Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 11:58
Onderwerp: Oefenen voor 5 december
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Hannah,
Smurfjes mogen kleine wezens wezen Hannahsmurf heeft mijn profiel heel goed gelezen! Drink maar gerust een ristretto of desnoods een fortissimo lungo Nespresso drinken is geen straf en daarna was jij de kopjes af! Doutzen Smurf is onbereikbaar maar de smurfendroom bepaald niet naar!
Thomas, denkt aan Doutzen, zucht....... |
zeg smurfenman, droom lustig door maar een fortissimo lungo daar doe ik toch echt geen vaatje voor. kijk, mocht je het me nu zeer nederig en vriendelijk vrágen, dan kon ik nog overwégen, je vaat-zorgjes mee te dragen. dus ik zou je aan willen raden, je toch nog eens te beraden; of het doutsensmurfinnetje je kopjes niet wassen kan; ze zal vast graag een vaatje doen voor zo'n charmante smurfenman!!
.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 10:23
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
ROMY531 schreef: | Ik begrijp wel een beetje waar jouw denkwijze vandaan komt dat je op CM weinig kans hebt om een relatie te vinden. Ik ontmoet via CM ook alleen maar mannen die niet over hun ex heen zijn... Ik heb daardoor geleerd geen relatie meer 'na te jagen' maar dat ik het echt gewoon aan de Heer moet geven. Hij weet wat voor mij het beste is. Gelukkig ondervind ik daardoor steeds meer rust. Niet op zoek gaan naar een relatie, het komt vanzelf. En zo niet, dan niet |
mijn ervaringen zijn anders, romy; ik denk ten eerste dat het niet alleen de mannen zijn, die hier en daar wat littekens opgelopen hebben in het leven; ik merk het namelijk aan mijzelf ook, dat je op een wat dieper nivo toch wel degelijk beschadigingen opgelopen hebt in het hele scheidingsproces. ik denk niet dat dat te maken heeft met "over je ex-echtgenoot/-echtgenote heen zijn" maar dat dat gewoon inherent is aan een eventuele tweede start. dat is jammer, maar gewoon wel de realiteit.
je weet immers inmiddels beter wat een huwelijk inhoud, dan toen je 18 was? en ik denk dat het merendeel ook de schaduwkanten van een huwelijk heeft leren kennen. ik vind het een beetje flauw, om dat alleen toe te schrijven aan de mannen op cm. er zijn ook dames die verscheidene relaties op de klippen hebben zien lopen, romy, en het is de vraag, of dat wellicht ook kan komen door de levensloop van desbetreffende vrouwen.
wat ik wél met je eens ben, is dat het niet handig is om wanhopig op zoek te zijn naar een relatie, en als je iemand tegen zou komen, te dúrven iemand de kans te geven om een plaatsje in je hart te veroveren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 21:50
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Net thuis gekomen na een zeer intensieve en zeer plezierige strandwandeling en nu …effen flink uitbuiken, want dat is wel nodig na zo'n berenmaaltijd. Jammer, dat een aantal mensen het spoor door de opkomende mist zijn kwijtgeraakt en het verhaal van pareltje, die flink geld gaat opleveren in Noord-Holland. Het noorden van Nederland heeft een attractie van wereldformaat erbij gekregen. Alleen diegene die een euro betaald mag het kleine wereldwonder aanschouwen en voor nadere vragen hier ontrent even Natanya mailen. Rest mij nog te bedanken Visser en ook Hannah voor het opzetten en het organiseren van deze activiteit. |
nou ja, seg; leonard; HEB ik een keer niets gedaan, krijg ik NOG de schuld............
