Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 13:35
Onderwerp: welke namen geef jij je kind?
|
|
|
RENSKE067 schreef: | euh................ doe maar zonder randje graag 2 roze en 2 blauwe aub
en nee je wordt niet vernoemd door ons maar wie weet later door je zoons |
nou hoor das niet eerlijk, want zij is klein en ikke groot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:37
Onderwerp: De gouden tip.....
|
|
|
CARIN303 schreef: | Sinds de afgelopen week heeft Juffrouw mier ,en haar hele familie, intrek genomen in mijn woonkamer. Nu hadden ze zelfs het plan opgevat om naar mijn keuken te verhuizen ( als ik heel erg stil ben hoor ik ze zelfs zingen; We zijn er bijna ). Maar je begrijpt het al.....ik ben volledig tegen dit plan!
Wie heeft voor mij de gouden tip om te zorgen dat de mieren weer heerlijk buiten gaan wonen? Het is toch prachtig weer immers! En die van de lokdoosjes ken ik al |
Ik heb een mieren pen, (weet niet meer waar dat ding ooit gehaald is) ik zet er een dikke (grijze) streep mee vlak langs de deur, de mieren willen er niet overheen en blijven dus lekker buiten.
oude koperen centen of stuivers helpen ook, ze willen namelijk niet over koper lopen, echt grappig om te zien, hoe ze letterlijk rechts (of links)om keers maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:34
|
|
|
RENSKE067 schreef: | uiteraard |
Goedemorgen Renske, maar ehhh, vergeet je mij niet, marianne is toch ook een mooie naam?
enhhe wat ging Leanne breien, sokjes geloof ik, zal ik wel beginnen met een roze mutsje, met een blauw randje, of vind je andersom mooier?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:24
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | Ons aankomende kind gaat natuurlijk gewoon bulldog heten |
Rens, ben je zwanger, of spreekt bull echt voor zijn beurt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:56
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Kan er niet een stukje van 10 bij 10 mtr flink natregenen ???
dan kan ik daar onder een paraplu een sigaartje roken ??
Even serieus nu..... zullen we met zijn allen het roken maar laten als het zo droog is. Gisteren ook al een stuk bos afgebrand ter grootte van 10 voetbalvelden.
Voor degene die willen roken kunnen we altijd even met een auto terug rijden naar dat Tok-restaurant. Of gewoon even paar uur uitstellen. |
Ik houd het niet roken al bijna 17 jaar vol, is te doen, je overleeft het.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:51
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als wij onze kinderen vernoemd zou hebben, zouden ze de volgende namen hebben: Fok of Hommo, Tiny of Zwaantje. Deze namen vonden we toch niet zo geschikt.
Mijn zoon heet Daniël Peter. We noemen hem Niels Mijn eerste dochter heet(te) Annemiek Irene. Morgen zou ze 23 geworden zijn.... Mijn tweede dochter heet Nathalie Johanna. |
Chat, heel veel sterkte morgen, je zult waarschijnlijk heel veel aan Annemiek denken.
Om nog even bij de les te blijven: Ik ben naar mijn beide opa's vernoemd. Eén van mijn opa's begreep dus helemaal niets van mijn eerste naam Marianne, toen hij door had dat ik niet naar mijn tante Martje was vernoemd maar naar hem (Martinus) schijnt hij nogal boos geweest te zijn, zijn naam was in de rokken gestoken. Ik kan de beste man helaas niet meer laten weten dat ik meestal een broek draag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:41
|
|
|
HANS194 schreef: | Ja, het lijkt me leuk, ik meld me bij deze aan. |
Zowel Marieke als ik zette je nu op de lijst erbij, je bent dus dubbel welkom Hans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met kind lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 (met lifters) Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur hans194 53 jaar
44 aanmeldingen dus; 21 dames en 25 heren en 2 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af..... |
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op dinsdag 29 juni 2010, 19:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 22:07
|
|
|
PIETER649 schreef: | vond jij het nog overzichtelijk dan??? ik vind het best vaag allemaal, kikkers prinsen.... ik mis de verloting en de indianen nog |
Mis de indianen? Die komen vanzelf hoor, hoe denk je dat de kinderen er na een middag op de hei uitzien? En tja, als jij de prijsjes meeneemt zorg ik voor een bingo spel, of voor lootjes, zeg het maar, zijn we helemaal kompleet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 15:19
Onderwerp: Voorbeboedsmiddelen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik verbaas me eigenlijk over de felle reacties op deze opmerking van Chat.Ja een kind is een zegen van God maar moet je het daarom altijd als een zegen zien en voelen?We zijn maar mensen hoor,het opvoeden van kinderen is (soms)zwaar,een grote verantwoordelijkheid.Het als een zegen zien heeft naar mijn mening ook niets te maken met het houden van je kind,soms kan het je allemaal teveel worden...... Ik ben gezegend(jaja )met 2 heerlijke gezonde pubers maar ik kan me voorstellen dat sommige ouders zich afvragen waarom ze gezegend zijn met een zorgenkindje. |
Tuurlijk, ieder kind is een zegen, maar het is inderdaad af en toe vreselijk moeilijk en hoeveel je ook van je kind houdt soms zou je het een zegen vinden wanneer er dan toch in elk geval een gebruiksaanwijzing bij had gezeten.
