ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 18:22
BerichtOnderwerp: Thuiszorg

ZEELAND736 schreef:
Vanmorgen op de braderie.....(Roelande!!!!!!!!!!!!!!!!)

Een kraampje van....BUURTZORG!!!

Ze starten hier 18 juni...en wat zoeken ze...huishoudelijke hulpen!!!

De persoon die ik moest hebben had net de kraam verlaten maar ik kreeg al direct papieren in mijn handen gedrukt en er werd gezegd..dat wanneer ik tijd had maar gelijk contact moest opnemen...

Zojuist is er een mail weggegaan en heb ik ook al een positief gesprek gehad met de desbetreffende persoon...Wat fijn he???
En mijn clienten kunnen mee als ze dat willen...(uhmmmm...steel ik nu niet klanten van mijn huidige thuiszorg??)

(Dank U...dit was een lichtstraaltje van U van Boven!!!)

Ik zou me geen zorgen maken over het stelen van de zorg Zeeland en er gewoon van genieten dat je misschien weer een baan krijgt! En dan nog wel met de mogelijkheid om dezelfde cliënten te houden....
Hadden ze je maar in dienst moeten houden! Zaken zijn zaken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 18:19
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

[quote=VERTROUW937]

Ik vind jou ook aardig oordelen over de andere kant van de samenleving......maar dat terzijde.....
Iedereen in Nederland moet werken voor zijn/haar geld dat is nu eenmaal een gegeven.....Mensen komen altijd met hun levensverhalen waarom ze niet kunnen werken en vergeten daarbij gemakshalve dat veel hardwerkende mensen ook een verleden hebben dat misschien nog wel erger is .
Als je niet kan werken, prima, dan kan het niet en houdt het op en daar is ook helemaal niets mis mee...Maar ook een werkend gedeelte van Nederland heeft het arm omdat het gewoon moeilijk is om rond te komen is met een paar opgroeiende kinderen......of zij maken verkeerde keuzes en hebben veel schulden......en kom er dan maar eens uit.....
Als werkgever mag je toch ook eisen stellen aan je werknemers......of je nu christelijk bent of niet? Ik heb weleens het idee dat de basisnormen van wat moet op de werkvloer ook weleens weg zijn.....
En ik heb het nu met name over jongere werkloze mensen.....die hebben eisen wat ze willen doen en gaan niet zo maar aan de lopende band werken omdat ze dat te minderwaardig vinden...
Ik kan me voorstellen dat als je ouder bent dat niet meer gaat doen en ook niet meer hoeft te doen net zoals tomaten plukken......
Maar zo als jij het stelt Vertrouwen is het allemaal wel erg sielug voor die mensen en ik hoor je niet over eigen verantwoordelijkheden....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 18:06
BerichtOnderwerp: Taize liederen

PAULUS636 schreef:
Wat jammer dat er in dit onderwerp regelmatig zo ontzettend negatief over Taizé en
haar liederen wordt gesproken!
Ik ben er zelf nog nooit geweest, in Taizé,
maar ik weet me gedragen door Taizé muziek.
Ik vind het heel jammer
dat er maar weinig positieve berichten over Taizé en haar liederen gepost zijn.
Wat ik wel kan begrijpen is dat mensen de liederen uit Taizé,
die telkenmale herhaald worden niet fijn vinden vanwege de herhaling ervan.
Ik vind echter dat de Taizé liederen , juist door hun herhaling,
zoveel innerlijke rust geven en helpen om tot gebed te komen.
Ik zie Taizé als een bijzondere mogelijkheid om tot ware oecumene te komen.

Ik heb zelf enige tijd geleden 5 dubbel cd´s gekocht met als titel Songs of Taizé.
Ik vind de muziek werkelijk prachtig gezongen en uitgevoerd.
Ik weet niet of deze nog te bestellen zijn. Ik heb ze destijds besteld via www.gospel.nl

Ik kan deze cd´s van harte aanbevelen bij jullie, als je van Taizé liederen en haar muziek houd. Het zijn studio opnames op de 5 dubbel cd´s gezongen door The Paul Leddington Wright Singers en is uitgegeven door Kingsway Music.

Zijn jullie wel eens naar een Taizé viering in Nederland geweest.
Ik ben er één keer geweest. Het was een mooie viering.
Deze viering was toen destijds in Den Bosch.

