Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:33
Onderwerp: Wat je mist op CM
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bij jouw tweede 'mispunt' het volgende: in de chat staat achter elke naam (bahalve die van jou) een wit ballonnetje. als je dat aanklikt heb je rechtstreeks een pv-chat met degene die voor het ballonnetje staat...doordat er achter jouw naam geen ballonnetje staat, kan je dus niet met jezelf privé gaan. ook niet als je schizofreen bent
verder is het voor mij ook abracadabra en dat wil ik graag zo houden. net als privé-chats. hoeft voor mij niet, heb er geen behoefte aan en bovendien: wie wil mij nou spreken... |
OOhh dus daarom heb ik geen wit ballonnetje!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:05
Onderwerp: Nieuwe relatie en kinderen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vergelijk het altijd maar met de liefdes van mijn kinderen, die accepteer je toch ook ? Ook al ben je er niet altijd blij mee? En zo verwacht ik ook van mijn kinderen dat ze met mijn relatie omgaan.......... |
Heb je misschien gelijk in. Maar ik heb gezien wat het met ze deed toen hun vader een aantal keer verliefd was. Eerst vinden ze het genant en als ze net begonnen te wennen had ie weer een nieuwe vlam. Dat wil ik ze graag besparen. zeker omdat ze bij mij in huis wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:00
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is niet onmogelijk, maar kan wel heel lastig zijn. Jonge kinderen ervaren de wereld zoals die zich voordoet min of meer als vanzelfsprekend, maar bij oudere kinderen en zeker bij pubers is dat niet het geval. Je nieuwe vriend kan ook als indringer ervaren worden, zeker als hij in de valkuil trapt van meteen de vaderrol op zich te nemen en ze te corrigeren. Wees als vrouw in ieder geval helder naar de kinderen toe dat je met deze man verder wilt. De valkuil voor jou is dat je je niet in een situatie laat brengen waarin je je loyaliteit moet bewijzen of aan je kids of aan je vriend. Het is een proces dat van alle kanten wijsheid vereist en panklare recepten zijn niet te geven. Alles hangt af van de relatie die met de kinderen wordt opgebouwd of niet. Mieke geeft in haar bijdrage terecht aan dat je er pas aan moet beginnen als je los bent van je eerste partner en zo zeker mogelijk moet zijn van je tweede. Verplaats je ook in zijn positie. Hij komt ook voor de vraag te staan dat hij voor jou koos maar jij bent één pakket met de kinderen. Wil hij dat als man wel echt? Mannen zowel als vrouwen hebben vaak wat 'verborgen' wensen. Vrouwen willen soms de bijstand achter zich laten of zoeken een krachtfiguur die hun lastige kind in de touwen krijgt. Veel vrouwen voelen zich zwaar belast door de dubbelrol die ze als alleenstaande moeder hebben. Begrijpelijk dat een schouder lokt. Helder dat dan de genoemde valkuil dan wijd open staat. Mannen aarzelen vaak na een tijdje als het met de kinderen toch niet blijkt te gaan. En zo kun je nog evenveel varianten bedenken als er mensen zijn. Toch: het blijkt ook heel vaak goed te gaan, maar enige verstandelijke beoordeling en dan wat minder vanuit de wensgedachte, voorkomt veel narigheid.
Wat ik hier schrijf is niet volledig natuurlijk. En petje af voor de moeders die het in hun eentje goed redden.
