ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 10:49
BerichtOnderwerp: Neerhalen van bolwerken

"Goedwillende Christenen en je voelt Gods nabijheid..."

Bappie en Roelande, ik denk daar anders over Zieke smiley , maar dat moet kunnen toch?

Iedereen heeft nou eenmaal een andere mening... Knipoog smiley

(En dan heb ik het nog niet eens gehad over de enorme bedragen, naast de tienden die ik gaf, tien jaar lang)

?Benny Hinn: Occult, Secrets & Scams (FULL Benny Hinn DOCUMENTARY)

Ach, en verder kan ik het hele forum wel volplakken met films, maar ja kan je zelf ook bekijken... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 10 juni 2013, 11:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 10:25

Door deze ahum 'kerkdiensten' ja, zeg ik al niet meer dat ik christelijk ben, maar gelovig, en dat ik niet naar een kerk ga, ja wel naar die en dat kerkje hier op de hoek...

En verder, nou ja, voor mij spreken de films voor zich, zeker de 1ste hoe wordt uitgelegd hoe je mensen kan genezen van blind en doofheid, gewoon, aanspraak maken op dingen die ze toch al konden horen of zien van dichtbij alleen, of door contrast van dichtbij alleen(blind) etc.
Maar ja, dan moet je Engels kunnen, 1ste film.

Maar/en meningen verschillen. Knipoog smiley

Ja, anders trekken ze ook geen volle zalen Knipoog smiley

Ik vind het wel jammer voor de mensen die ik ooit daarnaartoe meenam, en nu daardoor nooit meer zullen geloven.

Daarom denk ik ook niet dat iedereen die niet gelooft naar de hel gaat, oa daardoor.

Knippen en plakken gebeurd weleens om net te laten lijken alsof iemand op een vraag antwoord terwijl het in werkelijkheid een andere vraag was.

Als ik een brochure van een gedeelte van Zwitserland in me handen krijg, is er ook in geplakt en geknipt, en toch herken ik meteen, maar ja de urenlange autobahnen zijn er wel uit gehaald.

In een kerk ga je toch niet op de grond liggen gillen met je benen in de lucht als een baby, laatste film 1ste posting in dit topic van mij

http://youtu.be/EzVSN7ykBXA
, ongeveer 21/22ste minuut. Smiley die vol vragen zit

En vanaf de 34 minuut....gekkenhuis... Zieke smiley

Lachen...zie hier echt de heilige Geest(niet)

35.05 Een man die al lachende met handen en voeten over de vloer kruipt, ja, echt Gods Geest aan het werk hier Zieke smiley

En dan wordt het nog gekker; zegt de pastor, 'Heilige geest bezetenheid', hahahah, en iedereen lachen....

Ik vind dit, als christen zijnde een grote belediging voor God, en ja, deze dingen zijn niet uitzonderlijk, die gebeuren nog elke dag...

En goed degene die vinden dat daar De Heilige Geest is ofdat ze daar God ervaren, ja, meningen verschillen nu eenmaal he? Zieke smiley

Nou ja, en de rest van het filmpje behoeft mijn commentaar denk ik niet Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley En knip en plakwerk?, dit gaat zo úrenlang door(je denkt toch zeker niet dat men hier urenlang naar wilt kijken, maar ja zit je in zo;n sekte moet je er wel blijven...., mensen als vliegen geplakt op de grond met gedrag zo erg...Als je weg wilt lopen, dan is het van je wilt toch niet weglopen voor de dingen van God...manipulatie...

Ik ga snel wat leuks doen zo Knipoog smiley Héél Snel Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 10 juni 2013, 10:46
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 09:16

ROELANDE345 schreef:
Ja ben ik het helemaal mee eens Bappi.
Op deze manier lijkt het allemaal heel schokkend, maar er is inderdaad geknipt en geplakt.
ben zelf wel eens naar een dienst geweest waar zulke dingen gebeurden.
En heb Gods nabijheid daar enorm ervaren.

Ik heb totale verbijstering ervaren, en kreeg door mijn strot geduwd dat dat de heilige Geest is...

Ik ervaar God nabijheid ook alleen in mijn huis.

Of samen met een vriend.

Die ene donkere man, die die capriolen deed, ja, als het in een show was, was het misschien anders, dat rollen en springen over stoelen en over de grond.

