Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 21:29
|
|
|
Je hoeft niet bang te zijn, al gaat de storm tekeer. Leg maar gewoon je hand in die van onze Heer.
Je hoeft niet bang te zijn als oorlog komt of pijn. Jezus zal als een muur rondom jouw leven zijn.
Je hoeft niet bang te zijn al gaan de lichten uit. God is er en Hij blijft als jij je ogen sluit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 21:30
|
|
|
Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 21:36
|
|
|
Ik zou daar vaker bij stil moeten staan. Het is een gebed, erg mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 23:06
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Mooi! |
Als we HEM toch niet hadden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 23:07
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik zou daar vaker bij stil moeten staan. Het is een gebed, erg mooi! |
Ja, erg mooi en bemoedigend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 23:12
|
|
|
EVA685 schreef: | Je hoeft niet bang te zijn, al gaat de storm tekeer. Leg maar gewoon je hand in die van onze Heer.
Je hoeft niet bang te zijn als oorlog komt of pijn. Jezus zal als een muur rondom jouw leven zijn.
Je hoeft niet bang te zijn al gaan de lichten uit. God is er en Hij blijft als jij je ogen sluit. |
Zo voel je dat je bij Hem kind mag zijn, ook al ben je volwassen en heb je veel verantwoordelijkheid te dragen. Lief en mooi, dank je, Eva!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 23:30
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Zo voel je dat je bij Hem kind mag zijn, ook al ben je volwassen en heb je veel verantwoordelijkheid te dragen. Lief en mooi, dank je, Eva! |
Het is zo mooi dat jij je hand in ZIJN hand mag leggen en zo wandel je samen verder, met vallen en opstaan. Nooit laat HIJ ons vallen, HIJ richt ons op.
U bent mijn Rots wanneer ik wankel U richt mij op wanneer ik val Dwars door de storm Bent U Heer het Anker Ik stel mijn hoop alleen op U
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op maandag 14 juni 2010, 23:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:22
|
|
|
EVA685 schreef: | Je hoeft niet bang te zijn, al gaat de storm tekeer. Leg maar gewoon je hand in die van onze Heer.
Je hoeft niet bang te zijn al gaan de lichten uit. God is er en Hij blijft als jij je ogen sluit. |
En toch moet ik nog altijd huilen als ik dit liedje hoor, lees of zelf zing. Waarom, tja, het is gezongen op de begravenis van mijn zus en ik heb het jaren elke avond voor mijn zoon moeten zingen voor hij durfde te gaan slapen. Dit had ook een reden, maar dat wordt echt te persoonlijk voor hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 18:59
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | En toch moet ik nog altijd huilen als ik dit liedje hoor, lees of zelf zing. Waarom, tja, het is gezongen op de begrafenis van mijn zus en ik heb het jaren elke avond voor mijn zoon moeten zingen voor hij durfde te gaan slapen. Dit had ook een reden, maar dat wordt echt te persoonlijk voor hier. |
Wel mooi dat je dit met ons wilt delen! Soms blijft een lied je altijd meenemen naar een bepaalde tijd / situatie of geliefde. Het waarom hoeven wij ook niet te weten maar dat je dit neer zet vind ik al heel mooi, dank je en sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:02
|
|
|
*slik*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:33
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | En toch moet ik nog altijd huilen als ik dit liedje hoor, lees of zelf zing. Waarom, tja, het is gezongen op de begravenis van mijn zus en ik heb het jaren elke avond voor mijn zoon moeten zingen voor hij durfde te gaan slapen. Dit had ook een reden, maar dat wordt echt te persoonlijk voor hier. |
Heel veel sterkte en GODS kracht toegewenst Marinanne, lijkt me erg moeilijk en confronterend voor je.
Liefs van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 22:45
|
|
|
EVA685 schreef: | Het is zo mooi dat jij je hand in ZIJN hand mag leggen en zo wandel je samen verder, met vallen en opstaan. Nooit laat HIJ ons vallen, HIJ richt ons op.
U bent mijn Rots wanneer ik wankel U richt mij op wanneer ik val Dwars door de storm Bent U Heer het Anker Ik stel mijn hoop alleen op U |
Een heerlijke bemoediging waar ik mee verder kan. We weten het allemaal wel en toch zakt het echte gevoel wel eens weg. Het echte realiseren wat het betekent dat Hij onvoorwaardelijk van ons houdt. Geweldig he?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 22:50
|
|
|
mooi he...ik zing deze vaak voor mijn kids
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 00:27
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Een heerlijke bemoediging waar ik mee verder kan. We weten het allemaal wel en toch zakt het echte gevoel wel eens weg. Het echte realiseren wat het betekent dat Hij onvoorwaardelijk van ons houdt. Geweldig he?! |
Ja, we zakken soms heel diep weg en dan dit lied, dan kan je dag niet meer stuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|