ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 10:57
BerichtOnderwerp: Schaamte om jezelf bloot te geven

WILLEMIJN232 schreef:
........... het gaat om jou, wat jij denkt en hoe jij in het leven staat.......
Het moet niet zo boeiend zijn wat anderen denken maar het moet boeiend zijn wat je zelf denkt.

Helemaal mee eens.
Het oog ziet graag van zich af om de eigen problemen niet onder ogen te hoeven zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 10:41
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

Heel veel plezier vandaag!

Gr.Leanne
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 18:42
BerichtOnderwerp: Vrijheid van meningsuiting op het forum

Op vele serieuze forums is een metadiscussie verboden,oftewel discussies óver discussies (of over de manier van discussiëren)
Lijkt me zalig als dat privé gekissebis hier ook over zou zijn,zulke dingen regel je met de persoon in kwestie en mocht dat niet lukken dan is er nog de redactie.

En we zijn allemaal volwassen,niet reageren is ook een optie.

(beetje te b*tchy?ik glimlach wel even lief Lachende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 15:52
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ZEELAND736 schreef:
Als jullie niet zo ver zouden wonen...kwam ik echt helpen...IK MEEN HET!!!!

Ah,lief! Maar ik moet niet zeuren,ik woon hier heerlijk en de tuin schiet weer mooi op,is alleen onderhoud dus ik ga er vanavond lekker in zitten met de vuurkorf aan!(daar gaat iets speciaals in,dochter van 12 ging shoppen met vriendin en kwam thuis met een shirt met het F-woord Gefrustreerde smiley ,zou hij willen fikken? Duiveltje smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 14:26

Het zweet gutst me van de rug,rooie kop.......mijn tuin is veeeeeel te groot !Maar goed,ik mag niet klagen over het mooie(en oh zo bloedhete) weer.......en ik ben natuurlijk heel blij met mijn mooie(maar veel te bewerkelijke)tuin,en die 60 meter lange heg komt ooit klaar(duh,met st juttemis)en dat ik mn benen breek over de gaten in het gazon,het onkruid in het grind,de composthoop die nog omgegooid moet worden,het gras dat 2 kontjes hoog staat........daar zal ik allemaal niet over klagen Engeltje smiley

Als ik geen topje aan had ging ik mijn handen uit de mouwen steken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Iemand een tuin adopteren?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 14:19
BerichtOnderwerp: wat vind je van Nudisme ?

CHATULIEM619 schreef:
Begeren hoeft niet altijd om seks te gaan, Leanne. Het gaat hier echter om bezoek aan de sauna en dan krijg je automatisch de discussie over begeerte en seks...

Nee,het ging over nudisme Knipoog smiley Bovendien denk ik niet direkt aan seks of onzedig gedrag als je de sauna noemt,dan heb je er echt een verkeerd beeld van.

On topic:Maar is het niet een uitwas?Nudisme wordt bedreven(kun je dat zo zeggen?)op goed afgesloten campings en enkele duidelijk aangegeven stranden,als je er tegen bent is ontwijken kinderspel.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 12:56
BerichtOnderwerp: wat vind je van Nudisme ?

Ik begrijp niet waarom het hier altijd moet uitdraaien op seks.
Er staat letterlijk(ik zal 2 vertalingen plaatsen):

Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort

Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is

In mijn beleving slaat dit eerder op verlangen/jalouzie,ik zie hier niets over het niet mogen kijken naar anderen.We zijn toch geen beesten die bij elke aanblik opgewonden worden Smiley die vol vragen zit
Als begeren in 1 zin genoemd wordt met ezels en ossen neem ik aan dat het hier niet over seks gaat.......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:41
BerichtOnderwerp: hoe was het ook alweer?pop-up blokkering

PEET760 schreef:
Heb weer even hulp nodig. Verlegen lachende smiley
Krijg opeens een melding dat ik niet kan chatten.
Die pop-up blokkering staat opeens weer aan bij mij, en heb daar niets aan gedaan.( (is mijn wel eens verteld dat dat ligt aan je virusscanner?!)
Uitleg van cm schiet ik nietzo veel mee op want ik heb geen balkje bovenin mijn pagina staan.
Kan iemand mij weer even helpen?
gr. Peet

Even met rechts bovenin je scherm klikken,dan kun je je balkjes weer aanzetten en het probleem oplossen.
Bij mij(engelse versie)staat het onder "tools"
Succes!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 15:26
BerichtOnderwerp: De klik...

