Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:34
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wil je zn telefoonnummer of zn mailadres? |
Telefoonnummer, 050 50149*1 vragen naar "de" vrijbuiter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:30
Onderwerp: waarschuwing aan alle cm leden
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ik ben er achter gekomen dat ze belgie heeft in gevuld en uit rusland komt |
Daar kan ze nu toch wel wonen ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 17:43
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Je haalt de woorden uit mn mond Angelique, dit heb ik vanmiddag ook gegeten.
Lekker boerenkool uit eigen tuin met de vorst er nog op, en die heerlijke rundvleesjus erover |
En dat noemen ze dan "warme" maaltijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 00:32
Onderwerp: vertel jouw top 3 linc-scores
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Heb net een flirtmail gehad van Ilse de L. musicus... |
Weet je zeker dat het niet Lucia de B is, verpleegster .... ??
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 2 december 2010, 00:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 00:31
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Lieve mensen,
Wow.... wat een overweldigende reacties en felicitaties zowel hier als via de mail of op hyves van jullie. Ik ben er stil van. Het is een heerlijke dag geweest om niet snel te vergeten. Wat kan het leven toch mooi zijn, ik heb er ff geen woorden voor!
Bedankt allemaal!!! |
Hmm, jij met de mond vol tanden ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 00:29
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Even iets anders, dan de kou.
De Nederlandse overheid wil zich in allerlei bochten wringen om het WK voetbal van 2018 binnen te halen. De wereldvoetbalbond FIFA wil geen cent belasting betalen, de investeringen zijn enorm en ook de wet moet worden aangepast. Minister De Jager van Financiën geeft de FIFA zelfs een totale belastingvrijstelling.
Wat vinden jullie? Moet het WK in Nederland komen? Ik vind van niet! ‘k Vind het in deze tijden van economische crisis, niet verantwoord om zo’n groot bedrag (nieuwe stadions, beveiliging, enz.) uit te geven aan zo’n toernooi. Ik hoop dat ze niet gekozen worden. Wel jammer, dat het dan sowieso al minstens anderhalf miljoen euro gekost heeft. Eigenlijk te gek voor woorden, want dat is wel ons belastinggeld. Dat had beter besteed kunnen worden. |
Hoewel ik toch best wel een voetballiefhebber ben, mogen ze voor wat mij betreft het WK wel ergens anders houden. Het overgrote deel van de Nederlandse voetbalclubs kunnen zich nu al niet bedruipen laat staan dat ze dan ook nog moeten investeren in een nieuw of groter stadion, vraag me nu al af wie dat gaat betalen ?? Krijg ook de indruk dat het een prestige kwestie is van een aantal "voetbalhelden" uit een ver ver verleden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 18:14
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Hey hola Jootje,
leuk mallootje
ik wens je een hééle fijne verjaardag
met veel kadootju
ssssss
Zal ut ooit nog goed komen?
GrZ! |
Nou Zinga
ik denk jij mee ga
met sint en piet
naar het land kierewiet
eerst een lange reis per boot
in het ruim op water en brood
en dan thuis zoals jij dat ziet
in het land kierewiet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 13:02
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nou ben ik best blondt....maar das toch precies hetzelfde? Je wilt graag komen, mits het lukt? |
Sus is nog een paar tinten blonder .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 12:59
|
|
|
He Jolan, van harte met je verjaardag, je zult je wel "oud" voelen nu.
Heeft Willie dat halve brood nog overleefd ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 00:37
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Mijnes ook hoor Chatuliem... |
Gelukkig had ik oordoppen bij me .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 00:30
Onderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten
|
|
|
ANITA324 schreef: | Lezingen: `Wat bedreigt ons? Over geestelijke gevaren in de eindtijd’
FRANEKER op woensdag 17 november en 16 februari en 16 maart 2011 in Baptistengemeente Maranatha, Schilcampen 49 Cursusleider: evang. Feike ter Velde Aanvang alle avonden 20.00 uur
Lezingen ‘Geestelijke verleidingen in de eindtijd’
ONSTWEDDE op woensdag 16 februari, 2,16 en 23 maart 2011 in de D’Ekkelkaamp, Kerklaan 7 Spreker: ds. Theo Niemeijer, Losser Aanvang 19.30 uur!
