Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 19:21
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Denk dat Erika mn lijfspreuk een beetje zat is, Maryan. Maar goed ....'k zal het wel veranderen , zo ben ik dan ook weer.
visser kriegter steeds meer sin in. |
Is dat ook het Zeeuwse dialect, net als die andere zin Ik ken alleen de zin 'ons bent zuunig hé'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 19:15
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow werkt dat zo |
Nou ja, 't kan natuurlijk ook dat - als de dag daar is - Visser nerveus gaat worden. 't Is toch een hele verantwoordelijkheid, zo'n uitje organiseren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 19:05
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik heb dit stukje ook gezien.. Het viel me op en valt me op dat de interviewer Jan Zijlstra neerzet als "de succesmaker"..en dit ten onrechte...
Hij heeft het nl. over het succes van Jan Zijlstra..
Als we zo ons geloof in God overbrengen zal het altijd onwaarachtig lijken.
Juist zou zijn als hij had gesproken over de wonderlijke genezing die God bewerkstelligt door middel van Zijn dienstknecht ...Jan Zijlstra. |
'k Heb het filmpje ook gekeken en dat viel mij ook op. 'k Ken Jan Zijlstra te weinig, om er verder een mening over te hebben. 'k Zou dan een dienst mee moeten maken. Hij kwam op mij niet over als een bedrieger. Ik hoop, ga ik ook wel van uit, dat het Hem vooral gaat om de eer van God. Als ik denk aan het bijbelgedeelte over de 4 mannen en hun zieke vriend, dan was daar vooral grote blijdschap om de vergeving van de zonden. Dat is toch het allerbelangrijkste, al heb ik misschien makkelijk praten omdat ik gezond ben.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op woensdag 26 oktober 2011, 19:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:56
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
BILLY701 schreef: | ik heb daar al eerder een heerlijke appelpunt mogen proeven |
Toch zou ik gaan voor die apfelstrüdel met vanillesaus, die is daar heerlijk!
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 23:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:42
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ze zijn geloof ik allemaal een beetje jaloers....... Nou, ik neem mijn petje er voor af....ik vond overblijfmoeder al een klus....... |
Ach, wat lief van je, Willemijn.
En dan te bedenken dat we snakken naar meer mannen in het basisonderwijs, maar ze willen niet. Wel een advies; kies niet voor dit vak vanwege de lange vakanties, want dan kun je wel eens bedrogen uitkomen. Ik heb overigens geen spijt van mijn keus en dat heeft niks te maken met de vakanties.
En nu stop ik met happen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | En ook nog de woensdag vrij, toch |
Ik vind deze opmerking een beetje flauw, Mario. Dat is namelijk een persoonlijke keus. Die krijg ik niet gratis, dus dat staat los van de vakanties.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jaja juf ... en hoeveel weken vakantie gaan er aan die 18 weken vooraf of volgen er ....
6 weken zomervakantie -- 1 week herfstvakantie -- 2 weken kerstvakantie ...
hoe was het ook al weer niet klagen maar ... |
Grrrrrrrrrr.... , had toch echt de illusie/hoop dat niemand me door zou hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Uhm ......vind jij 12 weken vakantie op een heel jaar weinig? |
En toch zijn er soms dagen, hoe graag ik mijn werk meestal ook doe, dat ik graag vakkenvuller - met minder vakantie - of iets dergelijks zou willen zijn.
Maar oké, 'k geef het toe....ik mag niet klagen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Welke vakantie? Kerstvakantie, voorjaarsvakantie , meivakantie , zomervakantie, herfstvakantie??????????????? Wanneer heb jij nou géén vakantie
Maar vraag het anders even aan W-tje.... die zou de datum uitrekenen. |
Met die datum gaat het vast goedkomen! W-tje, we horen het nog hè.
Maar....vind jij 1 week herfstvakantie op 18 weken werken veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:12
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaaaaaaaaaaaa, ben d'r |
Gefeliciteerd! Je zou het in boekvorm uit kunnen geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Graag gedaan! |
Heel even off-topic, maar je hebt bijna 2000 postings.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:04
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik heb ff gekeken voor je en bij bol.com istie aanwezig! |
Mooi!!! En bedankt hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Momenteel ben ik bezig in Licht door de duisternis van Frank Peretti. Dit is het vervolg van De duisternis aanwezig.
Fantastische boeken waarin heel duidelijk de kracht van het gebed naar voren komt!
Maryan, heb je al gekeken bij bol.com? Zij hebben nl heel veel 2e hands boeken. |
Goed idee Josina, ik ga eens googelen. 't Is wel een heel oud boek, maar wie weet lukt het.
Licht door de duisternis is ook mooi hè! 'k Heb ze langer geleden gelezen, zou ze nog eens moeten lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 22:53
|
|
|
Even een oud topic omhoog halen.
Op het moment lees ik een boek, wat niet meer te koop is. 'k Heb het geleend van iemand, wil het zelf ook graag hebben. Misschien eens naar een boekenmarkt gaan. Waarschijnlijk zegt niemand het wat, maar ik vind het echt geweldig én heftig. Komt ook omdat ik in dat land, voormalig Nederlands Nieuw Guinea, geweest ben.
Het heet Jungle Pimpernel, geschreven door Anthony van Kampen.
En.....wat lezen jullie?