VISSER278 schreef:
En hoe weet ik dat ik de ware Liefde ben en hoe weet ik of die ander de ware Liefde is? Ik denk toch dat je die ander dan eerst moet kennen, beter leren kennen .....dus dan zijn we weer bij het begin. Door vriendschap wat moet groeien.

Het kan op vele manieren,mijn man was eerst degene waar ik smoorverliefd op werd,samen bouwden we wat op en toen werd het diepe liefde,pas later besefte ik dat hij ook de overtreffende trap van beste vriend was.........die gevoelens wisselen elkaar af,die voel je tegelijk of apart,direkt of pas na jaren......het kan allemaal en het is allemaal normaal.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 11:17
BerichtOnderwerp: Welkom terug

Welkom terug Bull,wij zijn leuker dan Renske he? Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 10:37
BerichtOnderwerp: De klik...

CHRISTEN307 schreef:
Aan de vruchten herkent men de boom, en niet een ieder, die Heere zegt, is christen, maar die ook doet wat de Heere in je wil werken, nl. oprechtheid.
De christen onderscheidt wel " alle" dingen, maar hijzelf wordt door niemand onderscheiden....
De Geest onderzoekt alles ook de diepten van het hart en Hij geeft ons in gehoorzaamheid aan Zijn Stem inzicht in alles wat nodig is voor ons heil, en onze levenswandel.
Jezus doorzag ook de leugen van Judas, de leugen en schijnheiligheid van de Farizee-ers en Schriftgeleerden, en wij hebben diezelfde Geest ontvangen Die leert onderscheiden van onecht en echt in het christelijk belijden en geloven..

On topic graag!

voelt goed om eens op te treden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 19:26
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie

Ik heb even voor de gein gekeken hoe lang ik er met het openbaar vervoer over zou doen om nu bij mijn vriend koffie te gaan drinken.......na 3x !!!!! overstappen zou ik er na 1,5 uur zijn.......terug gaat dan morgenvroeg pas weer(dit is de laatste bus) dus pyama mee Clown smiley

Let wel,het is.......22 km reizen!!!! Gefrustreerde smiley Mij zul je dan ook never nooit niet meer in een bus zien

Ik pak de auto zometeen wel........

ps.ik lees net dat bovenstaande niet eens zal lukken want ik had 1,5 uur vantevoren een zgn. "opstapper" moeten reserveren en bij weer een andere busmaatschappij moeten melden dat ik ergens wil uitstappen............OV,makkelijker kunnen ze het niet maken.......

Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 25 juli 2011, 19:31
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 19:17
BerichtOnderwerp: liegen of een leugentje

HENKWAL969 schreef:
Mensen in een grote stad leven en denken anders over zaken als in een dorp als bijvoorbeeld Urk of Bunschoten Spakenburg

Maar dat komt vast doordat plattelanders op klompen lopen en ze in de stad de hele dag stoned zijn Engeltje smiley

oftewel;gevalletje lariekoek
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 16:02

CHRISTEN307 schreef:
Als je op deze site komt als christen of christin met onbeleden zonden en zonden die je "stiekem"achterhoudt en dan tracht een relatie etc aan te knopen, dan ben je een leugenaar en spreekt zo'n iemand de waarheid niet, ook al zegt hij of zij het later, je berokkent daar veel leed en schade mee aan richting je "nieuwe"contactpersoon...,.

Dit is een virtuele wereld,de contacten zijn in beginsel oppervlakkig,je stelt je al kwetsbaar op als je zoekende bent en juist omdat je bang bent gekwetst te worden vinden de echt goede gesprekken pas in een later stadium plaats.
Liegen is not done maar jezelf beschermen door niet je hele ziel en zaligheid bloot te leggen op een openbare site lijkt me alleen maar verstandig.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 14:42