ZOEKLICHT SAMENKOMSTEN
LEEUWARDEN op woensdag 2 maart 2011 in de Kurioskerk, Julianalaan 38 Spreker: evangelist Dick Wolbers, Franeker Aanvang 20.00 uur
ONSTWEDDE op woensdag 6 april 2011 in de Nederlands Hervormde Kerk, Kerklaan 9 Spreker: ds Theo Niemeijer, Losser Aanvang: 19.30 uur!
Shalom, |
Feike ter Velde en Theo Niemijer zijn wel goede sprekers, met een gedegen kennis en uitleg over bijbelse onderwerpen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 00:23
Onderwerp: Winter
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mn schotel kan niet meer draaien. Ik mis 5000 zenders... |
gasbrander een optie ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 20:05
Onderwerp: Hoe Bevrijdingsbediening mensen tot demonische gebondenheid
|
|
|
MAR907 schreef: | Bedoel deze mooie teksten?
Deu 28:49 De HEERE zal tegen u een volk verheffen van verre, van het einde der aarde, gelijk als een arend vliegt; een volk, welks spraak gij niet zult verstaan;
Pro 23:5 Zult gij uw ogen laten vliegen op hetgeen niets is? Want het zal zich gewisselijk vleugelen maken gelijk een arend, die naar den hemel vliegt.
Jer 48:40 Want zo zegt de HEERE: Ziet, hij zal snel vliegen als een arend, en hij zal zijn vleugelen over Moab uitbreiden.
Jer 49:16 Uw schrikkelijkheid heeft u bedrogen, en de trotsheid uws harten, gij, die woont in de kloven der steenrotsen, die u houdt op de hoogte der heuvelen! Al zoudt gij uw nest zo hoog maken als de arend, zo zal Ik u van daar nederstoten, spreekt de HEERE.
Eze 17:3 En zeg: Alzo zegt de Heere HEERE: Een arend, die groot was, groot van vleugelen, lang van vlerken, vol van vederen, die verscheidene verven had, kwam op den Libanon, en nam den oppersten tak van een ceder.
Hos 8:1 De bazuin aan uw mond; hij komt als een arend tegen het huis des HEEREN; omdat zij Mijn verbond hebben overtreden, en zijn tegen Mijn wet afvallig geworden. |
Volgens mij doe je hier precies datgene wat je tegen mij zegt, teksten gebruiken om je eigen gelijk te halen .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 19:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Eh...nee, zo romantisch was 't niet hoor. Op de een of andere manier, zat er gewoon geen ijs op de ruiten. Dus meer een gewone meevaller. |
Zou toch kunnen, dat je bent gevallen voor een (lieve) man met een puppy ....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 29 november 2010, 19:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 19:30
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Je gelijk halen betekend nog niet dat je ook per definitie gelijk hebt ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 17:27
Onderwerp: Nieuwjaarswandeling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Deze reactie heb ik dus meerdere malen gehoord. Om daaraan tegemoet te komen, wil ik het verplaatsen naar zaterdag 15 januari. |
Sommige mensen hebben weer moeite met de zaterdag Chat, je kunt 't niet iedereen naar de zin maken denk ik.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 23:02
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
MARIO216 schreef: | Tess en ik hebben de lootjes getrokken ja, maar niet gezien wie er opstond. |
die Zinterklaas toch .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 19:24
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
MAR907 schreef: | Mischien is het intressant voor jou om Amos eens te lezen. Er is niks nieuws onderzon ook de opwekkingsbundel niet. De vraag is zoals ik er tegen aankijk: hoe kijkt God er tegen aan.
Ikzelf denk dat het hele lofprijzing en aanbiddings uittingen niet verder dan het plafon komen. Het is een mengeling van sferen en andere sprituele invloeden op muzikaal gebied. Hoe gaat men ermee om. Dat kan persoonlijk heel verschillend zijn.
Amos 5:23 Doe het getier uwer liederen van Mij weg; ook mag Ik uwer luiten spel niet horen. |
Welke liederen komen volgens jou dan wel verder dan het plafond ??
Voor mij is het aanbidden zingen met het hart, weten voor Wie je het zingt. En of je dat nou heel uitbundig doet, staand met beide handen in de lucht, of zittend op je stoel met gevouwen handen, het gaat om de beleving die jij persoonlijk hebt op dat moment met je Redder en Zaligmaker.
http://www.youtube.com/watch?v=puGo8qHz34Q
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 13:00
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heeft zwarte piet geen beroepsgeheim dan? |
Nee, zwarte Piet is niet beedigd en heeft ook geen belofte afgelegd van geheimhouding. Wat denk je waarom ze anders mee mogen doen met het Sinterklaas journaal ??