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 19 november 2011, 21:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 12:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dank je wel Hannah, kan ik hem even bellen of het wel goed gaat...... |
graag willemijn, een halve minuut geleden ging het nog wel goed met hem, maar je weet maar niet wat er gebeuren kan in een half minuutje, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:30
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zie de maan schijnt door de tralies hij schrok zich heel arabisch en de arabieren vonden dát blasfemisch meer een ander vond het spaans homoristisch Zo erg; het werd heel erg chemisch heel errug...de sint werd daarna feministisch hij las het forum daarna op CM en werd wel heel erg masochistisch ..en daarna euforisch Zelfs CM (Judith) repareerde de server pardoes improvisorisch want dit vinden Sint en J'tje komisch.... en W’tje wordt twee keer oma, dat is heel erg hilarisch nog minder tijd voor de chat en het alledaagse lied daarom krijgt ze een schoonheidspiet. Een cursus krokodil Dat is wat ze wil! Leanne moet naar de St. Klaas want zij is nooit meer eigen baas Haar beroep is nu om geld te innen daar kun je hem niet mee beminnen. Visser komt soms op cm, heel illegaal Dan staat hij wel eens flink voor paal Daarom tegen Dennis: "In je mand!!!!, anders wordt Visser ook nog geband". Thomas houdt van kleine wezens; smurfen die in alle soorten heel veel durven (Zelfs Gargamel moet er aan geloven) maar wat is die Smurf knáp als hij boos is! Zelf de Doutzen smurf denkt dan gewis: "zou hij alltijd zo kijken als hij aan de afwas is? dat gaat hij vaak, (aan de vaat bij mij) na de dis..... |
ze staat dan op haar benen te beven en wellicht kijkt hij dan toch heel even, al is het maar kort, op vanachter zijn keukenschort, of er in haar ogen een complimentje te leeft, dat hij zo mooi afgewassen heeft. dan denkt hij wellicht, ach doutzen, je bent wel niet perfect, allicht..... maar snel tevreden als ik ben en voor zover ik je ken voor mij evenwel goed genoeg..... voor een gezamelijk kopje nespresso, na al mijn gezwoeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:17
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
.o nee, zie je wel; daar heb je het al; twee vrouwen die annette heten, nou gaan we het krijgen hoor!!...
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 18 november 2011, 19:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag is dat mijn dochter 24 wordt vandaag en dat zij in Laos zit.....Heb haar natuurlijk wel gesproken maar juist dan mis je haar erg want je wilt haar gewoon even in je armen nemen......(ik weet het, ben een watje) |
misschien ben je geen watje, maar gewoon moeder? van harte gefeliciteerd met je dochter, willemijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 14:52
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
MOMO697 schreef: | En over welke wetten hebben we het dan? Die van het oude testament of de wetten van Jezus?
Ja, daar zit een enorm verschil in.
Jezus legt het hart van mensen bloot. Door de wet te vervullen.
Voorbeeld: je mag niet stelen
Is niet zo moeilijk om je aan te houden als gelovige. Toch?
Weet je wat Jezus erover zegt?
Alles wat je niet nodig hebt en toch voor jezelf houdt terwijl een broer of zus waar ook ter wereld gebrek leidt, dat is diefstal. Tja, dan wordt het toch wel een stuk lastiger. |
hoewel ik denk dat matigheid een mens siert, en mededeelzaamheid een deugd is, vraag ik me wel af waar je bovenstaande dikgedrukte "waarheid" terug vind in de bijbel, momo?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 17 november 2011, 14:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:24
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 16 november 2011, 22:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:23
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 16 november 2011, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar ik geef geen adressen Mario..... Nou ja, ben de beroerdste ook niet, wat schuift het........ Ik ben omkoopbaar..... |
ach, mario, we zijn niet veeleisend, denk ik, he? met een postcode komen we ook wel aan koffie, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:11
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zal W'tje gaan mailen. |
kun je haar adres niet even voor alle gemak op het forum plaatsen, mario? ik ben nl dól op koffie.................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 17:04
|
|
|
NES158 schreef: | Hallo lieve mensen,
Ik heb begrepen dat Josefien niet meegaat, dus zit ik zonder vervoer. Is er nog iemand met wie ik mee kan rijden? Ik woon in Houten en hoor graag van jullie.
Groeten,
Nes |
misschien kun je jacolien, yrma, joost of pimpernel even benaderen, nes? die komen uit jouw regio.......
ik neem wat "introducees" mee visser; dus wij komen met zijn vijven.........
