Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 13:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Genieten van het moment,meer hoef je niet te doen
(ik zou wel even die laatste 2 woorden weghalen voor ze het leest )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | heb je me dan anders gekend nouja, braaf wel maar ook |
Wow,gefeliciteerd!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoi Leanne dat is ook alweer een tijd geleden... |
4 maanden Frankie,ben je braaf geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:34
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dan blijf jij dus ook langer?!
Kun je na mijn vertrek weer ff 5 kwartier in een uur kletsen, is het net of ik er ook nog ben! Veel plezier! |
Ja ik heb een zomeraanbieding......... maar heel veel tijd heb ik nooit meer dus erg veel last zullen jullie niet van me hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 11:49
Onderwerp: Frusty
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De laatste tijd vind ik dat het forum achteruit gaat. Te vaak lees ik alleen maar onzin bijdrages. Sommige mensen kunnen alleen maar luchtige grapjes maken heb ik het idee. Terwijl er ook plaats moet zijn voor wat diepgang. Hoopvol kijk ik dan naar de titel van een bepaald topic, en dan moet ik weer tot de conclusie komen dat er weer een onzinnige, een zgn. grappige bijdrage staat. Dat is enorm frusty. |
Ik heb een tijdje van buitenaf het forum gevolgd omdat ik twijfelde of ik wilde betalen om hier weer te zijn maar het kleuterniveau heeft mij doen wachten op andere tijden........ik hou van een geintje maar er zat zelfs geen humor meer in......... En nu wat meer diepgang he,ik heb al betaald nl.!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 11:46
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tis weer tijd voor drie dagen gratis!!
Niet dat k veel tijd zal hebben van het weekend, maar toch genoeg om ff "hallo" te zeggen |
Hee Tess Gratis kreeg ik niet maar ik wilde even rondneuzen en bijkletsen dus dan maar betalen he.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 12:22
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Zijn jullie hier over 44 jaar nog Lisa?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 11:56
|
|
|
LEONARD480 schreef: | We gaan nu al haar missen ....snif ...Daniel |
Ach,ik vermaak me voorlopig wel......
(dromen mag toch? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 11:11
|
|
|
Ik ben dr nog steeds,er komt geen end aan zo'n abonnement,het zal zo wel afgelopen zijn? Bedankt voor alle goede wensen,over een maand of 3 kom ik vertellen of hij en ik een jaar volgemaakt hebben,deal?
Madelief........namen die beginnen met een M zijn mooi he,en er zitten vaak leuke mannen aan vast *hinthint* Sorry,ik kon het niet laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 01:15
Onderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
|
|
|
LISA610 schreef: | Ik ken een Fries en een Drent die dat al meer dan 45 jaar vol houden (ja ja.. ze zijn deze zomer 45 jaar getrouwd maar ze hebben ook een poosje verkering gehad he...).
Maar goed.. misschien klinkt dat in jou oren wel als heel naïef en hopeloos romantisch.... Stiekum gun ik jou en jouw Drent toch hetzelfde |
Nee hoor,niet naief en hopeloos,klinkt juist heel mooi,ik ratel wel een heleboel maar ik besef heel goed dat ik en beetje sturing in mijn leven nodig heb en laat die Drent dat nou net heel goed aanvoelen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 18:28
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik denk dat de man meer de priestelijke taak heeft in het gezin. Waardoor hij daarin de plek heeft die God bedoeld heeft voor de man in het gezin waardoor de zegen van God op het gezin terecht komt. |
De man is man,de vrouw is vrouw,elk met zijn/haar wijsheden,eigenaardigheden,kennis,liefde etc.........geen gelijkheid maar een uitdagend puzzeltje
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 25 februari 2011, 18:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 17:11
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Mooi stukje Lisa en dat is je wel toevertrouwd ...alleen de man het hoofd van een gezin wil niet zeggen dat de man de baas kan spelen, maar in Bijbelse normen, moet de man/vrouw een relatie zijn die elkaar aanvult zoals God het bedoeld heeft. Dus is het heel betrekkelijk om het Hoofd te zijn van een gezin en vaak zie je ook waar de man tekort schiet ..vult de vrouw met haar gegeven gaven het aan. Daardoor ontstaat er een evenwicht van de beide seksen. Belangrijkste is de communicatie binnen het gezin of relatie, want fundamenteel is dit uiteraard het belangrijkste. |
Oftwel; de man is de toch de baas,kan hij iets niet of maakt hij er een potje van dan mogen de vrouwen inspringen In Bijbelse tijden zal het best gewerkt hebben maar we leven in een hele andere tijd(gelukkig wel) en is een huwelijk geen vanzelfsprekendheid meer.Iedereen heeft op zn tijd leiding nodig,in welke hoeveelheid ligt volledig aan de persoon,man of vrouw.