Maar als je het echt zeker wilt weten, vraag Zint ff .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 12:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hoe weet jij dat nu weer? |
Van zwarte Piet ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 12:49
|
|
|
ZINGA672 schreef: | 1 Goede morgen Visser!
697
niet voor Mario; die ligt natuurlijk nog op 1 oor |
Mario is een uitzonderlijk geval, die ligt op twee oren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 23:39
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
DAVID923 schreef: | trust me, hou me nog in, als je de pastorale rampen als gevolg hebt gezien...praktijkvoorbeeld, vertel jij een moeder maar dat haar zieke kind is gestorven door haar gebrek aan geloof..en dat je blut bent omdat je geen tienden geeft, etc etc.
Maar ik vind mijn reactie niet grof komt geen scheldwoord of vloek aan te pas, i call them like i see them..
Kan genoeg Schriftplaatsen geven waar Jezus, paulus, andere apostelen en profeten ook recht voor z`n raap zijn. |
Deze opmerking is niet voor jou persoonlijk David
Ik zie ze ook in de praktijk, en ook bij/binnen de reformatorische hoek. Het voorbeeld wat jij zegt over de moeder die krijgt te horen dat haar kind is gestorven door gebrek aan geloof..... Ik ken een voorbeeld uit de ger. kerk, waar een dominee vanaf de kansel zegt tijdens een afscheidsdienst (begrafenisdienst) van een baby van een paar maand oud, God geeft en God neemt terug ..... Hoe de dominee (ger.kerk) tegen mijn oma zei, ja je kind is niet gedoopt, het is in de hel ..... kind was nog geen 10 dagen oud .....
En toch vind ik dit allemaal niet belangrijk, het gaat erom dat we in Liefde met elkaar kunnen praten/discussieren. Laat het goed -- beter -- best of slecht -- slechter -- slechtst maar achterwege. Argumenten zijn prima, maar gelijk halen door goed en fout, daar komt alleen maar wrok en bitterheid van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 15:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb jij soms beren op je weg crossroad? |
Ik had er laatst een paar voor de auto, die hebben het niet overleefd.
(dus wat dat aangaat .....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 15:08
|
|
|
HANNAH810 schreef: | owwwwwwwww t is toch wat he, leanne; heb je t over romantische toestanden op een berevelletje voor de haard, gaat ie weer over schieten beginnen; onverbeterlijk zijn sommige mannen toch!!
ze had het over sneeuw en winter-pret, crossroad, niet over neerschieten en trouwen, hoor!!
(je kunt je ogen en oren weer opendoen, leanne!!) |
Hannah, wat ben je toch een lieverd ..... daten (o nee, je bent te jong .... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 13:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En wat dacht je van "mens erger je niet" en chocolademelk of de volwassen versie.........kaarsjes,wijntje,berevelletje,open haard? |
Als jij nou eerst eens al die beren afschiet, die je op je weg ziet, dan kunnen jullie gaan trouwen ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 13:26
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Gisteravond naar een concert van Adrian Snell in Hardinxveld, waar de zanger de volgende opmerking maakte.....
God zei: ‘Er moet licht komen,’ en er was licht. 4 God zag dat het licht goed was, en hij scheidde het licht van de duisternis; 5 het licht noemde hij dag, de duisternis noemde hij nacht. Het werd avond en het werd morgen. En God zag dat er (nog) niets was ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 21:01
|
|
|
He Angel is het dan nu toch echt zo ver ..... 50 jaar jong Gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 20:57
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Er zijn gelukkig ook nog andere manieren, om iets over iemand te weten te komen. Daar heb je het forum niet altijd voor nodig. |
Tuurlijk, ik bel regelmatig met mijn schatje en skaaatje ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:06
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Dus in december blijf ik in ieder geval lid. |
Jaja, je kunt ons natuurlijk niet missen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:02
Onderwerp: Hoe Bevrijdingsbediening mensen tot demonische gebondenheid
|
|
|
MAR907 schreef: | Imke ik ga er niet dieper op in. NWO=nieuw wereld order= Amerika die als een arend over deze wereld heen zweeft om macht tot zich winnen. Amerika heeft de arend als symbool. |
En zo heeft iedereen een denkbeeld .....
|
|
Naar boven |
|
|