Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:08
|
|
|
Wie biedt zich aan ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:12
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Wie biedt zich aan ??
|
Je zit op de verkeerde site, denk ik, hier zijn alleen maar slimme en zelfstandige vrouwen die hun eigen strijk doen Maar natuurlijk wil ik je wel succes wensen met deze enorme berg wegstrijken, zo ben ik ook wel weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:23
|
|
|
CARIN303 schreef: | Je zit op de verkeerde site, denk ik, hier zijn alleen maar slimme en zelfstandige vrouwen die hun eigen strijk doen Maar natuurlijk wil ik je wel succes wensen met deze enorme berg wegstrijken, zo ben ik ook wel weer |
hahaha kan t altijd proberen toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:29
|
|
|
tuurlijk ,niet geschoten is altijd mis. Maar wil jij voor mij dan de ramen doen, vloer dweilen, badkamer schoonmaken en koken? Het is nu toch tè mooi weer om te gaan werken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:30
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hahaha kan t altijd proberen toch |
breng maar langs,heb een moeder die houdt van strijken...ze komt morgen bij mij langs... om te strijken...
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op woensdag 2 juni 2010, 19:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:32
|
|
|
MIEKJES285 schreef: | breng maar langs,heb een moeder die houdt van strijken...ze komt morgen bij mij langs... om te strijken... |
Zucht....gelukkig ben ik niet jaloers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:35
|
|
|
CARIN303 schreef: | tuurlijk ,niet geschoten is altijd mis. Maar wil jij voor mij dan de ramen doen, vloer dweilen, badkamer schoonmaken en koken? Het is nu toch tè mooi weer om te gaan werken? |
als we nu al onze dingen op een hoop gooien....dan werken we alles samen weg en gaan dan genieten van t mooie weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:39
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | als we nu al onze dingen op een hoop gooien....dan werken we alles samen weg en gaan dan genieten van t mooie weer |
Wow, wat een slimme man! Ik ben voor Neem jij de sigaren mee of ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:42
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wow, wat een slimme man! Ik ben voor Neem jij de sigaren mee of ik? |
ja.....die rook ik ook af en toe
ik kan natuurlijk ook heel snel mijn strijk doen, dan ben ik er gewoon weer vanaf en heb plenty tijd. En ik ga het zeker vanavond zelf dan maar doen...heb ik t weekend tenminste helemaal vrij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:46
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ja.....die rook ik ook af en toe
ik kan natuurlijk ook heel snel mijn strijk doen, dan ben ik er gewoon weer vanaf en heb plenty tijd.
Ah....je ziet er toch maar vanaf? Tè gezellig zeker? Succes met het strijken dan en een fijne (rest)avond!
En ik ga het zeker vanavond zelf dan maar doen...heb ik t weekend tenminste helemaal vrij |
Tijd voor je 2 flessen wijn? ( hik) Gezwelligg een whijnjt dlinken in je thhuin? Ik h(i)oop dat et dloog blijft..
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op woensdag 2 juni 2010, 19:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:49
|
|
|
CARIN303 schreef: | Zucht....gelukkig ben ik niet jaloers |
breng gerust ook je strijk maar hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:15
|
|
|
MIEKJES285 schreef: |
breng gerust ook je strijk maar hahaha |
Oh,wat een heerlijk aanbod, helaas heb ik alleen maar 3 blouses voor mn werk en een broek te strijken,maar ik ga je onthouden hoor !
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op woensdag 2 juni 2010, 21:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:31
|
|
|
kunnen we niet ergens een strijkavondje gaan houden, dat iedereen zijn strijk meeneemt en toe behoren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | kunnen we niet ergens een strijkavondje gaan houden, dat iedereen zijn strijk meeneemt en toe behoren? |
Weer zo`n goed plan , doe maar bij mij thuis dan, kunnen de vloer en de ramen direct mee ,zorg ik voor de koffie en wat erbij,deal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | kunnen we niet ergens een strijkavondje gaan houden, dat iedereen zijn strijk meeneemt en toe behoren? |
Moet je aan Chris vragen of hij een strijkdate-avond organiseerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:08
|
|
|
Count me out!! Ik strijk gewoon niét
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:13
|
|
|
Nou mijn strijk is nu klaar....dus mij hoef je niet te verwachten.
k Ga zo wel een lekker wijntje drinken op mijn eigen succes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:26
|
|
|
Goed zo, Jonathan ,zie je wel dat je het zonder een vrouw ook heel goed zelf kan doen? Geniet maar van je ( nu ) vrije avond! ( en...je wijn natuurlijk )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:26
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:28
|
|
|
GERALD265 schreef: | nou,nou! En dat in nog geen twee uur tijd! En dan in tussentijd ook nog op het forum hier!
