Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 20:08
Onderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
|
|
|
ROLF230 schreef: | Oh? Ik denk altijd aan het meubilair als ik eh...ach laat ook maar. |
Ik zit hier even te gieren...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 2 juni 2013, 20:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 08:31
Onderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?
|
|
|
JANS221 schreef: | Begrijpen kan en hoeft ook niet. Vertrouwen is voldoende. Geloven is vertrouwen. |
Yep... en zoals Willemijn het zegt: vertrouwen dat uiteindelijk alles goed komt op Zijn tijd en wijze.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 08:18
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ja dat begrijp ik Willemijn, maar ik bedoel het eigenlijk in het geestelijke, overgave moet je dan lezen als, kun je schikken in je lot wat God op je weg plaatst, of is er een strijd en boosheid naar God toe? |
Plaatst God ziekte op je weg? Ziekte is niet van Hem of iets wat Hij geeft, denk ik zelf. En boosheid en strijd mag echt wel een plek hebben, soms hoort dat bij het proces om ook hierin je over te geven aan Hem. Maar dat het Zijn wil is en dat Hij het op je weg plaatst vind ik een huiveringwekkende gedachte ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 2 juni 2013, 08:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 00:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat het gewoon op je weg komt...Dat is het leven wat God blijkbaar met je voor heeft.....en wat ik altijd zeg en schrijf is dat God er altijd voor zorgt dat het weer goed komt op Zijn manier en Zijn wijze en dat is misschien niet de weg die jij voor ogen had/hebt....... Maar daar mag je wel altijd op blijven hopen........maar boosheid en strijd richting God? Waarom zou je? |
Lieve Willemijn, je staat op grijs op CM. Als je dit leest: dank je wel voor jouw getuigenis dat God altijd zorgt dat het weer goed komt op Zijn manier en Zijn wijze. Daarin ben je steeds krachtig, puur en waar-achtig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 00:39
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zo is het Jol, als je je overgeeft in Gods handen, onvoorwaardelijk en je mag je laten leiden door Hem, dan zal je ontvangen, maar daaraan vooraf gaand zoekt eerst het koninkrijk Gods en al het andere zullen u toegeworpen worden.......
Maar dan rijst de volgende vraag bij mij op, en als je het koninkrijk Gods zoekt en gevonden hebt en je ontvangt vele zegeningen, maar ook een erge ziekte bv, is er dan ook overgave? Moeilijk! |
Zoals ik het zelf heb ervaren... is dat een hele aparte (pijnlijke) weg en weer een dimensie verder... waarin je God op een diepere of nieuwe manier leert kennen. Hij werd mij heel nabij en verrassend die "gans andere" die onvoorwaardelijk liefheeft, trouw is en Vriend blijft. Ik wil het nooit meer over doen... maar zou Hem ook niet zo en op die manier hebben leren kennen als in die donkere en zware periode waarin vlak naast mij en door mij heen de bom insloeg. Maar juist door die liefde, trouw en die Vriendschap ..wist ik dat Hij mij kent en vasthoudt en dat doet me in vertrouwen me overgeven, nooit wil ik Hem kwijt, kan ik zonder Hem. Begrijpen is een ander punt.. begrijpen doe ik het niet. Maar ik vertrouw.
Ja, God is goed.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 2 juni 2013, 00:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 17:41
|
|
|
DOCTORWHO259 schreef: | Misschien leuk om mijn eerste bericht op dit forum hier te plaatsen.
Ik mag echt wel zeggen dat ik hulp heb gehad, gebeden verhoord zijn en er wonderen gebeurden. Pas kort geleden was er een moment waarop ik ondanks alle 'zware lasten' op mezelf stond. In die tijd deed ik naast bidden meer aan meditatie dan puur en alleen bidden. Ik wilde graag verder met m'n leven zonder in spagaat te liggen, achter feiten aan te lopen, achterstalligheid en nog-te-klaren-klussen; maar al zo vaak had ik dat schone schip bevaren, om steeds weer 'terug bij af' te zijn. "Een rollercoaster" oftewijl een achtbaan waar je immers altijd eindigt waar je startte. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik bad, of meer smeekte eigenlijk, dat ik hiervan en hieruit nou een keer een uitweg mocht vinden. Na meer dan 40 jaar mezelf een Christen gevonden te hebben ben ik daar nu mee opgehouden door er een te zijn. Morgen ontvang ik mijn volwassenen doop en eindelijk is het tot me door gedrongen waarin de kracht van de Heer tot uiting komt, hoe vaak er al vergeving was, waar ik er naast zat. Mijn verstand heeft me altijd weerhouden om tot volle overgave te komen, tot mijn 'ellende' me murw maakte, en ik aan de hand van een zuster in gebed kwam, en mij door de Heer liet lijden. Dat gebed is ook al verhoord. Zodra een gebed niet meer een verwachting is, een claim, een eis of de vraag om beloning kan bijna alles. Ik had nooit kunnen voorspellen dat het zo liep maar nog elke dag dank ik de Heer en soms wel tien keer op een dag, dat ik mijn weg heb mogen vinden. |
Mooi... doet me denken aan het omgekeerde van eis, verwachting, vraag etc... "Zoek eerst het koninkrijk van God.. en dit alles ontvangt u bovendien." Dan sta je open, is er overgave en laat je je leiden.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 1 juni 2013, 18:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 08:46
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dus een vlees worden = gehuwd?
