Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:49
Onderwerp: Minder dan 1 op 10
|
|
|
Ik hoop al niet meer.
Was een probeerseltje, die date, meer niet.
Ja, zeg, toen ik 15-35 was, dus 20 jaren lang was ik gewend echt iedere man te kunnen krijgen. Ja, ik werd ook altijd meisje genoemd, nu alleen nog maar door degene die me lang kennen.
Ja, nu is het van kan wel zien dat je 40 bent enzo..
Ja, veel mannen willen bijvoorbeeld nog een kindje, ja, en dan maximaal iemand van 35, ja, dat is wat ik denk en hoe ik het ervaar.
En dan denk ik, ja geef ze es ongelijk, als ik jou was had ik ook niet iemand als mezelf gewild.
Ach, dan is het ook nog eens zo, een ex, woont hier op de hoek, ja, echt 2 minuten lopen. Ben ik mee bevriend, ach en ja, kan mezelf zijn, En dat lukt mij met de beste wil van de wereld niet met een date...
En dan heb ik nóg een ex, ja, goed mee bevriend, zelfs nog closer vaak, dan met een broer van mij. Ik bedoel met diepe gesprekken over dingen.
Ja, die woont wel ver weg, dus die zie ik minder maar ja elke dag skypen, bellen...
Dus...ik denk niet dat ik nog date, heel misschien, en dan, maak ik niet meer de, voor mij fout, om meteen al na een week af te spreken; ik heb zeker drie weken nodig om aan het idee te wennen en mezelf dus te kunnen zijn. En, ik moet kunnen verzetten, met een date(met een groep mensen met ook veel vrouwen weer niet, da's anders :)
En, mark my words, als een date boos wordt als je de afspraak verzet, dan is er al iets niet oké.
En nee, dan is het niet zo dat die date er iets aan kan doen, het kan ook onbewust gaan.
Laat het hierbij; ik ga boodschappen doen, mailen, film kijken enzo.
En morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:21
Onderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
|
|
|
Zegen: had nergens zin in, heb ook niets gedaan.
Vervelend: Dát krijg ik te horen woensdag.
Zegen: Daar trek ik me toch niets vanaan. Had ook een reden, die me nu pas duidelijk wordt.
Vervelend: niets..
Zegen: Ik ga boodschapjes en andere dingen doen
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 juni 2013, 18:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 16:41
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Als je 40-44 bent ben je een oudere jongere, als je 45 bent op de grens en als je 46-50 bent ben je een jongere oudere.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 juni 2013, 16:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 10:10
Onderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
|
|
|
KLUS667 schreef: | Het één vlees worden is een referentie naar de seksuele omgang met elkaar. Seksuele omgang in een belangrijk principe in een huwelijk. Seksuele omgang word in de Bijbel beschreven als één vlees worden. We zien dat Paulus dit zo gebruikt in 1 Kor. 6: 16.
Paulus schreef ook dat omwille van hoererij een ieder zijn eigen partner moest hebben. (1 Kor. 7: 1- 6)
Paulus beschrijft in die passage dat de man geen macht heeft over zijn eigen lichaam maar de vrouw, en de vrouw heeft geen macht over haar lichaam, maar de man.
Zo is er op het seksuele vlak een verplichting naar elkaar toe om elkaar op seksueel gebied tegemoet te komen. Dit natuurlijk binnen de grenzen van Gods wil.
We zien hier ook iets waar getrouwde mensen goed naar moeten luisteren. De man heeft geen macht over het eigen lichaam, maar de vrouw. De vrouw heeft geen macht over het eigen lichaam, maar de man.
Dit laat zien dat er goede communicatie moet zijn over wederzijdse behoeften op het seksuele vlak. Seksuele behoeften moeten vervuld worden.
We zien hier een probleem wat zich kan voordoen in huwelijken.
Als er niet goed naar elkaar geluisterd word op het seksuele vlak kan dit leiden dat deze behoeften niet vervuld worden, dit is een reden dat mensen soms intimiteit gaan zoeken buiten het huwelijk om. Als dit gebeurd is dit nooit gerechtvaardigd maar de partner zou toch eens moeten gaan vragen waarom de ander dit heeft gedaan. Vaak zijn beiden schuldig.