De vader van Thomas: Bezint eer ge bemint..... (Thomas heeft niet geluisterd.) |
Nou neem dat petje maar af hoor, want ik red het in mijn eentje prima. Zit niet in de bijstand, maar werk gewoon voor mn inkomen en ik kan mn kids prima in toom houden in mn eentje
Bedankt voor je antwoord vooral dat laatste 'enige verstandelijke beoordeling" is voor mij een bevestiging. Ik dacht zelf ook al dat dat het beste was maar het wordt mij door de heren tot nu toe niet in dank afgenomen. En ik realiseer me dat ik inderdaad nogal veel van ze vraag. Misschien wel te veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 10:48
Onderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | kan nog erger,maar dat doe ik niet, |
nee altijd netjes blijven op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 09:51
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Nou Dulcis, dat is een mooie duidelijke vraag waar je heel wat respons op kunt verwachten. Er zijn er hier velen die met jouw vraag ervaring hebben. Ik zou je willen aanraden het heel kalm aan te doen met een nieuwe relatie beginnen. Verwerk eerst het verdriet en help je kind dat verdriet te verwerken. Blijf een tijd zonder partner en onderhoud zorgvuldig de relaties die voor jullie nu van belang zijn en dan bedoel ik ouders, andere familie en vrienden op wie je werkelijk kunt bouwen. Investeer in de relatie met je zoon en zorg goed voor jullie beiden voor een langere tijd zodat jullie leven stabiel is. Leer jezelf kennen in je eenzame uren, in je verdriet en rouw, in je hoop en verwachting en leg dat alles bij God, bouw je relatie met Hem uit, juist in deze eenzame uren en leer op Hem vertrouwen in alles. Op een dag zal je weten dat het zover is, dat je 'toe' bent aan een nieuwe relatie. Wees daarin uiterst zorgvuldig, wetende wat het jou en je kind kan kosten als het voorbij gaat. Leer je kind vertrouwen te hebben in God, zichzelf, jou en naasten door zorgvuldig de juiste mensen te kiezen, wees open in je relaties en eerlijk ook en eerst naar jezelf en je kind toe. Zeg alleen ja tegen die man als je met al je zintuigen overtuigd bent van het feit dat hij het is en niet eerder. Als dat alles klopt dan zit het ook met de relatie met je kind goed. Je hebt hem immers al getest door de vragen die je hem hebt gesteld. Let dan goed op zijn nonverbale communicatie. Vraag ook hierin raad in gebed. Hij zal je advies geven door de Heilige Geest, luister goed! Dit wil ik je raden en wens je veel plezier en veel positieve goede ervaringen toe. |
Goede vraag, Liep ik ook al een tijdje mee
En een mooi antwoord
Maar als je dat allemaal hebt gedaan en je kinderen zijn een stelletje tieners (en ouder) en zitten niet te wachten op hun nieuwe relatie van hun moeder. Hoe pak je dat aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 09:45
Onderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | Op z'n Amsterdams gezegd dan maar,wat moet je met zo een vent??? |
Nou dat is natuurlijk : wat mot je met zo'n vent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:04
Onderwerp: Een nieuw huisje
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd. Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel
God is goed!! |
Gefeliciteerd Tes!
God zal ook in de rest voorzien hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 15:38
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik ben het overigens wel met de stellingname eens dat de kerk/gemeente een belangrijke rol kan spelen in de verwerking/genezing van een beschadiging vanuit een relatie. |
Ja Cross je hebt natuurlijk gelijk er zijn altijd 2 kanten aan zo'n verhaal Toch denk ik dat een gemeente er goed aan doet om op te komen voor het zwakste. En in dit verhaal zijn dat volgens mij De kinderen met hun moeder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 14:55
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit vind ik nu een typisch voorbeeld waarin de gemeente van de Heer een cruciale rol kan spelen. Allereerst vind ik dat de gemeente als bescherming zou moeten dienen voor de vrouw. Dat kan op verschillende manieren, ten eerste een geestelijke bescherming. De kerk moet voor haar zwakkeren opkomen en wat is er zwakker, dan een vrouw, die mishandeld is door haar man en er alleen voor staat? In plaats van haar de les te lezen, zouden we haar kunnen helpen met een heleboel praktische dingen. Ook ervoor zorgen dat ze er niet alleen voor staat, maar dat er vanuit de gemeente allerlei hulp kan worden ontwikkeld. Helpen met verhuizen, helpen met huis inrichten, helpen met oppas op de kinderen, er zijn zoveel mogelijkheden om juist te laten zien, dat we haar niet laten vallen, maar dat we haar steunen in haar moeilijke omstandigheden. Een van de grootste problemen is vaak: wie is nog te vertrouwen en kan ik iedereen vertrouwen? Ik denk dat de kerk als eerste taak heeft te laten zien dat we te vertrouwen zijn.
