Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 00:05
Onderwerp: perfecte man
|
|
|
Waarom moet iedereen ineens zo klein schrijven? kan iedere keer men bril erbij pakken om te kunnen lezen wat er staat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 23:59
Onderwerp: liefde is
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het volkstuintje had water nodig. |
Sja...dat krijg je met die hitte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 17:06
Onderwerp: Bloot
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Helemaal juist Tess! Ik ben nogal een koppig persoontje......nou ja,nogal?vreeeeeeeeeeeselijk koppig Ik kom over als een heel zelfstandige dame die zich zonder hulp prima redt,is ook zo maar dat is mijn overlevingsmodus,daar prik je niet zomaar doorheen om de echte Leanne te ontdekken.De heren op CM zijn zacht(zeer goede eigenschap) maar niet doortastend genoeg voor mij(of ik heb ze nog niet ontdekt).Pas in het echt leer je mij kennen als je een beetje je best doet.......
(dit lijkt wel een contactadvertentie,dat was niet de bedoeling! ) |
It takes time to do a good thing!
Een echt goeie kerel brengt dat geduld ook wel op hoor meis...
(Jaja, kom maar op mannen...met het commentaar)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:58
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | je bent zo arm/rijk als je je voelt, he. en als jij kan garanderen dat de kikker in een prinses verandert....
|
AHUM!! ik herhaal...
Gezocht:
Stoere dames die niet terug deinzen om een stel stoere mannen in het gareel te houden...
Waar: Op de Edense heide Wanneer: 3 Juli vanaf 12.00 Waarom: Omdat het gewoon reuze gezellig is
Beloning: Voor iedere dame die zich vrijwillig aanmeld zal er een kikker ter beschikking gesteld worden om te
Let op: Garantie dat de kikker ook in een prins veranderd niet ingesloten!
Noot: Voor de stoere mannen zullen ook kikkers ter beschikking gesteld worden! *De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kikkers die dan alsnog in prinsen veranderen!*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 22 juni 2010, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 20:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | sta je dan met je goeie gedrag, griffin!! |
Ah gut, arme jongen!
Zullen we Griffin dan een kikkertje extra geven, Han?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 20:32
Onderwerp: waar kijk jij naar uit?
|
|
|
Ik kijk uit naar morgenavond... Dan heb ik mijn eerste huiskring, best spannend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 20:31
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zooooo...ik betaal de helft |
Nou, das nou nog es harstikke lief van je
Mars, geef Mario ff je banknummer door...hij stort de helft terug voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 16:06
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik kijk graag naar Het Kruis....gister nog bij t avondmaal in de kerk |
Het was toch echt iets anders dan een kruis hoor
Maar goed...dat kruis is idd ook mooi...én het dichtst dat we, voorlopig, in de buurt zullen komen van de perfecte man, vermoed ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 16:03
Onderwerp: favoriete bijbeltekst
|
|
|
Ik heb een periode lang heel slecht in mijn vel gezeten, en werd toen heel wonderlijk gewezen op Jesaja 43: 1-7...het voelde als een belofte, en was een enorme opsteker!
1 Welnu, dit zegt de HEER, die jou schiep, Jakob, die jou vormde, Israël: Wees niet bang, want ik zal je vrijkopen, ik heb je bij je naam geroepen, je bent van mij! 2 Moet je door het water gaan – ik ben bij je; of door rivieren – je wordt niet meegesleurd. Moet je door het vuur gaan – het zal je niet verteren, de vlammen zullen je niet verschroeien. 3 Want ik, de HEER, ben je God, de Heilige van Israël, je redder. Voor jou geef ik Egypte als losgeld, Nubië en Seba ruil ik in tegen jou. 4 Jij bent zo kostbaar in mijn ogen, zo waardevol, en ik houd zo veel van je dat ik de mensheid geef in ruil voor jou, ja alle volken om jou te behouden. 5 Wees niet bang, want ik ben bij je. Ik haal je nakomelingen uit het oosten terug, uit het westen breng ik jullie bijeen. 6 Tegen het noorden zeg ik: Geef hier! Het zuiden gebied ik: Laat los! Breng mijn zonen terug van verre, mijn dochters van de einden der aarde, 7 allen over wie mijn naam is uitgeroepen, en die ik omwille van mijn majesteit geschapen heb, gemaakt en gevormd.
NBV-2007
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 15:57
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hey Tessybear,
Heb je - naast alle kikkers - ook paarden geregeld voor alle prinsen? |
Ja daaaaag...ze lopen maar, worden ze groot en sterk van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 15:55
Onderwerp: Bloot
|
|
|
Wat een ontzettend leuk en herkenbaar verhaal, Miek...en leuk verwoord!