Ik vraag me af hpoe kun je een Taizé viering combineren met een Lofprijzing.
Of gaat dat wellicht niet zo heel goed samen

Er worden regelmatig in diverse kerken speciale Taizediensten gehouden en lofprijzing zoals jij die kent is daar niet aan de orde.....
Bij Taizé diensten gaat het meer om de rust in jezelf, verstilling en meditatie om contact te maken met God......
Je hebt tegenwoordig ook veel muziek uit Iona, een Schotse geloofsgemeenschap waar het ook gaat om meditatieve momenten en inkeer in jezelf om zo in verbinding te komen met de Eeuwige......
Ik weet niet of lofprijzing en Taizé en Iona diensten niet samen gaan, het zijn twee verschillende vormen van je geloof beleven en het is net wat je aanspreekt...De boodschap is hetzelfde en daar gaat het toch om?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 22:53
BerichtOnderwerp: RUST VOOR DOOP...

BERT168 schreef:
interessante opmerking gloria,ik denk dat het in de praktijk ook wel zo toegepast wordt hoor,er staat nergens in de bijbel hoe het precies moet,als je maar onder water gaat toch?

ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die achterover in het water niet prettig vinden,wel een punt van discussie dus...

Je moet je dus letterlijk en figuurlijk overgeven.....en vertrouwen hebben.......
Wel een mooie gedachte toch? Zeker bij een doop.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 22:48
BerichtOnderwerp: Christelijke films

Des Hommes et des Dieux, een prachtige helaas waargebeurde film die laat zien hoe moeilijk het is om met verschillende godsdiensten te leven........
En wat dat van je vraagt aan moed en geloof......met de dood als gevolg.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 22:43
BerichtOnderwerp: PV gesprek online beëindigen en toch online blijven

JOSINA022 schreef:
Nee, vreemd is het niet, maar dan moet iemand niet zeggen offline te gaan en dan toch online blijven...

ach, misschien wordt je dan net weer even aangeklikt door iemand en praat je nog even......je hoeft je toch niet overal voor te verantwoorden? Niet overal gelijk wat achter zoeken hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 22:40
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

Ik vind nog steeds dat er een verschil is in sex in een relatie van liefde en trouw al dan niet getrouwd en het los verkrijgbaar zijn en er op ingaan van sex.......
Ik denk dat er niets verkeerds is aan sex in een liefdevolle relatie want daar hoort sex ook in thuis.....dus al dat gediscussieer erover verbaasd me een beetje.....er zijn al meer dan 1600 opmerkingen over geplaatst.....

Verraste, verbaasde smiley

Er zijn kerken die sex omgeven met geboden en verboden maar ook daar ben je vrijwillig lid van...en die keuze wat te doen maak je ook zelf....

ik heb zelf meer moeite met het los omgaan met sex, bv een one night stand.....en laten we niet naïef zijn, ook dit gebeurt hier......dat gebeurt overal dus ook hier......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 1 juni 2012, 22:43
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 13:21
BerichtOnderwerp: Niet trouwen met gescheiden vrouw

PIETER619 schreef:
Vriendelijk dank, soms wil de URl niet in één keer als ik hem plaats, nu heb ik de link met extra spatie vrij gezet met d eUrl er bij en toen deed hij het wel

Terwijl ik dit typ ff Jim Reeves er op

http://www.youtube.com/watch?v=jD81hw-uZTA

Dat is toch wel echt uit de oude doos Pieter......
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 12:12

[url]http://www.youtube.com/watch?v=qLNfjatLgZs Knipoog smiley [/url]

Pieter, ik wilde je even helpen...... en deed het dus dubbel....staat er nu drie keer op, nou als er nu niet geluisterd wordt weet ik het niet meer..... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 1 juni 2012, 12:14
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 12:12

http://www.youtube.com/watch?v=qLNfjatLgZs Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 12:09
BerichtOnderwerp: Willem J. Ouweneel

HERMAN968 schreef:
Is zo Djes, je laat me iet Verliefde smileys zien wat ik nog niet zag !

Ik bedoel het niet onaardig maar pin je je niet teveel vast aan Willem Ouweneel?
Alles wat ik lees van je wordt getoetst of gezegd door hem, het spreekt je aan dat is wel duidelijk en daar is ook niets mis mee maar om nu je hele geloofsleven ervan af te laten hangen? Dan maak je van hem een soort Godheid of heb ik dat nu mis?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 12:05

ZEELAND736 schreef:
Dat begrijp ik Willemijn...maar zou het wezen dat ze een jong iemand liever of eerder aannemen dan mij.....dan hadden ze dat aanbod om mijn weg te vervolgen als Alfahulp toch niet gedaan???