Ik leef al jaren zonder jullie idee van leiding en ik lig nog lang niet smachtend in een hoekje hoor........God heeft mij meer gaven gegeven dan de aanvulling te zijn voor een man......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 14:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARY052 schreef: | Vanmorgen via de gemeentemail van de kerk een verschrikkelijk bericht ontvangen. Een zendingsechtpaar van onze gemeente is vannacht in Kenia overvallen, waarbij hij doodgeschoten is, en zij verkracht. De kinderen zijn ongedeerd maar waren getuige van het drama.
Dit is niet te bevatten.
Mary |
Geen woorden............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 14:19
|
|
|
LEONARD480 schreef: | In wat voor tijd leven we eigenlijk Leanne....Eindtijd bv |
Weet je wat me nog het verdrietigst maakt?Dat God iemand een kanjer van een levenservaring geeft en daarna een nieuwe kans en ze gooien het gewoon weg....... Ik moet eerlijk zeggen dat dit ook op mijzelf slaat hoor,ik ben meestal te koppig om te zien dat iemand het beste met me voor heeft maar je bent zo machteloos he.......pffffff Ik weet gelukkig dat God naast ze staat en Hij weet veel beter dan ik wat wijs is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 13:43
|
|
|
Waarom grijpen mensen steeds weer terug naar de fouten in hun leven? Waarom zien ze niet in dat ze weer de fout in gaan? Waarom draait het altijd om geld? Waarom gaat geld voor mensen?
Hoe vaak moet je iemand oprapen voor ze beseffen dat ze het zichzelf aandoen?
*I'm not in need of answers,I just want peace*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:22
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
MAR907 schreef: | Mooie woorden, toch knap ik erop af.... |
Oke oke,de tegenpartij mag met net zo'n verhaaltje komen,zo goed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:53
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Als je heel gauw een nieuwe relatie wil...gaat het bijna altijd mis en waarom zoek de term Reboundrelatie maar eens op. Meestal wil je dan verder gaan waar je bent gebleven met de vorige relatie en het frappante is dat het meeste relaties zijn die onstaan zijn om het verdriet te verwerken...een soort praatpaal dus. |
Iemand heeft op het forum eens een heel mooi stuk geplaatst,ik zal het voor je kopieeren........het zegt genoeg
Het kan me niet schelen hoe jij je brood verdient, ik wil weten waar je warm voor loopt en of je durft te dromen van de vervulling van je meest dierbare verlangens.
Het kan me niet schelen hoe oud je bent, ik wil weten of je het risico durft te lopen uitgelachen te worden, als je gaat staan voor je idealen, voor de liefde, of voor het avontuur dat je van je leven wilt maken.
Het kan me niet schelen hoe jouw sterren staan, ik wil weten of je het wezen van je eigen leven leiden kent en wakker geschud bent door het leven zelf, of dat je bent verdoofd en afgesloten uit angst voor nog meer lijden.
Ik wil weten of je de pijn kunt toelaten, de jouwe en de mijne, zonder deze te willen verdoezelen, te ontkennen of te koesteren.
