ChristianMatch

Forum

Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 16:24
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

CROSSROAD317 schreef:
Gelukkig maar dan dat dat er wel staat, God wil namelijk ook een "verbond" aangaan met alle mensen. Maar Hij wil dat doen door zijn Zoon Jezus Christus.
En dit staat dan ook heel duidelijk in de bijbel, in elke vertaling gelijk.
Joh. 3:16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.

En om terug te komen op de waarde van de doop (kinder- of volwassendoop) of belijdenins, als je Jezus Christus niet kent als je persoonlijke Verlosser en Zaligmaker dan heeft nog de doop, nog de belijdenis geen enkele eeuwigheidswaarde.

Kinderdoop en opdragen (zoals in veel evangelische gemeente gedaan wordt) staan voor mij dan ook op één lijn. Als ouders beloof je aan God, voor de gemeente, dat je je kind zult opvoeden met het christelijk geloof en de bijbel daarbij als richtsnoer zult gebruiken.

Volwassen doop, liever geloofsdoop, zie ik als een persoonlijk besluit om, nadat ik Jezus Christus heb aangenomen als mijn persoonlijke Verlosser en Zaligmaker, mijn "oude" leven af te leggen en kenbaar te maken dat ik daardoor een nieuw leven met Jezus wil gaan volgen.

..

Een mooie afsluiting Crossroad... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 14:40
BerichtOnderwerp: honne-ponnetje

GRIFFIN748 schreef:
als jij daarna de groep uitveegt...

maar volgens mij weet jij meer dan ik (of denk je meer te weten)

Hallo Griffin ...ik weet net zoveel als jij Lachende smiley

Laatst aangepast door
LEONARD480
op zaterdag 5 februari 2011, 16:27
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 februari 2011, 18:53

GRIFFIN748 schreef:
pfff, wat n o u weer....

zeur

Ja Griffin pfff gooi het maar in de groep... Clown smiley

is niet zo erg hoor

Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 4 februari 2011, 18:57
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 17:27
BerichtOnderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?

GRIFFIN748 schreef:
sommige periodes wil ik me niet herinneren, vandaar: vrijgezel sinds juni1971.
volgende vraag: hoelang denk je vrijgezel te blijven? ik gok tot ergens in de jaren '30/'40

Was die vraag aan mij...nou ehhh ...niet te lang en niet te kort anders zit je met een reboundrelatie opgescheept Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 15:37
BerichtOnderwerp: Griekenland

Kijk als ze daar een paar kamelen laten rondhuppelen ben ik er wel voor te porren ....een beetje Lawrence of Arabia nadoen heerlijk Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 15:27
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

CHATULIEM619 schreef:
Als het alleen maar gaat om het gebed en de opdracht de kinderen op te voeden naar Gods wil, hoeft dat ten eerste niet gepaard te gaan met dat ritueel. Dat ritueel schept in mijn ogen nl. verkeerde verwachtingen: opgenomen worden in het verbond, predestinatie en vergeving van zonden...dat zijn dingen waar de doop niet voor bedoeld is en toch wordt het ervoor gebruikt.
De doop is als antwoord op bekering van de gelovige bedoeld...De gelovige zelf, niet de ouders van de gelovige.
Als dat ritueel die inhoud zou hebben, zou Jezus dat ook duidelijk gemaakt hebben in het onderwijs. Maar in het onderwijs lees ik niks van verbond, erfzonde of predestinatie...Er staat slechts: bekeert U en laat u dopen. Zelfs een orthodoxe jood als Nicodemus kreeg te horen, dat het verbond niet voldoende was, dat zelfs een toegewijd leven niet voldoende was, maar dat hij zich moest bekeren, en dan zou hij de wedergeboorte ontvangen....
Ik zou eens een keer een wedervraag stellen als de bijbel er zo duidelijk op is, waarom aanvaarden jullie dat niet? Waarom vind je de leer van de kerk belangrijker dan de leer van de bijbel?