Het viel dus wel mee, zo te zien!
|
tja..... ik kan t wel zelf ja....eigenlijk best wel hel veel ja.
Heb ik wel een vrouw nodig...wil ik wel een vrouw in mijn leven?? Dat vraag ik me al een tijdje af. En dan komen er -ja- en -nee- antwoorden.
Voor de strijk in ieder geval niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:30
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | tja..... ik kan t wel zelf ja....eigenlijk best wel hel veel ja.
Heb ik wel een vrouw nodig...wil ik wel een vrouw in mijn leven?? Dat vraag ik me al een tijdje af. En dan komen er -ja- en -nee- antwoorden.
Voor de strijk in ieder geval niet |
Strijk...................nee was.....................ja koken..................ja boodschappen......nee
50% ja 50% nee
tja....moeilijke keus,leef met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:32
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:02
|
|
|
CARIN303 schreef: | Strijk...................nee was.....................ja koken..................ja boodschappen......nee
50% ja 50% nee tja....moeilijke keus,leef met je mee |
hé dat is raar ??? strijk was dus al .........nee was...wasmachine voor.....dus ook nee koken...vind ik zelf wel leuk.....dus ook nee boodschappen....is soort voorbereiding van t koken....dus ook nee
shoppen is wel een fijn dat er een vrouw bij is, maar als je dat met een vrouw gaat doen, loop je alleen nog maar in de miss Etam, en andere dames winkels..
nou snap ik er niets meer van..... t lijkt wel altijd een nee?
Wie legt mij nou eens uit....waarom er ook Ja's zijn ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:08
|
|
|
Strijk...........................nee Was.............................nee Koken..........................nee Boodschappen...............nee Shoppen.......................nee/ja Miss Etam......................nee Samen wijn drinken........ja Samen afwassen............ja Pantoffels halen..............ja Ontbijt op bed.................ja
Ik zou mn abbo opzeggen op CM, je hebt idd geen vrouw nodig ,scheelt je ook nog eens veel geld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:15
|
|
|
CARIN303 schreef: | Strijk...........................nee Was.............................nee Koken..........................nee Boodschappen...............nee Shoppen.......................nee/ja Miss Etam......................nee Samen wijn drinken........ja Samen afwassen............ja Pantoffels halen..............ja Ontbijt op bed.................ja
Ik zou mn abbo opzeggen op CM, je hebt idd geen vrouw nodig ,scheelt je ook nog eens veel geld |
heb ik ook in overweging staan trouwens.....
en pantoffels halen ???? ontbijt op bed....haal ik wel afwas....heb ik een afwasmachine voor
blijft eigenlijk over samen wijn drinken.... wanneer ? tja...dat vraag ik me ook wel eens af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:18
|
|
|
blijft eigenlijk over samen wijn drinken.... wanneer ? tja...dat vraag ik me ook wel eens af.
Tijdens het vissen zaterdag? Kun je direct zien of je samen in het bootje kunt stappen Is het niets kun je dr zo overboord doen ( per ongeluk natuurlijk )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:39
|
|
|
CARIN303 schreef: | blijft eigenlijk over samen wijn drinken.... wanneer ? tja...dat vraag ik me ook wel eens af.
Tijdens het vissen zaterdag? Kun je direct zien of je samen in het bootje kunt stappen Is het niets kun je dr zo overboord doen ( per ongeluk natuurlijk ) |
boot lek prikken en samen te water gaan
en bij t vissen drink ik geen wijntje....maar meer kan koffie leeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:00
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Wie biedt zich aan ??
|
oeps... ik lees dit te laat ben ik bang... sorry Jonathan... (rijmt... hihi...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:25
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | oeps... ik lees dit te laat ben ik bang... sorry Jonathan... (rijmt... hihi...) |
haha....ik kan veel beter strijken dan een vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:27
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | haha....ik kan veel beter strijken dan een vrouw |
Beter strijken dan ik ? dat kan ik me nou haast niet indenken...
|
|
Naar boven |
|
|