Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 12:22
Onderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Christen toch, wat is de vraag van Crossroad? Het gaat over jezelf. En niet over andere mensen. Ik mag niet aan het Heilig Avondmaal komen, dat komt door overtreding van Zijn geboden. En jij? |
Voor iedere zonde is vergeving. Als je om vergeving gevraagd hebt, dan is het je vergeven.
Je onthoud je zelf van het Heilig Avondmaal zo.
Zelfs Petrus ging aan tafel terwijl Jezus wist wat zijn plannen waren.
Maar we gaan of topic hier.
Kan je als christen swingen in een discotheek?
Ik denk het niet. Een christen dient eigenlijk de gehele dag zijn leven aan God te weiden. En ik denk niet dat je dat doet dmv discobezoek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 12:14
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dus je doet niks aan de heg die je zou snoeien en je gaat door je stoel heen Echt een dag om van te genieten |
Hoe kan een mens nou genieten van een stoel die stuk is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 11:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Neem je even pauze tijdens het tuinieren....
zak ik door een stoel heen...
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 10:19
|
|
|
Ik geloof dat het vandaag een dag word om in de tuin te zitten. Dus effe niets doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 22:25
|
|
|
YELNIN491 schreef: | vissticks worden gemaakt van visjes.. visjes zwemmen in het water... als water verdampt onstaan er wolken.. uit die wolken komt weer regen... en die regen valt in het water...
olie drijft op het water... dat is weer slecht voor de visjes...
maar je kan visjes bakken op de olie ... dat kan je buitendoen als het mooi weer is
|
als visje protesteer ik [/quote]
wees gerust ik eet nooit vis... ook niet 1 die gebakken is in de buitenlucht..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 22:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | nee, die houden wel van een likje olie... | Weer of geen weer....wat heeft dát noe weer met het weer te maken [/quote]
vissticks worden gemaakt van visjes.. visjes zwemmen in het water... als water verdampt onstaan er wolken.. uit die wolken komt weer regen... en die regen valt in het water...
olie drijft op het water... dat is weer slecht voor de visjes...
maar je kan visjes bakken op de olie ... dat kan je buitendoen als het mooi weer is
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 1 augustus 2011, 22:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 21:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | visjes houden niet zo van het droge... die hebben liever water... |
Nee hoor, vissticks niet hoor [/quote]
nee, die houden wel van een likje olie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 21:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja klopt.................25-29 graden in Zeeland |
en daarna....
natte voetjes?
visjes houden niet zo van het droge... die hebben liever water...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 1 augustus 2011, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 20:39
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 1 augustus 2011, 20:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 17:13
|
|
|
het was aangenaam vertoeven in de tuin helaas ontbreekt het mij aan een container voor 1000kg voor tuinafval.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 15:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is veel te warm. Een beetje regen en een frisse wind zou zeker geen kwaad kunnen... |
komt er aan frank... boven jouw huis... voor goede ventilatie zal je dak wegwaaien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 10:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het zonnetje schijnt al heerlijk Eindelijk weer eens een daggie lekker buiten doorbrengen |
Zeker weten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 08:28
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
PIETER649 schreef: | Niets is zo irritant als een spreuk aan de wand |
Klein lief meisje.. we praten niet met de mond vol hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 16:37
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Zon....wat is dat..... |
Ik zag voor tv dat de zon die gele bal is die boven in de lucht hangt. Maar ik kan die bal niet zien. Er zit een grijze laag omheen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 16:15
Onderwerp: Vrijheid van meningsuiting op het forum
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eigenlijk vind ik datgene wat je schrijft enorm hypocriet. Je beledigt mensen en dan klaag je dat iemand naar de redactie mailt omdat hij er zat van is zulke beledigingen te lezen. Ik zou me maar diep schamen Mariska. Nu zoek je steun bij andere mensen in de hoop, dat het dan allemaal wel meevalt. Een betere houding zou m.i. zijn om je excuus aan te bieden en de beledigende bijdrages te verwijderen. |
Laat ik aan de redactie over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:35
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ai, dan moet ik nog tot de winter wachten, maak er dan zomerslaap van |
het is nu herfst.. wie wet komt vadertje winter binnenkort....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:29
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Slechtste moment, eerder slechtste dag Waarom kun je sommige dagen niet overslaan |
Een winterslaap houden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:21
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser.