Ieder kind is door God gewild, natuurlijk, in dat opzicht 100% met iedereen eens. Maar hoe dubbel ook, soms is het ontzettend moeilijk om het altijd zo te zien. Ik ga hier verder even niet op in, als je meer wilt weten dan wil ik dat wel eens prive uitleggen. Maar ik denk dat het soms te makkelijk is om in deze gebroken wereld te roepen dat ieder kind alleen als zegen gezien mag worden.
EN DIT HEEFT ER DUS NIETS MEE TE MAKEN DAT JE MINDER VAN JE KIND ZOU HOUDEN, STERKER IK DENK DAT JE DOOR ALLE ZORGEN MISSCHIEN NOG WEL MEER HOUDT VAN JE ZORGENKINDJE.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 15:14
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik wens iedereen heel veel sterkte die met dit warme weer binnen moeten werken. |
Ik wens iedereen die met dit weer BUITEN moet werken veel sterkte. Vooral mijn colleaga's hoveniers, die in de brandende zon de tuinen moeten aanleggen (bestraten end.). Wat ben ik dan blij dat ik rustig achter de pc binnen kan blijven.
En als er straks een flinke bui komt, hoor je mij ook niet klagen hoor, en ik denk dat de meeste planten en bomen dan letterlijk gaan juichen (voetbal of niet).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 11:39
|
|
|
GRACE585 schreef: | wil je de kids dan paardje laten rijden op jou rug???? of ben je die dag gewoon het herderinnetje dat de boel bij elkaar houdt??
|
hmmm, dat hangt wel een beetje af van het gewicht van de kids, ik denk dat ik maar kies voor herderinnetje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 11:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met kind lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 (met lifters) Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur
44 aanmeldingen dus; 21 dames en 24 heren en 2 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af..... |
Tjonge word ik toch nog eens gepromoveerd tot herder. Vroeger hadden wij een collie (voor de niet hondenkenners, een schotse herder of ook wel een lassie hond), die was heeeeeel lief, Hilco mocht altijd op haar paardje rijden. Misschien heb ik dan toch nog iets van haar overgenomen.
http://www.bricoshel.nl/bricoshel/admin/images/katten/odie.jpg
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op maandag 28 juni 2010, 11:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:05
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oei Pieter,dat zijn harde woorden......... Er zit een enorm gat tussen "nog net(of net niet meer)je kruis kunnen dragen" en "gelukkig zijn". Is iemand die het niet redt(met de kinderen in dit geval) weggelopen voor zijn/haar verantwoording?Je kunt je zorgen bij God neerleggen maar niet elk gebed wordt verhoord......... |
Dank je Leanne, waarschijnlijk bedoelen de meeste mensen het enorm goed als ze me een sterke vrouw noemen, maar ze moesten eens weten, hoeveel het kost, om er altijd weer gewoon te zijn voor de kinderen. Misschien moet iemand het echt zelf een paar jaar hebben meegemaakt voordat hij/zij weet hoe dat voelt.
