ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:58
BerichtOnderwerp: Valentijnfeest

HERMAN388 schreef:
Ik? ben nooit geweest.
We vieren gewoon in eigen huis met onze vrienden. Gratis en veel gezelliger. Neem drankjes en hapjes mee.
Maar mijn huis is iets te klein Boze smiley

Met je vrienden Valentijnsdag vieren? Geschokte, onthutste smiley Wat valt er dan te vieren?Ik neem aan dat je niet van plan bent ze te versieren..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:50
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie

ROBBEDOES873 schreef:
Toen ik nog aan het eind van de wereld woonde... was het openbaarvervoer ook niet echt helemaal joepie... Maar toch wel een relatie en zelf nu in de bewoonde wereld heeft deze stand gehouden...
Waar een wil is, is een weg toch? Knipoog smiley

Ja maar er zijn grenzen........ik heb ooit gedate met een meneer die geen geld had om te reizen maar wel 2 uur bij mij vandaan woonde.We hebben het wel geprobeerd maar het werd niks........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:44
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie

WILLEM591 schreef:
Ik was verbaasd om te horen dat een CM lid na een leuk contact met wederzijdse interesses, complimenten en virtuele knuffels en kussen zich terugtrok voor de afspraak toen ik meldde met de trein te komen omdat ik geen auto rijdt. Goede reactie zou je zeggen want het had slechter gekunt.
Haar boodschap was dat we wel heel verschillend waren, zij dol op mooie autos en motoren was. In haar profiel is daar geen letter over terug te lezen. Over eerlijkheid duidelijkheid gesproken.
Nog een extra vraag toevoegen aan het profiel? Bijvoorbeeld de rubriek Vervoer met als keuze auto, motorfiets, ov, fiets , scootmobiel, rolstoel, ezel.

In je verhaal klinkt ze vreselijk oppervlakkig maar........denkt ze er werkelijk zo over of is de afstand een probleem?Er zijn echt nog plaatsen waar geen of amper openbaar vervoer is(heb ik ook niet in mijn profiel staan:"nauwelijks bereikbaar met OV" Clown smiley) en dan wordt het opbouwen van een relatie wel erg moeilijk zonder auto Knipoog smiley
Vraag haar wat de werkelijke reden was.........

Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 19 januari 2011, 17:44
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 08:14
BerichtOnderwerp: BZV Topic

http://www.telegraaf.nl/prive/8761345/___Boer_Marcel_kiest_Ksenia___.html?p=20,1

Eigenlijk had ik niet anders verwacht.........en ik ben benieuwd hoe jullie over zijn keuze voor een weduwe denken.Natuurlijk speelt er veel meer mee maar ik begrijp hem wel,als je een relatie krijgt met een gescheiden persoon krijg je de ex er bij,voor de rest van je leven,en er is zelden iemand die positief praat over zijn/haar ex.........Marcel zijn keuze is "veilig".......zeg maar Knipoog smiley

Denken jullie dat een vervelende ex-relatie meespeelt in jullie keuze voor een partner of neem je dat voor lief?(als je dat aankunt)Belemmert het je in het opbouwen van nieuwe relaties?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:31
BerichtOnderwerp: Ik ga d'r vandoor

Veel geluk Jolan en Willie!!!!!
Het ga jullie goed.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:24

Pffffffff heb helaas weinig van de aflevering gehoord want mijn zoon lag constant slap van het lachen Boze smiley Knipoog smiley

Marcel......tja.......hij hoopte al dat er weduwes zouden reageren........ Smiley die vol vragen zit ,pluspunt van die man vond ik dat hij geen volgzaam vrouwtje zoekt,you go Marcel! Clown smiley

Annemarie blijft wazig,Frank was wel aardig,die Duitser ook(die maakt zo weinig indruk dat ik zn naam al vergeten ben "uche uche") en die Gijsbert.......wow.... Kwijlende smiley

Weinig nuttige info van mijn kant dus.....
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 17:47
BerichtOnderwerp: Nieuwe tarieven CM 2011

In verhouding met andere datingsites is CM goedkoop.Het is een bedrijf(dat schijnt niet iedereen te beseffen),ook de redactie wil graag eten,servers kosten geld,personeel kost geld,een site als CM draaiende houden kost gewoonweg enorm veel geld!