Ten tweede denk ik dat de man eens onderhanden genomen moet worden en ik zou er niet voor terug deinzen hem de deur te wijzen als hij volhardt in zijn zonde. Mensen die hun zonde liefhebben zijn geestelijk niet te bereiken, en ik denk ook dat een statement van de kerk het vertrouwen van de verwonde vrouw alleen zou doen toenemen. Je kunt niet het ene aanpakken en het andere maar laten liggen.
Als hier het vertrouwen gekweekt wordt, kun je als kerk vol vertrouwen de vrouw begeleiden als ze een nieuwe relatie gevonden heeft. En zoals je terecht opmerkt er is natuurlijk een fase waarin je weer tot jezelf moet komen. Maar ik denk dat je pas echt geconfronteerd wordt met het verleden in een nieuwe relatie. |
Hier ben ik het helemaal mee eens! Als een gemeente zich zo opstelt is zij als het ware een veilige muur rondom zo'n getraumatiseert gezin. Geweldig als dit zo gebeurd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 18:10
Onderwerp: Polymagie huwelijken
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ga maar eens wandelen over het dak he, wie weet.
Thomas: All Davids are equal, but some Davids are more equal than others...... |
Ja en ook ff lezen hoe het verder ging met David en zijn kinderen. Absolom bijv of Tamar Dan wordt het meer een drama i.p.v. suk6 story
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op maandag 2 augustus 2010, 18:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:50
|
|
|
DAVID923 schreef: | wat is de HEER goed he er staat ook nog ergens, dat Hij tegen david zei; was het niet genoeg had ik je er nog meer gegeven
en toen Hij verdrietig was zochten ze de mooiste dame in het land om bij hem te liggen...good times |
Ja haha en nu denk jij natuurlijk wat de ene David kan kan ik ook
Droom maar lekker verder jongen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:29
Onderwerp: Nieuwsbericht: 15 x abortus en toen... zwanger!
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Het hele boek lezen is me nog niet gelukt... Nog niet zo snel gevonden als jij...
wat ik gevonden heb is deze link:
amazone.com impossible mother (zoekterm in Google)
http://www.amazon.com/gp/product/product-description/1590513207/ref=dp_proddesc_0?ie=UTF8&n=283155&s=books
Stuur a.u.b. de link waar we het hele boek kunnen lezen. Of keek ik er gewoon overheen? |
Ja en dan begin je het boek te lezen door naar beneden te scrollen. na zo,n 30 pagina,s (allemaal leeg of inleiding enz) krijg je een balkje waarin staat dat je in moet loggen om verder te lezen Als je dat doet dan kun je volgens mij het hele boek lezen. Je kunt dan ook doorklikken naar een bepaalde pagina.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 15:39
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Heel goed van jou Zivaatje! Zo hoort het, niet praten over, maar praten met. Kijk eens wat voor resultaat dat geeft:
opgezocht getypt in Google: Irene Villar Impossible,
Dan zie je ontelbare links... Dus al die anderen die er praten...
Met een officiele website: http://www.irenevilar.com/blog/article/impossible-motherhood/
in het engels:
Today this site is officially in the public domain and with it the story of the most harrowing events in my personal life: the cowardice, the repeat abortions, the moral confusion, the duplicity, the addiction, the self-mutilation, the relentless need to cloak myself in someone else’s power. What does this mean, I’m not sure yet. That I call Impossible Motherhood
Vertaald in het Nederlands:
Vandaag is deze site officieel in het publieke domein en met deze zite ook het verhaal van de meest... harrowing... gebeurtenissen in mijn persoonlijk leven:
the cowardice = de lafheid the repeated abortions = de herhaalde abortussen the moral confusion = de morele verwarring the duplicity = de tweeslachtigheid, gespletenheid the addiction = de verslaving the self-mutilation = de zelverwonding the relentless need to cloak myself in someone else's power = de 'relentless' behoefte om mijzelf vast te 'to cloak ???' onderwerpen ??? aan iemands anders macht
Wat dit betekent, dat weet ik niet zeker. Ik noem het onmogelijk moederschap...
