Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 20:50
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Eh...mannen! De spreuk van de week mag in een ander topic |
Gelukkig maar dat dat mag, maar het mag dus ook hier zoals je leest ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 14:09
Onderwerp: De hel voor altijd?
|
|
|
DAVID923 schreef: | dat er gradatie`s zijn in de hemel en hel is uit de teksten op te maken waar Jezus het heeft over de grootste en kleinste in het koninkrijk, of hoe je een hemelse schat kan opbouwen. en zi de al eerder gegeven tekst over gradaties in de hel. er staat niks specifieks in, en ik zou echt zeer uitkijken met die zogenaamde profeten die die boeken schrijven.... zolang het niet Bijbels te bevestigen is blijft het speculatie. of je komt bij wilde pinkster-cowboy verhalen uit, of mensen als dante:
Durante (Dante) degli Alighieri (Florence, tussen 14 mei en 13 juni 1265 – Ravenna, 13/14 september 1321) was een Italiaanse dichter, schrijver en kortstondig politicus. Zijn voornaamste werk staat bekend als La divina commedia (Vertaling De goddelijke komedie). Het is een lang gedicht in drie delen over een reis van de Hel (Inferno), door het Vagevuur (Purgatorio) naar het Paradijs (Paradiso) en wordt beschouwd als een hoogtepunt van de wereldliteratuur. *
mijn advies: zorg dat je zelf gered bent, en zoveel mogenlijk mensen vertelt over het evangelie, en verdoe je tijd niet met verhalen die niet Bijbels te verivieren zijn. |
David, in een ander topic schrijf je iets over de gaven van de Geest. Het daarbij specifiek over evangelisatie, waarom zou je dan de gave van profetie onder de noemer "zogenaamde" plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 14:02
Onderwerp: Jeugdsentiment
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nu is dat nog ouderwets, als je nog een tijdje wacht wordt het vanzelf retro |
Jammer dat het prijskaartje niet ouderwets was ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:40
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 4 augustus 2010, 23:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Noordwijk: 28 aug.
Hoog water: 18.15uur Laag water: 13.10uur
|
Zal ik jou dan ook maar op de lijst zetten Visser Tis voor jou bijna een thuiswedstrijd ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:25
Onderwerp: Geeft God naar kracht of naar behoefte?
|
|
|
HENK710 schreef: | Wordt de berg persé afgebroken? Of kan God ons ook leren om tijdens de moeizame beklimming niet enkel de weg met losse stenen, doornen en dergelijke te zien, maar ook te genieten van het uitzicht dat er ook is, zowel om ons heen als richting de top. |
Of de berg perse wordt afgebroken weet ik niet, er staat wel iets heel moois daarover geschreven in Jesaja 40
4:Laat elke vallei verhoogd worden en elke berg en heuvel verlaagd, laat ruig land vlak worden en rotsige hellingen rustige dalen.
En dan wil graag daarbij ook nog uit hetzelfde hoofdstuk van Jesaja citeren;
28 Weet je het niet? Heb je het niet gehoord? Een eeuwige God is de HEER, schepper van de einden der aarde. Hij wordt niet moe, hij raakt niet uitgeput, zijn wijsheid is niet te doorgronden. 29 Hij geeft de vermoeide kracht, de machteloze geeft hij macht in overvloed. 30 Jonge strijders worden moe en raken uitgeput, zelfs sterke helden struikelen, 31 maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput.
Vertaling NBV
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:13
Onderwerp: david maasbach
|
|
|
MARGREET933 schreef: | Nee, hoor zijn vader heet Johan Maasbach, en zijn dienstknechten van de HEERE. en dat is zo geleid door de Heilige GEEST!! dus is het geen bedrijf, in een bedrijf neem je allerlei mensen aan, die niet worden geleid door de H.GEEST............... |
He Margreet, leuk die foto, een kabbelend beekje. Doet me denken aan een lied uit opwekking Nr. 281
http://www.youtube.com/watch?v=ZVS0R8-T69Q
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:01
Onderwerp: Jeugdsentiment
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik kreeg toen ik 8 was mijn eerste horloge met digitale tijd. Toen had je nog de eerste handcomputerspelletjes die je overal me kon nemen. Heb me vingers blauw gespeeld. |
Ik heb een automaat van Omega, ben ik dan ouderwets of is dat retro ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 18:28
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Margreet933 (onder voorbehoud) Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 16:03
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Margreet933 (onder voorbehoud) Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 4 augustus 2010, 16:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 15:00
Onderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
|
|
|
DAVID923 schreef: | Weledele, geachte vreemde,
U kennen doe ik niet, en ik vind dat je al gelijk hoog van de toren blaast en veel noten op je zang hebt.
