Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 03:53
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat schuift het..... | tis toch gewoon een eer om mij te vervangen???
Frank schreef: | Enne hoe ist met de fiets? | Geen idee, in de schuur gezet en hem vervolgens verwaarloosd
Gerrit schreef: | Zit er wel licht op die fiets dan..er zat in iedergeval geen ligt op | in iedergeval wel een bel....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op dinsdag 27 september 2011, 03:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 17:19
Onderwerp: Misleiding door satan
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben het wel met je eens Mariska.... het .zijn de pijlers van het christelijk geloof.....en zo heeft Jezus het ons ook geleerd........
De 10 geboden, en het Onze Vader |
ik ook
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 26 september 2011, 17:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 17:10
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekker dan laat je Frank de ronde lopen enjij lekker alleen met marsj zitten zeker Nee dat vind ikke zielig voor hem Maar misschienhelpt het dat als tie mensen ziet slapen en dan ook slaapt
Maarre deze topic ging over mij En ik slaap weer steeds slechter |
hmmm.... da's minder erica Zal ik vannacht een slaappil brengen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 17:06
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik kan het woord uitstraling niet meer horen of lezen... |
te dicht bij Borssele??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 16:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ben ik dan geen zonnetje??? Je kan me haast elke dag op het forum lezen... |
Jawel, je bent het zonnetje in je huis..... alleen je uitstraling komt niet zover, ik merk namelijk niets meer van de zon.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 16:46
|
|
|
Cootje vandaag op de fiets...... Maar.... bezit al weken een fiets met een loszittend zadel (oftewel een 'nee' schuddend zadel èn te lui/ eigenwijs/ makkelijk om deze vast te draaien)
Na diverse kilometers.... een hobbel in de weg overwonnen..... en..... schiet mijn zadel in de 'ja' stand...... Oftewel onmogelijke stand om te fietsen.... Na een paar grommende opmerkingen mijnerzijds trachtte ik hem al fietsend weer in de juiste positie te brengen.... Ach had ik de gevolgen toen maar voorzien...... Mijner aandacht was volledig op het zadel gericht zodat mijn voorwiel buiten het fietspad reed en waar de graskant ook nog eens enkele tientallen cm lager was..... Gevolg: noodlanding op de weg Na angstvallig om me heen gespeurd te hebben of er geen voorbijgangers te bemerken waren (wat gelukkig niet het geval was) overeind geklommen maar daar mijn been dermate gehavend uit de strijd kwam toch maar diverse verbandmiddelen ingeslagen en mijn huidige kennis erop los gelaten..... Vanzelfsprekend vertel ik niet hoe ik die kilometers naar huis afgelegd heb....
Dus.... wie wil er vannacht voor me werken??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 16:31
Onderwerp: Angst
|
|
|
ROADY641 schreef: | Het was niet mijn bedoeling je te laten schrikken :)
En hoe weet jij dat ik een absoluut onwetende leek ben? Dat KUN je namelijk helemaal niet weten ...
Hoe zie je Jezus eigenlijk Pieter? Die nog veel rakere uitspraken heeft gedaan? Daar ben ik wel benieuwd naar... | Maar jij bent jezus niet??
Persoonlijk denk ik dat er veel wonderen geweest zijn zoals ook beschreven staat in de bijbel. Ik geloof ook dat er nu nog wonderen gebeuren.... Voor genezing maar ook andere zaken is gebed belangrijk, daar ben ik het ook over eens. Maar.... denk dat God geen shows en andere geplande gebedsdiensten hiervoor nodig heeft..... Ben huiverig voor zulke dingen... Ben het ook oneens met de opmerking om antidepressiva te laten staan omdat je anders 'niet voldoende vertrouwen zou hebben....' Bewezen is dat het ernstige gevolgen kan hebben als je hier acuut mee stopt, vind het dus zelfs een gevaarlijke opmerking om het zo te stellen! Ik denk dat het belangrijker is om eens na te denken hoe het komt dat de inname van antidepressiva explosief toeneemt!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 16:14
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mooiste moment vandaag was op het fiets-sie met een thermoskan koffie en leesvoer op stap.... lekker in de zon bij het water genieten.... (en dat op de maandag....)
