ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:03
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.

SHANITA130 schreef:
Je hebt ook mensen die gaan pas na het zingen naar de kerk, om redenen die hiervoor in dit topic staan.

Twijfelende smiley

Daarna, na het zingen krijg je toch alleen nog maar de collecte, tenminste in die kerken waar ik kom wel. Kan je net zo goed thuisblijven, en per giro overmaken .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 18:54
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie

LEANNE226 schreef:
Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........

Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig?

Ik denk (dus dat is wat ik denk, hoeft niet zo te zijn) dat er mensen zijn met een heel kort begrip. En niet verder willen en kunnen gaan, als alleen een eigen standpunt naleven.
Bij een e.v.t woorden wisseling, al conclusies trekken, dan zijn er die binding angsten hebben gekregen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 18:01
BerichtOnderwerp: Het hoofdpijndossie Mauro: d'r in of d'r uit?

CHATULIEM619 schreef:
En dat is een voldoende reden? Ik zie dat echt niet. Het zou haaks zijn op het beleid van ons land, en het beleid dat door de meeste mensen gesteund wordt. Het is niet leuk voor die jongen, maar goed, we hebben nu eenmaal gestemd voor dit beleid. Zelfs de PvdA vond ook dat hij het land uit moest. Dat beleid is gegrond in onze keuzes, die we allemaal genomen hebben. En mensen moeten eens het lef hebben om onder ogen te zien, dat onze eigen keuzes ook pijnlijke gevolgen kunnen hebben.
Ik zou zo zeggen, joh, hij is jong, laat ie wat van zn leven gaan maken. Hier of in Angola, maakt volgens mij helemaal niets uit. En als ik dan hoor, dat ie geen zin heeft zn studie af te maken, dan denk ik, laat hem vooral snel terug gaan naar Angola...
Als je aan de meeste mensen vraagt wat ze er van vinden als mensen hier komen om te profiteren van onze welvaart, zullen ze zeggen, dat daar geen plaats voor moet zijn. En in mijn ogen terecht. Nu is er toevallig een economische vluchteling die een gezicht krijgt in de media, en prompt durven we niet meer zo stellig te zijn.
Iedereen heeft wat dat betreft boter op zn hoofd. Wat vinden we van Roemenen, die hier komen om bij de supermarkten te bedelen?

Ons beleid, tja daar zeg je me wat, maar hoe oud is dat beleid? Heel erg kort, en hij is voor dit beleid gekomen, toen in der tijd, waren wij nog druk bezig met knuffelen (heb ik nooit gedaan) en Mauro moet toen ook gedacht hebben daar ga ik heen.
En nadat hij hier zijn eigen genesteld had, stond onze Geert op uit zijn benarde positie bij de vvd.
Geert ging op zijn eigen beginnen, en heel het land had het in ene gehad met al die geluk zoekers. (ik ook)
Maar dat was meer doelende op al die moslim georienteerde landen, die totaal het aanpassingsbeleid aan hun laarsjes (slippers) lapten.
En eigenlijk door deze mede wereldburgertjes is dit beleid er gekomen, en mag Mauro daar de wrange vruchten van plukken.
Het had anders geweest, als ze eerst die gelukzoekers hadden aangepakt vandaar dat er nu toch nog en ook een hoop Wilders stemmers weerstand bieden (ik dus ook)
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 15:20

CHATULIEM619 schreef:
Er zijn veel schrijnender gevallen die geen aandacht krijgen. Deze jongen krijgt alle kansen die het leven biedt. Waarom zou hij niet naar Angola terug kunnen?

Kijk Chat, das heel simpel, slecht voorbeeld, doet slecht volgen.
Hier in de west, zijn wij best wel heel erg multi culti bezig, wij hebben ze uit bijna alle uithoeken van de wereld.
Maar zo een donkere als die Mauro kom je hier bekant niet tegen, er is er bij ons op ut durp maar ene en das een vriend van me.
En tot tegenstelling van mij, werkt hij, en ut is ook een soort Mauro, tis er maar 1 maar hij doet als ieder ander, DUS niet vooruitlopen op de feiten.
En op de vraag waarom die niet terug gaat naar Angola?!
Hij heeft het hier naar zijn zin.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 15:09
BerichtOnderwerp: wat staat er over jou in het grote boek??