Ik wil weten of je blijheid kunt toelaten, de jouwe en de mijne, of je kunt dansen, wild en vol overgave totdat je van top tot teen tintelt van vreugde zonder jezelf te laten beperken door allerlei waarschuwingen en zogenaamd realisme.
Het kan me niet schelen of je verhaal waar is, ik wil weten of je trouw bent aan jezelf, ook als je een ander moet teleurstellen.
Of je kunt omgaan met beschuldigingen en je eigen onschuld kunt blijven ervaren.
Of je zonder vertrouwen toch betrouwbaar bent.
Ik wil weten of je oog hebt voor schoonheid, Zelfs in de grijsheid van alledag.
Of jij jezelf recht van bestaan geeft louter omdat je leeft.
Ik wil weten of je fouten kunt toegeven en kunt leven met beperkingen, de jouwe en de mijne en nog steeds aan de oever van het meer kunt staan en volmondig 'JA' kunt roepen naar de zilveren maan.
Het kan me niet schelen waar je woont en hoeveel geld je hebt. Ik wil weten of je na een slopende nacht vol verdriet en wanhoop, toch opstaat om voor de kinderen te zorgen.
Het kan me niet schelen wie je allemaal kent of wat je afkomst is, ik wil weten of je met mij door het vuur zult gaan en niet terug zult deinzen. Het kan me niet schelen waar, wat en met wie je gestudeerd hebt, ik wil weten wat jou innerlijk overeind houdt als alles om je heen wegvalt.
Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf, en je eigen gezelschap waardeert in de eenzame momenten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:17
|
|
|
LEONARD480 schreef: | O ja de snoeppot of winkel ehh Inderdaad zijn er genoeg valkuilen en blijft het opletten natuurlijk, maar aan de andere kant kun je niet alles over 1 kam scheren. |
Er ontstaan gelukkig ook heel veel mooie relaties Leo,zeker op een site als CM!
Ik heb hem van een hele grote commerciele site geplukt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:06
|
|
|
Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbelIk kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you ) Bedankt!
http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc
Wanneer ik alleen ben, droom ik van de horizon en ik slaag er niet in om de woorden te vinden. Aangezien ik weet dat er geen licht is, op een plaats waar geen zon is. Als je hier niet bij me bent. Voor het raam Laat iedereen mijn hart zien dat jij in brand stak. Jij sloot je binnen in me op. Het licht, jij Korte ontmoeting op straat
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou ervaren
Als je ver weg bent Droom ik van de horizon En woorden schieten te kort En ja, ik weet Dat je bij me bent Jij, mijn maan, bent bij me Mijn zon, je bent bij me Bij me, bij me, bij me
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou herervaren Ik zal met je meegaan Op schepen over de zee Waarvan ik weet dat ze nee, nee, niet langer bestaan Met jou zal ik ze herervaren Ik zal met je meegaan Ik en jij [url]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:47
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Sowieso een zin 'als je genoeg van me houdt,....' tijdens een eerste date Dat bestaat volgens mij niet. Nee, lijkt mij duidelijk dat zo iemand ergens op uit is. Hoe dom kun je zijn. |
Ja maar zo wordt de datingwereld ook neergezet in reclames,als een grote snoeppot waar je uit kunt kiezen waar je zin in hebt.........ik denk dat de meeste mensen die er in terecht komen totaal geen ervaring hebben met daten en alles dat er bij komt kijken en dan ga je al snel mee met de stroom.Ik vind het een wereldvreemde wereld,een plek waarin je absurde eisen schijnt te mogen stellen aan je nieuwe partner en ze mag kwetsen als oppervlakkige dingetjes je niet aanstaan.........alsof we wanhopig zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 17:52
|
|
|
Nachtje hotel hoeft niks te betekenen?Vind ik erg naief Leonard.
