Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 23:17
Onderwerp: liegen of een leugentje
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen hoor Annette, we zitten beide te liegen om bestwil...ja toch, Pieter?  |
liegen wel.... maar of het voor mn bestwil is, das maar afwachten he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu ja als je het zo stelt had ik inderdaad ongelijk...  |
ik stel het inderdaad zo dus jij hebt ongelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | volgens mij heeft A ook wel de brains hoor... |
neehoor  bewijs: ze trouwde met mij, verliet als een moderne rebecca haar volk en land om in een ver land een onzekere toekomst tegemoet te treden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:28
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben ook geen verpleegster...op CM zijn er genoeg...  |
schooljuf / verpleegster / huismiep zoek je n vrouw met andere carriere, moet je waarschijnlijk verder zoeken
( maar op carriere mag je zeker ook niet selecteren?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | schat, ik vind je nog steeds zo lief  |
you`ve got the looks... I `ve got the brains...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 18:53
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dit is een datesite, Tink. En geen test-site...waar gaat het heen, waar gaat het heen??? |
het word vast een mest-site
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 18:02
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af of ons Judith op vakantie is. We hebben immers al een hele tijd niets meer van haar gehoord. Of zijn we zo braaf op het forum ? |
braaf is een eufemisme voor suf, saai en ingekakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 18:00
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Wij zeggen altijd je hebt lieve en mooie baby's. Alle baby's zijn lief, maar sommigen zijn mooi. Dus als je zegt.oooowwww...wat een lieverdje, mag je gerust bedoelen dattie oerlelijk is, maar je zegt het niet  |
vandaar dat iedereen mij een lieve baby vond.... nu ik snap...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 07:09
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
Hallo Bas,
Je kunt een mooi lijstje politici opnoemen. Ik ga zo aan het werk, dus ik hou het even kort nu. Maar kun jij van de door jou genoemde ministers ook aangeven WAAROM ze zo goed bestuurd hebben? Dan zal ik vanavond even de negatieve punten belichten...
1 voorzetje: Dankzij minister Kok is Sebrenica 1 groot drama geworden, schandalig dat hij practisch onbewapende soldaten stuurde die de grote slachting dus niet konden voorkomen maar waar er wel velen levenslang trauma hebben. Tevens maakte Kok de opmerking over "exorbitante zelfverrijking".... waar zat hij zelf opeens na zn premierschap, en tegen welk tarief???
maar ik ben benieuwd waar jij mee komt misschien heeft Rouvoet inderdaad meer voor elkaar gekregen dan de verplichte schaamhaarregistratie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 23:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik vind het wel komisch hoor.. een klok die apart doet... En die hoort niet op de schroothoop. Zoiets is toch leuk om te erven? |
als jij wilt dat iemand dat erft... is het nodig dat jij eerst sterft...
gooi dat kreng gewoon t raam uit joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 22:24
|
|
|
Dus Wouter Bos heeft het goed gedaan met de redding van ABN-AMRO... gefeliciteerd, geven we hem daar een lintje voor...
Maar nu even dieper in de historie: Nederland heeft de pech gehad door enkele verblinde narcisten geregeerd geweest te zijn. Blind voor alle risico's hebben KOK, BALKENENDE, ZALM en DUISENBERG, om er maar een paar te noemen, Nederland verkwanseld.
Oh oh oh, wat was de europese unie toch een zegen!! wat was de euro toch een zegen!! we kregen geheid subiet oorlog in europa als we niet meededen. Weten jullie nog?
Het land leek bijna een echte democratie... we mochten individueel JA zeggen tegen europa. We zeiden NEEN.
Wat deden de hoge heren? Ze gaven de europese grondwet een andere naam en besloten dat het "niet wenselijk" was om nogmaals een referendum te houden.. Nou geloof me: er zal in Nederland NOOIT meer een referendum gehouden worden.
Maar waarom hoeven de bestuurders van toen nu geen rekenschap af te leggen??? Waarom komen de heren niet voor de rechtbank? Neem die brokkenpiloten alles af wat ze hebben als schadevergoeding en laat ze op echt hollandse wijze zwaar straffen: minimaal 240 uur schoffelen lijkt me op zn plaats!