Even een korte reactie Chat …misschien een beetje laat..
Even wil ik kwijt dat Doop nooit een ritueel genoemd mag worden, staat in mijn inzien los of de vorm de juiste is. Had ook liever gezien dat alle gemeenten en kerken hierover meer de eenheid in geloof gingen zoeken, maar terzijde maak ik toch van de gelegenheid gebruik je erop te wijze dat de Doop een Teken en Zegel is van Zijn Verbond en of je nou wil of niet dit is wel Bijbels. Daar naast wil ik ook even kwijt dat de regels van de Kerk wel gefundeerd zijn op de Bijbel en je kunt niet zomaar zeggen dat de regels van de Kerk boven die van de Bijbel staan …geeft denk ik een verkeerde en onjuiste denkwijze over die regels. Natuurlijk toen de PKN een feit werd en men rollebollend over straat ging heb ik net als vele ook vragen gehad en nog steeds. Eens waren ze vrienden samen naar de kerk en later ach het is bekend. De PKN is een plurale kerk geworden met vele gezichten en dat doet mij verdriet. Ook Chat heb ik vele vrienden in de pinkster en of andere gemeentes, daarin hele goede contacten kunnen opbouwen en zeker ware Christenen, maar geloof me die vind je ook in de gewone kerk. Wat ik bepleit is laten we zoeken samen in het geloof wat ons samen bindt en daarin groeien in het geloof. De tijd is meer dan rijp om de kerk muren te verwijderen en het gaat uiteindelijk maar om één ding.

Een opmerking die ik tegenkwam van Jan Zijlstra …God heeft vele soorten satellieten
Leonard
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 14:46
BerichtOnderwerp: Vergeving

een ieder die de naam des HEEREN aanroept, ZAL zalig worden.
Gods liefde is zoveel groter dan wij mensen ons uberhaupt maar voor kunnen stellen!![/
quote]

Merk wel Hannah als je dit kunt zeggen ook zijn bijzondere genade heb kunnen ervaren in jouw leven en Dennis bedankt voor de positieve bijdrage tot dusver.....was wat laat met mijn reactie maar wel gemeend Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LEONARD480
op donderdag 3 februari 2011, 14:48
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 01:17
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

ANGELIQUE327 schreef:
IK natuurlijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als je de caravan maar heel laat.................zucht............kreun Huilende smiley, smiley in tranen

Is nog maar de vraag of het mag die caravan, heb toch ook een middagdutje nodig.... Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
LEONARD480
op donderdag 3 februari 2011, 14:20
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 22:36
BerichtOnderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?

GRIFFIN748 schreef:
vrijgezel sinds juni 1971

dat geloof je toch zelf ook niet....haha
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 22:28

GRIFFIN748 schreef:
ik zeg niks Smiley met dichtgeplakte mond

Waarom griffin Smiley met dichtgeplakte mond

Lijkt erop dat je iets verzwijgt
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
LEONARD480
op woensdag 2 februari 2011, 22:32
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 18:21

Even het honne ponnetje gedrag weer van nieuwe impulsen te geven

Honne ponnetje waar ben je
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 17:55
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?

MARIJAN072 schreef:
Gelijk heb je, Griffin. Knipoog smiley Leonard heeft misschien nog niet door, dat de meeste vrouwen (uitzonderingen daargelaten) daar toch doorheen prikken. Dus 'jezelf verkopen', is op CM niet nodig. Dat is verspilde energie, zou zelfs averechts kunnen werken.

HoHO Marijan....stel er staat iemand voor je enthousiast..goed gekleed...staat goed in het leven...succesvol en ga zo maar door of je denkt maakt niet uit allemaal...nou geloof me dat het eerste werkt.

Nog een opmerking over mooier voordoen dan in werkelijkheid is niet mijn uitspraak...verkeerde interpretatie van mijn bedoeling.
Verkopen van jezelf hoeft niet te betekenen dat jezelf heel mooi voordoet, want stel je voor ....leuke date en er klopt achteraf niks van ...dus sta idd dan weer met lege handen.