Juist in de zorg in de wens van de client vaak...dat een ouder iemand...het klappen van de zweep kent...en ook eerder een luisterend oor bied...
Ik ga niet meer weg omdat er een zwangerschap kan komen...ook niet omdat mijn kleintje ziek wordt....
Niet dat ik de jongere mensen veroordeel...integendeel..en zitten geweldige meiden onder...en wat ze niet weten...moeten ze misschien nog leren, dat was ook mijn weg...
Dat wij ingeruild worden voor de jongere weet ik...we worden te duur en krijgen vaak te kampen met lichamelijke ongemakken...dat is zo...

Maar ik denk nog steeds in het belang van de client!!!!!!

Is het in het belang van de cliënt dat zijn/haar ramen gewassen zijn of dat de persoon zelf weer lekker gedoucht is? Of is het luisterend oor belangrijk? Ik denk alletwee....en ik denk zeker dat je als oudere meer hebt toe te voegen door je levenservaring...jongeren kijken er aan de andere kant wat verfrissender tegen aan is mijn eigen ervaring in deze...en die vinden jou waarschijnlijk een wijs mens met je ervaringen...
Maar de realiteit is toch wel zo dat wij plaats moeten maken voor de jeugd en zo hoort het toch ook eigenlijk? Het is de levensloop, wij moeten hun weer sturen en begeleiden........
Maar ik ben met je eens dat er aan voorbij gegaan wordt dat een luisterend oor ook welkom moet zijn.....daar zijn dan weer andere werkers voor he?
Waarom ze je wel vragen als Alpha hulp? Misschien iets rustiger of overzichtelijker? Ik weet niet wat je hiervoor deed dus het is maar de suggestie
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 11:19

ZEELAND736 schreef:
Omdat er veel veranderingen in de zorg zijn...of komen...heb ik een vraag..
Weet niet of het iets is voor een topic maar dan kun je me misschien prive mailen, want ik zit er erg mee...

Mijn contract wordt niet verlengd met ingang van 25 juli...
Volgens zeggen worden de HH hulpen nu Alfahulpen...
Als ik dat wil mag ik per ingang van die datum echter wel Alfahulp worden...
Nu stuit het zoeken naar informatie daarna...steeds op de slechte sociale voorzieningen...geen pensioenopbouw... enz...enz.. en ook op veel dingen die je nu zelf moet gaan regelen...
Ook zou ik mijn huidige VASTE clienten kwijtraken..dat vind ik het ergste...
Dat heeft te maken met de indicaties...hebben ze die tot b.v. 2016 krijgen ze nu een medewerker (HH) met een VAST contract en vind er dan een nieuwe indicatie plaats dan kunnen ze alsnog een beroep doen op mij...
( Ach...het zijn mensen van de dag...vaak de 80 al gepasseerd en zeggen ze...DAT ZULLEN WE MISSCHIEN NIET EENS MEER BELEVEN!!)

Ook een eigen administratie bijhouden...veel zelf regelen...is voor mij erg moeilijk..

Wie heeft daar mee te maken...zit je ook in die(naar ik aanneem) landelijke regeling...en als je Alfahulp bent..zou iemand me willen helpen of een tip geven...

Als ik aankaart...(wat in mijn ogen op nummer 1 staat) ...en dus onze persoonlijke gevoelen wat meer laten spreken...zijn we te close met de client!!!!!!!!!
Zo is het leven nu eenmaal....zo gaat dat....( maar daar kan ik me niet bij neerleggen)

Luisteren naar een client is toch belangrijk???

ik denk-hoe naar dat ook klinkt- het dan ook zo is....Je bent er in de hoedanigheid van werk en tegenwoordig is het zo in de zorg dat er gekeken wordt hoeveel werk je kan doen in zo'n kort mogelijke tijd....Allemaal een tandje er bovenop zeggen ze dan.......En dan is nummer 1 niet het persoonlijke contact met je patiënt of cliënt maar of je je werk goed doet en er niet te lang over doet....De kunst is het te combineren, terwijl je je werk doet contact onderhouden met de patiënt of cliënt, dat lukt niet iedereen en is ook niet altijd mogelijk...en mijn ervaring is ook wel dat de jaren ook gaan meetellen in dit werk, als je wat ouder bent is het fysiek ook veel zwaarder en kost het ook energie.....
En toch zal het niet gauw anders worden Zeeland, dit is gezondheidszorg anno 2012.....hoe jammer ook....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 10:38
BerichtOnderwerp: Christelijke films

Ik vind de film Troubled Water prachtig.....die laat zien dat de praktijk voor vergeving een stuk weerbarstiger is dan de theorie........
We hebben het allemaal wel over "we moeten vergeven'maar deze film laat zien als er iets vreselijks in je leven gebeurd het toch wel lastig is en toont dat hele proces......echt een film om stil van te worden...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 10:32
BerichtOnderwerp: hoe bouw jij een band op met de kinderen van je vriend(-in)?