SJAAK585 schreef:

fff terug on topic

Okee, nah ik zal er wel in staan Zieke smiley maark denk niet op de goede plaats Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 14:38
BerichtOnderwerp: wat staat er over jou in het grote boek??

DANIEL777 schreef:
Ik geloof dat we hier zeer ontopic en onchristelijk op het moment bezig zijn dames en heren

Helemaal mee eens, het is een afgod voor kinderen, en kan ze op het verkeerde been zetten Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 20 november 2011, 18:07
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 14:35

CHATULIEM619 schreef:
Het gaat om afspraken die we jaren geleden gemaakt hebben. Ons land is schaars en daarom zijn de huizen zo duur. We hebben er voor gekozen ons land open te stellen voor vluchtelingen, niet als dumpplaats voor moeders die hun kinderen kwijt willen...

Daar gaan we weer. De afspraken die jaren geleden gemaakt zijn, zijn? Knuffelen tot we een ons wegen.
En nu blijkt het dus eens niet over zo,n knuffelalochtoon te gaan, maar ene die oprecht zegt dat hij hier is gekomen om te profiteren.
Wordt eerlijkheid niet beloond, maar bestraft, en al die knuffelalochtonen die hier zijn gekomen, om te profiteren die durven ze niet aan te pakken.
Dus wel met zijn allen tegen 1, en niet met zijn allen tegen allen.

Definitie: Gastarbeider (de knuffelallochtoon) gast gaat weg als hij geen gast meer is. (is niet gebeurd)
Ons echte Hollanders (wit) zijn dingen ook belooft, en die worden terug gedraaid , maar bij de knuffelalochtoon kan dat niet, onder het mom, eens belooft blijft belooft.

Nu zitten we met 1 eerlijke zwarte allochtoon zo in ons maag dat heel het land wakker ligt.
En dan wordt er zo,n ophef gemaakt over een nu 18 jarige jongen, wiens schuld is het, die van die moeder of die van 13.000.000 echte en 3.000.000 knuffelallochtonen Nederlanders.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 13:48

MARRY942 schreef:
Als het in mijn macht ligt...ga ik voor mijn part 10 keer in herhaling! Als de boodschap maar overkomt! Engeltje smiley

Al doe je het 20x, echt snappe doe je het niet volgens moi Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 13:36

MARRY942 schreef:
Gek he....ligt vast aan mij....maarreh...ik kan van beiden even heftig genieten, ben gek op orgelmuziek (enorme fan van Martin Mans en KlaasJan Mulder), maar eens per 6 weken hebben wij een thema-plus dienst...met band, en ook in zo'n dienst kan ik mateloos genieten, helemaal leeg-jubelen!
Noemen ze dat niet een eh....brede smaak? Verlegen lachende smiley

kzou maar efkes trug leze, kga nie in herhaling Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 13:34

CHATULIEM619 schreef:
Vind je dan dat zijn bijdrage in dit land dermate zinvol is, dat wij hem dat Nederlanderschap moeten verlenen? Een hoogleraar uit Amerika kan bv. wel het Nederlanderschap verkrijgen als hij een wezenlijke bijdrage aan onze samenleving kan geven. Bij Mauro loop je zelfs de kans dat hij in de bijstand terecht komt als hij zijn MBO niet afmaakt. En zitten we daar dan op te wachten met ons allen?

Sinds wanneer mogen wij voorspellingen doen? Op de feiten vooruit lopen, iemand een kans ontnemen. Is hij hier dan geen vreemdeling?
Kleed de vreemdeling binnen uw poorten, en onthoud hem niets.
En of we op 1 Mauro zitten te wachten, nou eerlijk gezegd, eentje kan geen kwaad, en het ging om 1 Maurootje en niet om een hele kudde Maurootjes of De tijd van de kuddes is al afgelopen, die zitten hier al. Marokkanen Antillianen turken oostblokkers Chinezen Portugezen Spanjolen enzv.....etc en nog heul veul meer
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 13:06

MOMO697 schreef:
Ik vind het wel herkenbaar wat er gesteld word.
Als de band centraal komt te staan ipv ter ondersteuning van de gemeente dan gaat er iets scheef.
Wij zingen veel opwekking en ander modern materiaal.
Zonder band, meer dan een uur.
Puur aanbidding.
Heerlijk is dat. Gods troon naderen via lofprijzing.