Goedkoper kan maar dan zullen er sponsors moeten komen of ze moeten met(meer)reclame gaan werken.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 16:42
BerichtOnderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?

GIBBY159 schreef:
Nee hoor...back to the point anders wordt he diffuus en on-topic blijven. Lachende smiley

Mwah,deze discussie is wat mij betreft ook alweer om zeep geholpen door commentaar op de manier van reageren........

Next! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 16:20
BerichtOnderwerp: Griekenland

GIBBY159 schreef:
Ik kijk niet graag in iemad's portemonnee...wil ik ook niet weten. Als de mijne maar gevuld blijft. Maar weet je, mijn portemonnee is van uien-leer
gemaakt. Als ik er in kijk...dan krijg ik tranen in m'n ogen! Huilende smiley, smiley in tranen En...als ik alles goed tussen de regels door lees in heel veel topics geloof ik nog niet eens voor de helft van wat er geschreven wordt! Misschien is iemand die zich "arm" voorsteld...zou best wel eens een behoorlijke zakcentje kunnen hebben. Net als ik...maar daar kom ik niet verder mee dan halverwege de maand. Gefrustreerde smiley Het zijn net van die Zeemansverhalen: Alles wat ze vertellen kun je de helft voor wáár aannemen. Clown smiley Maar...als je wil reizen in groepsverband..is er altijd wel iemand in zo'n groep die "jarig" zou kunnen zijn, toch? Lachende smiley

Goed advies Gibby,ik zal de verhalen over "armoede" voortaan met een kilootje zout nemen Knipoog smiley

Back on topic.........Bulgarije is zeer zonnig in juni,eten is er spotgoedkoop,de reis ook vergeleken bij andere landen.Je kunt een goedkoop apartement aan het strand boeken en lekker compleet uit eten gaan voor 6 euro.Kortom,er is keuze zat aan zon in juni Knipoog smiley
(ik zit aan de bouwvak vast en aan mijn kinderen Clown smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:32

GIBBY159 schreef:
Er is bij mijn reactie geen sprake van "bonnetjes overleggen" maar van openheid enblijvende eerlijkheid in harmonie voor een gezonde opbouwende relatie.

Wat hebben een paar pumps(or whatever) daar mee te maken?Het getuigt van weinig vertrouwen en juist dat vertrouwen is de basis voor een goede relatie en niet controle over je partner willen hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:26

GIBBY159 schreef:
Als je een relatie hebt en onder één dak wonend...já! Openheid en eerlijk blijven is belangrijk. En néé...niéts kopen áls het niet noodzakelijk is. Sowieso...éérst álle openstaande rekeningen betalen! Dat is mijn mening. Lachende smiley

In een goede relatie hoef je geen bonnetjes te overleggen,klinkt als(zeer ongezond) wantrouwen richting je partner.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 18:39
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen

CHATULIEM619 schreef:
We leven in een tijd, waarin het verstrekken van een hypotheek meestal wordt gebaseerd op twee inkomens. Dit verplicht vrouwen meestal tot werken, waardoor de kinderwens vaak uitgesteld wordt...Ook zijn vrouwen verplicht te werken als ze alleenstaande ouder zijn en de kinderen de schoolgaande leeftijd hebben.

Werkende vrouwen zijn een Bijbels fenomeen........

