Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 14:00
Onderwerp: Loterij
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dat weten we als het goed is allemaal. Ik begrijp alleen niet waarom dat er altijd maar weer bijgehaald moet worden. Dit topic gaat over het hier en nu meedoen met de loterij, en heeft niets te maken met bij God zijn. Is er dan geen enkele mogelijkheid meer om over een onderwerp te discuseren zonder dat erbij gehaald moet worden dat je alleen in God echt rijk bent? Dat is toch niet het discussiepunt? |
Ik ben werkelijk moe van de refokring van hun eigen gemaakte regels
Ze zeggen weleens dat niet mag meedoen wat de wereld biedt Zoals deze:
verboden voor
tv aan te schaffen auto rijden op zondag werken op zondag loten kopen bingo spelen schaars of werelds gekleed piercings en oorbellen
Dat is nogal lastig om alles te verbieden We zijn toch niet volmaakte mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 13:51
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Fijn herman...beterschap |
Dank je wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 13:48
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Yes,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier vandaag
Groetjes
Herman en Marian
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 13:07
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Voor alles is er een eerste keer. Maar ik zou iets kunnen zeggen over het 2de scheppingsverhaal maar ik zwijg maar liever. Ik heb echt geen zin meer in gehakketak en eventuele ruzies of wat dan ook |
Bij de boeren zeggen bij het regen prachtig weer Vakantiegangers zeggen bij zonnig prachtig weer
hoe kan dan nou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 13:04
Onderwerp: mop
|
|
|
Een dom blondje ging naar buiten om in haar brievenbus te kijken of ze post had, daarna ging ze weer terug naar haar huis. Een paar minuten later komt ze weer naar buiten en kijktBlondjeze weer in haar brievenbus. Dit doet ze een aantal keren vlak na elkaar en haar buurman die haar zo bezig ziet zegt: "Je verwacht zeker nogal belangrijke post, aangezien je de brievenbus zo sterk in de gaten houdt?" Het domme blondje antwoordt: "Nee ik ben op het ogenblik bezig met mijn computer en hij blijft maar zeggen dat ik post heb."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:54
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Had bijdehandjes voor het ontbijt vanochtend |
Ik met 1 hand aan het eten, maar wie helpt mij met boterhammen smeren en snijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:52
|
|
|
Wat een weer is het vandaag Waarom is de zomer zo nat? God maakt toch geen fouten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:49
Onderwerp: operatie
|
|
|
VISSER278 schreef: |
Vraag het aan W-tje, die heeft er verstand van. Wedden dat ze rose zou zeggen? |
Ik ben bnieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:39
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WIMBRIEN639 schreef: | Mijn slechtste moment is weer geweest. Wilde een vaste telefoonaansluiting regele voor hier op mijn kamer. En hoorde van mijn hiusbaas dat dat hier niet mogelijk is. Het kan wel, maar dan moet er eerst gegraven worden. De andere 5 bewoners hebben ook geen vaste telefoonaansluiting. Vervelend. Grrr. |
Wat een vreemde huis heb je, ieder woning heeft een telefoonaansluiting en ook voor tv en radio
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:35
Onderwerp: Loterij
|
|
|
MARY052 schreef: | Wat zou ik graag es wat willen winnen! Heerlijk lijkt me dat om gewoon wat extra geld op de rekening te hebben. Heerlijk lijkt me het om gewoon te kopen wat je leukt vind zonder na te denken of het wel kan. Heerlijk lijkt het me om geld te storten op alle hulporganisaties die om hulp vragen. Heerlijk lijkt het me om iemand anders geld te geven die net op dat moment te kort komt!!!
Heb ik geldzucht??? Nee absoluut niet. Doe ik mee aan een lotto?? Nee ook dat niet. Maar.............wat lijkt het me heerlijk om een groot geldbedrag te winnen!!!
Mary |
Geld maakt niet gelukkig Als je bij God bent, ben je schatrijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:31
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARY052 schreef: | Nog twee dagen te gaan en dan is mijn abonnement afgelopen. Voorlopig ga ik niet verlengen. Niet omdat ik het hier niet gezellig of niet leuk vind. integendeel het geeft veel afleiding en het is leuk om met elkaar te praten in de chat. Hoewel ik jullie nooit in het echt heb ontmoet heb ik toch het idee dat ik sommigen van jullie heb leren kennen. Ik stop voorlopig om twee redenen: Vanwege de financieën en omdat ik merk dat CM zo bij mijn leven gaat horen dat ik me afvraag of het een gewoonte is geworden, of ik het echt ga missen, of het nog waardevol is voor mij enz enz enz.