Hannah 810, 38 jaar , regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr ( o.v dat er meer 30ers meegaan) Shanita 130, 39 jaar, regio 078 Nathanya 830 , 34 jaar , regio 0251 met 3 kids Abigail 621, 33 jaar, regio 070 Yrma431, 45 jaar, regio030 Joëlle 246, 53 jaar, regio 015 Brigit826, 46 jaar regio 010 Marry 942, 50 jaar regio 0182
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 ( o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 (is ziek, dus ov) Joost 764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard , 44 jaar, regio 0180 ( o.v.) Nes 158 , 53 jaar, regio 030 Wim 080, 40 jaar , regio 0187 Pimpernel 883, 44 jaar, regio 030 Kwispel 011, 66 jaar, regio 0172
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 17 november 2011, 21:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 18:37
|
|
|
[quote=ANNETTE050]
nee hoor ik vind homoristen meestal wel erg gezellig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:02
|
|
|
[quote=ANNETTE050]
homo-ristisch nog wel, annette?
kén toch nie voor een sint, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 16:59
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zuurkool ovenschotel........ |
me too....... (hoe maak jij het klaar, cootje?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:58
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
een mooi moment van mij vandaag; ik liep door mijn tuin, en de floxen, venkel, stokrozen, rozen, choco-koninginnekruid en anijsnetel bloeien nog volop naast het vergelende blad van de andere planten; heerlijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:55
|
|
|
MARRY942 schreef: | Visser mag ik, oud mensie van 50 ook nog mee? dan geef ik me bij deze op |
gewoon je naam op t lijssie zetten, marry? (en de kinders van natanya er gelijk even aan toevoegen?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:54
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ...en de arabieren vonden dát blasfemisch.... | maar ik meer spaans-humoristisch.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:40
|
|
|
HARALD940 schreef: | Op dat aanbod wil ik wel ingaan, wanneer gaan we, Hannah???
|
welke dagen heb je vrij staan in je agenda, harold? (ik ehhhm...... ben wel vegetarier, eigenlijk, als gerrit en jij daar geen moeite mee hebben; gij moogt van ál dien groten wormen genieten........ slik.........brrrrrrrr..........).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 12:55
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
YES356 schreef: | Mooie gelegenheid om met je kind of broer te spreken over Jezus waar die sint al niet goed voor is ps hij bestaat wel hoor!!!!!!!!!!! echt |
o, ja? vertel-es, yes??? (zet ik mijn grootste schoen toch maar voor de schoorsteen, denk ik?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 12:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nee geen koe geslacht, of eigenlijk ook wel met een varke gehakt, en balletjes gedraaid. Maar ook extra vlees, in de vorm van een worm, ik had de groente gewassen en zag een heel dikke vette wurm, boven op de gewassen en uitgelekte groente kruipen. Op het moment dat ik hem wilde pakken, kwam net de fisite de keuken in. Ik schrok, en de wurm ook, tot op heden heb ik hem niet meer gezien, terwijl de gasten stonden te kijken, zwom de worm lekker tussen de groente in de pan. De soep is op, en zij vonden hem heerlijk, en ik, ik heb er niet van gegeten, ik was een beetje misselijk, heb ik maar gezegd. |
iemand geinteresseerd in een dineetje bij gerrit??
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 13 november 2011, 12:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:00
Onderwerp: Zin om mee te gaan poolen op vrijdag 18 nov. a.s. in Dordt ?
|
|
|
JAEL651 schreef: | Hallo allemaal,
Binnenkort hopen we een avondje door te brengen in 't poolcafe Oké. We bestaan uit een groep (op dit moment ca. 10 mensen/''vissen'') van Funky Fish. Bijpraten, actief mee poolen, bar-hangen , het kan allemaal!! We beginnen rond 20.30 uur, maar uiteraard kun je ook later aanschuiven en ben je vrij om elk tijdstip te vertrekken....we blijven meestal tot na 0.00 uur ''hangen''.
Locatie: Café Oké Tolbrugstraat Landzijde 11 3311 EK Dordrecht
Parkeren: In de binnenstad is tot 22:00u betaald parkeren. Dit geldt overigens niet voor de parkeergarages! Parkeergarages Veemarkt en Spuihaven zijn het goedkoopst, namelijk eenmalig 1 euro, en zijn tot 03.00u geopend.
Kosten: € 10,- als bijdrage in de pot. (bedrag goed voor tafelhuur en +/- 3 drankjes)
tot ziens!!!
Jael |
leuk initiatief, jael!! (laat je vooral niet ontmoedigen door de reacties.) de laatste keer dat ik er was, was het enorm gezellig, weet ik nog. succes met de organisatie.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 12 november 2011, 17:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 22:41
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dat heb ik in mijn bijdrages nooit betwijfeld. Daarvoor ken ik je immers te goed. Zoals we vaker in het verleden onze degens over dit onderwerp gekruisd hebben, heeft toch nooit het respect voor elkaar aangetast? |
dank je; dat is dan weer duidelijk..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|