Laat dit een goddelijke waarschuwing zijn. Geef elkaar wat de ander nodig heeft. Je lichaam is niet van jezelf. Ook hier zien we egoisme hoogtij vieren.
De één vlees-wording is verder een teken van liefde in het huwelijk. Sexuele intimiteit is de gave van God tussen twee mensen, man en vrouw, die voor het leven aan elkaar verbonden zijn. (Spreuken 5: 15- 19; 1 Kor. 7: 2- 5)
Conclusie:
We lezen in deze dingen dat God een man en een vrouw heeft gemaakt met een duidelijk beeld voor ogen. God heeft deze twee mensen gemaakt om tot elkaar te komen en de mensheid voort te zetten, om deze twee mensen één te maken, om deze twee mensen de bescherming van een verbond te geven en om te genieten van die nieuwe éénheid.
Bron: http://www.webbijbel.nl/bijbelstudies/Studies%20algemeen/Samenwonen%20of%20trouwen.htm |
Quote: | Als er niet goed naar elkaar geluisterd word op het seksuele vlak kan dit leiden dat deze behoeften niet vervuld worden, dit is een reden dat mensen soms intimiteit gaan zoeken buiten het huwelijk om. Als dit gebeurd is dit nooit gerechtvaardigd maar de partner zou toch eens moeten gaan vragen waarom de ander dit heeft gedaan. Vaak zijn beiden schuldig.
Laat dit een goddelijke waarschuwing zijn. Geef elkaar wat de ander nodig heeft. Je lichaam is niet van jezelf. Ook hier zien we egoisme hoogtij vieren.
De één vlees-wording is verder een teken van liefde in het huwelijk. Sexuele intimiteit is de gave van God tussen twee mensen, man en vrouw, die voor het leven aan elkaar verbonden zijn. (Spreuken 5: 15- 19; 1 Kor. 7: 2- 5)
|
Je bedoeld luisteren naar lichaamstaal, denk ik.
JA..das waar denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 04:31
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
Even wakker even mail gelezen nu weer slapen morgen hard Werken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:20
Onderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
|
|
|
Quote: | Klus: Als er niet goed naar elkaar geluisterd word op het seksuele vlak kan dit leiden dat deze behoeften niet vervuld worden, dit is een reden dat mensen soms intimiteit gaan zoeken buiten het huwelijk om. Als dit gebeurd is dit nooit gerechtvaardigd maar de partner zou toch eens moeten gaan vragen waarom de ander dit heeft gedaan. Vaak zijn beiden schuldig. |
Luisteren op seksueel vlak ; ik zou zelf meer zoiets hebben van 'doen' op seksueel vlak....
Ja, man en vrouw zijn toch gemaakt voor..eh gemeenschap zeg maar.
Haha, ja, of je moet er allemaal toeters en bellen bij willen zoals nou ja, wat je zoals kan vinden in bepaalde winkels tegenwoordig, ja dan moet je luisteren,
Maar ja, dat is naar mijn idee niet , eh.....natuurlijk zeg maar, en verder wil ik daar geen oordeel over vellen.
Titel was: geslachtsgemeenschap behoefte of verlangen.
Ik zelf denk verlangen, zeker geen behoefte, maar ja weet dat sommige daar anders over denken.
En verder snap ik niet wat er dan besproken moet worden...
Ik bedoel, Adam en Eva gingen toch ook niet eerst even het een en ander bespreken? Ja, dat is instinct, gaat vanzelf, is mijn mening.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 juni 2013, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 20:16
Onderwerp: Filmfreaks
|
|
|
Ik kan ze wel gezien hebben, maar ja dan zou ik een korte inhoud eerst moeten lezen, Ik onthoud er wel veel, maar ja, lang niet allemaal natuurlijk.... ik onthoud wel weer namen van sterren, regisseurs en producenten, maar van films, ja als iemand een titel noemt moet ie vaak altijd even kort zeggen waar het over ging en dan heb ik wel zoiets van o ja nu weet ik het weer.
Maar ja goede klassiekers blijven nu eenmaal fascinerend en niet te vergelijke met nu, uitzonderingen daar natuurlijk.
