Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 18:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb dit topic gestart en nu, op mijn voorlaatste dag hier op cm constateer ik dat er nog geen 200 pagina´s zijn volgejankt op dit topic... grrrr |
...jij hebt ook steeds tegenslag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:56
Onderwerp: Het weer
|
|
|
...het regent, het is koud en het is ook donker... ...ik vind er niets aan...en sneeuwen en vriezen hoeft voor mij ook niet. En ook niet op die welbefaamde ozo overheerlijke kerstdag...bahhhhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:54
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | was ik al bang voor........heb daarom meerdere lijstjes ingestuurd |
...is er weer een CM-setje geboren??? Hoe komt dat ik daar niets van weet. Wie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik hoop dat die nog gaat komen . Vandaag de concurrentie aanbinden met 3 andere clubvissers voor de kampioensplaats van 2012.
Visser die ook al heel tevreden zal zijn met de 2e of 3e plaats |
om in evangelische termen te spreken: '...de laatste zullen de eerste zijn...' of je er een beker of een halve kilo kibbelingen mee wint weet ik niet. Het is in ieder geval evangelisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:51
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Héérlijk!!! |
...wat is heerlijk? Al die geheimzinnigheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:50
Onderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
|
|
|
JANS221 schreef: | Frank, ook al zou je maar drie dagen blijven, en ook al zou je drie dagen lopen mopperen, ik vind het fijn dat je er weer bent! |
...ik mopper nooit...enne, ik heb een abo voor een maand...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:49
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
TINK100 schreef: | het schijnt dat ik een grotere spiegel moet gaan kopen.... |
...een grotere??? Een smallere zeker...pffff, spiering dat je bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 10:31
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ik rij dadelijk naar mijn ouders. Ik vraag me af hoe dikwijls mijn ma weer gaat vragen of ik goed eet, mijn gestreken was in de kast leg, hoe het met Floshke is, of ik de egel nog gezien heb, of ik wel op tijd proper sokken en zo aandoe, of ik wel stofzuig en dweil, of ik al een lief heb...en ga zo maar door...
Ik vraag me af of ik al beter niet thuis blijf...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 10:27
Onderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | FRANK...welkom terug... Blijf je nu wat langer??? |
...ik moest terug komen van visser...en ik, zo dom als ik ben, doe dat ook nog
Ik weet niet hoelang ik blijf. Ik zie dat er ook al Spaans en zo wordt geschreven op het forum en ik spreek of schrijf geen buitenlands. Ik ben maar een Belg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 11:46
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
GERRIT603 schreef: | de mossels die na het koken niet open gingen zeker |
Gerrit, visser is een zeeuw...het zijn alleen de schelpen...de rest is er al uit...een zeeuw is zuunig en wilt overal geld uitslaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 17:59
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Het is goed en genoeg geweest.
FT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 13:21
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Laat maar...' Ik maak wel bami das beter dan die glibberige dingen brrrrrr |
en ongezonder ook...hoe vettiger hoe prettiger blijkbaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 07:40
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ga in de chatroom zitten en maak het gezellig. Verandering begint bij jezelf....
Thomas |
Je hebt ooit betere dingen geschreven...oja, nu begin ik weer over het verleden..sorry...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 07:39
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Amen!! Krijg als "nieuweling steeds het gevoel dat ik niet goed genoeg ben blijkbaar door al het gez... over die goeie ouwe tijd |
Als je al niet meer mag mijmeren over het verleden of je beziet een herinnering als een aanval dan kan je maar beter ook al je foto's en dergelijke verbranden. Gewoon het verleden wissen...dan heb je geen gezeik meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 20:45
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
...ik lees zelfs deze topic niet...en de rest van het forum ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:46
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ik zat lekker aan een zuurkool schotel met spekjes, en annanas, en geraspte kaas, heeeeeerlijk! Ik weet dat er enkele sm-ers zijn die dit niet lusten, maar ik lus het wel iedere week...... |
...SM-ers??? Ben je ook lid op een andere site??? Eentje die niet christelijk is??? Wel wel wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:49
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ik zat lekker aan een zuurkool schotel met spekjes, en annanas, en geraspte kaas, heeeeeerlijk! Ik weet dat er enkele sm-ers zijn die dit niet lusten, maar ik lus het wel iedere week...... |
Ik lust ook wel ananas hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:43
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | ik geloof dat ik je snap..... Zullen we een advertentie plaatsen??? Van: Heeeeyy waar is iedereen??? |
jaaa, en waar is het plezier en de volle gezellige chatroom...