Dus lieve mensen: Tot ziens(want natuurlijk kom ik nog wel weer terug) en vooral GOD's onmisbare Zegen voor jullie allemaal.
Hartelijke groet, Mary |
Jij ook Gods zegen en sterkte voor je alles
Groetjes
Herman en Marian
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:28
Onderwerp: mop
|
|
|
Wat is leuker, heen of terug rijden met je auto naar Amsterdam? Het antwoord is heen want als je terug gaat heb je geen autoradio meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 22:01
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
Hoi chat, Welkom terug in our home.
Groetjes van suffende Herman
De operatie was geslaagd en verder afwachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 21:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind groen wel een mooie kleur |
Geen Hulkje hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 19:50
|
|
|
Het was regen toen ik uit het ziekenhuis vertrokken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 19:43
|
|
|
Hoi allemaal,
Vanmiddag ben ik weer thuisgekomen van dagbehandeling. Plaatje en 6 schroefjes zijn verwijderd en volgende week vrijdag hechtingen verwijderen en daarna weer in het gips voor 6 komende weken.
Ik moet kleur uitzoeken voor gips
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op maandag 22 augustus 2011, 19:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 19:30
Onderwerp: Nieuwe club
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik zie dat AMGELA759 ondertussen grijs is geworden. Is er nu een clubje ontstaan of is dat afgeblazen? |
Afgeblazen, mislukte planning
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:58
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
TINK100 schreef: | en als we dat allemaal gedaan hebben, wat ga je dan voor ons doen? |
Lekker verwennen
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op maandag 22 augustus 2011, 07:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:54
Onderwerp: Huisdieren en opvoeding
|
|
|
INKA401 schreef: | mijn advies is ... ga opzoek wáárom jou hond blaft ... daar is een réde voor ... blaffen van een hond is onrust, iets wat de hond op dát moment ervaart óm te blaffen ... ik zou je graag uitleggen hoe dit komt, en om dit op te lossen, maar ben maar 3 dagen hier op cm. mijn eerste advies is ... ga naar de biep ...om een goed boek hier over te lezen ... |
welkom terug Inka, mijn hond blaft van blijdschap voor jouw terugkomst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:52
|
|
|
Wat schijnt de zon zo vroeg, zeker veel te vroeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:24
|
|
|
YELNIN491 schreef: | zo weinig maar, da's peanuts |
Wil je voor mij dragen dan aub?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:14
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Van hoeveel liter??? |
2 keer 10 liter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:53
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als je buren pas na 3 jaar beginnen te zeuren over je hond, zijn ze mooi 3 jaar te laat.
als mijn buren over het geblaf (wat ze overigens nauwelijks doet, aard van het beestje) van mijn hond zouden gaan klagen, zijn ze ook mooi 4 jaar te laat.
ik denk dat dat bij de 'huiselijke geluiden' hoort. ik bedoel: overdag een luidspelende radio heb je meestal ook maar te accepteren. |
Vanuit de woonkamer hoor ik 'smorgens al de buren keiharde muziek op de tv. Fijn hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:50
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kan het mij levendig voorstellen, Herman. Is niet leuk hè? Ik heb het na 3 maanden thuiszitten wel weer gezien. |
Ik ben benieuwd wat met mij morgen gaat gebeuren na operatie. De dokter kan niet zeggen dat ik weer beschikbaar ben om te werken. Dat is een moeilijk operatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:46
|
|
|
JOSINA022 schreef: |
Dit is geen fijne reactie, Herman. Ik heb vorig jaar mijn hondje verloren en het doet nog steeds pijn, ik mis 'm nog elke dag. |
Mijn 1e hond was verongelukt door domme fout van mijn oudste dochter. Hij was niet aan de lijn en ze dacht dat hij wel goed gehoordzaamd zou zijn. Maar nee hoor hij sprong meteen de straat op en geschept door een auto en op slag dood. Hij was nog geen 1 jaar oud en begraven in onze tuin. Mijn dochter raakte helemaal overstuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:35
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Was verder geen probleem. Het was een schat en de hele buurt hield van hem. Hij leeft niet meer overigens |
Rust in vrede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:34
|
|
|
Sorry ik heb te lange vakantie, bijna 3 jaar, maar wanneer mag ik werken? Nog steeds wachten totdat ik weer volledig hersteld.
|
|
Naar boven |
|
|