De teksten die je aanhaalt wijzen er niet op dat je netjes moet huwen. Of hoe een huwelijk eruit ziet
Dus samenwonen, trouwen, LAT relatie kan allemaal een door God gezegende relatie zijn. |
Maar ja Anna, als je het artikel (met eindeloze herhalingen) doorleest kun je zien dat er een bruidschat moet zijn, een ceremoniemeester, een tijd van 7 dagen voor de grote dag dat je elkaar niet ziet en op de trouwdag moet je vasten. Niet te vergeten moet je ook jong zijn zo te lezen en blijft alles perfect als je het op deze manier doet. Dan overkomt je dus niets.
vergeet even dat Rebekka na haar te zien gewoon de tent in werd gehaald.
Dus eerst een duur feest wat in deze tijd al niet meer echt haalbaar is, alle toeters en bellen en dan mag het een gezegende relatie heten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:16
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
PIETER619 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=2DorNUsi5LE Ook van Selah, daar kreeg ik een enorme troost uit, beseffend dat wat we hier ook tegen komen aan ellende het niet op weegt tegen wat de Heer ons belooft heeft.
btw ik zag een bekende foto boven een reactie van mijn neef op een muziek stukje opgenomenin de trein |
Met die dame met mandoline
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 13:38
|
|
|
HEIN732 schreef: | Het is wel heb beste om te wachten na je huwelijk dat weet ik zeker, maar supermoeilijk. Omdat je lichaam één word met de ander hoor je bij elkaar. Achteraf als het uit is besef je toch dat je gezondigd hebt, en heb je er wel een schuldgevoel van. Dit neemt niet weg dat bij een volgende relatie ik het wel red tot na het huwelijk. En een huwelijk zegt tegenwoordig ook niet meer zoveel, in deze tijd gaan er teveel huwelijken kapot. En wat een moeilijke discussie trouwens haha :P |
Saai huwelijk
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 31 mei 2013, 13:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 13:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER619 schreef: | Zijn we gelovig of bijgelovig, een goed christen is niet bijgelovig toch? |
Je moest es weten! Zelfs magisch denken is een christen vaak niet vreemd.
Maar iedereen heeft toch wel es een dag dat je denkt... "ligt het nou aan mij?"
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 31 mei 2013, 13:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 12:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik wou dat ik het je na kon zeggen. Ik kreeg er wel eens vaker eentje. Waarvoor? Nou eeeeh ik hou van de Duitse snelwegen maar als je weer in Nederland bent....
Thomas |
nog nooit geflitst voor mijn ehhh 140 op de NL snelwegen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 08:27
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ik ben absoluut, zeer recent, nog in Israel geweest, en weet ook het verschil tussen orthodoxe Joden en de vele andere groeperingen ook vrij goed. Ik constateer alleen wel dat we verschillend tegen de zaken aankijken. En "parasieten" vind ik eigenlijk een vies woord voor zeer koshere mensen..... |
Leuke foto Steentje, zie ik daar Jeruzalem niet op de achtergrond?
Het is inderdaad geen uitspraak om mensen parasieten te noemen. Ik begrijp op zich best wat je ermee wilt aangeven maar dan nóg! Met de geschiedenis nog in ons collectieve geheugen waar Joden vergeleken werden met ongedierte....
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 31 mei 2013, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 08:06
|
|
|
KLUS667 schreef: | Nee hoor, ik loop niet weg. Ik bedoel dat ik niet ga reageren op de vraag "Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?"
Praktijk? Heb ik al antwoord op gegeven. Mijn kringen? Hmm, wat is dat? Wie zijn dat? Ik ga geen oordelen vellen over wat of wie dan ook, want wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. |
Hmm okay, dus als jouw reactie te maken heeft met de topic-inzet... kun je wel antwoord geven op de vragen die er rijzen op jouw stellingname? Dit is namelijk een discussie. Jij geeft iets aan en anderen reageren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 22:54
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ja hoor...bestaat wel! Gewoon NIET doen. Sex is een bekroning op het huwelijk tusen man en vrouw. Verder ga ik hier niet verder op in |
Jammer, waarom niet? Je lanceert hier toch wel een thema die discussie kan oproepen.