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op zaterdag 26 juni 2010, 18:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:21
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Deze vraag stelde ik in een ander topic, maar ik kan hem beter hier neer zetten dus:
Dat God de kinderzegen geeft daar lijkt de bijbel duidelijk over. Maar hoe denken jullie in die zin dan over voorbehoedsmiddelen zoals de pil? Is dat niet het zelfde als tegen God zeggen, Sorry God, maar ik zit ff niet te wachten om gezegend te worden? |
Annette schreef ook al: God laat zich echt niet tegen houden door een pilletje, en inderdaad soms is rekenen echt niet voldoende om conceptie tegen te gaan. Ik denk dat God ons niet voor niets onze verantwoording heeft gegeven en dat we dat ook hierin wel degelijk MOETEN gebruiken. Zonder voorbehoedsmiddelen ben ik bang dat ik nu alleengaande moeder was geweest van minimaal een elftal kindertjes (misschien wel allemaal met adhd en/of pdd-nos) ik weet niet of ik dat nog steeds gered had...pfffff.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:37
Onderwerp: liefde is
|
|
|
GERALD265 schreef: | Je kinderen een dikke knuffel geven en zeggen dat je trots op ze bent en dat je heel veel van ze houdt !!!
|
ben het helemaal met je eens Gerald, wat zal een kind zich in zo'n knuffel veilig voelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:05
Onderwerp: Als er nu eens geen hel was....
|
|
|
HANNAH810 schreef: | chatuliem je weet dat ik niet snel erg hard en rechtlijnig reageer; maar ik wil je wel iets zeggen; geloof is een Rotsvast Fundament, namelijk gebaseerd op het verlossende bloed van onze Heere Jezus Christus. er kan gebeuren wat er maar gebeuren kan, maar het bloed van Jezus Christus maakt vrij!! daar kan geen gevoel of verstand iets aan toe of afdoen.
waar jij het in mijn ogen over hebt, is de beleving; dus een emotie, zo wankel en onbetrouwbaar als de pieten dus....... hoe kun je nu als christen bouwen op beleving? dat kan toch niet? neem het me asjeblieft niet kwalijk, maar daar kan ik echt niets van begrijpen, dat je als theologisch man, zegt dat het je niet gaat om wat iemand gelooft, maar om hoe iemand iets beleeft!! dat is voor mij ten ene male onvoorstelbaar!!
heb je gelezen in het Woord van God, dat er geschreven staat; steun op de Heere met uw hele hart, en steun op uw verstand niet? of; velen zullen roepen HEERE heere, maar ik heb ze nooit gekent? heb je nooit het verhaal geleerd van de wijze en dwaze maagden, die allemaal een bruiloftssfeer VOELDEN maar niet allemaal op het feest werden toegelaten? staat er in jouw bijbel ook; onderzoek uzelf nauw, ja zeer nauw, gij volk dat met geen lust bevangen wordt? (onderzoek je hart uitermate goed, als je geen "lust" hebt in het dienen van Mij...) heb jij geen kleuterbijbel met het verhaal van het juichende volk achter de Heere Jezus, die riepen "hosannah hosannah, gezegend is Hij die daar komt in de Naam des Heeren?" en na een paar dagen; "kruis Hem, kruis Hem"? zeg me ásjeblieft, dat ik je helemaal niet goed begrepen heb!!!
over de angst wil ik het volgende kwijt; je zegt dat je angst je grootste drijfveer is om het kwade te laten; en inderdaad; daarin ben je denk ik zeker niet de enige; bij een kind van God is het echter zo, dat hij of zij Hem geen verdriet wil doen, na alle ontvangen genade, of het goede contact met God kwijt wil raken; misschien wil je in dit verband mijn voorgaande bijdrages nog eens lezen? er is namelijk een groot verschil tussen een slaaf zijn of een kind...... (ik weet het; ik klink hard en scherp, maar ik móét dit even zeggen voor mijn gevoel!! ik hoop dat je er mee naar God gaat, wanneer ik misschien erg confronterend ben!! Hij heeft namelijk veel betere woorden om dingen duidelijk te maken dan ik)
als laatste hoor ik je zeggen; het is je nog teveel van; zo zou het moeten zijn, in plaats van; zo is het bij mij. echter, ik heb erg veel zeer persoonlijke reacties gelezen hierboven, dus ik denk, dat wanneer je ze nog eens doorleest, je misschien toch tot een andere mening komt!
nogmaals; geloof is gebaseerd op het onfeilbare woord van God, Rotsvast Fundament emotie is gebaseerd op je persoonlijke levenservaring (en inderdaad susannah, daar kun je meer dan genoeg last van hebben!! ook ik heb daar ervaring mee) en op je omstandigheden van het moment; pure zandgrond.....
dus mijn vraag is; waar is je huis/zaligheid op gebaseerd? op zandgrond of op Rotsgrond?
ik wens je het Goede broeder........ hannah |
Amen,
Hannah, wat heb je dit prachtig verwoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 12:13
Onderwerp: Als er nu eens geen hel was....
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In hoeverre heeft het denken aan de hel te maken met je geloof. Geloof je in God omdat je anders naar de hel gaat? Probeer je niet te zondigen omdat je anders naar de hel gaat. |
Enige tijd geleden kreeg ik van een goede vriend onderstaand verhaal toegestuurd, de vergelijking zal best een beetje krom zijn, maar toch, ik vind het een heel mooi verhaal.
Een man Gods had op een dag een gesprek met de Heer en zei: 'Heer, ik zou willen weten wat hemel en hel inhouden.'
De Heer leidde de man naar 2 deuren,
Hij opende één van de deuren en liet de man binnenkijken. In het midden van de kamer was een hele grote ronde tafel In het midden van die tafel stond een grote pan met stamppot, welke heerlijk geurde en maakte dat de man Gods watertandde De mensen die rondom de tafel zaten waren echter mager en ziekelijk. Ze leken erg hongerig. Ze hielden lepels in hun handen met erg lange handgrepen, welke aan hun armen vastgemaakt waren. Het was voor een ieder mogelijk om in de pan met heerlijk eten te reiken en daaruit te eten, maar omdat de lepels langer waren dan hun armen, konden ze de lepels niet naar hun monden brengen. De man rilde bij het aangezicht van deze ellende en dit lijden.
God zei:'Nu heb je de hel gezien,' ze gingen naar de volgende kamer, en God opende de deur. Deze was exact dezelfde als de eerste....... Er stond een grote ronde tafel in het midden van de kamer, met daarop een grote pan met stamppot, waarvan de man moest watertanden. De mensen hier waren uitgerust met dezelfde lange lepels, vastgemaakt aan hun armen. Maar deze mensen waren wel doorvoed en gezond. Lachend en pratend met elkaar. De man zei:'Ik snap het niet, ik snap er niks van!' 'Het is vrij simpel' sprak God, 'je hoeft maar één ding te weten. Zie je, zij hebben geleerd om elkaar te voeden, terwijl de inhalige mensen alleen maar aan zichzelf denken.'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 10:17
Onderwerp: perfecte man
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit gedichtje kan echt niet op deze site Jonathan. Zou je het kunnen aanpassen of ervan halen? Ik denk dat veel mensen zich storen aan het taalgebruik... |
Ach Chat, als het taalgebruik de enige "zonde" van de ideale man is, zullen we dit dan maar door de vingers zien?
Ik ben wel een beetje bang voor deze man, hoop voor hem dat hij nog eens de ideale vrouw vindt, want met minder zal hij vast geen genoegen nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:11
Onderwerp: zak over je hoofd
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ja...en ergens kan ik me daar iets bij voorstellen... Maar waar blijft de uitdaging als je enkel plaatjes gaat zitten kijken |
Vond deze op het internet, vind hem hier wel toepasselijk
Toen de eerste rimpels kwamen was ik in paniek, ik liet mijn face toen liften in een prijzige kliniek.
Nou, mijn man vond het fantastisch, mijn gezicht was weer elastisch.
Niks geen rimpels, niks geen vouwen, net zo glad als bij ons trouwen.
Tot mijn man zei 'het is misschien gek... maar jouw kop past niet meer bij je nek'
Ach, een kleine ingreep, ze trekken dit dus strak en geven hier een sneetje, anders krijg je daar een zak.
Nou, mijn man was heel tevreden over wat ze met me deden.
De chirurg zat met mijn borsten in z'n maag want nu zaten die volgens hem veel te laag.
Toen ze waren opgehesen, leken ze een beetje klein, maar met siliconenvulling mochten ze er best weer zijn.
Nou, ik zag mijn man ontvlammen, want ik had dus zulke prammen.
Toen op een avond na het vrijen, keek hij peinzend naar mijn dijen.
En al had ie geen duidelijke kritiek ik ging toch weer terug naar de kliniek.
Ik had trouwens ook een buikje, dus na enig overleg liet ik dat meteen ontvetten, ze zuigen dat in no-time weg.
Om tegelijkertijd mijn billen minstens zo'n stuk op te tillen.
Ik was op ieder feestje weer in tel maar zat wel heel strak in mijn vel.
Mijn man was niet meer zo op zijn gemak, want op straat riepen jongens 'ga je lekker.... ouwe zak'.
Nou, toen kocht ie een toupetje en een veel te strak korsetje.
Hij ging wandelen en trimmen en in het fitnesscentrum gymen.
En maandenlang volgde hij een rigoureus dieet, tot hij zonder reden in de sauna overleed!
Daar stond ik op het kerkhof mooi te wezen aan het graf, maar nu hij erin lag was de aardigheid eraf.
Nu laat ik de kwabben zwellen en ik zal u wat vertellen...
Dames, laat je niet verlakken, laat de boel toch rustig zakken.
Met gladgestreken nekken valt het leven niet te rekken!
Koester buik en onderkinnen, echte schoonheid zit van binnen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 18:58
Onderwerp: Ontmoeting
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ontmoeting
Er is een vreugde, die te groot voor woorden, een uitweg vind in woordenloos gebed. Een stroom van dank, die buiten alle boorden, mijn levensakker onder water zet. Er is een rust, die niemand kan verstoren, en een geloof dat geen mens mij ontneemt. De zekerheid, dat ik bij U mag horen, dat niets ter wereld mij van U vervreemd. Er is een haven, waar ik in kan landen, een schuilpaats, waar ik voor de stormen vlucht. Een havenlicht, dat fel blijft branden, een ster, die schittert aan een zwarte lucht. Want Gij staat aan elk kruispunt van mijn leven, Gij kent mijn zorgen, voor ik ze U zeg. Ik weet mij door Uw engelen omgeven, en kom U tegen, Heer, op elke weg.
Auteur onbekend |
Tjonge Tess, dit gedicht is dus echt heel mooi, dank voor het plaatsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 18:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Klopt, Marianne. Ik ben verlegen als ik over mezelf moet praten. Als je me wilt kennen, kunnen we wel eens gaan daten. |
pfff, Chat toch, moet ik dit zien als een uitnodiging, misschien is daar de prive mail toch geschikter voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 21:32
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Had je beter de serie kunnen kopen, die boetes zijn niet voor de poes ...... |
Ik heb de boeken nadat ik ze had gelezen weer braaf teruggebracht hoor, nog ruim op tijd ook (ten koste van mijn nachtrust) maar ik heb gelukkig geen boetes hoeven te betalen.
Als ik alle boeken had moeten kopen die ik gelezen heb, dan zou mijn huis waarschijnlijk veranderen in een bieb.
Zou ik niet erg vinden hoor, maar ik ben bang dat de jongens dat niet echt prettig zouden vinden. Een huis vol boeken, en dan nog ergens heeeeeel stil in een hoekie, mamma met ook weer een boekie
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op dinsdag 15 juni 2010, 21:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:54
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik kan me de reactie van chat heel goed voorstellen. Ik kijk bijvoorbeeld naar de foto, maar ook naar de leeftijd. Voor mezelf heb ik een grens gesteld, en dat betekend dus dat ik bij voorbaat alle vrouwen die niet aan dat criterium voldoen, op voorhand afwijs. (hoe perfect ze misschien ook is of bij me zou passen) Het is en blijft mijn keuze die ik maak naar aanleiding van een door mij gestelde grens (of voorkeur). |
Tjonge Cross, dit maakt mij wel heeeeel nieuwsgierig hoor. Wat zijn jou grenzen, zijn ze alleen op leeftijd of zien lengte gewicht haarkleur, kleurogen, godsdienst hmmm, schoenmaat en nog meer ook nog belangrijk. Wat wil je nog meer weten???