Voorbeeld:Spreuken 31

10] Een sterke vrouw, wie zal haar vinden?
Zij is meer waard dan edelstenen.*
[11] Haar man vertrouwt op haar
en zal daar rijkelijk bij winnen.
[12] Ze brengt hem voorspoed, geen ellende,
alle dagen van haar leven.
[13] Ze zoekt wol en linnen uit,
en spint en weeft met vreugde.
[14] Zoals een koopmansschip naar verre streken vaart,
zo haalt zij van verre wat ze nodig heeft.
[15] Ze staat al op als het nog donker is,
regelt het werk in huis, draagt haar slavinnen taken op.
[16] Als zij haar zinnen op een akker zet, koopt ze hem,
van wat ze heeft verdiend, plant ze een wijngaard.
[17] Zij is vol daadkracht,
onvermoeibaar is ze in de weer.
[18] Handeldrijven gaat haar heel goed af,
’s nachts gaat haar lamp niet uit.
[19] Haar handen zijn voortdurend aan het spinrok,
ze houdt altijd de weefspoel vast.
[20] Haar handen strekt zij uit naar de behoeftigen,
ze geeft de armen hulp.
[21] Niemand in haar huis hoeft sneeuw te vrezen,
zij heeft hen allen warm* gekleed.
[22] Ze maakt de mooiste dekens,
ze gaat gekleed in linnen en purperen wol.
[23] Haar man geniet bekendheid in de stad,
hij vergadert met de oudsten in de poort.
[24] Zij vervaardigt kleding en gordels,
en levert die aan kooplui.
[25] Uit haar verschijning spreken kracht en waardigheid,
de dag van morgen ziet ze lachend tegemoet.
[26] Ze spreekt wijze woorden,
wat ze zegt, zijn liefdevolle lessen.
[27] Ze waakt over haar huishouding,
nietsdoen is haar onbekend.
[28] Haar kinderen prijzen haar,
haar man bejubelt haar:
[29] ‘Er zijn veel sterke vrouwen,
maar jij overtreft ze allemaal.’
[30] Charme is bedrieglijk en schoonheid vergaat,
maar een vrouw met ontzag voor de HEER moet worden geprezen.

[31] Moge zij de vruchten plukken van haar werk,

Nog even een aanvulling(voor ik aangezien wordt voor een carriereb*tchKnipoog smiley)Toen de mogelijkheid er was heb ik er ook voor gekozen thuis voor man en kinderen te zorgen omdat ik dat belangrijker vond dan geld........

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 14 januari 2011, 18:53
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 18:22

LEONARD480 schreef:
Leanne fout van mij ik bedoelde eigenlijk dat twee mensen tegenwoordig nodig zijn met een inkomen voor het verkrijgen van een hypotheek en ja nu komt het idd verkeert over!

Nou de mattenklopper doet wel zeer zeg!
Leonard

Daar geef ik je gelijk in Leonard maar dat blijft een eigen keuze toch,dat eigen huis?
Tegenwoordig is de kans dat je als vrouw alleen komt te staan 1 op 3 en als je dan niet voor jezelf kunt zorgen dan zijn de ouderwetse normen al snel verdwenen(samen met je ex en je alimentatie).Financiele afhankelijkheid maakt je soms ook emotioneel afhankelijk(van je partner)en daarom juich ik zelfstandigheid van de vrouwen toe,niet pas als ze door de omstandigheden voor het blok gezet worden

Ik tikte zachtjes hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 17:45

LEONARD480 schreef:
Vrouwen zijn veel monderger dan vroeger en de door de overheid gestimuleerde handelswijzen om vrouwen mee te laten gaan in het verkrijgen van b.v. verkrijgen van een hypotheek …leert achteraf dat uit economisch perspectief men nu door deze handelswijzen ziet dat de mens als individu egocentrisch in deze maatschappij is gaan staan …met andere woorden eigen ik eerst …ik…ik ..en nog eens ik. Smiley die vol vragen zit

Tuurlijk,wij vrouwen zijn te egoistisch en daardoor loopt de economie in de soep.........haalt den mattenklopper gij mannen van Nederland!!!!! (als jullie weten waar die ligt.....Engeltje smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 12:24

GERT856 schreef:
Dus stel dat ik over een jaar vader zou worden, is dat geheel dus niet onbijbels ongelovig onverantwoord, voor de wereld wel, maar ik ben dan ook liever niet van de wereld.

Waarom is het dan zo dat de vruchtbaarheid van de vrouw al afneemt na haar 30ste en na haar 35ste zelfs al vol risisco's zit?
Ik vind je een dromer Gert,er is niks mis met de wens nog vader te worden op je 52ste maar de leeftijdsgrens is niet werelds maar Gods keus dus blijkbaar heeft God ook daar een bedoeling mee........een puber in huis na je 60ste lijkt me trouwens een drama,ook voor de puber........
Of je zoekt een heeeeeeeele jonge vrouw of het blijft bij dromen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 10:15
BerichtOnderwerp: zomaar even

MARYLIEN613 schreef:
terug een vraagje;
ik zie vaak reacties op reacties van verschillende personen in eenzelfde bericht, hoe doen jullie dit?
een ik een stukje tekst of schrijver aangeklikt heb met reageer kan ik naar geen andere gaan of ik ben mijn copy plakwerk kwijt!

kzou beter een boek kopen reageren voor dummy's zeker? Verlegen lachende smiley

Cm dubbel openen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 20:08
BerichtOnderwerp: Samengesteld

MAR907 schreef:
Ik denk dat het een hele goede stellingen zijn waar eens goed over na gedacht mag worden....