Pieter, die nog steeds NIET snapt dat bovengenoemde mensen nog fans hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 12:43
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ANITA695 schreef: | MIJN KREET
HHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP |
ben benieuwd hoe je die kreet uitspreekt... gelieve niet als ik recht voor je sta, in verband met al die P-tjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 22:28
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik zie het somber in met de komende begrotingsronde. |
gewoon de tering naar de nering zetten, ook een overheid moet op t huishoudboekje letten. het is te hopen dat er nu eens rigoreus gesneden gaat worden. vergeet niet dat jij ook meebetaald aan veel onzin!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 22:17
Onderwerp: Een WOORD voor jou...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | hint Pieter??? |
mijn vriend chatuliem heeft aan een half woord genoeg!! 
kom er maar in chat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 22:16
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Ik ben toch zo gek nog niet met mijn nieuwsgierigheid, heb ik je zomaar klemgevraagd???
[i] Jullie hebben dezelfde vrolijke wangetjes!! wat grappig!! |
mijn dochter is inderdaad bijna net zo leuk om te zien als ik, dankuwel 
En nee, je hebt me niet klemgevraagd, integendeel. Het punt is dat ik bijzonder negatieve ervaring heb met dit fenomeen en ik wil de discussie open houden zonder direct met de botte bijl er in te gaan. Mede omdat ik best geloof dat er ook positieve ervaringen kunnen zijn. Daarnaast behoor ik niet tot 1 van de geloofsrichtingen waar dit voorkomt.
Het lijkt mij dus beter om een ervaren persoon dit verder toe te laten lichten en uit te leggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 21:58
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Duidelijk, ik heb er ook nog niet eerder van gehoord. Is het een nieuwe ontwikkeling of bestaat het al lang? Het lijkt me ook best moeilijk om ermee om te gaan. Kan je zeggen bij de gevreesde aanhef dat je liever niet hebt dat degene je confronteert met zijn/haar boodschap? Wel bijvoorbeeld dat je de betrokkenheid/bezorgdheid waardeert maar 'nee, dank u?' Of heb je het dan voorgoed verbruid in de club en moet je op zoek naar een andere gemeente of mag je weigeren? Mag iedereen met deze boodschap komen of alleen de leden van de kerkeraad? En wordt het zo gemeld dat anderen mee kunnen luisteren met wat je wordt toegedicht?
 |
ken je het spreekwoord: 1 gek kan meer vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden... ? 
Ik kan het niet met zekerheid beantwoorden in ieder geval. maar ik verwacht dat een ander op deze site dat vast wel zou kunnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 21:35
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Ik zou het geen goed idee vinden dit in te stellen in onze gemeente. Daar spreken we wel goed gemeend met elkaar maar pretenderen niet daarmee een boodschap van God door te geven. |
jij verkeerd klaarblijkelijk NIET in die kringen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 21:00
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Niks is zo irritant, als een spreuk aan de wand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:38
|
|
|
In sommige kringen komt het voor dat gemeenteleden het op hun hart krijgen een Woord door te geven aan iemand.
Vaak is dat troostend of opwekkend bedoeld. De goede bedoeling word dus niet in twijfel getrokken door mij.
Waar ik wel aan twijfel is aan de bedoeling van de mededeling die dan gedaan word. Als tegen iemand gezegd word: Ik heb van God op mn hart gekregen om je dit of dat te zeggen ( veelal over iets waarmee de aangesprokene worstelt of moeite heeft) dan gaat de spreker er van uit dat dit de aandacht van de aangesprokene trekt.
Maar wat als het niet gebeurd wat aangekondigd word??? Wat als de aangesprokene door deze medeling moed vat om door te gaan met zijn streven of verlangen? Maak je dan niet meer kapot dan je lief is?
Benieuwd of jullie positieve ervaringen met dit soort "profetieen" hebben, of, net als ik, alleen slechte ervaringen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:51
Onderwerp: bizar filmpje... al gezien??
|
|
|
[quote=SUSANNAH475][color=8B0000]Iedereen ervaart een gebeurtenis op z'n eigen manier ??? Sorry hoor, maar bij sommige dingen kun je gewoon niet om een God heen... neem nu de geboorte van een kind, elke dag worden er weet ik hoeveel kinderen geboren, kun je wel zeggen dat het nou eenmaal zo hoort, feit is dat het een creatie van God is... maar ja, als je dat niet wilt zien sta je dan nog wel open voor een wonder ??? QOUTE
Of iemand open staat voor een wonder is een persoonlijke zaak Sus. Ook of iemand al dan niet "om God heen" kan. Er is nu eenmaal een verwijdering tussen God en "de mens". Nou zal jij, en meerdere leden van cm het idee hebben dat je dicht bij God leeft. Er zijn er echter miljarden op aard die dat idee niet hebben. Ik schreef mijn opmerking in het algemeen, dus niet specifiek op christenen gericht.