Maar in een kerk?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 10 juni 2013, 10:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 08:40

BAPPI605 schreef:
Ik zit ook al ruim 20 jaar in die kringen Geschokte, onthutste smiley en heb soms ook veel moeite met de excessen van bepaalde predikers/voorgangers. Het gebeurt niet alleen in Amerika; in Nederland gebeurt ook erg veel wat, naar mijn mening, zeer dubieus is. Die filmpjes zien er inderdaad schokkend uit en diegene die niet uit de Pinkster/Charismatische hoek komen, kunnen dat interpreteren als duivels. Oordeel echter niet te snel wat je weet nooit hoe de Heilige Geest werkt in een mens. Ik heb Benny Hinn, Kenneth Copeland e.d. vaak gezien en ervaar ze als goedwillende Christenen die de Heilige Geest de ruimte geven. Persoonlijk heb ik veel geleerd van het onderwijs van Kenneth Copeland. Hun vruchten zijn goed en hun onderwijs Bijbels (velen vinden dus van niet). Sommige van die filmpjes zijn gemanipuleerd en als je bepaalde scenes knipt, plakt en veelal kort na elkaar herhaalt, ja, dan zie je dingen die niet kosher zijn.

Ik kom uit die hoek, dat was het eerste wat ik zag toen ik meeging en daarna zelf ging.
Het heeft mij wel veel schade berokkend al die 'rare' dingen van dichtbij mee te maken.
Ik kwam dan ook elke keer depri uit de kerk.
Het onderwijs leek goed op het eerste gezicht, later merkte ik in de praktijk dat het voor mij niet werkte. Oa, dat de grootste fout die christenen maken is denken dat Jezus en de discipelen arm waren, nee die waren juist steenrijk, geld etc. Gemanipuleerd?

Ik zelf had eerder het idee dat het wel nodig was, om te knippen en te plakken. Ik bedoel als je eerst een preek van 2 á 3 uur hoort, en dan daarna pas die excessen..
Ik zou zelf niet duivels zeggen, maar ja dat woord gebruik ik sowieso nooit.
Ik zeg dan vijand oid.

Ook al is er geknipt en zie je dingen achtermekaar, ze gebeuren dus wel in bijna elke dienst.

En; iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Dus, ik heb respect voor jou mening.

Deze zaken trekken ook volle zalen, nog steeds ja, dus ik neem aan dat er ook mensen zijn met andere meningen, zelfs? mensen die ik in het gewone leven wel mag,

maar, deze dingen ontwijk als gespreksonderwerp, of er is dikke ruzie, met sommigen wel.

Met anderen weer niet, of minder.

dus het zegt me niets over de persoon, mij persoonlijk, maar ja, ik heb wel respect. alleen ja, ik had het gevoel dat het mijzelf heeft beschadigt en behoorlijk ook. En ik ben niet de enige.

Quote:
Die filmpjes zien er inderdaad schokkend uit en diegene die niet uit de Pinkster/Charismatische hoek komen, kunnen dat interpreteren als duivels. Oordeel echter niet te snel wat je weet nooit hoe de Heilige Geest werkt in een mens.
Ik zal ook niet zeggen dat het duivels is, het is gewoon idioot gek gedrag, wat je niet eens in de ergste gesloten psychiatrische inrichtingen ziet....
En niemand maakt mij wijs dat dat God/Heilige Geest is die aan het werk is.

De vruchten van de Geest zijn: Liefde, Vrede, Vrolijkheid en zelf-controle.

Ik zie daar niets van terug, ja, of jij moet dat idiote naargeestige hysterisch gelach 'Vrolijkheid' vinden. Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 10 juni 2013, 11:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 01:12
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

MAMALOE463 schreef:
Ik word blij van het fietstochtje vanmiddag met mijn zoon als hij heel hard loopt te zingen bij mij achterop, Drie kleine kleutertjes die zaten op een hekkk!
Bovuh op een hekkkk!!
Genieten is wat ik dan doe Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ja, kan me voorstellen, heb wellus opgepast.....heerlijk kinderen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 01:05
BerichtOnderwerp: Lente

Wat een lieve donseendjes Verliefde smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 01:02
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Héél verdacht!
Verraste, verbaasde smiley

Wie weet waar Yes is gebleven? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:55

MAMALOE463 schreef:
Jaa inderdaad waar is hij?
Ineens verdwenen toch?

Ja, heel raar, ineens zomaar pleitte!

YES, waar ben je? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:49
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

MAMALOE463 schreef:
Vanmiddag wezen fietsen met zoontje lief en toen beiden een heerlijke kersen sorbet op Clown smiley

Toen zaten we vanavond allebei zo vol dat ik lekker tosti's gemaakt heb met van die pizza saus voor hem en voor mij een schaaltje yoghurt met bramen en muesli Lachende smiley

O, ja lekker hoor, dat ken ik, tosti's met pizza saus Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:46

ROELANDE345 schreef:
Ik kook niet? Doe je dat nooit eten koken voor jezelf?

Ja, dat deed ik wel, ik kook alleen als er anderen zijn, maar inderdaad nooit als ik alleen ben. Knipoog smiley

Maar ja, dan eet ik wel gezond, ik bedoel geen chocomel met gevulde koeken oid,
maar dus gezonde donker bruin brood, halvarine, melk, vruchtensap, gezond beleg, en dan een dagravit(vitaminetablet) voor de zekerheid, maar nee, een half uur of langer in de keuken staan voor mezelf, nee dus...

