Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 18:24
|
|
|
Ontmoeting
Er is een vreugde, die te groot voor woorden, een uitweg vind in woordenloos gebed. Een stroom van dank, die buiten alle boorden, mijn levensakker onder water zet. Er is een rust, die niemand kan verstoren, en een geloof dat geen mens mij ontneemt. De zekerheid, dat ik bij U mag horen, dat niets ter wereld mij van U vervreemd. Er is een haven, waar ik in kan landen, een schuilpaats, waar ik voor de stormen vlucht. Een havenlicht, dat fel blijft branden, een ster, die schittert aan een zwarte lucht. Want Gij staat aan elk kruispunt van mijn leven, Gij kent mijn zorgen, voor ik ze U zeg. Ik weet mij door Uw engelen omgeven, en kom U tegen, Heer, op elke weg.
Auteur onbekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 18:58
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ontmoeting
Er is een vreugde, die te groot voor woorden, een uitweg vind in woordenloos gebed. Een stroom van dank, die buiten alle boorden, mijn levensakker onder water zet. Er is een rust, die niemand kan verstoren, en een geloof dat geen mens mij ontneemt. De zekerheid, dat ik bij U mag horen, dat niets ter wereld mij van U vervreemd. Er is een haven, waar ik in kan landen, een schuilpaats, waar ik voor de stormen vlucht. Een havenlicht, dat fel blijft branden, een ster, die schittert aan een zwarte lucht. Want Gij staat aan elk kruispunt van mijn leven, Gij kent mijn zorgen, voor ik ze U zeg. Ik weet mij door Uw engelen omgeven, en kom U tegen, Heer, op elke weg.
Auteur onbekend |
Tjonge Tess, dit gedicht is dus echt heel mooi, dank voor het plaatsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 01:14
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ontmoeting
Auteur onbekend |
Mooi, maar soms moeilijk te bevatten .... (Auteur is trouwens Nel Benschop)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 08:54
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Mooi, maar soms moeilijk te bevatten .... (Auteur is trouwens Nel Benschop) |
Ah okee, thanx!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|