Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 18:13
Onderwerp: Cynisme of het forum
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Valt dit nu onder cynisme |
Ja...jammer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 17:10
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Handig hebbie er voor mij ook een paar Wat zijn we van plan nou nie veel meer vandaag heb het namelijk al gedaan.... wil alleen de vloer nog dweilen alleen denkt mijn lichaam even anders dan ikke dus sal wel sien of ikke het nog doe vandaag |
KOSTGANGERS!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 13:54
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik geef al geen klimatologsche situaties meer weer...voila |
Je gaat toch niet verder dan deze berichtgeving he?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 13:45
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Van plan??? Een groot deel van de plannen zijn al uitgevoerd... Het was super nodig in mijn stulpje...
Even mijn huishoudelijk personeel ook aan het poetsen gezet... Vele handen maken licht werk...
En dan straks...en vanavond heerlijk mijn eigen dingen doen...relaxen dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 13:40
Onderwerp: Uitnodiging
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben toleranter dus komt anna-piet wel naar Hoeven... |
Kijk..das een mooie deal van Anna.. Alhoewel...is dat de tolerantie van jouw???
Gauw met Anna af gaan spreken!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 11:00
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | ach troost jezelf de wereld gaat achteruit, eerst zat hij op cm netjes te deette, maar al snel zei hij, dat kan ik vergete op het moment zit hij hoopvol achter het raam |
Wisten jullie...dat je als kat(of kater) een hoopvolle toekomst hebt...al zit je achter het raam??? Er komt van alles voorbij...( vaak ook met 4 pootjes...daar gaat de voorkeur naar uit...) Al dat moois en lekkers paradeert daar voor je neus langs!!!
Oke...glas ertussen waardoor je weer een belemmering hebt...om te daten...
Maar ja....ben je buiten...dan ga je op zoek naar de geziene en begeerde kleur...maat....charme....WAT EEN HEERLIJK LEVEN!!!!
Was je dag goed (of niet) binnen zit er dan weer een baas of bazin... Maakt het jouw uit...het was een date...morgen weer een ander....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 10:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dan kan je evengoed naar Hoeven rijden ook... ...met of zonder strijkplank... |
Misschien kan je dan evengoed naar Zeeland??? Strijkplank mag thuisblijven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 10:46
|
|
|
JOL252 schreef: | Je (uitgangs)positie NU is VRIJHEID. Daarbinnen is God aan het werk en dat werk... daarvan is Hij de voleindiger.
En als het woord van God werkt als een tweesnijdend scherp zwaard dan is dat heel puntgaaf, het gaat heel omzichtig te werk in het scheiden van weefsel, ziel en merg. Niet als een dolk, niet als een steekwapen.. nee.. vakkundig, voorzichtig en prachtig. Zo is God.
Ben ik effe blij. |
Mooi Jol...heel mooi...maarre...als ik dan toch de pijn van het snijden voel...ook al doet Hij dat als een liefdevolle Vader???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 00:40
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Sprotjes rauw |
Nee Gerrit...ik dacht...kom laat ik ze eens koken!!!! En dat vonden ze oke ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 21:54
|
|
|
ANNA415 schreef: | We kunnen toch voor de tijd wel ff wokken? |
Anna...we stoppen ermee...met vragen... Jammer dat jij...ook zo ver weg woont... (Had ik vast een tafelgenote)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 21:50
|
|
|
ROOS575 schreef: | Je kunt toch met de trein gaan? Brussel heeft toch vast wel een treinstation??? |
Roos....Hoeven...en mijn woonplaats...in Zeeland....is zooooooooo dichtbij...!!! Maar dan nog durft Frank niet... Hoe kunnen we hem nu van die angst verlossen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 19:12
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | aangebrande spruiten |
Ik vandaag spruiten....maar geen aangebrande
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 19:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus als ik het goed begrijp heb JIJ Frank ook al uitgenodigd ? Nou , in één woord .... GEWELDIG. Had dat nooit van jou verwacht dat jij Frank zou uitnodigen . Maar op DIE uitnodiging is ie toch wel ingegaan?
En nu ik toch aan het vragen ben .... Voor welke datum staat het gepland? Of wordt het weer , net als met zijn heg, een meerjarenplan? |
Waarom...beste Visser...schrijf je nu...dat je dat van mij niet had verwacht...of gedacht????? En waarom dan niet??? Da klink nie lief he!!!!! Ik heb het heel erg gemeend...hij mocht met mij mee wokken...en ik zou betalen..maar net zoals bij anderen...HIJ DOET HET NIET!!!! Maar ik heb hem persoonlijk benaderd....en weet nu ook waarom... Zelfs toen ik zei...dat er nog een man bij zou zijn(leuk voor hem misschien) deed hij het nog niet.... Dus??? Een datum??? Nee dus... Een meerjarenplan??? Een NOOITjarenplan??? Ja dus...(denk ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 16:54
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Jammer dat jij gaat bepalen waar Shanita naar moet kijken.... het is de toon die de muziek maakt.....zoet vind ik een vreemde benaming...harmonie past beter bij die serie...en daarom, om die harmonie, begrijp ik goed dat Shanita er graag 'es naar kijkt...