Mr. Smith Goes to Washington (1939) , Frank Capra, Director, (Regisseur) die ga ik heel toevallig vanavond bekijken
Met James Stewart
Ik vertel wel een keer hoe die was
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 juni 2013, 10:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 17:39
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Urenlang in onlinewinkels struinen, op zoek naar dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 17:38
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Urenlang in onlinewinkels struinen, op zoek naar dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 13:39
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | is dat een zegen of vervelend ? |
Ja, dat is eigenlijk weer 'verstand' en, een zegen als je dat hebt , ja, en het gebruikt....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 2 juni 2013, 14:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 12:35
|
|
|
Zinga schreef een keer dat ze elke week naar een stamkroegje gaat.(zoiets)
Toen vroeg iemand, 'wáár'?
Toen zei ze: 'Ja, ik ben gek....'.
Zoiets..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 2 juni 2013, 12:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 06:05
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
KLUS667 schreef: | Niet dat ik iets te verbergen heb, maar als je een date hebt, dan ga je toch niet bellen of je telefoon opnemen? Het is maar waar je prio's op dat moment liggen..... |
Ja, dan neem ik dus natuurlijk me telefoon al niet eens mee, maar ja, die had ik toevallig bij me, en vergeten uit te zetten.
En ik sla nooit nummers op, dus, ik dacht dat het me moeder was, want ja, dat nummer leek erop, en ik dacht nog van mijn moeder belt nooit overdag naar me mobiel...?
Mijn moeder belt juist al ze denkt dat ik alleen ben..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 2 juni 2013, 12:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 20:31
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
"Kiss my feet" laarzsjes
Deze :
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 2 juni 2013, 14:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:56
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Het leven is een geschenk wat nú, op dít moment geleefd moet worden, dus niet in het verleden blijven hangen, of zorgen over de toekomst maken, en daarom heet het 'present'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:48
Onderwerp: Filmfreaks
|
|
|
Gene Kelly, Clint Eastwood, Elizabeth Taylor, Audrey Hepburn, Judy Garland, Orson Welles, Roman Polansky, Ingrid Bergman, Humphrey Bogart, Grace Kelly, Ava Gardner, Fred Astaire, Frank Sinatra, ja de lijst is eindeloos lang met de allerbeste acteurs, actrices, regiseeurs, producenten, schrijvers, ja....allemaal meesterwerken, stuk voor stuk!
En natuurlijk: Laurel and Hardy
S. Een leven zonder film kan niet.
Ja, en eerst dacht ik: het leven ís zelf een film....
Ik zou nog wel even door kunnen en willen gaan, maar ja ga nu even slapen. en dromen
En natuurlijk, B. Wilder en A. Hitchcock!!!
Trouwens, lezen is ook heerlijk, maar ja dan krijg je weer een hele lijst schrijvers
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 1 juni 2013, 00:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:28
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het heeft niet met bijgeloof te maken maar hoe je op sommige momenten het ongeluk lijkt aan te trekken door je houding en gedrag en voor een deel heb je daar zelf invloed op.Je humeur kan andere mensen beinvloeden waardoor je sneller ruzie krijgt bijv. en als je niet lekker in je vel zit komen je reacties wel eens verkeerd over en kun je minder hebben,je rijdt te hard of bent met je gedachten niet bij een ander..........oorzaak en gevolg............Je kunt ook lichamelijk ziek worden van teveel stress etc etc etc....... |
Ja, je kan zeker van invloed zijn, kán, hoeft niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:25
|
|
|
Zegen: mooi date gehad Beetje vervelend: weet niet wanneer weer
Zegen: morgen weg!
Vervelend: ja, eigenlijk niets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:23
Onderwerp: Minder dan 1 op 10
|
|
|
ROLF230 schreef: | Bah, ik stuur maar helemaal geen mails naar. 4 mails gestuurd paar dagen geleden (naar 4 verschillende dames) en nog van geen een een reactie...
MOET IK DAN IEDEREEN EEN MAIL STUREN???
Hahahahaha
Ze bekijken het ook maar |
De mijne weet nog niet wanneer die weer wil afspreken
Nou ja twas wel erg leuk
Hoop doet leven he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |