Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 december 2012, 12:56
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNA415 schreef: | rijstepap |
Dat is hemels voedsel...ik zou dus zeggen: 'eet er hier op aarde maar genoeg van want of je ooit in de hemel komt is nog maar de vraag.' ...plaaghormoon dat je bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 december 2012, 04:16
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | wel beter voor de lijn |
oja??? Ik merk er niets van. Ik ben die rode knollen beu. Voortaan eet ik maar een dinges...een appel bedoel ik. Tenzij me iemand uitnodigd om eens te gaan wokken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 december 2012, 04:10
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Haha , en iedereen maar denken dat ik ben wezen vissen vandaag maar wie heeft dat gezegd? |
...dan vraag ik me af wat je wel gedaan hebt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 09:33
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Voor het vissen waait het te hard bedoel je??? Of is dat niet van belang...als je gaat vissen???
(ik heb er geen verstand van...vandaar de vraag) |
Aan het water waait het altijd harder...nu moet visser lood aan zijn schoenen doen anders waait hij in het water en dan eten de haaien hem op. Nouja, hun maag kunnen ze niet vullen met visser.
Hier schijnt een zonnetje. Niet veel wind en het is droog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 04:42
|
|
|
ROELANDE345 schreef: |
zo'n gebedsdienst lijkt mij wel wat |
...oja, dat bedoelde je dus...was maar een plaagje voor Erika of Josina, die plagen me ook altijd. Ik weet niet waarom ze dat doen want ik ben uitermate braaf en lief.
Het is nu te donker om te kijken welk weer het is. De zon schijnt in ieder geval niet, dat weet ik wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 04:40
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Haha...
Eventjes voor 9enen naar AH voor een magnetronmaaltijd
S. die al 5 kilo is afgevallen door een lijst van de doktersass. eigenlijk voor diabetici, maar ook gezond voor gezonde mensen....
Met groen, wat mag+ hoeveelheden, oranje: soms, rood: incindenteel.....
Álles staat op die lijsten erg uitgebreid.....
Is een tip...heeft me namelijk totaal geen moeite gekost.. |
Hé S, die lijst mag je me ook sturen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:37
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
TINK100 schreef: | gewerkt....een chaotische dag vandaag.... 25 bewoners waarvan er 20 om 15.00 naar huis willen en van die 20 zijn er dan weer 10 die schreeuwen dat ze gevangen worden gehouden... gesloopt dus...... |
...hoeveel zijn er nu uiteindelijk naar huis gegaan...ik begrijp er niets meer van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:36
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TINK100 schreef: | je zou haast denken dat we alleen maar nare dingen mee maken..... |
...deze topic is toch alleen maar voor de nare dingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:35
|
|
|
TINK100 schreef: | in Bergen zitten de zusters van de Urselinnen ook nog......maar ja, je komt deze kant niet op...... |
...de Urselinnen zijn erg streng...wil ik niets mee te maken hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Frank,
Wat ik niet begrijp: Dit hier is een christelijke site. Dusss, je kan aannemen dat degenen die hier opzitten ook christelijk zijn.
Nou, dan geloof je toch dat die mensen naar de hemel zijn, anders zou God niet rechtvaardig en Liefde zijn, zoals staat in de bijbel.
Is dat niet nu juist Dé Troost: 'dat de dood geen prikkel meer heeft', 'dood waar is uw prikkel?' in Korinthiers.
Snappie?
Mijn ergste moment: ben ongesteld, maandv. vergeten te halen, kan ik weer helemaal terug naar AH, en da's zeker 2 minuten lopen Ja, en in de regen, maar ja, ik kan dan wel weer even een sigaret roken |
een sigaret roken in de regen??? Kan je dan niet beter een maandverband roken...dat brand langer en beter...denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 19:43
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
Een mooi gebaar...een mooie intentie...zo brandt er hier ook al dagen een kaarsje voor iemand die ik graag heb...een kaarsje symboliseert het licht of het Licht...het licht van een kaarsje kan doorgeven worden zonder dat het eerste kaarsje er onder lijdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 19:04
|
|
|
Weer een schiepartij in de USA. Er vielen 27 doden waaronder 18 kinderen. Waarom eigenlijk?