En begrijp ik je reactie niet....alles draait toch om het halen van kijkcijfers...maakt niet uit wat je maakt als producent....bij de Watsons net zo goed..... |
Shanita niet alleen...sinds kort...IK OOK!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 15:55
Onderwerp: Je kunt vertrouwen op God - ervaar je dat?
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ze gooit je wens niet in de klikko. Om beeldspraak te gebruiken....net zoals bij een computer...'haar harde schijf zit vol'...en dan kan er even niets meer bij....hoe goed je het ook bedoelt, zij ervaart het even heel anders nu... |
Helemaal de juiste vergelijking!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 15:34
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | wokken bedoel jij................ach ik denk dat hij het niet durft
met wokken bedoel ik het dan...................... |
Zou ik dat bedoelen....??? Geen idee...
(Frank...help eens...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 15:13
|
|
|
En bitterheid is erg gevaarlijk, een bittere wortel in het hart kan je eigen geloof en je eigen relatie met de Here goed in de weg zitten en rooft ook de vreugde, innerlijke rust die de Heilige Geest wil geven. Ook al is vergeven niet altijd makkelijk, je houdt je eigen hart er rein mee.
(woorden van Annette)
Ben het er wel mee eens...maar vecht er nog dagelijks mee... Vandaar dat er ook zo weinig rust is... Duidelijk...dat er werk aan de winkel is...(voor mij)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 09:13
|
|
|
fout
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 24 januari 2013, 09:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 09:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oeps, vertel , nu worden we wel een beetje heel errugh nieuweschierig |
Visser...langzamerhand weet iedereen dat hier.... Maar voor Frank zo moeilijk om het woord te horen en te lezen... Het begint met een W...het heeft 6 letters en de laatste letter in een N.
Hij heeft uitnodigingen...voor veraf en dichtbij...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 24 januari 2013, 09:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 09:07
Onderwerp: Je kunt vertrouwen op God - ervaar je dat?
|
|
|
Margriet....dit stukje van jouw...kwam op de juiste plaats...het juiste moment...
Verschillende dingen in mijn leven...moet ik loslaten..overgeven...en ik voel me zo bezig als een DOE HET ZELVER...
Dank je wel!!! Meer kan ik even niet zeggen...
Verspil geen energie aan spijtgevoelens over hoe de dingen zijn gegaan of hoe het had kunnen zijn. Begin met het heden - aanvaard de situatie zoals die is – en zoek te midden van deze omstandigheden naar mijn weg. (stukje van Margriet)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 24 januari 2013, 09:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 00:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...pffff, is weer zo ver...196 km...waarom is er nooit hier in de buurt wat te doen? |
Frank...dit is je kans....je vraagt erom.... Ik nodig je uit ...voor iets wat niet ver bij jouw vandaan is... Maar ja....dan nog....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 24 januari 2013, 00:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 00:24
|
|
|
Voor mij is het soms moeilijk om alles op te slaan...wat ik lees...
Maar ik lees het wel...omdat het me erg aanspreekt... Toch is het moeilijk om te reageren.... Maar het blijft de moeite waard....om te lezen...en er over na te denken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 15:27
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ROOS575 schreef: | Gewoon terug naar de winkel en zeggen dat ze er geen goeie routebeschrijving bij gegeven hebben |
Geweldig...wat een oplossing!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 19:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laten we dan maar hopen dat je niet de verkeerde kant van die boterham smeert |
Tsja....je waarschuwde net te laat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 19:52
|
|
|
JANS221 schreef: | runderriblappen (staan al 4 uur te stoven en moeten met een schuimspaan uit de pan gehaald worden), aardappelpuree en snijbonen, bosbessenkwark. |
Juist lekker...mot uit elkaar vallen van smeuïgheid!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 19:45
Onderwerp: relatie samen met een ongelovige
|
|
|
Nee...ik zou het niet kunnen....althans moeilijk.... Nu kun je ondanks dat...nog ieder daar je weg in gaan.... Maar dat is wel erg eenzaam..... Immers...zijn er zorgen...of komen die....bid je dan wel samen???
Misschien is het overkomelijk...maar juist in je geloof...kun je zoveel steun aan elkaar hebben....SAMEN...je zorgen bij God brengen...
In mijn laatste relatie....was dat er juist wel....dat was fijn....maar waren wij juist weer erg verschillend van karakter....
En...is iemand echt niet met het geloof opgegroeid...of heeft hij of zij er een afkeer van gekregen...dat maakt denk ook nog verschil...
|
|
Naar boven |
|
|