Leonardus heeft het wel door ...Marijan gelukkig wel...stel je voor Clown smiley

Laatst aangepast door
LEONARD480
op woensdag 2 februari 2011, 18:02
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 17:09
BerichtOnderwerp: Het dodenrijk

Ik snap niet goed hoe je eraan komt dat Lazarus opstond uit het dodenrijk... waar lees je dat Eva ?
Weet je, een voorganger of predikant weet natuurlijk veel, maar ik denk dat het altijd de bedoeling is dat je zelf toetst of het wel de waarheid is.

Groetjes, Susannah[/quote]

Hoi Susannah las net een stukje over de dodenrijk op het internet

Wat is het dodenrijk?

Als het om sterven en dood gaat, komen wij in het Oude Testament het woord ‘sheol’ tegen en in het Nieuwe Testament ‘hades’. Die woorden worden vertaald met ‘dodenrijk’. De vraag waarop wij nu antwoord willen hebben, is: Is het Griekse woord ‘hades’ dan de vertaling van het Hebreeuwse woord ‘sheol’? Betekenen die woorden hetzelfde?

Eigenlijk verklaart het Woord van God zichzelf. In Handelingen 2:27 zegt Petrus over de Heer Jezus: ‘omdat Gij mijn ziel niet aan het dodenrijk zult overlaten, noch uw heilige ontbinding doen zien’.

Petrus haalt daar Psalm 16:10 aan. Daarin staat inderdaad ‘sheol’. Het Grieks (d.w.z.: de Griekse vertaling van het Oude Testament, de Septuaginta) heeft daar ‘hades’ staan.

Als in het oude Israël gevraagd werd: wat gebeurt er met de ziel, als een mens sterft?, dan was het antwoord een ophalen van de schouders. Het betekende voor iemand in die tijd zoveel als: dat is onzeker, twijfelachtig, vragend – ‘sheol’, m.a.w.: is er niet meer, is weg, opgehouden te bestaan.

In de Septuaginta, vertaalde men ‘sheol’ met ‘hades’. Dat betekent: onwaarneembaar.

Nu moet het niet zo zijn, dat wij ‘sheol’ gaan vullen met de betekenis, die ‘hades’ volgens Griekse voorstellingen heeft. Daar is het de onderwereld, de plaats waar de zielen van overledenen zich zouden bevinden. Het uitgangspunt is en blijft het Hebreeuwse woord. Dat is bepalend hoe wij het Griekse woord moeten begrijpen!

Ik geef u enkele schriftverzen waar de ziel met ‘sheol’ in verband wordt gebracht. Psalm 30:4 – daar staat ‘mij’, letterlijk: ‘mijn ziel’; Psalm 49:16 – er staat ‘mijn leven, terwijl er letterlijk ‘mijn ziel’ staat. Zie ook Psalm 86:13 en 89:49.

Wij kijken naar het Nieuwe Testament. Wat leert de Here Jezus? In Johannes 11:11 zegt Hij over Lazarus, dat hij gestorven is. Hij wekt hem op uit de dood.

Wat valt u op, als u die gebeurtenis leest? Inderdaad, er wordt niets gezegd over wat Lazarus in de dood heeft meegemaakt. Niemand vraagt ernaar. U weet waarschijnlijk het antwoord. Elke Jood wist, dat er in de dood geen bewust ‘zijn’ is. De Heer vergelijkt de dood hier met slapen.

Dat betekent, dat het oudtestamentische ‘sheol’ en het nieuwtestamentische ‘hades’ hetzelfde aanduiden. Als de geest terugkeert naar God en het lichaam in het graf wordt neergelegd, is de ziel ‘hades’, niet langer waarneembaar. De N.B.G.-vertaling vertaalt dat met ‘dodenrijk’.

