Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 12:09
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | wanneer kom je bij mij??? |
om te poetsen nooit en te nimmer Ben al blij dat ik hier klaar ben (bijna dan) Ben net bij de fysio geweest die heeft me zo te pakken gehad dat de napijn bijna erger is dan de pijn die er zat of te wel ik doe NIKS meer vandaag dan lui zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 10:02
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMA135 schreef: | Is jouwwarmevoeten, samen met jouw warme trui, een glaasje wijn, een stukje pure chocola, een dropje en een open haardvuur ook een optie.... .....
(Dan bedoel ik niet jóuw voeten en jóuw warme trui hoor..... |
Wow dat wil ik ook wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 09:58
Onderwerp: bowlen
|
|
|
MARELIZA249 schreef: | Wie heeft er zin om zaterdagavond 29/9 mee te gaan bowlen/iets drinken in Dordrecht?? Ong. 10 euro per persoon (bij 6 deelnemers) en drinken voor eigen rekening. |
Denk goed om even prikbord bericht te maken Mareliza dat werkt vaak goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 09:58
Onderwerp: bowlen
|
|
|
MARELIZA249 schreef: | Wie heeft er zin om zaterdagavond 29/9 mee te gaan bowlen/iets drinken in Dordrecht?? Ong. 10 euro per persoon (bij 6 deelnemers) en drinken voor eigen rekening. |
Denk goed om even prikbord bericht te maken Mareliza dat werkt vaak goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 09:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | En nu kap ik er mee . Dit gaat te ver..... ik ga van CM. 'k ga zelf wel een datingsite oprichten.
Eerst Petra en W-tje die me lopen te pesten , en nu gasat het hier beginnen . |
A gossie zijn ze weer tegen je??? Arme ziel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 09:48
Onderwerp: Een broodje veulen uit Benin
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Kranten artikel in wat er in deze tijd gebeurt de feiten onder ogen zien. Het leven gaat niet alleen over roos en geur en maneschijn.
Ik vind het zelf ook ernstig alleen ik kijk er wel nuchter tegen aan.
<><
Zwaan |
Zie alleen niet in waarom het hier moet staan!! Geeft geen enkele nuttige bijdrage! En wordt er onpasselijk van!!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 25 september 2012, 10:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:42
|
|
|
INGE721 schreef: | Najaarsschoonmaak?????? Dan moet je slaapkamer nog hoor |
sttttttttt ja weet het die komt ook nog aan de beurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:34
|
|
|
JANS221 schreef: | Als het nu toch herfst is, wil ik er wel storm en regen bij! |
oké oké jij je zin Hele dag lekker de deur open gehad begint me daar om half vier te hozen en nu een wind Dus mw Jans haal uw hartje maar op aan je storm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:29
|
|
|
Heb denk door de storm de kolder in de kop Vanmorgen m'n huiskamer verbouwd alles van zijn plek gehad behalve servieskast en de boekenkast. Vanmiddag samen met m'n ma alle vitrage gewassen en de ramen gelapt.... Zit nu uitgeblust te hangen op de bank maar in huis ruikt het heerlijk fris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:27
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Klopt , geen pasta, wel bami, en ik precies andersom, ben dol op pasta maar hou niet van bami, lekker handig he!
Ik heb de boerenkool inmiddels in de vrieser liggen voor vrijdag, de spruitjes liggen in de kast voor woensdag en vanavond is het witlof uit de oven met aardappels en een bak rauwkost. |
Aha! Ik eet vandaag lekker nog een keer m'n kippesoep heb nog over en een stukkie vlees daarbij en ik ben weer tevreden!!
En ja steen de groente zitten in de soep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:25
Onderwerp: Rellen Haren
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Uiteraard is het schandalig wat er gebeurd is maar ik denk dat je niet 1 schuldige aan kunt wijzen,er spelen veel factoren mee.
Volwassenen bedenken zich wel 2x voor ze op zo'n oproep ingaan maar het puberbrein werkt nou eenmaal anders en dat heeft niets te maken met hun achtergrond.Dat maakt het niet goed maar het is wel een van de oorzaken.
Wij hebben ook verbijsterd naar de live beelden gekeken en helaas ook jongeren herkend,ik weet nu dat die ouders volledig in shock waren en nog zijn........wij dachten dat onze kinderen zulke dingen gelukkig niet deden..........tot de oudste thuiskwam met de mededeling dat hij toch even met zn vrienden in Haren was wezen kijken Ze zijn direct weer vertrokken toen ze zagen hoe grimmig de stemming was (daar wagen ze echt hun zuurverdiende Golfje niet aan )maar de grens was dun........
De media aandacht was enorm,de ME joeg ze maar in het wilde weg ergens heen en die winkeliers.........die hebben de jeugd volop drank verkocht.........
Leanne,kent ook jongens die er samen met hun vader heengingen........hoe hersenloos kun je zijn? |
Zo zie je maar weer!! Denk dat er veel ouders geschokt hebben gekeken toen ze hun zoon/dochter zagen!! En dan mag je nog van geluk spreken Leanne dat je zoon zoiets had van wegwezen hier!