We gaan het zien.
Ik groet u zeer. |
Oudere broer van je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 12:02
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mariek; doen we 28 augustus, als we terug komen van vacantie, of 25 september? de andere zaterdagen heb ik nl al ingevuld staan. |
Had jij jezelf niet opgegeven voor dagje strand Noordwijk d.d. 28 augustus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 01:50
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Dank je wel Visser! |
Alsnog van harte gefeliciteerd Liesbeth
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 19:10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik bemoei me dr even mee(ik kom niet want we zouden kanoen maar ja,die westerlingen he ............. )maar was het niet zo dat het uitje naar het Henschotermeer(1 week eerder) bij uitstek geschikt was voor kinderen en dit uitje juist vanwege het volwassen karakter niet?Tenminste,dat dacht ik te vernemen aan de reacties in de chatbox........ |
Zou heel goed kunnen Leanne, maar er staat ook bij in mijn antwoord op Hannah, dat ik niet weet, gezien de eventuele strandwandeling, het ook verstandig is om kinderen mee te nemen. Dus ik laat het over aan de ouders ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 15:14
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit vind ik nu een typisch voorbeeld waarin de gemeente van de Heer een cruciale rol kan spelen. Allereerst vind ik dat de gemeente als bescherming zou moeten dienen voor de vrouw. Dat kan op verschillende manieren, ten eerste een geestelijke bescherming. De kerk moet voor haar zwakkeren opkomen en wat is er zwakker, dan een vrouw, die mishandeld is door haar man en er alleen voor staat? In plaats van haar de les te lezen, zouden we haar kunnen helpen met een heleboel praktische dingen. Ook ervoor zorgen dat ze er niet alleen voor staat, maar dat er vanuit de gemeente allerlei hulp kan worden ontwikkeld. Helpen met verhuizen, helpen met huis inrichten, helpen met oppas op de kinderen, er zijn zoveel mogelijkheden om juist te laten zien, dat we haar niet laten vallen, maar dat we haar steunen in haar moeilijke omstandigheden. Een van de grootste problemen is vaak: wie is nog te vertrouwen en kan ik iedereen vertrouwen? Ik denk dat de kerk als eerste taak heeft te laten zien dat we te vertrouwen zijn.
Ten tweede denk ik dat de man eens onderhanden genomen moet worden en ik zou er niet voor terug deinzen hem de deur te wijzen als hij volhardt in zijn zonde. Mensen die hun zonde liefhebben zijn geestelijk niet te bereiken, en ik denk ook dat een statement van de kerk het vertrouwen van de verwonde vrouw alleen zou doen toenemen. Je kunt niet het ene aanpakken en het andere maar laten liggen.
Ok, Els is de deur uit, de kerk/gemeente heeft haar liefdevol opgevangen, ze is gescheiden enz. enz. maar wat ging er aan vooraf?? Niet de vraag of mishandeling is toegestaan, want dat is fout maar hoe kwam het balletje aan het rollen ?? En wie heeft het verhaal van de man van Els gehoord ?? Nee ik wil hem niet goedpraten, verre van dat zelfs. Ik heb een vraag bij de stelling "dat de man eens onderhanden genomen moet worden" Ik stel me zo voor dat Els met haar pijn en verdriet aanklopt bij het pastoraal team, en daar haar verhaal doet. En dan?? Is het de taak van de kerk/gemeente om contact op te nemen met de man van Els, met het gevaar dat hij Els nog meer mishandeld? Of verwijst het pastoraal team Els door naar de professionele hulpverlening, als dan niet christelijk. Bij mishandeling kan ze zelfs opgenomen worden in een "vrouwenhuis". Het pastoraal team is hierin aan handen en voeten gebonden denk ik. En iemand de deur wijzen zonder het verhaal van 2 kanten te hebben gehoord lijkt me ook niet echt verstandig. Dus zo eenvoudig ligt het allemaal niet.