Het is voor een man erg frusterend wanneer deze geconfronteerd wordt met "mijn kinderen gaan voor jou".
Wordt tot nu toe met 1 op 1 contacten steeds daarmee geconfronteerd zonder dat men mij kent als vader.
Opvallend vind ik ook dat dit hoofdzakelijk door vrouwelijke partners gezegd wordt...
Het geeft mij het gevoel dat de mans positie in een gezin vanuit geloof niet geacepteerd wordt in algemeen.

Juist in de eerste ontmoetingen is het belangrijk om te ontdekken waar je elkaar plaatst in een eventuele nieuwe relatie....
Neem daar de tijd voor en haal niet zomaar iemand naar binnen...
Dat is wat ik zelf ervaar bij velen, dat wel gebeurd....daardoor wordt de man op een verkeerde plek gezet.....en komt dan met ervaringen die niks met bijv. mij te maken heeft.....

Bezint eer ge begint..... Knipoog smiley geld ook voor mij...

Maar Mar,je zult nooit de vader van die kinderen worden,een vader hebben/hadden ze al en daarom moet dat rustig aan geintroduceerd worden in een gezin.Je moet dat een kans geven dus ook hier hebben de kinderen geen inspraak in mijn keuze voor een partner.
Ik begrijp die haast niet zo,een huwelijk ga je,hopelijk,aan voor de rest van je leven,dan is dat toch die investering waard?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 20:01

CHATULIEM619 schreef:
Het verlangen om bij elkaar te wonen kan heel groot zijn, vooral omdat je het idee hebt dat je niet verder komt dan verkering....
Niemand komen tussen jou en je kids, wel tussen jou en je partner?? Dus jouw keuze is dat je geen samengesteld gezin wilt gaan vormen met je partner? Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.

Liefde tussen partners is anders dan tussen ouders en kinderen,mijn kinderen komen ook niet tussen mij en mijn partner,natuurlijk zal ik uiteindelijk voor mezelf en hem kiezen want ik hoop toch echt dat de kinderen hun eigen weg vinden Knipoog smiley
Ik heb te maken met pubers en jongvolwassenen,dat is wat anders dan jonge kinderen,je kunt een soort eenheid vormen waarin je altijd voor elkaar klaar staat maar een ouderwets gezinnetje zal het nooit meer worden,ik heb dat te vaak fout zien gaan.Plannen maken en die rustig aan proberen te verwezenlijken kan,en ondertussen natuurlijk genieten! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 17:19

a.Ook zonder samen te wonen kun je een fijne relatie hebben,vanwaar al die haast?Als je je alleen niet redt red je het mét de ander ook niet.....bouw eerst je eigenwaarde op.
b.Het geluk van mijn kinderen is mijn verantwoordelijkheid en de belangrijkste taak in mijn leven.Geen partner komt tussen mij en mijn kinderen te staan,wel ernaast,er omheen etc,ín mijn leven,niet er bij.
c.Kiezen hoeft niet als je maar heeeeel veel geduld,begrip en liefde kunt opbrengen voor beide partijen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 09:07
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Gefeliciteerd Annette,fijne dag vandaag!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 08:33
BerichtOnderwerp: WAAROM

GIBBY159 schreef:
Mooi om topic's te lezen met waarde inhoud. Doet me goed! De positievo's zijn volop in de meerderheid! Lachende smiley De negatievo's zijn op zoek naar hun eigen ik........ Verraste, verbaasde smiley

Waarde?Dit hele topic is gebaseerd op "ik ben zieliger dan de rest en als jij dat niet vindt sla ik met bijbelteksten en steken onder water" Zieke smiley

Van mij mag er een dik vet slot op!