JOLAN931 schreef:
Ik weet het niet hoor leonard. Ik denk dat er genoeg kinderen van gescheiden ouders zijn die helemaal niet zitten te wachten op liefde van een nieuwe partner en /of opvoeder. Die nieuwe partner kan juist gezien worden als een indringer in hun bestaan,

Helemaal met je eens Jolan, het tast hun basisveiligheden aan he? Ze zien het als een indringer maar zijn misschien ook wel hartstikke bang over wat er met hun gaat gebeuren, zeker niet iets om te onderschatten....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 10:27

Ik zie hier weer allemaal weer Bijbelteksten voorbij vliegen die je naar de letter kan gaan lezen of het in die tijd te zien....
Als je het in deze tijd wilt zien denk ik dat de Bijbel benadrukt dat seks niet los verkrijgbaar is, Het hoort thuis in relaties van liefde en trouw,of dat nu een homorelatie is of een gemengde relatie.
Het is een geschenk, van God, voor de voortplanting maar ook om van te genieten, lees het Hooglied maar...
De kerk is daar vaak verknipt mee omgegaan en daarmee heel veel mensen beschadigd....dat is wel duidelijk....
En gaat het niet om bovenstaande?
Misschien kan de discussie wat anders worden en kan je je hoofd buigen over de vraag wat je mening is over het los verkrijgbaar zijn van sex? Ook op CM? Wat vind je daarvan in het licht van je geloof?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 28 mei 2012, 20:36
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Often in life we forget the things we should remember and remember the things we should forget" Unknown
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 28 mei 2012, 13:40
BerichtOnderwerp: Pinksteren

JOSINA022 schreef:
Er waren veel meer mensen bij Opwekking dan bij pinkpop, gaaf hè? Lachende smiley

Maar ja, Bruce Springsteen komt niet naar de Opwekking en is vandaag wel op Pinkpop...... Knipoog smiley
Wel een diep gelovig mens trouwens....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 28 mei 2012, 12:43

ZEELAND736 schreef:
Des temeer een reden om te getuigen Herman!!!
Niet...van de buurman weet er niets van....
Laten we beginnen vanuit onszelf!!!
Wat geven wij door...wat wordt er van ons gezegd....
Komen we er zelf niet vaak veel te kort in????

Ja..ook ik!!!

Als ik nog hoor dat er gisteren 50.000 mensen op Opwekking waren valt het nog wel mee Herman.....Maar Zeeland heeft wel een punt, begin bij jezelf....
Zit me dan wel weer af te vragen hoeveel er gisteren bij Pinkpop waren?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 28 mei 2012, 12:43

ZEELAND736 schreef:
Des temeer een reden om te getuigen Herman!!!
Niet...van de buurman weet er niets van....
Laten we beginnen vanuit onszelf!!!
Wat geven wij door...wat wordt er van ons gezegd....
Komen we er zelf niet vaak veel te kort in????

Ja..ook ik!!!

Als ik nog hoor dat er gisteren 50.000 mensen op Opwekking waren valt het nog wel mee Herman.....
Zit me dan wel weer af te vragen hoeveel er gisteren bij Pinkpop waren?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:31
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

VISSER278 schreef:
Als ik vandaag eens keek wat er op het water allemaal rond vaarde ( of is het voer? ), dan is er behalve crisis toch ook nog genoeg rijkdom.

Wouw, boten die zeker wel 5 x meer waard zijn dan m'n huis.

Maar je weet niet hoeveel banken zo'n boot heeft he? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:17
BerichtOnderwerp: Het Slaaplekker! topic

VISSER278 schreef:
Aan mn ogen te voelen gaat het vast wel lukken. Heerlijk om in je stoel nog steeds de deining te voelen. Lachende smiley

En niet te veel dromen van grote snoekbaarzen Visser.......en sterkte met je rode hoofd......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:08
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

VISSER278 schreef:
Vandaag lekker heel de dag op de grote plas gezeten , de oosterschelde.
Samen met m'n maat op zijn boot proberen vis te vangen.
Gelijk beetje bijkleuren wat aardig is gelukt. Smeren? Nee smeren doen we niet aan . 't is veel leuker om een paar dagen als een vuurtoren rond te lopen. . Lachende smiley

Maar nu de hamvraag.....heb je veel gevangen of moest je langs de visboer toen je naar huis ging.....
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 23:17
BerichtOnderwerp: Incest

HANNAH810 schreef:
en hoeveel priesters en paters hebben nooit de neiging gehad?
heeeeeeel veeeeel!!

hannah.........denkt niet in groepen.........niet in hokjes........maar in individuen.