Dat bedoel ik dus, maar niet tegen staande van dat, hou ik me wel bij mijn eigen kerkje oud vertrouwd en prachtig, met een krachtig pijporgel i.p een disco achtige band.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 12:57
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

SJAAK585 schreef:
een grillkippie uit de oven, Kwijlende smiley
aarappelpuree en groente
en een overheerlijk eigengepaakte pudding als toetje
Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Een eigengepakte pudding dus uit de supermarkt Clown smiley Zieke smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 19:29

Lekkere Barboense uien hasjee, met een kilo rundvlees gekruid dus op zun Barboens, met rooie kool, net van ut land gehaald, piepers ook van eigen land plus de uien. knoflook en peterselie alles uit eigen tuin.
tis een oer oudhollands recept, te vinden in elk gereformeerd kookboek uit grootmoeders tijd.
das dubbel pech voor de ........... die hebben hem zeker niet Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 19 november 2011, 19:31
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 18:44
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.

BERT168 schreef:
ik zie een "ja"..
in dat geval geef ik mn complimenten Gerrit wat je bent de 1e die daar duidelijk in is.
die vraag heb in het verleden ik al veel vaker gesteld.

okay,als we dan dus kennlijk die vrijheid gekregen hebben,dan kunnen we de bijbel ook wel op wat meer punten aanpassen toch?

in de bijbel vinden ook een aantal mensen die de vrijheid namen om anders te doen dan wat God eingelijk had gezegt tegen hun.
neem bv Mozes die op de rots sloeg,terwijl God zei, dat hij tot de rots moest spreken,om er water uit te krijgen.
het gevolg was dat Mozes niet meer het beloofd land in mocht.
voor zo'n klein foutje kreeg mozes wel een behoorlijke straf toch?

de bijbel mogen we zien als het woord van God,en als absolute waarheid.
lucas 1:37 Want geen woord, dat van God komt, zal krachteloos wezen.

als we de bijbel dus naar eigen goeddunken mogen aanpassen,kan ik die bijbel niet meer zien als absolute waarheid,want dan kunnen we alles wel in twijfel trekken toch?
als we we de bijbel gaan aanpassen naar eigen inzicht,dan maken we daarmee de bijbel als zijnde het woord van God wel krachteloos.

de bijbel is er duidelijk in,in bv gal 1:6 tm 9 waar paulus zegt:

Er is maar één evangelie.(titel)
6 Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7 en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, [u] een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt! 9 Gelijk wij vroeger reeds gezegd hebben, zeg ik thans nog eens: indien iemand u een evangelie predikt, afwijkend van hetgeen gij ontvangen hebt, die zij vervloekt!

niet dat ik nu vind dat mensen die er anders over denken vervloekt zijn,het gaat me om de ernst ervan die paulus probeert duidelijk te maken.

Even de doop terzijde gelaten, ik denk dat wij met zijn alle de Bijbel al zo wie zo aanpassen aan dezen tijd.
Onverschillig gelaten in welke beleving wij zitten, alles kan en mag, alles is bespreekbaar, het meeste wordt weerlegd.
Overal staat tegenwoordig wel een aanpassing van tegenover. En vaak heel vaak, het is of was hierin niet bedoeld.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 14:01
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARRY942 schreef:
Oooohh....stofzuigers en katten...vertel mij wat! Rampspoed en ellende...maar ja...ik blief geen katteharen op mijn bord, dus gestofzuigd wordt er hier iedere dag.....tot heftig leed van.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De mijne heeft speciale oor beschermers Coole smiley met zonnebril wat die voor zun oge heb, het de mijne voor ze oren Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:58

BERT168 schreef:
ooh ...dus voor die paar mensen die te weinig water tot hun beschikking hadden heeft de trad.kerk de hele doop methode maar voor het gemak aangepast?
ik heb het niet over die paar mensen die geen water tot hun beschikking hadden,maar heb het over het overgrote deel dat wel water genoeg heeft.
het is natuurlijk niet zo dat als die zendelingen zelf een doopmethode bedacht hadden,dat God voor de hele mensheid een andere methode accepteert,de bijbel verandert daardoor niet.

misschien kwamen die zendelingen die jij noemt zelf wel uit de trad. kerk?
dus misschien pasten die zendelingen altijd al de doop door besprenkeling toe,ongeacht of er water genoeg was of niet?
dan hebben ze idd genoeg aan een flesje water.

kom niet met uitzonderlijke situaties aanzetten,het gaat erom wat de bijbel ervan zegt,en of je op de methode vertrouwd die God heeft gegeven in de bijbel.
geef gewoon eens antwoord op de vraag of we de vrijheid hebben gekregen van God om een eigen doopmethode te bedenken,dat kan toch gewoon beantwoordt worden met een JA of een NEE ??