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op dinsdag 15 juni 2010, 17:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:51
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat is dan het verschil, ze krijgen je dan toch te zien???? Ik zie het probleem niet zo een foto te plaatsen, kan een heleboel misverstanden voorkomen. Vaak werkt een foto juist positief, je krijgt al meteen een indruk van iemand en het kan ook stimuleren eerder contact op te nemen. We missen al zo veel in vergelijking tot een meer natuurlijke ontmoeting. Werkt ook niet vaak zo in het dagelijks leven? We worden immers vaak aangetrokken door het uiterlijk van iemand. En diegene hoeft helemaal niet zo knap te zijn. Lijkt me trouwens voor vrouwen moeilijker, want ik ken weinig mannen die op hun knappe uiterlijk geselecteerd worden. De meeste mannen vind ik lelijk, maar goed ik ben geen vrouw. Misschien moet ik maar een Mercedes aanschaffen, daar zijn vrouwen gevoelig voor. |
Pfff, mercedes, neem dan een batavus, dat lijkt nog sportief. Sorry ik geef niets om auto's. In jou profiel mis ik overigens de "open" vragen. Ik vind het dus best belangrijk wat daar staat, wat voor hobbies heeft iemand, wat verwacht iemand nou ja noem maar op. Natuurlijk weet ik van jou al best redelijk wat uit het forum en de chatbox, maar heel veel schrijven gewoon heel weinig over zichzelf en zo'n "geschreven" foto vind ik net zo interessant als een echt (profiel) plaatje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:22
Onderwerp: Je hoeft niet bang te zijn
|
|
|
EVA685 schreef: | Je hoeft niet bang te zijn, al gaat de storm tekeer. Leg maar gewoon je hand in die van onze Heer.
Je hoeft niet bang te zijn als oorlog komt of pijn. Jezus zal als een muur rondom jouw leven zijn.
Je hoeft niet bang te zijn al gaan de lichten uit. God is er en Hij blijft als jij je ogen sluit. |
En toch moet ik nog altijd huilen als ik dit liedje hoor, lees of zelf zing. Waarom, tja, het is gezongen op de begravenis van mijn zus en ik heb het jaren elke avond voor mijn zoon moeten zingen voor hij durfde te gaan slapen. Dit had ook een reden, maar dat wordt echt te persoonlijk voor hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:32
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Gaan ze maandag op school naar FOEBAH kijken? Moet niet gekker worden. Ik zou hebben gezegd... school je kan veel van mij vragen, maar ik ga voor FOEBAH geen oranje shirt kopen. |
Bij mijn zoon wordt om de (middelbare) school verkort rooster ingelast, 's-middags voetbal kijken in de Aula. Hij wilde dus zo'n afgrijselijke toeter.
Verder scheerschuim, scheermesjes en after shave. Hij is al 14 en hij vond echt dat hij dat nodig had, volgens mij kan hij zich nog scheren met een beschuit maar vooruit maar weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Opdruk mariska: UITERLIJK ZEGT NIETS... Opdruk hannah ; NIET OM AAN TE ZIEN!!! Opdruk.........wie volgt?
Opdruk 129 ; ... VERWIJDEREN OP EIGEN RISICO
(haha, geholi zal wel denken......wat zijn dat voor dames hier op cm, joh!!)
. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:20
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
Ik bedenk me weer een hele leuke verspreking, dit keer één van mijn broers (overigens jaaaaaren geleden, hij zat nog op de basisschool, klas ?? 3 of 4 of zo) Wat kunnen een paar letters meer of minder voor verschil maken??
We zaten in de kamer naar een concert op tv te kijken (vraag me niet meer van wie, ik zou het echt niet weten), mijn moeder was in de keuken. Roept mijn broer ineens: Mam moet je komen kijken, die man op tv krijgt een staande ovulatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 10:18
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
WILLIE511 schreef: | tulbandmix,roomboter en eieren |
Ehmmm, ga je nu al bakken voor de picknick van 3 juli, ik ben bang dat die tulband dan misschien wat oud zal zijn. Maar misschien heb je nog wat oefening nodig voordat je voor de hele bups durft te gaan bakken??
Je komt toch wel he, je bent welkom hoor, vooral met , maar ook wel zonder tulband.
Dan ga ik zo maar eens de gewone saaie boodschappen doen, gewoon melk yoghurt fruit, nou ja, ik zal jullie mijn hele boodschappen lijst besparen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|