Ja, óf het moet zo simpel zijn...en in tien minuten klaar, ja dan wel Knipoog smiley

Maar ja, dus wel voor anderen, en ook met anderen, bijvoorbeeld een vriend die regelmatig komt, en dan kookt hij, ik help, ja, hij kan weer dingen en ik weer. Lachende smiley

En ja, ik heb enkele adresjes waar ik kan eten, dat wel, maar ja dan bén ik daar ook gelijk, en hoelang en wanneer hangt weer af bij wie, etc. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Zo zit dat Knipoog smiley dus.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 9 juni 2013, 00:46
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:18
BerichtOnderwerp: Date afgezegd

MAMALOE463 schreef:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks Smiley met dichtgeplakte mond

Toevallig, dát wou ik ook net zeggen Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 9 juni 2013, 00:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 21:18

Nou vandaag in me eigen huis, ik kook niet, dus ik dacht, nou van dat gezonde zachte donkere lekkere bruine brood, met fricandeau en mosterd Kwijlende smiley

Ja, en weet je hoe ik erop kwam, paar jaar geleden werkte ik in een kroegje, en daar werden rond een uur of tien broodjes gehaald voor het personeel, en ja, daar heb ik het 'broodje fricandeau mét mosterd' leren eten,....héérlijk hoor Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 21:12
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide

ANNA415 schreef:
Als het de volgende keer koud wordt, zetten we je gewoon boven op de bbq. Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril

Auuuwww, niet doen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 21:11

Weet je wat ik me afvraag?

Waar is Yes en hoe zou het met Yes gaan, dat was wel een toffe gast. Verliefde smiley

Ja, kwam zomaar ineens in me op ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 20:57

PETRA373 schreef:
toch niet die ene he Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
als die nou maar niet met ons alle drie gaat kloten
so krijgen we nog heftigger ruzie als om berend, dan eentje met drie vrouwen onderling op forum... ha ha wel spannend voor de meelezers . lol
liefs.

Ik zeg niets Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 20:55
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?

RIDDER771 schreef:
Zegen: buskaartje krijgen van een oude mevrouw zodat jij gratis naar huis kan met de bus en vervolgens die kaart bij mijn halte weer doorgeven aan iemand anders =)

LOL
Lachende smiley
Grappig zeg! Knipoog smiley

Ja, dat zijn van die geinige en leuke dingen die je zomaar ineens kunnen overkomen he, zoiets als dit...

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 20:41

RIDDER771 schreef:
Een dag doorbrengen met een vriendin die ik al heel lang niet gesproken had.

Oja, en morgen voor het eerst sinds weken naar mijn eigen thuisgemeente!

Daar wordt ik nou blij van! =)

Hai Ridder Lachende smiley

Wat leuk! Knipoog smiley Vrienden en vriendinnen zijn belangrijk he ? Knipoog smiley

En Welkom hier Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 8 juni 2013, 20:42
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 20:27

Welke eeeeeenuuuuu? Lachende smiley

Seve denku, hoor.... Coole smiley met zonnebril

Wíe zou dát nou kúnnen zíjn? Smiley die vol vragen zit

Eeeeeehhhhhhhh..... Smiley die vol vragen zit

Nee, ik komt 'r niet uit.... Knipoog smiley

Nou ja, hoef ook niet álles te weetu... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 8 juni 2013, 20:37
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 20:23

1. Van het mooie weer Coole smiley met zonnebril
2. Dat ik lekker aan het opruimen, schoonmaken ed, ben. Lachende smiley met blinkend witte tanden
(moet wel, want als het nu woensdag nog steeds een zooitje is, ontploft mijn hulpverlener Geschokte, onthutste smiley , dus ja, alles moet nu wijken voor mij 'huishouden', ja ook exen, iedereen.)
3. Lekker en gezond eten in huis gehaald. Kwijlende smiley
4. Nu en dan, als ik pauze heb, bezig aan een schilderij, Op niveau S. Knipoog smiley
5. Met de mooie nieuwe kleertjes die ik heb Engeltje smiley

Ach, en zo kan ik nog een tijdje doorgaan.... Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 20:11

PETRA373 schreef:
Effe hè..... Tot dat ik weer zucht.......
Me hart in de war laat raken door een man Gefrustreerde smiley

Mijn date, die idd zoiets zei van 'jaaaahaaaa, ...he het 'klik' niet', die weet niet wat die mist... Verraste, verbaasde smiley

Maar ja, ik kan niet met de hele wereld medelijden hebben hoor...
Twijfelende smiley
Ach, en als ie niet weet wat ie mist, mist ie het ook niet, dat is ook weer zo... Engeltje smiley

Kijk, als je nooit 'griesmeelpap met bosvruchten Kwijlende smiley ' hebt gegeten(bijvoorbeeld he?), ja, dan mis je het ook niet... Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 8 juni 2013, 20:38
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 17:06
BerichtOnderwerp: Dan zal ik leven.