'to the point' graag en niet steeds met uitzonderingen aan komen zetten.
JA

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 19 november 2011, 14:03
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:51
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARRY942 schreef:
bakjes??? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

of balkjes maar net wat er verschijnt he, en das nou google chrome, ut kent zun eige naam ook niet he, dur zit ook een rood balkje, o.o.o.onder Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:48

MARRY942 schreef:
Nou! In die "rooie zee" is het wel supermooi snorkelen hoor! Ik heb het gedaan! Giga mooi!
Verraste, verbaasde smiley

Nou, ikke liever niet Zieke smiley Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 19 november 2011, 13:49
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 12:51

HERMAN388 schreef:
Gefrustreerde smiley Woedende smiley

Hoef je dus ook niet voor te schamen hoor Verlegen lachende smiley dat heb ik ook, oorzaak, google chrome, en dat is natuurlijk niet de hoofdoorzaak Gefrustreerde smiley effe veranderen en de balken zijn weg.
Bij mij is het af en toe net de rooie zee Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 12:46

MARISKA601 schreef:
Sommige honden worden heel angstig en onrustig van vuurwerk, dan wens je haast dat ze doof zijn.
Die honden kunnen je op de zenuwen werken.
Die ervaring heb ik gehad.

Dan is het makkelijk gezegd ga met ze op vuurwerktraining.
Ik kreeg mijn hond amper de deur uit als er geknald werd.

De hond die ik nu heb vind vuurwerk niet erg.
En mijn katten zitten met oudjaarsnacht voor het raam te kijken naar alle knalletjes en kleurtjes.
Ze rennen door de huiskamer om maar niks te missen van wat er voor en achter het huis te zien is.

Doet mijn kater ook, die vliegt alleen weg voor de stofzuiger, ook vanwege de herrie. En ik zuig om de dag, en geloof mij maar, hij zou het heel erg vinden, als hij niets meer zou horen, enkel en alleen om de stofzuiger?
Dan hoort hij het spinnen van de poes van de buurvrouw ook niet meer, en dan weet hij ook niet of ze al lig te wachten voor de voordeur Huilende smiley, smiley in tranen hij mot dur niet aan denken Smiley die vol vragen zit alleen de gedachte al Zieke smiley Brrrrrrrrrrr
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 09:52
BerichtOnderwerp: beroepskeuze en scheiding

COOTJE711 schreef:
Pieter, wel eens bedacht dat gewoon veel vrouwen in de gezondheidszorg werken...Engeltje smiley
Cm is een klein beetje een afspiegeling van de werkelijkheid....

Onregelmatig werken is inderdaad per definitie niet bevorderend voor je sociale leven.
Maarre... of het in een goed huwelijk meer beïnvloed vraag ik me af.....

ligt er aan, hoe goed je werkgever is Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 09:31

BERT168 schreef:
hier blijkt dus ook duidelijk weer dat de leer van de kerk voorrang krijgt op wat de bijbel er van zegt.

in efeziers staat: één Here, één geloof, één doop,
het klopt natuurlijk dat we allemaal als gelovigen één Heer,en één geloof hebben,alleen de doop verschilt met onze doop.
zo duidelijk als wat ,God zegt dat er maar één doop is,hij reikt die manier van dopen ons ook aan in de bijbel.

wel vreemd dat heel veel mensen de onbijbelse kinderdoop dan kennlijk als de ware doop zien,en in ieder geval een methode is die slechts door mensen is bedacht.
NERGENS in de bijbel heeft God ons de vrijheid gegeven om zelf een doopmethode te bedenken.
maar dit is toch gebeurt ergens in de middeleeuwen,kennlijk dachten ze dat God perongeluk een steekje heeft laten vallen toen hij ons de doop van onderdompeling heeft aangereikt?