U weet hoe de Schriften spreken over dood en doodgaan. Maar misschien speelt door uw hoofd de gelijkenis van de rijke man en de arme Lazarus. Daar wordt, zegt u misschien, toch over de ‘hel’ gesproken?!?
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 16:41

ANGELIQUE327 schreef:
oeps...het mijne is rood....dan toch maar het deksel van de koekepan als schild....t zal vast nie helemaal beschermen met mijn postuur... Verlegen lachende smiley

Wordt het net een potje tennis ...met koekepannen en eikeltjes als tennisballen...haha......kijken wie er wint Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 16:36

ANGELIQUE327 schreef:
Nou zitten we eigenlijk op het verkeerde topic Gibby, maar een klein knuffie terug zal toch geen bezwaar zijn??? komtie: Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
(die eerste afspraak hebben we per slot van zake al lang achter ons liggen he)

Het zij jullie van harte gegund...en dat er vele knuffels mogen komen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 16:30

ANGELIQUE327 schreef:
Goed dat ik het weet, ik verschijn daar in Ede in harnas met schild! Zieke smiley

Jammer angelique dit voorrecht behoort toe aan de ridders...ehhh ....of je moet aan kunnen tonen dat je van adellijke komaf bent anders gaat het gewoon weg niet. Clown smiley

Voor de mensen die het niet weten ...het is namelijk blauw bloed Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 09:25

GRIFFIN748 schreef:
je loopt ook niet een béétje naast je schoenen, he

Griffin je moet jezelf ook een beetje verkopen joh.....anders wordt het helemaal niks..... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 00:38

SUSANNAH475 schreef:
Laat me raden... daarvan ben jij er 1 zeker ? Gefrustreerde smiley

Sus ongelovelijk dat je daar achter bent gekomen ...

Nu maar hopen dat het gauw 16 april wordt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 00:25

ANGELIQUE327 schreef:
En Cross neemt wel weer een tas vol eikeltjes mee.... Twijfelende smiley

Begint al bij voorbaat uit de hand te lopen...tassen vol met eikels..hmm

Zal bij de groothandel wel voldoende inslaan ...hele grote zakken met eikels..... Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 17:04

CHATULIEM619 schreef:
Daten en kids gaan in mijn ogen niet samen...

Of de heide in de categorie datingshow past betwijfel ik.. Clown smiley

Wat doen we met de uitspraak kinderen en dronken mensen spreken de waarheid Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 16:50
BerichtOnderwerp: strandwandeling voorjaar 2011

ANGELIQUE327 schreef:
Heeft Katwijk eigenlijk een treinstation?

Een rammeltreintje angelique ....haha

of anders wel een treinstation in de buurt ......... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 16:38

DENNISS669 schreef:
Hoi Leonard,
Dit is wat Johannes er over zegt:
1. Johannes 3,5+6: 5 En u weet dat Hij geopenbaard is om onze zonden weg te nemen; en zonde is er in Hem niet. 6 Ieder die in hem blijft, zondigt niet; ieder die zondigt heeft Hem niet gezien en heeft Hem niet gekend.

Als ik je vraag m.b.t. erfzonde en "gewone" zonde goed begrijp, bedoel je met erfzonde onze schuldige status voor God op basis van ons afstammen van Adam? En met zonde, al ons handelen denken en doen wat tegen Gods wet in gaat? Nu, m.b.t. de erfzonde, wij zijn een nieuwe schepping in Christus op basis van ons geloof en de doop. Romeinen 6,11: Zo dient ook u uzelf te beschouwen als dood voor de zonde, maar voor God levend in Christus Jezus, onze Heer. Dood voor de zonde, levend voor God. Niet dan een beetje dood, dan weer een beetje levend, van de erfzonde wordt je in een keer verlost, ben je dat met me eens? Over de zonde, na de bekering: Ik stel dat er geen zonde meer is als er geen wet meer is. Als jij mij een vers kan laten zien die zegt dat er een wet is die voor christenen nog geldt, ben ik daar reuze benieuwd naar![/color]

Met deze zin en nadere uitleg kan ik niks tegen in brengen...wat mij meer verontruste was de stelling kunnen wij dan nog zondigen. Voor de rest prima DennisKnipoog smiley

en Hannah natuurlijk geloof net als jij dat de Heere Jezus onze Schuld heeft betaald en er persoonlijke bekering voor nodig is, want anders blijft er de ongehoorzaamheid.