In het genoemde geval, waarbij een gezwel verdwenen schijnt te zijn, heb ik geen mening, het zou kunnen hoor, God is groot, heel groot!! Overigens ben ik een scepticus betreffende gebedsgenezingsdiensten. Daarvan heb ik er wel n paar bezocht en ik durf het aan om het woord oplichting te gebruiken. Iedereen moet zelf maar weten wat ze geloven en waarin ze geloven, maar laat mij OOK in mn waarde als feitelijk ongelovige op dit gebied.
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op woensdag 29 juni 2011, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 21:39
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hier Duitsland... het regent n bietje en het licht wat im westen. Niks aan de hand dus... maar omdat er zonodig iemand op de bank mot zitten bibberen, kon ik mn programma niet afkijken, want dat was eng
voor mij gaat de lol van onweer er goed af zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 20:20
|
|
|
Het grootste bewijs dat mensen in ieder geval in wonderen geloven... is dat cm zoveel leden heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Met de jaren wordt je wat milder he......  |
hey oma, nog steeds op cm?? t wil maar niet lukken he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:34
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Pieter, de duitse vrouwen doen het goed he, bij de kampioenschappen in hun eigen land. |
Wij zijn trots op onze meiden!! Als de gemiddelde Duitse vrouw nou ook nog es dr benen gaat scheren... ga ik volgende keer op Christianmatch.de
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:29
|
|
|
Wonderen bestaan 
Maar zoals uit bovenstaande discussie al blijkt... iedereen ervaart een gebeurtenis op zn eigen manier. En misschien is DAT nou wel het mooiste "wonder"... dat jij iets mag ervaren op een speciale manier wat voor een ander niet bijzonder is
Pieter die best trots is dat hij op deze wijze in een topic over gebedsgenezing kan reageren zonder cynisch, sarcastisch of zelfs blasfemisch te worden...
WONDEREN BESTAAN !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:58
Onderwerp: huwelijk als sacrament
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | heeft er iemand al een antwoord gevonden van het officiële standpunt van de kerk??? |
welke kerk precies?? katholiek? gereformeerd? en zo ja, welke versie? pkn? rokerskerk? remonstrants? etc etc
of bedoel je ook1 van de minder in vast verband opererende groeperingen?
ff duidelijker zijn chatje!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:49
Onderwerp: Frusty
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken de rest van deze onzin onder een ander topic te zetten!!!!!!!! |
nee joh, lache juist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ohh; een bordeaux-rode keuken!! kun je die niet even hier laten bezorgen, annette? ik heb een écht antieke griezel-oud-eiken keuken uit bed-overgrootmoeders tijdperk. nog echt met van die steentjes in het aanrecht; zeer authentiek en héééél "romantisch"; RUILEN?? |
Ik vrees dat je er weinig aan hebt Hannah... De keuken word op maat gemaakt naar MIJN design... en aangezien jij en ik niet bij elkaar passen... past mijn keuken vast ook niet bij jou. Daarnaast droom ik al weken van mn amerikaanse koelkast met n fles Jägermeister en/ ketel 1 in t vriesvak en voor de cola een ijsblokjesmachine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:44
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Vandaar dat de Duitsers, in mei 1940, dat als belangrijkste doel zagen ... de apenrots .... En niet om apies te kijken .... |
het ging vooral om de goudvoorraad van de nederlandse bank, volgens mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:36
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
Een knuffel voor mijn buurman...
Hij was zo vriendelijk om mij te helpen een inbraak in scene te zetten waardoor we de verzekeringsmaatschappij € 78.500,-- afhandig konden maken.
(pfff wat een suf topic, was dat nou echt nodig Kum??? )
|
|
Naar boven |
|
|