(en eens iemand die met me wilt gaan wandelen...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 17:36
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Om Frank Ouweneel goed te kunnen beoordelen en/of te veroordelen??? begin dan als eerste met het afleggen van het volgende:
Eph 4:22 Te weten dat gij (lees jezelf) zoudt afleggen, aangaande de vorige wandeling, den ouden mens, die verdorven wordt door de begeerlijkheden der verleiding; Eph 4:31 Alle bitterheid, en toornigheid, en gramschap, en geroep, en lastering zij van u geweerd, met alle boosheid; Eph 4:32 Maar zijt jegens elkander goedertieren, barmhartig, vergevende elkander, gelijkerwijs ook God in Christus ulieden vergeven heeft.
Hetgeen dat hier op deze topic geuit wordt is het omgekeerde. Daarmee wordt Frank Ouweneel veroordeeld + ????
Hetgeen dat ik wil zeggen ga met een rein hart een broeder of zuster beoordelen en leg als eerste hetgeen af dat wat Gods Woordt ons leert. Anders veroordeel je vanuit het vleeselijk denken, dat is onrecht en zonder liefde. |
Mar, vertel nu eens met je eigen woorden wat hier staat en bedoelt wordt. Maar dan echt met je eigen woorden en niet met andermans uitspraken. Geen citaten dus. Durf je deze uitdaging aan te gaan?
In Pace et Charitate
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 16:49
|
|
|
Waar is die CM van enkele jaren geleden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 12:03
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Dit is nog altijd internet he: iedereen kan daar van alles op beweren zonder enige vorm van bewijs. Als Wmijn het zo moeilijk heeft kan ze net als ieder ander gebed vragen op het daarvoor bestemde topic zonder hier en hele discussie aan te wijden.
Ik zou mn ogen uit mn kop schamen als mijn verdriet zo op een forum breed werd uitgemeten werd door een soort van promotieteam. Bah bah. |
Carmen, het is duidelijk dat jij (en dat was al zo toen je nog onder een andere naam lid was) en Willemijn niet kunnen opschieten met elkaar. Dat hoeft ook niet. Je kan niet met iedereen te vriend zijn.
Een promotieteam die ziektes in de belangstelling zet zie ik hier helemaal niet. Je insinuatie dat Willemijn zomaar een ziekte zou voorliegen slaat wel alle records. Het is nagenoeg de domste opmerking die ik hoorde...om jou te citeren: 'Bah bah'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 07:18
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja Thomas helaas moet ik je gelijk geven. Pastoraat en nazorg is niet het sterkste punt van sommige evangelie gemeente. Er wordt denk vaak te simpel gedacht dat door gebed dingen opgelost worden. Ben zelf hierom v=naar een andere evangelie gemeente gegaan. Waar pastoraat wel hoog in het vaandel staat. En professionele zorg niet gemeden wordt |
Ik heb al verschillende malen gemerkt dat bij verschillende evangelische kerken het meer gaat om het verkondigen. Soms gewoon eindeloos door ratelen zonder stil te staan bij de werkelijke psychische of lichamelijke toestand van een hulpbehoevende.
Als je bij de katholieke instanties aan het werk wilt gaan als pastoraalwerker dan moet je echt enkele jaren zware studies doorworstelen. Tevens dien je stages te doen en natuurlijk word je beoordeelt. In die studies zit een heel pakket van psychologie, theologie, filosofie maar ook gesprekstechnieken en dergelijke aanverwanten. Het gaat daar helemaal niet om het verkondigen maar wel om je trachten in te leven in de hulpbehoevende en daarmee dan aan de slag te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:27
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Dus las goed door de regels heen. Je geeft toe....
Wat verdrietige tijden betreft, vraag mijn kinderen..... nu on-topic. |
Maritime, wat een onnozele botte onmenselijke paranoide reactie is dat van jou. Je praat, minimaliseert, over iets waar jij geen snars van af weet. Je laat eerder je paranoide veronderstellingen leven ipv je christelijke (menselijke) medeleven. Ja een medeleven, ook al weet je niet wat die ziekte van Willemijn inhoudt.
Je hebt, ik heb reacties van jou gelezen, anders zou ik niet reageren, de mond vol met bijbelteksten die hier en daar gewoon niet in de context passen, over christelijkheid, slogans die je allicht ergens hebt opgeraapt, citaten en wat nog meer.