Als hier het vertrouwen gekweekt wordt, kun je als kerk vol vertrouwen de vrouw begeleiden als ze een nieuwe relatie gevonden heeft. En zoals je terecht opmerkt er is natuurlijk een fase waarin je weer tot jezelf moet komen. Maar ik denk dat je pas echt geconfronteerd wordt met het verleden in een nieuwe relatie. |
Ik ben het overigens wel met de stellingname eens dat de kerk/gemeente een belangrijke rol kan spelen in de verwerking/genezing van een beschadiging vanuit een relatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 14:53
|
|
|
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Margreet933 (onder voorbehoud) Hannah810 met dochter (onder voorbehoud)
HANNAH810 schreef: | even een vraag cross...... is dit een uitje met of zonder kinderen? (op een vraag kun je altijd twee antwoorden geven, dus zeg gerust zonder...........) |
Ik denk niet dat er iemand is die daar iets op tegen heeft Hannah, maar gezien de eventuele strandwandeling vraag ik me af of het verstandig is. En ik neem aan dat jij als romanticus bij uitstek toch ook van de ondergaande zon wilt genieten ....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 3 augustus 2010, 15:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 13:24
|
|
|
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 3 augustus 2010, 13:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 13:22
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Een leuk idee zeg! Gaan jullie ook op het strand liggen? |
Er zal vast wel tijd zijn om op het strand te gaan liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 00:30
|
|
|
Opgegeven tot nu toe; Erika Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:27
Onderwerp: Nieuwsbericht: 15 x abortus en toen... zwanger!
|
|
|
DAVID923 schreef: wauw 15x een moord gepleegd, ik hoop dat ze vergeving vind bij de Heer! over haar levensgeluk hoef ik niet te lezen.... God have mercy on her soul...
BEHAPPY332 schreef: | 15 x een moord gepleegd...
Ik hoop dat ze vergeving vind bij de Heer! ....Ja, dat is correct gezegd. Hoezo, correct gezegd. Als die vrouw haar hart aan Jezus Christus geeft, dan is er vergeving, dat is nou waarom Jezus Christus naar de aarde kwam, voor IEDEREEN, dus ook voor die vrouw. Het is alleen aan haar om Jezus Christus aan te nemen als haar Redder, Verlosser en Zaligmaker.
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ook al zijn we geen vrienden weer, maakt dat ons meteen tot vijanden? Hatelijke cynische opmerkingen tegenover iemand met wie je een paar jaar opgetrokken bent. Is dat nu echt nodig? En wat betreft de reden, is mij even vaag als je vijandige gedrag. |
Ik plaats hier liever geen prive zaken Chatuliem. Bel me maar zoals je in de chatbox zei vrijdagavond ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een maand geleden waren we vrienden. |
Juist Chat, een maand geleden waren we nog vrienden. Ik denk dat je zelf de reden wel weet waarom het loopt zoals het nu loopt. Het heeft dus niets met de pick-nick of andere uitjes te maken, daarin verschillen we gewoon van mening. Je hoeft voor mij echt niet van CM af te gaan hoor, je opvattingen over bijbelse argumenten weet ik nog steeds te waarderen.
Trouwens, vrijdagavond zei je nog dat je me zou bellen, ik vind het dus ongepast dat je prive zaken hier op het forum (of in de chatbox) zet / plaatst.
En nu weer on-topic, ik vond de pick-nick heel gezellig, net als het avondje stappen in Amersfoort, Zwolle, Utrecht enz enz. Voor mij is het een gezellig samenzijn waar ik mensen leer kennen en met ze kan praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:11
Onderwerp: De rode balk
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het gebeurt bij mij de laatste tijd dat ik savonds een rode balk krijg met de mededeling geen internetverbinding of de chatsever is traag, en dan kan ik niet meer op cm komen.
dan haal ik mijn laptop te voorschijn en dan kan ik wel op cm komen. |
Oplossing, altijd werken met je laptop .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:10
Onderwerp: Het beste van YouTube
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Pfff... Lijkt me zeer frustrerend... achter het stuur zitten en dan de auto niet eens kunnen parkeren op zo'n ruime plek... Hoe dan ook... het vergt enig doorzettingsvermogen en geduld... en dat heeft ze zeker!