CHRISTEN307 schreef:
Ik denk toch, dat God je in alles wijsheid en tact "moet' geven om met alle situaties in ons leven om te gaan, ook met kinderen en ook met degenen die "lelijk" zijn of zichzelf "lelijk" achten....
In ieder geval wordt christenen opgeroepen niet tegen elkaar te liegen waaronder ik ook versta huichelen, of je anders voordoen dan je bent...
Het komt in de bijbel wel enkele malen voor, zoals bij Rahab die terecht loog om levens te redden, net zoals in de Tweede Wereldoorlog de verzetsmensen, Joden verborgen en 'logen' tegen de Duitse soldaten..
Maar liegen op zich wordt zeer zwaar opgenomen door God kijk maar bij Ananias en Saffira in het nieuwe testament en Koning Saul b.v. in het oude testament, maar ook Judas, met zijn vraag: "Ben ik het rabbi, die U verraden zal?".... toen voer de satan in hem(Judas) en later pleegde hij zelfmoord...
M.a.w. onoprechtheid in wat voor vorm ook, breek er mee en laat je als christin of christen hervormen naar het Beeld van Christus!, die de leugen en de Leugenaar, satan haatte en wat Jezus Zijn Leven heeft 'gekost', zeer duur, genade, maar toch "gratis"!

Ja tact is enorm belangrijk,evenals het juiste moment uitkiezen om met jouw mening/waarheid(die niet pertinent de juiste is want we blijven allemaal mensen met onze eigen waarheid!)te komen.
Voorbeeldje:ik kreeg contact met een aantal mensen,nooit kwam er boven water waarom ze alleen waren,met eentje kwam dat gesprek wel goed op gang.Hij zei:mijn vrouw is vertrokken omdat ik regelmatig vreemdging.........en daarna was hij boos omdat ik het contact verbrak en het niet door de vingers kon zien(nog zo'n fijne uidrukking Knipoog smiley ).Mijn waarheid is dat ik zo iemand niet kan vertrouwen/vergeven,maar hij vertelde wel de waarheid..........het leverde ons beiden alleen ellende op terwijl het op een later tijdstip misschien bespreekbaar was geweest,dus meer tact.
Vergeving en begrip zijn dingen die je moet verdienen,ze liggen niet kant en klaar op je te wachten.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

CROSSROAD317 schreef:
Laat haar vrijbuiter dat maar doen ... Lachende smiley

Dat zou veel te lang gaan duren Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 11:38
BerichtOnderwerp: Het weer

ZEELAND736 schreef:
Enne...VISSER...geef eens raad...
Zit het er zaterdag in dat we een poging kunnen starten in Zeeland om de daksinghels op het tuinhuis te plaatsen???
(Zonder er af te spoelen natuurlijk!!)

Ik ben Visser niet maar euh......shingles nooit plaatsen op een nat dak,krijg je geheid gedonder mee!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 09:35
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Heerlijk bij Norg gewandeld gisteravond,zalig weer,kopje koffie na op een terras.......zet ik vanmorgen de laptop aan en zie wat over mn hand lopen,een teek IEEEEEEEEEEEEEKS Zieke smiley

Stomme Drentse bossen!Nu moet ik iemand zien te vinden die mijn achterkant controleert op die beestjes Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 11:23
BerichtOnderwerp: BBQ in belgie

MARISKA601 schreef:
Is dit ook samen met FF?

Nogal flauw Maris,aan je berichtjes te zien zit jij op meerdere sites dus zou jij het kunnen weten.........bovendien geeft Lien aan dat je haar kunt mailen voor meer info,simpel zat.

Ik heb geen negatieve reacties gezien van de CM redactie dus ik neem aan dat het samen organiseren van uitjes geen enkel probleem is.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:32
BerichtOnderwerp: Ramp

BEUN656 schreef:
Niet mee eens. Geboortebeperking vind ik gewoon not done.

Ook niet om aids een halt toe te roepen?
Je kunt wel wat roepen maar onderbouw het dan ook.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 09:21

Op een moment dat het even niet zo lekker ging Boze smiley kreeg ik me toch een duw in de rug van "boven"! Lachende smiley
Ik kreeg nl een mailtje van 3 ex-collega's dat er 300 stuks kleding klaar staan(om uit te delen),lief lief lief!!!!!!!!!!

Ik loop al de hele ochtend te zingen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:56
BerichtOnderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk

WILLEMIJN232 schreef:
Maar is hij verwijderd of denken sommige mensen dat hij verwijderd is?
Kan me nl niet voorstellen dat de redactie van CM het aan onze neus hangt of iemand verwijderd is en waarom.........zou ook niet correct zijn.
Misschien was doodgewoon zijn abbo verlopen.......

Ja kan ook heel goed zo zijn.

CM verteld het trouwens wel als er leden verwijderd zijn om vervelende redenen(zoals onbehoorlijk sexueeel getint gedrag)als je met diegene contact gehad hebt,je krijgt dan een keurig mailtje en de berichtjes in je mailbox gaan op blanco.