Laatst aangepast door
LEONARD480
op dinsdag 1 februari 2011, 16:53
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 15:33

De rest van de tekst is wel van mij:
In Gods woord vinden we o.a. volgende teksten (HSV):
Kolossenzen 2,13+14: 13 En Hij heeft u, toen u dood was in de misdaden en de voorhuid van uw vlees, samen met Hem levend gemaakt door u al uw misdaden te vergeven, 14 en het handschrift dat tegen ons getuigde, uit te wissen.
Hebreeën 8,12: Want Ik zal met betrekking tot hun ongerechtigheden genadig zijn en hun zonden en hun wetteloos gedrag beslist niet meer gedenken.
Hebreeën 10,10: Op grond van die wil zijn wij geheiligd door het offer van het lichaam Jezus Christus, eens voor altijd.
Efeze 1,7: In Hem hebben wij de verlossing, door Zijn bloed, namelijk de vergeving van de misdaden, naar de rijkdom van Zijn genade,
1. Johannes 2,12: Ik schrijf u, lieve kinderen, want de zonden zijn u vergeven omwille van Zijn naam.
Psalm 103,12: Zo ver het oosten is van het westen, zo ver doet Hij onze overtredingen van ons.
Jesaja 43,25(SV): Ik, ik ben het, Die uw overtredingen uitdelg, om Mijnentwil, en ik gedenk uwer zonden niet.

Enkele aandachtspunten bij deze verzen: In Kolossenzen staat dat God al onze misdaden heeft vergeven. Dit deed hij door Jezus eens en voor altijd voor alle schuld te laten betalen. Als alle schuld betaald is kan er dus ook geen nieuwe meer bijkomen. Anders zou Jezus immers opnieuw gekruisigd moeten worden. Er kán ook geen nieuwe overtreding meer bijkomen want, zo lezen we in vers 14, het handschrift dat tegen ons getuigde is uitgewist. Wat bij wijze van spreken eerst een bladzijde was met “Gij zult” en “Gij zult niet” is dankzij een Jezus een wit blad papier geworden. In Romeinen 7,7 schrijft Paulus: Wat zullen wij dan zeggen? Is de wet zonde? Volstrekt niet! Ja, ik zou de zonde niet hebben leren kennen dan door de wet. Ik zou immers ook niet geweten hebben wat begeerte was, als de wet niet zei: U zult niet begeren. Geen handschrift dat tegen ons getuigd betekent dus ook geen kennis van zonde, net zoals het in de tuin Eden begon, geen kennis van Goed en Kwaad, geen zonde voor God, en ook geen schuld of schaamte. Er is dus geen zonde die tussen God en een gelovige opnieuw in kan komen staan. Altijd heilig, altijd rechtvaardig, niet op basis van ons doen of laten maar op basis van Jezus’ verzoeningsoffer dat al onze tekortkomingen bedekt. Voor wie zich nu afvraagt hoe een christen dan nog weet hoe God wil dat we leven als zowel God als ook wij niet meer naar zonden kijken? Ik heb wel een idee, maar ben benieuwd naar wat jullie denken?
[/color][/quote]

Dennis dus wij kunnen nu geen zonde meer maken...hmmm merkwaardig en ik denk dat je zonde en erfzonde onder dezelfde noemer plaatst Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
LEONARD480
op dinsdag 1 februari 2011, 15:33
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 13:21
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

YES356 schreef:
Ik vind het wel aardig rustig de afgelopen dagen op cm Lachende smiley
misschien is er achter de schermen Coole smiley met zonnebril wel aan gewerkt Smiley die vol vragen zit

Dan is jouw bijdrage hieraan heel succesvol ...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 13:14

GRIFFIN748 schreef:
weet wat je zegt. Hannah is een doortastend tiepetje en zal het niet laten om mensen een ban te geven die dingen niet door hebben en/of niet willen luisteren.