Weer worden mensen, gezinnen, getroffen door dit leed. Nooit meer hun kinderen of geliefden gezien, nooit meer kerst, nooit meer zoveel...Soms begrijp ik deze wereld niet meer. Maar nu veralgemeen ik en dan is ook niet netjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 18:59
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | he niet zo snel ik zit in Oosterhout Brabant maar als je liever met jezelf gaat wandelen............... en ik wil ook niet met zo'n jokkebrok |
hé hé hé, Roel, ik jok niet brok hoor...het regende hier echt wel.
...in Oosterhout zijn 2 abdijen. Vroeger waren er drie en Oosterhout werd wel eens de Heilige Driehoek genoemd. Helaas zijn er nu nog maar 2 vrouwelijke abdijen. De Benedictinessen en de Norbertinnessen. Misschien kunnen we er eens naar een gebedsdienst gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 18:55
Onderwerp: Advent : Het licht
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het zijn mooie woorden Frank en zo vOnd ik het ook altijd echter nu ervaar ik weini van het feest van het licht en ik denk met mij meerderen. Soms is de realiteit van je leven zo zijn dat alle licht verhalen een ver van je bed verhaal zijn |
Inderdaad, W-tje, ik begrijp je heel goed. Voor mij is sinds de breuk met het abdijleven geen kerstmis meer. Al 8 jaar dus. Desondanks is het toch nog steeds een tijd van 'komst' of 'verwachting'. Het woord of begrip feest is er al lang niet meer bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 16:06
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Wij? haha het is echt wij jonkvrouwe Erica van den bevroren poort op den utrechtse heuvel |
..en op Erika haar gekribbelkrabbel reageer je en op het mijne niet...ik ga wel met mezelf wandelen...voila
Oja, het regent hier...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 14 december 2012, 16:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 14:02
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | zit ik zo'n 38 km vandaan dan dus hebben we nu een date ? |
...ben je dan in Bergen Op Zoom?...ja, dan gaan we daten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 12:31
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik word blij van mijn dochter. Ze is met 7 vrienden van de studentenvereniging hier in huis bezig om alles te demonteren, bedden, kasten etc. Alles wordt beneden in de garage gezet. Vanavond blijven ze allemaal eten en ook blijven ze met z`n zevenen op zolder slapen! |
...en ondertussen zit jij lekker op CM wat te kletsen...Of ben je Erika haar huiswerk aan het maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 12:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dat ga ik in januari ontdekken dan ga ik er een weekje op vakantie |
...waar??? Toch niet in de buurt van Hoeven zeker? Als je wel in de buurt bent gaan we dan eens wandelen?
PS.: het regent en vriest niet hier. Ook geen smerige sneeuw te bekennen en het is niet zo koud...zo blijven we ontopic
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 14 december 2012, 12:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 12:05
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja wie weet we aten gister wel kippenstampot |
...kippenstampot???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 09:45
|
|
|
...wat nu weer? Moet jij je huiswerk weer niet doorspelen aan iedereen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 09:10
Onderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
|
|
|
PIETER619 schreef: | En weer een Belg die het Nederlands beter kon dan de Nederlanders |
Ach, dat is toch al jaren zo. Soms laten de Belgen eens een Nederlander winnen. Zo menslievend zijn wij dan weer...
Of het nu om een 'een megasimpel ge-sms’te mededeling of een minutieus gekalligrafeerd epistel' gaat steeds zijn de Belgen beter.
Soms 'zit ik voor een weids uitzicht mezelf te goed te doen aan de subtiel gearrangeerde amuses van een vijfgangendiner...' en dan kan ik het niet nalaten de taalfouten te zoeken die in het menu staan...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 14 december 2012, 09:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 09:04
|
|
|
EVA933 schreef: | kijk ik gun visser dat bloemetje hoor, echt van harte! jullie allemaal eigenlijk wel, lees zo af en toe jullie "pennevruchten", kan daar wel van genieten! Maar in datzelfde geschrijf, kwam ik pas toch echt de uitspraak tegen: ons ben zunig....dus vandaar! Niets vervelends mee bedoeld. Wees blij met de blijden |
Aangezien ik de liefste van het forum ben zal ik van jou ook zeker een bloemetje krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 03:02
|
|