Dat had ik eigelijk wel graag gewilt maar ik ben een beetje uit het zand getrokken en uit de aardbeiën geschoffelt. Sjalom. Martin |
Strawberry fields dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:16
Onderwerp: Schaamte om jezelf bloot te geven
|
|
|
LISA610 schreef: | Roady en Maris, met je figuurlijk bloot geven doel ik eigenlijk niet op het buiten hangen van vuile was, maar veel meer op het delen van gevoelens, gedachten en emoties. In die zin herken ik persoonlijk erg veel in wat Maria schrijft. Ook ik heb situaties en (groepen) mensen waarin ik ervoor kies om me minder kwetsbaar op te stellen en gelukkig heb ik ook een aantal fantastische mensen in mijn omgeving bij wie ik dat heel goed kan. Dit heeft natuurlijk alles te maken met het vertrouwen dat je stelt in andere mensen. En ja, ook mijn vertrouwen in andere mensen is net iets te vaak beschadigd om gelijk mijn hele ziel en zaligheid maar te delen met de eerste de beste die ik tegen kom. Daar staat tegenover dat ik jarenlang een enorme muur rondom mijn hart heb gehad en dat die inmiddels letterlijk en figuurlijk aan diggelen is gegaan. Hoe dat kan heb ik al eens ergens op dit forum verteld in een topic over de volwassendoop, dus dat ga ik nu niet lopen herhalen. Wat ik wel kan zeggen is dat het een enorme bevrijdende uitwerking heeft gehad omdat ik juist daardoor veel beter in staat ben om hele mooie vriendschappen op te bouwen waarin er sprake is van wederzijds vertrouwen en wederkerigheid. Voorheen was ik er vooral voor anderen, luisterde ik naar hun verhalen als zij hun emoties, hun gevoelens en hun gedachten met mij deelden en gaf ik steun en advies als dat nodig was. Tegenwoordig zijn er mensen in mijn leven die dat ook voor mij doen. Mensen die ik al jarenlang ken, maar ook mensen die nieuw op mijn pad zijn geplaatst. En ja, dat is iets waar ik heel dankbaar voor ben. |
Met de vuile was bedoel ik meer ervaringen die ik heb gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:07
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Dat ik vandaag 2 keer tegen de achterklep van de auto aangelopen ben de eerste keer tegen de punt van de klep met een bebloed hoofd en de twede keer wilde ik de drempel van de auto schoonvegen odat ik morgen naar een oom ga met mn moeder en die word morgeen 99 en die van mij is 93 en liep ik weer tegen de klep en nu was mn wenkbrouw helemaal stuk en ik was geboren in Heemskerk en dat is het ezelendorp en die stoten zich nooit 2 keer dus ik moet maar een andere geboorte plek gaan vinden. |
Domburg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 17:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dacht dat jij een konijn was Maar idd die van mij maken nog weleens rare sprongen |
je zou es voor de gein moeten kijken hoe ze hier de trap behandelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 17:37
|
|
|
Een kat in het nauw maakt gekke sprongen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 17:25
Onderwerp: Schaamte om jezelf bloot te geven
|
|
|
Ik vertel hoe ik het ervaar als ik mij bloot geef.
Ik heb toen ik net lid was van cm iets van mezelf blootgegeven. heb er achteraf spijt van gehad , omdat er dingen uit zijn verband zijn gerukt.
Daarom pas ik heel goed op met wat ik mensen vertel en wat ik voor ze verzwijg.
Dit heeft niets te maken met me zelf beschermen tegen kwetsbaarheid, maar gewoon omdat de dingen uit zijn verband worden gerukt.