Van haar geduld en doorzettingsvermogen kunnen we wellicht wat van leren. |
Zelfs een parkeergarage is voor dat soort mutsen niet veilig ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 00:14
Onderwerp: De aarde beheren/beheersen, wat consumeer je bewust of niet?
|
|
|
MIEKE364 schreef: | met je eens, cross. wat vind je dan van intensieve veehouderij? Uitputting van de aarde? |
Als al het vlees nou ook eens daar zou komen waar het nodig is, zou ik er nog vrede mee kunnen hebben. Maar er wordt zoveel vlees weggegooid of verwerkt in diervoeding Als ze de opbrengst van die intensieve veehouding nou eens goed gingen verdelen, en grote delen ervan zouden verkopen naar de armoede landen, dan denk ik dat de hongersnood een stuk minder zou zijn ..... maar goed dat is maar een gedachte van mijn kant....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 22:25
Onderwerp: De aarde beheren/beheersen, wat consumeer je bewust of niet?
|
|
|
HENK710 schreef: | Heeft Hij ze werkelijk te eten gegeven aan de mens? Of heeft Hij erin toegestemd dat ze gegeten worden? Ons gebit is nog steeds niet echt geschikt voor carnivorenvoer
|
Ik denk wel dat we dieren hebben gekregen om te eten, maar tot Noach, na de zondvloed, aten de mensen vruchten en zaden. Dieren werden overigens wel gebruikt voor offers. Genesis 9:3 Alles wat leeft en beweegt zal jullie tot voedsel dienen; dit alles geef ik je, zoals ik je ook de planten heb gegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 22:09
Onderwerp: benny hinn gaat vreemd
|
|
|
DAVID923 schreef: | als jullie klaar zijn met de one-liners, en drogredenen, mogen jullie even de links bekijken, want er staat veel als feiten vast, zowel de leer als de missers. graag inhoudelijk reageren, dan alles naief met de mantel der liefde te bedekken. |
Beste David, een paar weken geleden schreef jij hier iets in het forum over een benauwd moment wat je had meegemaakt in je prive leven. Stel nu even dat je dat niet openbaar had gemaakt, maar dat iemand anders dat voor jou had gedaan, zonder jouw toestemming. Je geeft aan theologie te studeren, dus heb je net als Hinn een voorbeeldfunctie, toch ?? Zou je dan met dezelfde uitspraak komen als hier boven ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:59
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
LAURENS814 schreef: | Pardon? Misschien verwar je mij met iemand anders? Voor zover ik weet heb ik nooit stukken geciteerd uit de 'satanic bible'. En inderdaad, die troep heb ik ook nog nooit in mijn leven gelezen! Ik hou er alleen van om af en toe een beetje te provoceren. Vaak maken gesprekken met andere christenen mij juist erg sarcastisch. De 'closed mindedness' van sommige mensen doet mij dan de mond openvallen van verbazing. Dan denk ik vaak: leef een beetje, en neem niet alles meteen serieus. Een klein beetje eelt op je ziel kan niet veel kwaad, dunkt me. Laat het oordelen dan maar aan God over. Die schijnt daar toch het beste in te zijn |
Hm, dan was het zeker een andere Laurens...... sorry Als je trouwens goed had gelezen staat er in mijn posting, wou citeren en plaatsen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 18:29
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
LAURENS814 schreef: | Ik lees momenteel 'Der Antichrist' van Nietsche. Ook lees ik Anton Lavey's 'Satanic Bible'. Daarnaast is mijn favoriet natuurlijk Charles Darwins 'The Origin of Species by Means of Natural Selection; Or the Preservation of Favored Races in the Stuggle for Life'. Karl Marx staat ook in mijn top 10. 'Religie is opium voor het volk', heerlijk zo'n uitspraak. O ja, Spinoza is ook goed leesvoer.
Ben hier natuurlijk sarcastisch. En mocht iemand niet tegen een beetje humor kunnen, bij deze een dikke |
Je mag dan schrijven dat je sarcastisch (betekenis is; bijtend, hatelijk, honend, scherp) bent, maar ik meen me te herinneren dat je een hele tijd geleden daadwerkelijk van plan was hier stukken te citeren uit de "satanic bible" .... Dus wie zegt me dat je niet werkelijk die troep leest .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:29
Onderwerp: benny hinn gaat vreemd
|
|
|
DAVID923 schreef: | uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?
http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/ |
Stel dat jij de mist in zou gaan David, zou je het goed vinden als dat dan hier publiekelijk werd geplaatst ??
|
|
Naar boven |
|
|