Overigens, onder seks valt er van alles en nog wat zoals de aantrekkingskracht als in Hooglied beschreven. Ik weet wel dat je er niet op in wilt gaan maar ik zou best willen weten hoe jij daar tegenover staat. Zou je dit volgens jou dan voor "die grote huwelijksdag/nacht" allemaal moeten blokkeren en dan mag "het" allemaal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 08:32
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Er zijn zoveel mensen met PTSS.
Misschien wel de helft bevolking....(Denk ik) |
??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 06:39
|
|
|
KLUS667 schreef: | Dus als er iemand voor de trein springt, moet de treinmachinist er ook professioneel mee omgaan? Of ligt dat anders, omdat een treinmachinist geen "hulpverlener" is? Ik ben nog steeds van mening dat het een te botte uitspraak is, dat hulpverleners er maar professioneel mee moeten omgaan. Door de verziekte en bedorven wereld hebben ze juist hun uitlaatkleppen en ons gebed nodig, omdat hulpverleners ook mensen zijn.
Hulde aan de hulpverleners!! |
Er wordt ook steeds meer bekend over PTSS (Post Traumatische Stress Stoornis) bij hulpverleners. De gebeurtenissen, verhalen, onderzoeken van de geholpenen hebben impact en gevolgen voor de helpers cq professionals.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 30 mei 2013, 06:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:45
Onderwerp: TRIN-partner Lubega heeft kinderen seksueel misbruikt.
|
|
|
JANS221 schreef: | De Stichting Opwekking heeft ooit besloten om geen lied nummer 666 op te nemen in de bekende Opwekkingsbundel. Het nummer zou te gevoelig liggen bij de eigen achterban. Het omstreden besluit deed in de media heel wat stof opwaaien. Voor de website Goedgelovig.nl was het aanleiding om een prijsvraag uit te schrijven voor opwekkingslied 666.
Wat een gedoe om zoveel waarde te hechten aan een paar cijfertjes. Laat ik nu een mobiel nummer hebben met 777 in het midden. |
... misschien dachten ze bij Opwekking aan die tekst: "verdraagt elkanders moeilijkheden"...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:16
|
|
|
PETRA373 schreef: | En volgens mij kunnen ze dan wel een abbonement nemen bij de rechter met goedgelovig, kan em voorstellen ze er niet meer veel op ingaan op alle kritiek van gg, want die zijn maar altijd druk met hun Neem aan, dat daar de giften van partners ook niet voor bedoeld zijn, voor rechtzaken.... |
Ik zou het wel een hele ernstige aantijging, bij de wet verboden want laster, vinden als je beschuldigd wordt van misbruik en het zou niet waar zijn ... dat vind ik echt een aangifte waard alleen al om je naam te zuiveren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:11
|
|
|
PETRA373 schreef: | Enfin , ik keek effe na jouw link, jol en wat verder, alles word feitelijk gecheckt.... Feiten. Bewijs van mail contact met medewerkster na trin bv? Etc. Noem maar op.tot hoe ver hebben ze de feiten gecheckt? Link van jouw gaat over een andere zaak, niet over gedoe Afrika
En ja we hebben een vrij land, hier mag je van alles bijna schrijven, ze beSchuldiggen, geven ook ergens toe dat er geen echte bewijzen zijn, van daar uit schrijven ze hun oordeel weer, dat misbruik gewoon door gaat. het is de stijl van schrijven die me tegenstaat van goedgelovig,
Heeft niets te maken met geen kritiek aan kunnen tegen de evangelische wereld, ben zelf ook best kritisch jol. het is de manier waarop.
Eh wat, vind jij dan als cristen trouwens over opwek Ming 666? Moet je daarnou mee spotten denk ik dan,?
En hoop Shanita dat je geen gelijk hebt, want dan is het inderdaad heel erg. |
Wat is er met opwekking 666? Iets vanwege het getal? Ik zei ook in mijn reactie dat mijn link off topic was, en dat het hier ging om kostbare kinderlevens. Het was alleen een aanvulling en het ging hier om een zaak die berust op feiten.