Er is in de regel niets op tegen om doortastend te zijn. Natuurlijk vergt de functie een aanpassing, maar dat geld voor iedereen. In het verleden werkte ik ook het beste met dit soort dames ...geeft vaak veel meer duidelijkheid. Een voorbeeld wil ik wel geven ...in de eerste 10 jaar was er in het winkelcentrum een centrummanager ...eerst was er een man en later een dame in jouw woorden doortastend tiepetje en we hadden het toen nodig om allen neuzen weer dezelfde kant op te krijgen. Ik weet Griffin dat jij haar langer kent, maar ik denk wel dat het de overweging waard isLachende smiley

Laatst aangepast door
LEONARD480
op dinsdag 1 februari 2011, 15:22
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 12:30

MARISKA601 schreef:
Ik merk tot nu toe weinig tot niks
van de readctie van CM.

Jammer.

Op de website van Provident zag ik maar 1 webredacteur. Nou weet ik niet of ze ook de redactie doet voor CM, maar je kunt wel na gaan dat het bijna niet te doen is om 24 uur iedereen in de gaten te houden. Functie Chris moet zeker snel geregeld worden ...of dat ook zo wordt ervaren bij Provident is maar de vraag. Beetje druk opvoeren bij Provident en zag dat er al kandidaten waren voor de functie ...nou van mij mag Hannah die functie wel krijgen ...uitermate geschikt lijkt me.................. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 23:06

SUSANNAH475 schreef:
Ik ben bang dat veel mannen het geduld er niet voor hebben... ik probeer vriendschappelijke contacten op te bouwen, maar ik kreeg bijv. vandaag een mail dat 1 afhaakt en een andere vrouw gevonden heeft, zo blijkt dat de meesten op zoek zijn naar een langdurige relatie, en als dat is gevonden ben jij er dus 1 kwijt... immers ga je dan je tijd investeren in de langdurige serieuze relatie, heel begrijpelijk, maar de ontmoeting kan ik nu wel vergeten... Twijfelende smiley

Er zijn nog wel meer leuke mannen Susannah .... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 23:03

CHATULIEM619 schreef:
Zeker waar kids bij zijn, sta daar eens even bij stil man...Nee hoor, mij nooit gezien daar.

Wat is er mis met Kids Chat ............geef ze maar even aan mij ...wordt gelijk de suikeroom .....haha Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:06

VISSER278 schreef:
Zeeeeeker, Chat.....wat dacht je dan??????
25 dames om mee te daten en het is nog lang geen april ......worden er misschien wel 40. Clown smiley
En dan een hele middag .........wat wil je nog meer man!
Daarom zo jammer dat ik er niet bij kan zijn hé . Maar ja ......zaken gaan voor het meisje , toch?
En heb je niet genoeg aan een hele middag.......pak het slim aan en zoek iemand die op de route woont van je terugreis. Kan je ze gelijk thuis brengen en verder daten.
Man , wat wil je nog meer , grijp je kans en ga naar Ede. Lachende smiley

Tjonge een date-picknick met diverse saab rijders in een soort sahararally gebeuren met roze en grijze stofwolken om vervolgens terecht te komen op een zeer natte heide.....pffff Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 18:07

BILLY701 schreef:
De grijze polo met zandstofwolk komt ook weer!!!!

Krijg toch langzaam het idee dat het een sahararally betreft.. Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 Volgende
Pagina 52 van 56