Persoonlijk ben ik lid van CM om gewoon algemene contacten op te doen... maar waar ik in eerste instantie liever eerst een poosje mailde alvorens echt persoonlijk contact aan te gaan, heb ik inmiddels geleerd dat je nog zo veel over iemand te weten kunt komen op die manier, iemand écht leren kennen doe je toch gewoon in persoon... en waarom ook niet? Take it easy, relax...als je wat vaker "tijd met elkaar doorbrengt" leer je al snel genoeg of het goed genoeg klikt om een vriendschap aan te gaan. Zo niet, no hard feelings, toch? Als je maar gewoon eerlijk bent, lijkt me...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 21:10
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Stuur hem eens op naar Partij voor de Dieren. Dieren misbruikt voor menselijk vermaak!!!! |
Misbruikt definieer de term misbruikt?!
Ik zie gewoon een stel vissen in een aquarium hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 18:36
|
|
|
Zoiets dan Han?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 18:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zo te horen zijn het toppie kikkers,je mag ze hebben hoor |
Ja doehoei...nou niet terug krabbelen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 18:08
Onderwerp: Als er nu eens geen hel was....
|
|
|
Vind het een moeilijke! Heb met enige regelmaat mezelf afgevraagd wat ik dan onder de hel moet verstaan? En datzelfde geld overigens voor de hemel... Ik ben het met Hannah eens dat vooral het geloof een rol speelt, en niet het argeloos naleven van wetten en regeltjes omdat het zo hoort of omdat we bang zijn. Geloof en vertrouwen, maar toch ook zeker onze levenswandel... Onze harten én onze tongen zullen moeten belijden dat Jezus Heer is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 18:00
|
|
|
MARIO216 schreef: | Verslaafd noemen ze dat.. |
Ik noem het vooral ongezond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 17:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oke,ik zeg niks mits ik eerste keus heb |
en tweede, en derde, vierde voor mij part! maareh...ssssssssssssssssssssssssssst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 17:01
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je probeert ze vast stiekem eerst zelf........ |
Sssssssssttt...dat zou je voor je houden?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 15:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ja , lekker een bakkie koffie met 1 suikerklontje. En een peukie erbij. Zo kom ik de ochtend wel door. |
Op alleen koffie en een peuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 15:09
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Toch ook wel weer leuk dat we de kinderen kunnen koppelen he
|
Ach ja, we moeten toch iémand koppelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 10:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zoveel plaats nemen die toch niet in, tessy? (tenzij ze in prinsen veranderen, dan mogen ze bij hun dame op t kleedje zitten) dus jouw little-bear is welkom op mn kleedje voor mijn little-princes... ze kijkt er al naar uit om weer met little-bear door t bos te struinen, hoor! (gaat ik weer tjiek tjiek, allemaal schmink in zijn haren doen; ziet ie hil grappig dr-uit!! dat vin ik zo leuk) |
Jah...ik ook!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 21 juni 2010, 10:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 17:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | t schiet al wel weer lekker op hoor; en als t net zo gezellig is, gaan we gewoon weer een volgende picknick plannen als het aan mij ligt! best leuk zo; relaxed, gezellig, ieder is vrij om te doen en laten waar hij/zij zin in heeft; later te komen, eerder weg te gaan, tot zonsondergang te blijven, whatever! honden en kinderen; gewoon in laten stappen en meenemen...... ideaal!! |
Heb je al een plekje gereserveerd voor al die kikkers, Han?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 17:56
|
|
|
En toch heb k em nog niet voorbij zien komen hoor... die perfecte man!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 17:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Waar is de zon? Ik mis hem/haar.
Is de zon mannelijk of vrouwelijk, of onzijdig, of een hermafrodiet? |
De zon is een ding, en in eerste instantie dus onzijdig...maar toch hoor ik er vaak naar gerefereerd worden als een dame! Zal vast een goede reden hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:39
Onderwerp: uitverkiezing
|
|
|
DAVID923 schreef: | (INTRO MAG JE OVERSLAAN EN DE LAATSE VRAAG ONDER LEZEN)
Gezien eerdere discussie`s hier is het safe to say dat de meesten evangelisch of pinkster zijn die actief zijn op het forum, dus misschien is een term als uitverkiezing wel vloeken in de kerk, net als kritisch zijn over de opwekkingsliederen, maar ik waag het er op, niet om problemen te veroorzaken of kansloze discussie`s, maar ik ben echt oprecht benieuwd hoe jullie er over denken of er wel eens stil bij hebben gestaan, het volgende:
De uitverkiezing; we weten allemaal dat god in Zijn raad dingen voorbestemd, plan voor iemands leven, welk rijk opkomt en ten onder gaat, of een boek als openbaring, daar lijkt alles in hoofdlijnen behoorlijk vast te staan.