En over die schuld......deze meneer was overduidelijk op zoek naar een geldschieter met huis en bed,een maand na onze date woonde hij al samen met een andere vrouw van CM........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 15:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Dat ik zo roppig in de péens en een beetien wild in de hakk'n bin,ut gaot dr Spaons aan toe.
Oftwel:de keuken staat helemaal op zn kop
ps.ik spreek geen woord Drents,ben het slechts in naam maar Fries.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:42
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Vrije vertaling of geen vrije vertaling ik kom er nog niet uit.....hulp vraag de Zuid Holland |
Sommige moeten het hebben van wat ze boven hun ogen hebben en de rest kan beter een foto plaatsen..........
Wanneer komt jouw foto Leo?
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 23 februari 2011, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:01
|
|
|
LISA610 schreef: | Vandaag een verhaal gehoord van een lieve vriendin. Had een eerste date gehad nadat er paar weken contact was geweest Vraagt de man in kwestie in de loop van de avond of er nog gezoend gaat worden.... (hoezo te snel van stapel lopen..).Als blijkt dat zij dat niet wil pakt hij haar zo stevig vast dat ze t gevoel heeft dat ze niet meer los kan komen (hoezo geef een vrouw een gevoel van onveiligheid).
Geloof me, wij tweeën waren het er helemaal over eens: we knappen af op mannen die tijdens een eerste date opdringerig zijn op een manier waardoor wij ons niet veilig voelen. Dus: geen hooggespannen verwachtingen tijdens die eerste date en vooral handjes thuis. Als het goed zit, volgt het zoenen en knuffelen vanzelf. |
Jaaaaaaaa maar zulke dingen kom je allemaal wel tegen geloof ik. "ik ben tegen samenwonen maar wil best een nachtje met je in een hotel hoor" "ik kan aan je blik zien dat je heel hard een man nodig hebt" "als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"
Maar........ik heb ook hele fijne gesprekken gehad,veel gelachen,lekker gegeten en welgemeende armen om me heen gehad/gegeven en dat was zo bij het gros van de ontmoetingen ("gros ontmoetingen" moet je niet letterlijk nemen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:55
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wat is de vertaling of kan je een fries woordenboek kopen |
Het betekent zoveel als "alle mannen zijn geweldig"........eg woar .........ongekend.........amper gelogen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:59
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja dan zit je met een rimpelige ouwe sok ....maar voor sommige heel aantrekkelijk en fotogeniek |
Dan gaan we over op plan B: "na disse weer een frisse"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:53
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja is eigenlijk te gek voor woorden leanne en inderdaad voor een tientje per maand en vervolgens er weinig mee doen...alleen kletsen hoe iemand eruit ziet. |
Nou ja,als het goed is moet je er nog wel 40 jaar tegenaan kijken he,ik weet ook wel dat het oog ook wat wil maar dat "mooie" is er dan wel af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:39
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dat laatste klopt zeer zeker ..liefde is een latere gevolg van verliefdheid en het rare fenomeen is wel dat je simpel weg nooit verliefd kan worden op een foto, want dat werkt fantasieën op en dus vul je de verliefdheid zelf in d.m.v. die foto |
Ach ja,iedereen moet het maar op zn eigen manier doen maar dat gezeur irriteert mij......... topscore bij de linken,lekker fotootje,leuk binnenkantje en dat alles op een presenteerblaadje(men verwacht heel wat voor een tientje per maand) .......waarom zouden hier toch zoveel vrijgezellen zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:27
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wat voor "date" type heb je nog meer...Leanne...je schijnt daar anders aardig in thuis te zijn |
Tuurlijk Leo,been there done that Ik stond hier zonder foto op en dat werkte prima!!(dat weet jij vast ook wel )
Verliefdheid op het eerste gezicht bestaat maar liefde op het eerste gezicht niet.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:02
|
|
|
LEONARD480 schreef: | O wat spannend zo'n blind date en hoe wist dat hij het was |
Het heet "blind" date Leo,niet "dove" date
|
|
Naar boven |
|
|