Jouw mening (?) werd je voorgekauwd. Al dan niet door een persoon of door dé persoon die hier onderwerp van het topic is. Ik hoef dus niet te vragen wat jouw mening is want jouw mening is die van een ander. Van jouw goeroe, dus. Je mag best een aanhanger zijn van een charletan maar leer ook eens te aanvaarden wanneer bewijzen zwart op wit boven water komen drijven die iets totaal anders beweren dan datgene wat jou werd opgedrongen. Ook al neem je het op voor die persoon toch vermeld je in één van je reacties dat hij ook de plank misslaat. Misschien hebben de bijdrages van enkele leden je doen inzien dat het allemaal gewoon larie en apekool is wat de Frank Ouweneel beweerd.
Het is niet omdat je die Ouweneel van dichtbij kent dat hij dan ook de waarheid, de godsgeleerheid in pacht heeft. Zelf heb ik iemand gekend vanuit mijn christelijke geloofsstrekking waarmee ik weken samenleefde, op een slaapzaal sliep, naast hem in de kerk stond, enkele jaren les van kreeg en nadien nog regelmatig heb ontmoet. Welnu, die persoon, die ik dan zo 'goed kende', heeft enkele jaren elke dag het journaal en diverse praatprogramma's in verschillende landen gevuld. Het is niet omdat je iemand kent die wat naam heeft dat hij of zij dan ook een rechtvaardig en wijs persoon is.
Het wordt tijd, Maritime, dat je je 'ikje' eens verlaat en je openstelt voor de andere mensen en hun verdriet, vreugde, leed. Christen zijn houdt ook een betrokkenheid in. Een medeleven. Enige emphatie. Zolang je steeds alles blijft verkondigen vanuit een tunnelvisie dan vertel je blablabla...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heb jij die veters stiekem aan elkaar gebonden???? |
...ze doen alles om mij ten val te brengen...ik ga maar weer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 14:06
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Geef ik netjes voorrang aan iemand die voorrang heeft, parkeert de mevrouw achter me haar auto in mn kofferbak
En in het kader van de bezuinigingen: als je in Duitsland dus een ongeval veroorzaakt moet je ter plekke de administratiekosten van het ongeval aan de agent betalen. |
maar aangezien dat jij geen ongeval veroorzaakte, dat die vrouw achter je, hoef je die kosten al niet te betalen. De schade die je hebt zal wel veel erger zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:30
Onderwerp: Wat gaan jullie doen en wat houdt jullie bezig?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Haha, ja, da's een goed idee.
We kunnen het ook zó doen, jij betaald mij, om het op te hangen, en zo maak ik reklame voor jou foto's |
...jij bent veel te commercieel ingesteld...ik denk dat een foto met rozen of brandnetels beter staat in je huisje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ai,op zekere leeftijd komen de ongelukjes he........ Mijn blessure is tenminste opgelopen tijdens het sporten
Beterschap! Buurman even laten harken en de tuinstoelen binnen laten zetten?Och nee,tuurlijk niet,het is zijn schuld niet...........dus toch die boom zelf laten opruimen......... |
...spreek me niet over ongelukjes...weet er alles van...
en die wandeling met 'shakira' zondag zal ik ook wel schrappen, zo kan ik niet over één of andere tak struikelen. En die poffertjes die ze me zou trakteren eet ik ook maar niet, zo verslik ik me niet. Dat is allemaal de schuld van die stomme bladeren die persé in mijn tuintje moeten neerdwarrelen.
Oja, de zon schijnt hier heerlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat heb ik weleens bij mensen thuis gezien, dat kan een heel leuk effect geven Met name dat rood ;) |
Je mag van mij een foto van Floshke of van Prikkie kopen... ...dat is ook een stukje natuur in je huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:15
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ai, dat is naar, Frank Beterschap en veel sterkte ermee!
|
...bedoel je daar nu mee dat ik een 'ingewikkeld geval' ben???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dát is zo, áls het af is. Ja natuurlijk, tis wel je eigen huis he?
Trouwens, ben nú al blij met me huis
Gewoon een plek waar ik mezelf kan zijn, als ik er niet ben doe ik niet open, neem ik geen foon op. Ja, je kan namelijk van buiten niet zien of ik er ben, van die dikke vitrage express zo gedaan. En 's avonds ook niet. dikke gordijnen. |
..als je er niet bent kan je toch ook niet op doen, gekkie...
|
|
Naar boven |
|
|