En de vuile was buiten hangen.. wat voor zin heeft dat?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 29 juli 2011, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 10:44
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben algerisch voor melk... |
Je moet ook kattenmelk drinken, koemelk is slecht voor kattendarmen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 09:40
Onderwerp: Vrijheid van meningsuiting op het forum
|
|
|
Wat ik de laatste tijden merk is , is dat er veel heisa is op het forum rondom het geschrevene.
Nu is er iemand die kritiek heeft op mijn postings. En heeft de redactie gemaild.
In hoe verre is er vrijheid van meningsuiting op het forum?
Kan en mag je alles maar zeggen? Mag je kritiek hebben op iemand mening?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 08:54
Onderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit is maar één tekst over de eindtijd, er zijn meerdere met minder bedreiging. Maar ik merk het al, het thema van eindtijd gebruik je om mensen te dreigen. Dank je wel voor deze bijdrage. Kan iemand eens een positiever beeld schilderen over dit onderwerp hier word ik tamelijk depri van. Of is het alleen maar negatief? |
Je uit hier wel een hoop kritiek. Terwijl je vind dat mensen alles maar mogen schrijven.
Als je vind dat ze alles mogen schrijven, lever er dan geen kritiek op.
Het staat zo geschreven in de bijbel hoe het in de eindtijd zal toe gaan.
Als je hier kritiek op hebt, heb je kritiek op Gods Woord.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 29 juli 2011, 08:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:09
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Ik zag het bij mijn vader op het sterfbed. Geen interesse meer in de aardse zaken. Maar was vol overtuiging dat hij in alle rust zou heen gaan. Er was geen strijd van ik wil dit en dat nog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:06
Onderwerp: Verlaat dit forum...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hier laat je precies zien waarom zulke mensen hier moet houden. Want een mening van de ene kan de ander beïnvloeden. En je kunt dan beter hem vertellen wat er fout aan is, dan dat je je meteen beledigd gaat voelen. En bovendien kan ik me er ook in vinden als hij zegt dat de doop en wedergeboorte bij elkaar horen. Dat jij dat als een belediging ervaart heeft ook te maken met je eigen achtergrond. Maar als je in mijn gemeente zou komen zou ik je ook attenderen op het belang van de doop. En als je me vraagt of de Heer de belijdenis hetzelfde ziet als de doop, moet ik je echt het antwoord schuldig blijven. En wat betreft liefde en oordeel, ook weer zoiets subjectiefs. Ze worden hier te pas en te onpas gebruikt en meestal om te maskeren dat de ander toch gelijk had. Dan kun je dat heel goed als smoes gebruiken.... |
Ik vraag me af of mensen wel beinvloed willen worden door anderen. Als je een ander probeert te overtuigen van je eigen gelijk, toon je geen respect voor een anders denkende, vooral als mensen gaan smijten met vooroordelen. Dingen beweren en uitspreken wat je gewoon als christen zijnde niet mag doen.
Als je zulke uitspraken doet dan hoor je vlgs mij niet op cm thuis. CM is tenslotte een datingsite en geen bijbelstudie groep.
Waar 2300 leden zijn heb je 2300 verschillende meningen en inzichten. Wie van de 2300 leden bezit de absolute waarheid?
Helaas merk ik bij sommigen dat zij denken dat zij de absolute waarheid hebben.
Wij zijn tenslotte mensen van vlees en bloed met onze fouten en gebreken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 22:25
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Dat valt me soms idd op, dat mensen zeggen n.a.v. de ellende die ze om zich heen zien dat men zegt: laat Hem spoedig komen... maar eerst wil ik nog dit en dat...
Maar ik geloof dat iemand die op het sterfbed ligt, en denkt: Nu mag Hij mij wel komen halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 20:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | er moet iets met je lenzen zijn, Maris...eerst mistbanken en nu weer erwten...misschien ben je ook wel algerisch... |
ik wil er mee zeggen dat de regendruppels zo groot waren en ja ik had ze ook op mijn bord liggen.
|
|
Naar boven |
|
|