Nou ja, dan doe jij het niet....ik denk dat je dan breder moet gaan denken dan dat je doet.....heeft niets met hokjes denken te maken
Kijk de statistieken er maar op na.......ik denk ook niet bij ieder mens dat die incest pleegt maar ik ken wel de statistieken en dat is zeker wel iets om je te realiseren.....
En zolang 1 op de tien kinderen nog misbruikt wordt vind ik dat een triester gegeven dan dat enkele individu......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 23:11

HANNAH810 schreef:
nou ik moet zeggen;
ik zie mezelf nog niet direct op een kind vallen, hoor, willemijn! Zieke smiley Zieke smiley

Zeggen er meer Hannah.....klopt, vertelden de priesters en paters van de katholieke kerk toch ook?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 23:07

JOL252 schreef:
eh wow hier reageer ik wel even op want dit vind ik een benauwend mensbeeld. Ik geloof dat persoonlijk niet. Er zijn zat mensen die hun vanzelfsprekende ethische code hebben en weten waar hun grens zit en die van de ander en een kind zien op een corrrecte, gezonde, liefdevolle en beschermende manier.

Het gaat altijd om wat zich in de diepe krochten van de ziel van iemand zich afspeelt......kijk maar eens naar het misbruik van de katholieke kerk....
Het gaat dan om de gevoelens die je niet ziet en niet weet van iemand,als we dat wel zouden weten zouden we ons een hoedje schrikken.....ook bij mensen waarvan we denken dat die zo'n ethische code hebben......
Het is een mooie gedachte die je hebt maar de praktijk laat over het algemeen toch wat anders zien......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 18:11

[quote=WILLEM618]Het is een prachtig stuk en zo zou het moeten zijn....Maar als je bij de Kinderbescherming en Jeugdzorg kijkt zie je ook dat incestslachtoffers later ook vaak dader worden.......en dat blijft een trieste constatering.....
Ik zeg niet dat het voor iedereen geldt maar de gegevens liggen er wel.....
En als je weet dat één op de tien kinderen misbruikt wordt is er in jouw omgeving en die van mij altijd wel iemand die misbruikt is/wordt......
En ik ben er van overtuigd dat de meeste incestklachtoffers er altijd een gevoelig litteken aan over houden en dat is toch niet raar? Je kan het bij God neerleggen en het een plekje geven maar het is wel iets wat bij de rest van je leven hoort ook al heeft de ander berouw en spijt betuigt...net als alle vervelende en mooie dingen die je overkomen.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 25 mei 2012, 18:15
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 10:47
BerichtOnderwerp: PC-problemen

LEONARD480 schreef:
Hardware-matig is noal breed he Beun ...of het om een laptop of pc gaat Knipoog smiley

Ik vond het wel een slimme tip Leonard.....
Ik heb een E book gekocht en ben nu aan het uitvogelen hoe ik er boeken opzet.....ook weer zo'n lekkere klus voor een digibeet als ik...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 10:45

ROELANDE345 schreef:
Ben het helemaal met Inge eens Yes. Op jouw leeftijd moet je toch wel een paar ideeën hier over hebben.
Dus zelf eerst de aftrap geven Lachende smiley

Ik ben het met jullie eens dames, op deze leeftijd is niemand meer een onbeschreven blad, gelukkig ook maar en dan heb je zeker al een paar antwoorden paraat....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 10:43
BerichtOnderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!

WILLEM618 schreef:
Hij MOET...

Ik denk niet dat dat gelukkig maakt, als er moeten in het spel is.
Geluk beleef je samen, niemand maakt iemand gelukkig. Als Hij een dagtaak heeft om de ander tijd voor zichzelf te laten hebben, dan is balans bijhoorlijk zoek denk ik.

Samen één zijn wil niet zeggen dat je altijd bij elkaar ben, maar er dan wel naar verlangt om weer bij elkaar te zijn. En ik geloof dat je er dan ook beiden naar verlangt, en er ook beiden aan werkt om bij elkaar te zijn, en in principe alles voor de ander te willen doen. En niet in een sfeer van de ander doet maar alles voor mij, dan kan ik lekker aan mezelf gaan denken. Als dat geluk zou zijn, dan was er een hoop geluk op deze wereld.

Mooie woorden Willem......zo hoort het te zijn he?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 ... 180 Volgende
Pagina 59 van 180