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op maandag 24 oktober 2011, 22:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is goed hoor, mario, doen we dan gelijk even een soepje vooraf? want het is hiervandaan nog een een heel eindje tuffen naar zeeland.
overigens is griffin bus chauffeur, dus die kan het wel overnemen van je, zonodig, maryan!
(weer een stoel extra te reserveren voor visser, haha) |
Lijkt mij fijn, als iemand het overneemt. De Noorderlingen zijn niet zo enthousiast, dus ik denk dat ik de bus (of is een klein busje, zijn een paar auto's genoeg?) toch zelf moet besturen. Visser, 't is denk ik handiger als het in mijn vakantie valt. Het weekend kan natuurlijk ook. Misschien kan ik in de kerstvakantie nog een snelcursus volgen.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op maandag 24 oktober 2011, 19:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Jazeker, contact met mensen is belangrijker dan voetbal hoor...Maar het is wel een leuke afleiding als je alleen thuis bent. |
Dat siert je, Chat. Ik stond te snel met mijn oordeel klaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:24
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pfffft, ik heb niet zo vaak een slechtste moment van de dag mededeling, maar nu ben ik het echt met je eens Willemijn!
De vakantie voorbij...vriendlief weer naar huis... Kinderen op bed...helemaal in m'n uppie, en plankenkoorts voor morgen...
ik lijk wel sielug |
Willemijn
Maarre....sterkte, Jolan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Er zit aan de rand van het dorp, langs de provinacial weg een heel leuk restaurantje. Krijg ik misschien wel korting. |
Jij kunt ook vast lekker koffie zetten, is nóg goedkoper. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoeveel er meegaan, dan is het restaurant een goed alternatief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Had je dan de voetbal laten schieten Chatuliem?????? Tja, de Veluwe is nu eenmaal onweerstaanbaar he? |
Daar geloof ik eigenlijk niks van!
Mijn slechtste moment; ineens dringt tot me door, dat mijn vakantie er echt op zit. 'k Ga me maar eens opladen voor de komende 9 weken.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zondag 23 oktober 2011, 21:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:11
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | niet reageren mensen, anders krijgen we weer een oeverloze discussie. |
Hele verstandige opmerking, Chat. Ik heb besloten, om er ook geen energie meer in te steken. Ik zit hier voor mijn ontspanning, niet om me te ergeren.
Spreken is zilver, zwijgen is (soms) goud.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zondag 23 oktober 2011, 21:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:05
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dan zo langs Mario effe een klein uitstapje naar Hannah en dan op richting Zeeland. |
Natuurlijk, heel CM mag meerijden. En helemaal eens met Willemijn, als we bij Mario zijn hebben we wel zin in koffie.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zondag 23 oktober 2011, 21:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:42
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Een fijne (avond)kerkdienst n.a.v. het verhaal van de Kananese vrouw.
Een mooie wandeling door de Kroondomeinen, wel een beetje jammer dat een aantal stukken gesloten zijn van 15 sept. t/m 15 dec. Maar wat is de Veluwe mooi zeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ajax Feyenoord 1-1, Groningen Twente 1-1 |
Wat saai zeg, dat is jammer van je tijd. Had je beter een wandeling kunnen maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | LEUUUK.Maar ik wist niet dat Maryan buschauffeusse was. |
Ikke buschauffeur , ach ik ben van alle markten thuis. Dus een bus besturen moet ik ook best kunnen. Weet alleen niet of mensen in durven te stappen. Het lijkt me alleen praktischer - i.v.m. de route - als een Noorderling de bus bestuurt, als er tenminste ook Noorderlingen mogen komen Ik denk dan aan Leanne, Thomas, Chatuliem, Bert, Crossroad en eh........misschien zijn er nog meer te bedenken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 13:20
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Sorry Maryan, Was niet naar jou persoonlijk toe, die 'smileys.....
Ben zelf een beetje gefrustreerd.
Ik heb de rommel in mijn Huis een beetje (veel...) op laten lopen. En nu móet ik vanavond op gaan lopen ruimen enzo, in plaatst van dingen voor mezelf doen. En ik heb er eigenlijk een grondige hekel aan. Dat is niet altijd zo geweest hoor, heb het zelfs leuk gevonden....
Maar ja, nu zit ik eventjes in een korte periode dat ik het helemaal niet leuk vind....dat gevoel moet weer even terugkomen....
Mijn excuses nogmaals!!!
(ja, ik dacht er ff niet bij na, dat al die smileys weleens verkeerd over konden komen.....
Nu dus wel... |
Is goed zo, 'k heb gelukkig een brede rug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | ik doe dat niet als man zijnde maar als zeeuw zijnde. En dat is wel een verschil hoor. Vandaag moest ik in Rozenburg zijn, mwah , een eindje maar he...120 km. En terug ook , hoppa 240 km. Maar degenen die uit de buurt van Rotterdam kwamen... dat was maar een piep klein eindje . Snappie wat ik bedoel? |
Ja, dat snap ik. Maar Visser, eerlijk is eerlijk......je woont - hoe mooi Zeeland ook is - best wel in een uithoek. Al hebben wij, Veluwnaren (denk ook even aan Willemijn), de reis naar Zeeland best voor je over hoor. Je moet maar denken, dat je op de Veluwe weer geen slibtongetjes kunt vangen. Wanneer hoop je 44.5 jaar te worden? Dan kan ik de datum alvast in mijn agenda zetten.
|
|
Naar boven |
|
|