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
MOMO697 schreef: | ok en nu hetzelfde verhaal maar dan met als onderwerp sex
ik heb veel s**, ben ik dan verslaafd?, k denk t niet het is voor mij een manier om de wonden uit het verleden te laten genezen en m'n hoofd te ordenen.
daanaast is het een grens verleggende bezigheid en daar kick ik op. steeds even verder, en das het mooie erbij.
maar verslaafd. |
is dit een vrije interpretatie van jou Momo?? volg het ff niet, want Nico schrijft wat anders toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:31
Onderwerp: KERSTMAAL
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe mij maar zoals vandaag Gourmetten |
yups, niet vandaag maar gister gedaan alleen die afwas na de tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:29
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Erika, ik zag jouw naam bij het topci sexverslaafd staan....ik dacht eens even lezen..... |
ehmmm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:25
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja dan zal je tot morgen moeten wachten Foei wat zijn we aan het slow chatten zo krijgen we op onze kop en heb ik nog een slecht moment van de dag |
oww typ toch best wel snel zo slow is het niet hoor maar als je op je kop krijgt kun je toch weer wat klagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk jij lieflijk Zo'n slechte dag? |
is dat lievelijk kijken, nee toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:21
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JA voor een heel eind Was goed on-topic he |
ja ik hou me aan de regels he , gewoon topic blijven toch anders gaan we klachten krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja zoek thuis effe verder he Offe bel effe naar..... ja naar wie eigenlijk |
naar apeldoorn zeker, pfff die zijn al gesloten, maybe alleen open voor spoedjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooi dan weten we dat ook weer, dusse wat heb je eigenlijk gedaan vandaag behalve mij plagen |
ja wou je wel weten he wat ik allemaal gedaan heb, maar goed voor deze keer: kinderkerstfeest gevierd en gegeten snel snel en daarna naar het veenpark, daar gaf mijn bro hele dag optreden. zo dame, tevreden nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ikke Ben zo;n lief meidje Maar troost je moet zo toch naar bed toe Wel een heel slecht moment vroeg naar bed moeten |
jaja ik ben ook eg wel !! ach slecht moment ook voor mij dat je er zo vroeg in moet, wie kan ik dan nog plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geen idee eigenlijk |
oww, dan weet ik et ook niet voor deze keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jij weet te veel |
sja hoe zou dat komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Beide dagen lekker doorgebracht wisselend mijn mn broer en zus en hun gezinnen |
ook gezelli en vergeet je mamsa niet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 18:56
|
|
|
Alle postings van dagen lezen om te vergeten dat er nog een slechter moment van de dag is geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:38
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb nog steeds niks te klagen... Ik zit al dagenlang iets te bedenken... |
Da's juist goed toch, dat moet je in het andere topic zetten.
waarom heeft een dag maar 24 uur en niet een paar meer, kom tijd te kort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 23:51
Onderwerp: letter types.
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Volgens mij toch echt wel het laatste Letters heel klein, is bij mij ongeveer ben aan het zoeken |
letterszoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 23:48
Onderwerp: Morgen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het moeilijkste moment van de dag is als je net wakker wordt. Je rekt je uit, nog half in dromenland, ontspannen en onwetend….. en dan opeens is daar dat besef. Als een kras op een plaat die abrupt de muziek stopzet, als een auto die crasht tegen een muur. Je weet het weer en je zou je willen verstoppen onder de dekens. Terug kruipen in de wereld van de onwetendheid, samen met duizend struisvogels met je kop in het zand, diep onder de warme dekens en vergeten dat het waar is. Maar het is te laat. De dag heeft je ingehaald, het licht schijnt op de harde feiten en je beseft het weer: dat alles anders is. Niets zal meer hetzelfde zijn.
Je moet het doen met wat er is, of je dat nu wilt of niet. Je kunt even blijven zitten op de rand van je bed, maar niet te lang. Het leven gaat door. Je kunt jezelf even buiten spel zetten, stil op de bank voor je uit blijven staren met de gordijnen dicht, maar niet te lang. Het leven laat je niet met rust. Je kunt je auto niet stilzetten op de snelweg van het leven, niet blijven zitten op de rand van de stoep terwijl iedereen doorloopt. Mensen vallen over je heen… dus je staat maar weer op. Je moet wel. Alles gaat door, hoe bizar dat ook voelt.
Er wordt geen rekening gehouden met de feiten die zich in jouw leven voordoen. Dat jij net hebt gehoord dat je vader niet lang meer te leven heeft, dat je kind verslaafd is geraakt, dat je partner niet meer met je verder wil, is blijkbaar niet relevant. Nog steeds moet er geld verdiend, moeten er monden gevoed, boodschappen gehaald. De post moet van de mat, de krantenjongen komt gelukkig nieuwjaar wensen en je kunt hem niet laten staan met dat stomme kaartje in zijn hand. Je kind moet naar school of komt enthousiast aanrennen met een nieuw gemaakte tekening en verwacht een reactie van je. Je ontsnapt er niet aan.
Nu kruip je nog even weg, op de rand van deze nieuwe dag. Je staat nog even stil. Vanachter je raam zie je hoe het leven ontwaakt, in een stroomversnelling raakt, en je voelt hoe het aan je trekt en zuigt en je met zich meeneemt. Het is niet eerlijk en tegelijkertijd je redding. Een dezer dagen zal je jezelf betrappen op een glimlach, wanneer je luistert naar de verhalen van je kind. Je zult vertedering voelen. Misschien schrik je van het geluid van je eigen schaterlach bij een scene in een grappige film. De scherpe randjes zullen er vanaf gaan. Je weet het, maar vandaag helpt dat nog niet.
Je staat op met lood in je schoenen. Het gemis ligt als een zware deken over je schouders en je sleept het met je mee de nieuwe dag in. Je doet de lichtjes van de kerstboom aan. Met tranen in je ogen, maar toch. Je smeert een boterham en drinkt een kop thee. Zonder trek, maar toch…
Of je het nu beseft of niet, elke gesloten deur maakt dat een raam geopend kan worden. Elke leegte geeft niet alleen gemis, maar ook ruimte voor nieuwe dingen, nieuwe inzichten, nieuwe mogelijkheden. Wat nu aanvoelt als een afschuwelijk scenario, kan achteraf bezien een nieuwe kans zijn om dingen anders te doen. Beter misschien.
Ik weet het. Vandaag kun je er nog niet bij. Misschien morgen. |
leren aanvaarden wat je (nog) niet kunt aanvaarden, bidden om kracht!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 21:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bij een wortelkanaalbehandeling worden de zenuwen toch verwijderd, yelnin? ik had onlangs drie kanalen tegelijk te behandelen; dat is inderdaad niet zo leuk. sterkte. (over een week wordt het beter........met een beetje geluk zorg vooral dat je voldoende pijnstillers in huis hebt......... ) |
yups dat klopt, maar hij was nog niet klaar met de hele behandeling, maar had een zenuwkanaal kapot gemaakt, daarom kon hij niet verder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 12:43
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|