Ja, die Huub kan mooi schrijven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 13:55

Fire nights ook in Nederland...

En Hier...heerlijk Zieke smiley de anointng van God....

Nah goed, nog ééntje dan...

En nou hou ik ermee op, pfffffffft.

Maar tis wel belangrijk, je zal maar jaren tussen die .......gezeten hebben.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 8 juni 2013, 14:40
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 12:43

Nou, Geef mij maar een vredig traditioneel kerkje Lachende smiley

Sorry hoor maar wat een stelletje idioten.

Ik ben blij dat ik mezelf nog op het kunnen voeden met series, als het kleine huis op de prairie ed. Lachende smiley
Knipoog smiley
Ik zet geen stap meer in deze groepen, of dacht iemand dat dit alleen in Amerika voorkomt...?
Smiley die vol vragen zit
Nee hoor....in je eigen achtertuin, letterlijk soms zelfs.

Ik ga d'r alleen nog weleens heen, incognito Coole smiley met zonnebril , als zogenaamd ongelovige...om es te kijken wat ze zoals aan onzin spuien tegen een gemiddelde ongelovige tegenwoordig. Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond Zieke smiley

Maar ja, langer dan een paar minuten hou ik het er niet uit. Zieke smiley Verraste, verbaasde smiley

Wat een lol.... Zieke smiley ...Halleluja.... Zieke smiley , ja, dat zeggen ze ook, ook in deze docu steeds... Smiley die vol vragen zit

Ongeveer na de helft, "ja dit is heilige geest bezetenheid hahahah", mensen over de grond rollen, gek doen, ja, "wij geven hier de Geest de ruimte, Halelluja", "de geest leeft hier...".

Nou geeft mij dan maar een traditionele kerk, waar ik met waardigheid uitkom. Engeltje smiley

Het is en wordt zoooooooo grappig Zieke smiley bij de 38ste minuut, en de voorganger maar lachen....En dat allemaal in de naam van Jezus, ja dat wordt er gezegd.... ik vind dat een grove belediging Boze smiley .

Ik kijk toch liever naar Laurel en Hardy Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 8 juni 2013, 20:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 10:45

Neerhalen van bolwerken: ontmaskering van gebedsgenezers

Ja, In het Engels.... Twijfelende smiley

En daarna TV dominees ontmaskerd

Have Fun! Knipoog smiley

Ps: En deze wil ik jullie ook niet onthouden

Gaat over het christelijke masker afhalen, de waarheid over de geesten achter deze bewegingen, en het christelijk masker wordt weggehaald van deze bewegingen, en welke geesten wél werken hier in deze meetings.
De geest van satanisme werkende door deze voorgangers en mensen in deze meetings.

Excuses voor degenen die geen Engels kennen. Twijfelende smiley , Heb een begin introductie stukje vertaald...hier vlak boven...schuine gedeelte

Het is en wordt zoooooooo grappig Zieke smiley bij de 38ste minuut, en de voorganger maar lachen....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 8 juni 2013, 20:47
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 09:16
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.

experiment mind control

Ik bedoel eigenlijk deze: Derren Brown; Exposing Faith Healing Scams

Enjoy! Verliefde smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 17 juni 2013, 11:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 09:14
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Het is belangrijker de overeenkomsten als christen!!! te zien en niet uit het oog te verliezen, dan ruzie door verschillende meningen over het een en ander, die nog begrijpelijk zijn ook.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 15:32
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 05:15
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide

ZEELAND736 schreef:
Was je niet op de laatste BBQ Shanita??

Ja, in die kou, urenlang met astma...ja, wil wel, mag dat niet.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 05:00

ANNA415 schreef:
Ja en straks stinkt het van de ideeën
Zieke smiley Engeltje smiley

Nou, zo erg is het nou ook weer niet, ik ben rommelig, maar niet .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 04:58

VLINDER200 schreef:
Shanita,

Deze spreuk speciaal voor jou (hoef je misschien niet op te ruimen kun je iets leuks gaan doen...). Anderen mogen er natuurlijk ook mee doen wat ze willen. Knipoog smiley

Vandaag is de dag die je jezelf vorige week of vorige maand hebt beloofd.

Dank Vlinder, mooie kreet Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley !!!!!!!!

BEDANKT!!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 15:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 22:24

Vandaag hadden wij lekker intvis met sausje...

Heerlijk hoor
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 ... 235 Volgende
Pagina 57 van 235