Nee hoor dat dachten ze vast niet, dat God een steek had laten vallen.
Trouwens ook de hoeveelheid water is niet alles bepalend, zendelingen bij voorbeeld, in lang vervlogen tijden. Konden mensen in landen, waar groten droogte heerste (nog steeds) dopen zonder water. Of met beperkt water, (uit een flesje) en dan gaat onderdompelen ook wat moeilijker.
Gelukkig is het niet het water dat bepalend is, maar de zegen die je vraagt. En de belofte die je doet.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 09:17

HERMAN388 schreef:
Het blijft maar vaker komen met die rode balk Woedende smiley Woedende smiley

Mot je proberen foutloos te schrijven, gaan die rode bakjes van zelf wel weg Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 09:15

MOMO697 schreef:
mn hondje is eindelijk doof aan het worden en reageert niet meer op knallend vuurwerk

Daar hoef je niet doof van te worden, maar gewoon allergie,s Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 09:12

MOMO697 schreef:
mn hondje is eindelijk doof aan het worden en reageert niet meer op knallend vuurwerk

En dat is het mooiste moment Smiley die vol vragen zit Boze smiley ik vind het maar sadistisch Zieke smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 19 november 2011, 09:12
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:21
BerichtOnderwerp: Ik ben Hetero.

ALFAROMEO918 schreef:
verwijderd.

Hadden ze er eindelijk 1 Geschokte, onthutste smiley hebben ze hem verwijderd Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:10
BerichtOnderwerp: Goede dingen van het christelijk geloof in God bedenken.

LEANNE226 schreef:
Misschien is het hebben van "alles" juist niet datgene waar je gelukkig van wordt?

En over dat drukke...........een mens werkt maximaal 40 uur per week,tel daar 10 uur reistijd bij,haal er 8 uur slaap per nacht af dan houd je 6 uur per dag over om dingen voor jezelf te doen,het huishouden etc. en dan heb je ook nog het weekend,hoezo zijn mensen druk???? Knipoog smiley

Antidepressiva kunnen sommige mensen net dat stukje rust geven dat ze nodig hebben om hun problemen aan te pakken........

Geef mij eens een adres van zo,n werkgever, dat van die antidepressiva klopt wel zo,n beetje Knipoog smiley maar die werkgevers, die ken ik niet Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 november 2011, 20:25

YELNIN491 schreef:
o, maar dan is hij van het koningshuis, wat moet zo iemand asiel aanvragen Smiley die vol vragen zit
Nou snap ik waarom het zo lang geduurt heeft voordat ze konden beslissen Clown smiley

Ze hebben toch allemaal asiel gekregen van het koningshuis, Bernhart, Claus, Maxima, waarom dan Maurorits niet. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 november 2011, 12:15

ERIKA129 schreef:
Neu hier staat tie nog steeds Knipoog smiley

Lente spruitjes, waar net ut wintermoedertje over gepiest heeft, of tewel wittewievensweet. met vetspek, mager rookspek en speklap. Mokka ijs toe.
En als na apretiefje een overdosis omaprasol tegen de brandend zuur aanvallen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 november 2011, 12:01
BerichtOnderwerp: Door aso aangeklaagde leerkracht

Kon men maar terug in de tijd, dat had mij heel wat zitvlees gescheeld.
Kan ik eigenlijk claimen met terugwerkende kracht?
Als ik vroeger een schop onder mijn kont kreeg, van een meester of juf, en ik vertelde dat, deden ze het thuis nog eens dunnetjes over.
Ik vraag me eigen nu eigenlijk af, wat is de meerwaarde, dat het nu niet meer mag.
Pappie en Mammie, zijn met zijn 2en thuis, (mits zij niet met zijn 2en werken) en een onderwijzer staat alleen voor de klas, minimaal 20 koters.
Ik vraag me steeds meer af, thuis krijgen zij geen slaag (dat mag niet) op school ook niet.
Gek he, dat ze tegenwoordig allemaal (de meeste) zo agressief zijn, jeugdigen die elkander soms onnodig leed toebrengen. Ze kennen immers de pijngrens niet.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 ... 74 Volgende
Pagina 56 van 74