ZO DAT IS SCHRIKKEN! EN OOK NIET... KIJK EENS WAT DIE ONMOGELIJKE MOEDER OVER ZICHZELF SCHRIJFT !!!
ps. voor sommige engelstalige woorden heb ik nog niet opgezocht wat het exact betekent... |
Op de site amazone.com kun je het hele boek lezen. Heb net een stukje gelezen wel behoorlijk gedetailleerd over de hoe hun sexuele relatie zich ontwikkeld. (daar houd ik niet zo van) Deze vrouw heeft volgens mij heel dapper haar verleden onder ogen gezien en neemt de verantwoordelijkheid van haar daden op zich.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 15:16
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Weet je eigenlijk hoe dit boek heet? Ik zou het weleens willen lezen |
Heb het zelf al opgezocht. Het heet; Imposible voor degenen die er in geinterreseerd zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:51
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | TER INFORMATIE:
Vijftien keer abortus, toch moeder AMSTERDAM - Vijftien keer raakte de Amerikaanse Irene Villar zwanger, evenzovele malen ging ze over tot abortus. Nu is ze toch moeder, gelukkiger dan ooit en heeft ze een boek over haar zwangerschapsdrama geschreven.
Vanwege dat boek wordt Villar met de dood bedreigd - in de Verenigde Staten worden vrouwen die abortus laten plegen door een deel van de bevoking gelijk gesteld met moordenaars - maar ze wil toch haar verhaal vertelle
De inmiddels 40-jarige moeder van twee dochters raakte als achttienjarige studente in de ban van een professor, 34 jaar ouder en tamelijk dominant. Die maakte Irene duidelijk dat hun relatie slechts kon slagen op één voorwaarde: dat deze kinderloos zou blijven. De beïnvloedbare vrouw raakte in twaalf jaar vijftien maal zwanger en voelde zich vijftien maal gedwongen de babies het leven te ontzeggen. Tot ze op haar dertigste afscheid nam van de professor en op haar 33e een nieuwe man trof; een die best kinderen wilde. En dat geluk resulteerde in twee dochters, zo meldt Bild.de .
DIT IS DE REALITEIT. ZE SCHRIJFT ER EEN BOEK OVER EN WORDT MET DE DOOD BEDREIGD... DE PSYCHISCHE DRUK SLAAT OOK WEER OVER OP DE TWEE NIEUWE KINDEREN / DOCHTERS... WEL VERDIENT DE VROUW GELD MET DIT BOEK EN ZO KRIJGT OOK DIT KIND MATERIEEL WEER EEN BETER LEVEN...
MET WELKE WOORDEN HELP JE MOEDER EN KIND WÉL ??? |
Weet je eigenlijk hoe dit boek heet? Ik zou het weleens willen lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:42
|
|
|
RICHARDRI464 schreef: | Inzake David:
Maar er is meer, want ten aanzien van David zegt God: 'Ik heb u gegeven het huis van uw heer en de vrouwen van uw heer in uw schoot' (1 Sm 12: 8). |
God schiep de mens: man en vrouw /adam en eva. En niet Adam en Eva en nog een heel stel andere vrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:37
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | .............. de vrouw die hierover schrijft, zal het met één boek nog niet verwerkt hebben... het kan best zijn, dat ze over enkele jaren een vervolg boek schrijft... over de verwerking, van wat zij zich nu nog niet eens bewust is... |
Volgens mij verwerk je dit nooit meer helemaal. Stel je voor 15 x het kind in je schoot laten vermoorden. Afschuwelijk daar heb je toch op het laatst geen exuses meer voor. Hoop voor haar dat ze zich zelf dat ooit kan vergeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:45
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Helemaal mee eens Zivaatje.....maar dan wel op een nette manier. |
Ja uiteraard op een nette manier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:42
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Quote Zivaatje: Maar ik kan me ook best voorstellen dat het toch en heel ander verhaal is als je na een scheiding nogmaals een relatie krijgt. Lijkt me wel moeilijker om je er aan te houden
Zeker als een nieuwe partner niet mag trouwen van de kerk, omdat zijn ex, van 20 jaar geleden op dit moment geen partner heeft....
Dát is dan de reden...(zucht........)