Helaas eindigde dit avontuur in het slechtste moment.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 11:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Na al die droge dagen mag het nu wel eens regenen, vind ik. Helaas zal deze kant van Nederland weer droog blijven... | ssssttt... Eindelijk de eerste zon van dit jaar.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 11:56
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even opscheppen
2 tienen en 8 negens op certificaten,op de eindtoets een 8,3
(en nu maar hopen dat ik de volgende toetsenronde niet huilend bij "het slechtste moment" moet posten ) |
Heel netjes, ga zo door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 00:30
Onderwerp: Angst
|
|
|
PIETER649 schreef: | Roady, ik vind dat jij hier een grens overschrijdt.............................................................................................................................................. de periode geeneens zonder mn medicijnen. |
volledig mee eens!
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op zondag 25 september 2011, 00:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:52
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Bescheidenheid is vaak eerzucht die zijn tijd afwacht. (Cees Buddingh)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:24
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Nou ja, je kan ook zorgen dat je dan een vrije dag hebt. Het is heel leuk zo'n pn. Lekkere Belgische bonbons enzo van Frankt. |
o ja da's ook weer zo...... Hoorde inderdaad ook dat Frank een aanhangwagen meenam voor al zn lekkers.... (bijna spijt) Maarre Mario... waar staat jou naam??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:22
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja ja, zo ken ik er nog een paar pfffff, zou krijgen we je nooit eens te zien en te horen. | Pas maar op dat jullie geen brandwonden krijgen, anders krijg je me misschien toch nog te zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is het dan toch waar dat ik het enigste serieuze lid van CM ben? Ik vertel toch niet steeds zo van die gekke dingen. |
tja... nu je het zegt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:17
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Weer nieuwe crisis? |
lijkt er wel op.... helaas rakelt 'links' het nog even verder op in de hoop dat alles instort......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik begrijp het niet meer hoor, spugende vlinders en lama's die rondfladderen in sommige buikjes...dat hier sprake is van een dierencomplex is overduidelijk |
ach het dierenrijk zie je wel meer opkomen: islamitische apen, schoothondjes.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:13
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoezo soms, bij ons in Katwijk gebeurd dat nog steeds. Het zijn geen uniformen, maar aan de hand van de kleding, kan je nog steeds de beleving aflezen. |
prima maar wil alleen zeggen dat het steeds minder te zien is kerken terwijl dit wel kan/moet/ gedaan wordt in andere omstandigheden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, die kleine Esther kan haar profiel wel zo aanpassen dat ze toch op CM kan hoor... Trouwens, ze is haast op CM geboren...of moet ik zeggen dat CM aan de basis lag van haar geboorte... |
tja... daar zit wat in.... Met wie zou ze matchen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:00
Onderwerp: flirtcursus
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Werkt dat ook een visles van visser ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser |
3x is scheepsrecht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 10:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Is die kleine nu al internet verslaafd? |
CM zal wel een bèètje te vroeg zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:02
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, ja vooral veeeel kantjes, lieeeeeeeeeef |
ennn..... een mooie strik vanzelfsprekend...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:59
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Helemaal goed Mariska, maar helaas is de werkelijkheid anders tegenwoordig, zeker in ons land, waar alles kan en mag. En er wordt te makkelijk geschermd met, dat met al de normen en waarden, die in de Bijbel staan, eigenlijk bedoeld wordt, de tijd waar men toen in leefde. En dat die normen en waarden zijn aangepast aan de tegenwoordige tijd. Das wel lekker makkelijk. In ene heel veel mogelijkheden. |
Waarom mag je als je op bezoek komt bij de koningin niet onfatsoenlijk/ schaars gekleed zijn? Er gelden daar fatsoensregels. Mensen in het kabinet lopen ook in pak gekleed of wat dacht je van vertegenwoordigers/ zakenlui? Waarom kan dit (soms) niet in de kerk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:54
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een jurkje staat me wel. Maar door die roze kleur zouden ze nog durven denken dat ik een...nou ja je weet wel ben... |
Nuja.... dan maar een lichtblauw jurkje met snoezige kantjes??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:49
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
PIETER649 schreef: | Waar maak jij je druk om?? Je komt net van een mooie vacantie! Zolang je nog geld hebt voor dat soort luxe hoef je niet te klagen.
Je blijft uit vrije wil wonen in een land waar de ene regering na de andere niets anders doet dan het volk euh...in de maling nemen
( het liefst had ik hier een werkwoord dat o.a. met textiel aan elkaar maken gebruikt, maar ik beheers me)
Pieter, besloot te emigreren nadat de uitslag van het referendum over de europese grondwet door de plee werd gespoeld. |
Niet dàt alleen, ze gedragen zich ook als kleuters....
(Een enkel kamerlid waar deze persoon nog respect voor heeft )
|
|
Naar boven |
|
|