Maar hoe zit het met redding van en persoon? is dat ook al bepaald sinds de grondlegging der aarde???(efeze 1) ik noem mezelf geen calvinist, misschien gematigd, maar eerdr evanglisch als ik een theologie moet kiezen. Maar door sommige teksten vaker te lezen ging ik het me toch afvragen waar onze vrije wil ophoud en Gods Raad begint. ben al bijna 2 jaar bezig met die persoonlijke studie en kom er niet echt uit. ik vroeg het God om het me te laten zien, en ik sloeg de Bijbel toen zomaar open en kwam precies bij die tekst in 1 tim 4 waar er staat dat God niet wil dat iemand verloren gaat. gelijk stoppen met de studie? of verder gaan. zucht........
DUS, HOE DENKEN JULLIE OVER DE UITVERKIEZING? |
En dit soort uitspraken zorgen er dus idd voor dat de motivatie om verder te lezen erg klein is! Wat is dat nou weer voor een conclusie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:36
Onderwerp: pfffffffff vanavond moet ik berg strijk gaan doen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Proberen we geemancipeerd te zijn is het noch niet goed. |
Nee jongen, perfect!! Zal ik volgende keer mijn strijk bij jou komen brengen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:34
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | belabberd??.... die jappen stonden gewoon heel goed te verdedigen als dan het spel niet breed gehouden wordt, kom je niet door zo'n muur heen, als je niet een mannetje uitspeelt en daardoor ineens met een man meer situatie voor het doel komt te staan. Dan moet die man aangepakt worden en ontstaat er voor een ander een gat. na de rust werd dat ineens wel gedaan en ontstonden er spontaan goede kansen. Daarna moest japan wel druk gaan zetten, voor hen is de kans op een volgende ronde ineens wat kleiner.
Wel jammer vond ik de verkeerde loop-kijk-actie van stunte..eh...huntelaar, die links af sloeg in plaats van de kans op een rebound te nemen.... Dirkie gaat daar altijd voor en zag het resultaat tegen de denen. |
Psies! Met enige vertraging kregen ze door dat die Jappen lang zo slecht niet waren...maar toch, het was van begin af aan duidelijk dat Oranje spel-technisch beter was maar het kwam er verrot slecht uit! Het was dat van Persie zich rot rende om af en toe die bal bij te houden anders was de ellende echt niet te overzien geweest, belabberd dus
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 20 juni 2010, 09:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:26
Onderwerp: They Sold Their Souls for Rock N Roll
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | written by Larry Norman:
I want the people to know that He saved my soul I still like to listen to the radio, they say "Rock 'n roll is wrong, give you one more chance" Feel so good, I wanna get up and dance
I know what's right, I know what's wrong, I don't confuse it Well, all I'm really tryin' to say Why should the devil have all the good music?
I've been filled, I feel okay, yeah Jesus is the rock and He rolled my blues away
They say to cut my hair, they're drivin' me insane Grew it out long to make room for my brain But sometimes people don't understand What a good boy is doin' in a rock n' roll band
There's nothin' wrong with playin', playin' blues licks If you've got a reason, I want to hear it Why should the devil have all the good music?
I've been filled, I feel okay, yeah Jesus is the rock and He rolled my blues away
I ain't knockin' the hymns, just give me a song that has a beat I ain't knockin' the hymns but give me a song that moves my feet I don't like any of 'em funeral marches, I ain't dead yet
All I wanna, I wanna, I wanna say Why should the devil have all the good music? All I wanna, I wanna, I wanna say Why should the devil have all the good music?
All I wanna, I wanna, I wanna say Why should the devil have all the good music? All I wanna, I wanna, I wanna say Why should the devil have all the good music?
Jesus told the truth and Jesus showed the way One more thing I'd like to say They nailed Him to the cross, they laid Him in the ground Shouldn't you can't keep Jesus Christ down, no
I feel good everyday, I don't want to lose it All I wanna, I wanna one more time now Why should the devil have all the good music?
I've been filled, I feel okay Jesus is the rock, He rolled my blues, He will roll your blues Jesus is the rock, He'll roll your blues away Send "Why Should The Devil Have All The Good Music?" Ring |
Dank je Jonathan, het ultiéme bewijs dat er genoeg rock 'n roll is waar je gewoon met plezier naar kunt luisteren. Als je je ogen en je oren open houd is het echt niet zo moeilijk om de "let's twist again's" van de "Hotels California" te onderscheiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:22
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ELOY025 schreef: | een knuffel voor alle kinderen die vandaag niet bij hun vader kunnen zijn |
Ik geef em door aan mij kindje... Hij heeft vorige week al met papa vaderdag gevierd, maar mag vandaag ff best geknuffeld worden
|
|
Naar boven |
|
|