Het enige waardevolle dat ik lees is dat je behandeling geslaagd is Gibby,fijn!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 15:48
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

ANGELIQUE327 schreef:
Mar, Pimpy is helemaal niet jarig bij mijn weten, dat was hij 23 december volgens mijn boekhouding... Knipoog smiley

Daarom staat er boven die berichtjes gepost op........23 december........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 02:03
BerichtOnderwerp: WAAROM

ANGELIQUE327 schreef:
Waarom is iemand klef....als je elkaar eh...wat liever mag dan een ander, en dat in de chatbox laat blijken?
Praktijk voorbeeld..Gibby moet morgen gedotterd worden....en ik leef met hem mee..probeer hem moed in te spreken...en dan ben ik klef....men stoort zich aan mij...men irriteert zich aan mij....
Terwijl hij....Gibby...(ik mag geen chatpap meer zeggen, de pap kwam toehoorders de oren uit.......wij bent allen christelijk toch?????) maar Gibby...heeft mij van uit een diep dal weer opgetrokken tot wat ik nu ben.....God ziet en zag alles...Ik hoop dat diegenen die de pap de oren uit kwam...ooit zullen beseffe wat liefde is...

Voor sommige mensen lag het continu aanspreken van Gibby als "paps" erg gevoelig,zoals ze uitgelegd hebben(de pure eenmalige liefde voor hun vader),een beetje rekening met elkaar houden moet toch kunnen?Blijf Gibby zo noemen als je wilt maar houdt het voor speciale momenten,het is tenslotte een speciaal persoon voor je Knipoog smiley

En.......ik kan me niet voorstellen dat iemand zich ergert als je meeleeft met een zieke,ik heb er in ieder geval niets van meegekregen.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 18:11
BerichtOnderwerp: pad van geleidelijkheid

LORETTA033 schreef:
Wie de schoen past......

Smiley die vol vragen zit
Waarom steeds dat vingertje??
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:52

CARIEN982 schreef:
Meen je dat echt Leanne?
ik vind hem erg soft. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Voor ons is hij veel te soft Carien,wij hebben een ferme vent nodig met het bekkie op de juiste plek Engeltje smiley maar het lijkt mij een lieve jongen.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:29
BerichtOnderwerp: foto's kerstfeestje 18 december

HENDUK927 schreef:
..ben inmiddels bezet..waar ik erg gelukkig mee ben.

Wow,mooiste bericht van de dag Henduk,alle geluk gewenst! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:22
BerichtOnderwerp: pad van geleidelijkheid

LORETTA033 schreef:
Naar mijn idee word er een advies gevraagd...hoe om te gaan met.....
Ik denk dat marylien het al begrepen heeft,
kom nl. twee keer het woord Respekt tegen

Er is een constateren van.. normvervaging onder ons christenen overal[wereldwijd] daar gaat het hier over
dat stukje delen kunnen we hier kwijt

Voor mij geen probleem om te delen van wat je mee maakt
elk getuigenis is belangrijk

We hebben elkaar juist hard nodig

Ja oke maar helaas is dit weer een topic geworden in de trant van "ik zondig niet(of "ik ben vergeven","ik kan er niets aan doen")maar ik heb wel mijn mening klaar over jouw zonden" en dat is ook een vorm van normvervaging.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:52

HANNAH810 schreef:
is dat die donkere krullebol?

Nee die blonde Groninger,die donkere Harrie vin ik nie zo..........die Adriaan lijkt me ook een leuke man,eentje met principesKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:21

CARIEN982 schreef:
Ik denk dat die boerin echt niet mis is, Smiley met dichtgeplakte mond
en dat ze beter alleen kan blijven.

Als ze een man krijgt, heb ik met hem te doen. Knipoog smiley

Die Johannes is een leukerdje Carien Knipoog smiley Grappig koppie en volgens mij is hij lekker direkt.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 14:42

WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan het positieve nieuws: die boer Richard viel me 100% mee!
Mijn eerste indruk was dat het een onverbetelijke flirt was maar die mening moet ik toch even herzien......
Maar het dieptepunt was die Marcel die in zijn onderbroek de dames welterusten kwam kussen..... Slapende smiley Ik heb die man nu werkelijk over niets anders horen praten dan over kinderen................dus die iets oudere vrouw zal er volgende week wel uitgaan, voldoet niet aan de criteria....
En wat denken jullie? Zal rommelige Gijsbert aan de nette friezin blijven plakken???????

Richard kwam nogal verveeld over vond ik maar het wordt vast streng geregisseerd.
Wat vinden jullie van die boerin?Ze was het al zat zei ze........zo kwam ze ook over,bitcherig Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 100 Volgende
Pagina 53 van 100