Het kan zijn dat de manier waarop tegenstaat, zo is er nog een site, weet even de naam niet, dat staat me qua stijl en toon ook tegen. Maar wát ze aankaarten komt wel ergens vandaan en is de vrucht van alle schijn binnen kerkelijk Nederland, in welke hoek dan ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:00
|
|
|
PETRA373 schreef: | Toch lees ik niets over daadwerkelijk bewijs Shanita , harde feiten, harde bewijzen, vind dat goede journalisten zich daar mee bezig moeten houden, Voor ze oordelen dat er misbru.ik word gemAakt van kinderen, zelf heb ik een Gruwelijke hekel aan zulk soort praktijken, maar iemand zomaar beschuldig en zonder voldoende bewijs , schrijf dan dat er een vermoeden is, is iets anders dan iemand beschuldig en
Jij schrijft hier nu een beschuldiging dat die kinderen worden misbruikt nog steeds. Heb je echt bewijs? |
Goed, dan moet er nog meer onderzoek worden gedaan naar aanleiding van de (verworven) informatie van deze beroepsjournalisten. Ik ben het met je eens dat dat soort zaken zorgvuldig moet worden aangepakt en het kan niet grondig genoeg gebeuren. Laat men dan gebruik maken van hun rechten en aangifte doen tegen deze journalisten die dus blijkbaar anderen in diskrediet brengen. (?)
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 29 mei 2013, 18:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 17:55
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dank je Jol, ja, en toch blijven mensen van Jaah, kan niet, en dan over GG, spuien, ze hebben niet door dat GG bestaat uit gelovigen over heel Nederland, om nu eens eindelijk de misstanden in mn de evangelische hoek aan te pakken en aan het licht te brengen...ja, en dát vind niet iedereeen even leuk, natuurlijk.
Zitten daar gewoon echte journalisten.
Bulamu Village heet het, en staat onderaan de Trin site onder kopje "buitenland", en als je dan doorklikt krijg je een hele mooi foto van de weldoener, met wie die is enzo, dus het gaat gewoon door.
En dát snap ik niet? |
Precies, daar zitten ook professionals dus.
Ach weet je, ooit heb ik een gemeentevergadering meegemaakt waar duidelijk bewijzen en slachtoffers aanwezig waren van misbruik door de (ook aanwezige) voorganger. Ter plekke werd voorgesteld "alles te bedekken met de mantel der liefde"... en zo denken nog heel veel "goed-gelovigen".
Jol, ging aan het eind van die avond groengeelmisselijkbedorven naar huis.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 29 mei 2013, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 17:17
|
|
|
PETRA373 schreef: | En ooit schreven ze voor de grap hoe ouweneel door UFO werd opgezogen... Yeahhhh en onderhand in een duek van het lachen liggen dat je lezers dat geloofden. was voor de grap. Zegt wat over de schrijvers bij goedgelovig...... Heet niet voor niks Goedgelovig... |
Ach... die site is ook niet zomaar zonder reden en waar rook is is meestal (smeulend) vuur, alhoewel je zelf natuurlijk altijd kritisch moet blijven als lezer in wat je tot je neemt. Vragen blijven stellen bij wat je voorgeschoteld krijgt is altijd goed. Misschien beetje off topic want het gaat hier over kostbare kinderlevens waar de impact een leven lang is... maar deze heren konden er ook wat van wb geld en mensen bedriegen en de schrijvers kunnen zich beroepen op bewezen feiten: http://goedgelovig.wordpress.com/2013/05/28/allarts-krijgen-meer-straf/#more-36739
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 29 mei 2013, 17:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 13:47
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Waarom bidden voor de moeder? Is dat serieus je vraag? Wat ook al haar rol is in dit drama zij zal door het rouwproces heen moeten wat het verlies van 2 kinderen met zich meebrengt. Kun je wel wat gebed bij gebruiken. Ik krijg in mn werk ook wel eens te maken met ziekte dood en ellende. Moet ik daar dan niet over zeuren omdat ik zelf voor dit beroep gekozen heb? Vind ik onzinnig zoals jij dat zegt. Natuurlijk hebben proffesionals steun nodig bij het verwerken van dit soort drama's |
Zeker weten. Mede-traumatisatie komt zeker voor bij professionals die hulp bieden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 08:40
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide
|
|
|
Willem schreef: We willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar) Hannie ( Joannie) 50 jaar, regio 0318 en hondje Jilly Roelande345 54 jaar, regio 0342 Shanita, 41 jaar, regio 078 Bloem 217 47 jaar, regio 0229 natascha642, 43 jaar, regio 546 MITS ZIJ MET IEMAND KAN MEERIJDEN UIT REGIO ALMELO hannah702, 51 jaar, regio 0592 Clary411 66 jaar, regio 0318
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) pieter619 59 jaar, regio 514 mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038 lanfty127, 43 jaar, regio 0318
(Namens Clary: Jol, @your service )
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 29 mei 2013, 08:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:53
Onderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Da's niet zo moeilijk, dat zijn de recensenten in dit topic.
Gefeliciteerd dames |
maar maar maar ??
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|