En die vaders die meegaan?? lekker voorbeeld voor je kind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 10:16
Onderwerp: Rellen Haren
|
|
|
KEITH722 schreef: | update-je:
HAREN - De politieleiding in Haren had veel beter op rellen voorbereid moeten zijn. Bronnen binnen het korps verklaarden gisteren dat er reeds drie weken geleden serieuze aanwijzingen waren dat de zaak zou escaleren. Politiebond ACP wil de korpsleiding binnen enkele dagen op het matje roepen. |
Ik heb zaterdagavond (waar ik normaal nooit naar kijk) debat op 2 gezien!! Daar werd al snel duidelijk dat er idd al drie weken zeer duidelijke aanwijzingen waren! Dat de gemeente Haren en de politie hier allang op in hadden kunnen inspringen en participeren! Het had heel niet zo uit de hand hoeven te lopen.... maar ja het kind die de verkeerde klik had gedaan had ook degene die de boel zo op hebben lopen jutten gevraagd de link en de site te verwijderen... waarop het meisje een lachend antwoord kreeg van bekijk het even lekker!! Waarom toen al niet erop ingesprongen??? Leuk vraagstuk voor de nieuwe regering!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 10:12
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha en natuurlijk lag het volgens die date allemaal aan Willemijn , niet aan hem |
Tuurlijk het ligt nooit aan de man he altijd aan de vrouw hihi sweet dreams baby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 10:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het is heerlijk hem aan te kijken en te zien dat wat we samen hebben opgebouwd in al die jaren, niet in een paar jaar weg is. het gaat op dit moment goed (genoeg) met hem, maar of het ooit helemaal goed met hem gaat komen???
daar is een Wonder voor nodig. (en ik ben er van overtuigd dat dat wonder komen gaat!)
dat hij op dit moment opgroeit in een christelijk gezin met warme pleegouders is op zich al heel wonderlijk verlopen; men wilde hem een jaar of drie/vier geleden al in een tehuis plaatsen namelijk. |
Idd des te meer reden om heel dankbaar te zijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 21:46
|
|
|
VROLIJK575 schreef: | erika wat ben jij een gelukkig mens dat jij nu uitgeslapen ben en je bed verkopen kan weer een zak centje meer en tijd over |
sweet dreams he!!! Ech nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 21:45
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, nou ben ik nog wel nieuwsgierig naar de groente erbij........
Hier rijst met kip-kerrie overigens. En dan morgen maar es aan de stamp boerenkool, denk ik....... |
Die zaten in de soep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 18:05
|
|
|
Vers kippe soepie staat te trekken en is bijna klaar. Daarna een lekkere boerenschnitzel en gebakken krieltjes, of te wel een zondags menu
Het wachten is op m'n ma en dan eten maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:59
|
|
|
JANS221 schreef: | Als het nu toch herfst is, wil ik er wel storm en regen bij! |
Zeg zeide gij zot geworden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Vandaag is het broertje van mijn pleegdochter gedoopt, en zag ik mijn oudste pleegkind weer, die twee jaar geleden is verhuist.......... hem even twee minuten aan te kunnen kijken bij het afzetten; heerlijk! het lijntje van liefde blijft bestaan, ook als je elkaar nauwelijks meer ziet!! het blijft een prachtig kind................
ik ben zó dankbaar dat hij zulke fijne, warme, gelovige pleegouders heeft. |
Mooi Hannah te weten dat het met hem ook goed is gekomen geeft rust denk of niet!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en daar liep het op stuk? tjohhhhhhhhh ......... JAMMER!! |
En vergeet niet onbegrijpelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:56
Onderwerp: speed date in alphen aan de rijn
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja raar Vissertje he Zit je ze pluspunten in de picture te zetten, nog niet goed |
T'is een zeeuw nooit tevreden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het begint nu wèl heeeeeeeeeel donker te worden. Denk dat het met het mooie weer in Zeeland gebeurd is. |
Ja en jullie delen graag he het is hier ondertussen ook nat en koud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 15:13
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ga jij ...........vandaag.............alléén maar táárt eten dan???
Oh ja...... voordat je die taart burgemeester maakt....... ik vermoed dat ze in Haren binnenkort ook weer een burgemeester gaan zoeken..... Misschien een ideetje om die taart dan ff achter de hand te houden?? |
Ik zal niet lachen eeeeecccccchtttttttttttt niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 15:09
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja die zal zich knap schuldig voelen heb me overigens laten vertellen dat zij en haar familie niet thuis waren gister |
ZE zijn door de politie in bescherming genomen en ondergedoken... En de buren hadden medelijden met het meisje die gewoon een uitnodiging verstuurde voor dr verjaardagsfeest en iets verkeerd heeft geklikt.... Vind mensen die erheen gaan ook effe net niet goed wijs sorry hoor! Maar ik vind het wel zielig voor het kind ze is 13 of zo? en ipv een leuk verjaardagsfeestje moeten ze vluchten... Je hoort ook nergens dat het kind aansprakelijk wordt gehouden voor de kosten of zo wel hoor je dat er schande wordt gesproken over de mensen die gekomen zijn en zo tekeer zijn gegaan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 10:43
|
|
|
Heerlijk geslapen en uitgeslapen... gordijnen open en jaaaaaaaa de zon Dus wat ga ik doen?? Jups zo onder de pomp door, dan een was aanzetten en die lekker buiten hangen, vervolgens even bloembollen scoren en poten en voor de rest??? ik zie het wel genieten van m'n dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 10:42
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Idd, ik lees en hoor net dat het flinke rellen geworden zijn |
JA zag het ook gisteravond erg he... En het kind is te dupe zo moet je dus uitkijken met de sociale media!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 10:40
|
|