Dan maar latten he ;)
Groetjes,
Shanita |
Ja maar voor de burgelijke stand mag hij gewoon wel trouwen toch? Maar is ind. wel moeilijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:40
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een maand geleden waren we vrienden. | Echte vrienden mogen elkaar de waarheid zeggen Chatuliem Anders zijn het geen vrienden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 12:45
|
|
|
ERIK390 schreef: | dat was wel de in zet volgens mij maar zie ook nog geen mening van jou er tussen laat het horen | He Eric welkom op het forum
En je hebt gelijk, ik heb mijn mening nog niet gegeven. Imke heeft eerder op dit topic dit al heel goed verwoord. Ik denk dat het in een huwelijk thuis hoort. God heeft deze regels gegeven. Dit deed Hij niet zomaar. Hij gaf dit o.a. om ons te beschermen. Als moeder van een heel stel kinderen kan ik dit goed begrijpen en heb geprobeerd hen ook op deze manier op te voeden. En ja dan moet je zelf ook het goede voorbeeld geven. Maar ik kan me ook best voorstellen dat het toch en heel ander verhaal is als je na een scheiding nogmaals een relatie krijgt. Lijkt me wel moeilijker om je er aan te houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:47
Onderwerp: waarden en normen
|
|
|
GIBBY159 schreef: | k ben hier om vrienden te maken, gezellig mailen en te chatten. Sinds enige weken mag ik mee doen op deze site. Maar wat mij steeds weer opvalt is dat bijna iedere dag een kribbig sfeertje in de chatroom blijft door gaan. Waardoor leden soms afhaken...Dat vind ik jammer. Er worden hier en daar uiting gegeven...somsOOK DOOR MIJZELF hoor...waarvan ik denk het kan toch anders?Ik wil graag van mensen léren hoe men denkt een date te bereiken. Echter...dat blijkt soms moeilijk te gaan. Alle dames en heren zijn hier gekomen om GEZELLIG met elkaar om te gaan. Als soms een opmerking in de chatroom bij iemand niet goed overkomt is dan heel jammer maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. De redactie zal zeer zeker ingrijpen als er feiten worden geconstateerd die buiten de wet vallen. Mag ik met mijzelf beginnen naar verbetering in de chatbox. Tot op heden heb 1 persoon geblokt en die laat ik meestal na 1 dag weer opheffen. Wanneer de gemoederen weer zijn geluwd. |
Bedankt voor je openheid van hoe je hier mee omgaat ! Kan ik wat van leren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:12
Onderwerp: Uit de LIBELLE
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
De zomer staat voor de deur en bij veel mensen slaat de stress toe. Wat gaan we doen met de kids? Hebben we wel genoeg geld voor leuke dingen? Worden we wel bruin genoeg?
De oplossing is simpel: ga picknicken. Bovenstaande dilemma’s zijn dan meteen opgelost. Als u een leuke plek uitkiest in een bos of park bijvoorbeeld kunnen de kids lekker spelen in de buitenlucht. Neem een bal mee en andere buitenspelletjes en je hebt geen kind aan ze. Ook als u geen kids hebt is een picknick heerlijk. Lekker alleen of samen genieten van het zonnetje. Wordt u nog lekker bruin ook! En… picknicken hoeft ook niet veel te kosten.
Libelle.nl daagt u uit om er een middag op uit te trekken. Maak wat lekkers klaar en ga op zoek naar een leuke picknickplek. Stuur uw foto in van dit gezellige uitje en wie weet maakt u kans op een mooie, complete picknickmand! |
moet je wel opschieten de actie duurt volgens mij tot 2 augustus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:55
|
|
|
Ging dit topic niet over sex voor het huwelijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:47
Onderwerp: benny hinn gaat vreemd
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | heb je concrete bewijzen David? Dat jij geen hoge pet van iemand op hebt is je goed recht...maar kom dan wel met goede argumenten en niet één of ander artikel ....ik noem dat meegaan in kwaadsprekerij. |
Ben het helemaal met Marieke eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 23:40
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ik las per ongeluk in het mannentopic dat er een man is die iedere avond vanaf 7 uur in de chatbox rondhangt! Die heeft blijkbaar niets beters te doen?!. Wat een beperkt interesseniveau voor een man hé
GrZing! |
Ja en deze persoon meent ook zeker te weten dat vrouwen best lief zijn. Maar aan het niveau van mannen conversatie kunnen ze niet tippen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 23:27
Onderwerp: Jeugdsentiment
|
|
|
zondagmiddag met mn ouders naar het strand of de kennemerduinen en dan lekker garnalen eten bij de pier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|