Niet denken dat ik iets suggereer,het laatste is gewoon algemeen bedoeld!

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 16 juli 2011, 12:58
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:47

ANITA695 schreef:
Zeer spijtig vind ik dit en onbehoorlijk wel tegengas geven en ondertussen wel doorgaan met reacties wat is dan de vraag de jongen vraagt iets en iedereen reageert met onbehoorlijke teksten en gaan zelf nu door met deze geopende topics hoe laag kan je zijn

Smiley die vol vragen zit ik lees hier hele normale reacties op het onderwerp.Misschien zelf wat beter en selectiever gaan lezen???Onzin kun je ook overslaan he Engeltje smiley en alleen de redactie weet waarom hij verwijderd is,ik neem aan dat ze daar een goede reden voor hebben
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:43

CROSSROAD317 schreef:
Bij mij staat het ook los van elkaar, ik doe ook en / en, dus vast bedrag per maand overmaken en contant in de collecte.

Ik ben niet bekend met collecte bonnen, het principe ervan ontgaat me eigenlijk, dus vandaar mijn vraag.
Je koopt dus collectebonnen, per vel en die doe je dan, verdeeld over een aantal weken, in de collecte zak. Dan begrijp ik niet goed waarom er nog een collecte rondgaat, want de bonnen zijn al betaald en het geld is al binnen ?? Of gebruik je de bonnen dan voor speciale collectes als "zending", "diaconie" ??

Er zijn veel mensen die nog gewoon contant geld in de collectezak doen en ik kan me voorstellen dat de bonnetjesmensen dan niet de zak zomaar voorbij laten gaan maar er "iets" in willen doen.Hier leveren collectes een groot bedrag op want ik ben bij een grote kerk(1700 (doop)leden,maar meestal zit er slechts 10% per dienst in de kerk hoorKnipoog smiley)
Hier betalen we een bedrag per jaar,dat bestaat uit de vaste bijdrage die iedere kerk afdraagt aan het overkoepelend orgaan(zeg maar;je lidmaatschap)+een bedrag voor het draaiend houden van de kerk.Wij betalen ook apart voor zending en diaconie(vroeger met spaarpotten,tegenwoordig krijgen we een acceptgiro).Daar komen de kosten voor kerkblad en extra activiteiten nog bij.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 18:47
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

De televisietoren van Smilde is ingestort........dat was altijd zo'n mijlpaal in onze reisjes door Nederland Twijfelende smiley

Wij met 9 man in de oude Simca(ja dat paste echtKnipoog smiley),ik was nog een heel klein meisje,terug van een bezoek aan oepoe op de Veluwe,je billen plakten aan de skai bekleding,moe en warm,de ietwat muffe lucht van het grootouderlijk huis nog in je neus......"zijn we bijna thuis pappa?"....."bijna,wie het eerst de televisietoren ziet heeft gewonnen!!!"

Later met eigen kinderen,op weg naar de dierentuin,"kijk eens memmie,op die toren zitten Bassie en Adriaan!"

Nostalgie........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 09:59
BerichtOnderwerp: Het weer

Zon???????Het regent hier en tussen de buien door motregent het.......

maar het zal me de r**t Smiley met dichtgeplakte mond roesten want het is bijna........ WEEKEND!!!!!!!!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

Muziekje op tijdens het soppen........ain't no stopping us now!

http://www.youtube.com/watch?v=VuAZTWGfQTs&feature=fvst

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 15 juli 2011, 10:04
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 18:08
BerichtOnderwerp: Sauna!

CARIEN982 schreef:
Chatje.....wanneer gaan wij nu eens een keertje naar de sauna toe?
Lijkt mij zo gezellig om dat een keer te doen! Lachende smiley

Kun je meteen korting krijgen Knipoog smiley
http://www.zwaluwhoeve.nl/zomernieuwsbrief
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 17:38
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

ERIKA129 schreef:
Ho ho ik val suus niet aan want ze kent me wel Twijfelende smiley
Maar ik mag wel mijn mening geven toch?
Als suus zich aangevallen voeld sorry daarvoor maar dit is mijn mening!

Maar(en nu heb ik het over het gesprek,niet over jouw reactie Knipoog smiley ),is het altijd nodig om een mening te geven?Het is soms beter om mild te zijn vind ik,je te verplaatsen in andermans zorgen en je (wellicht afwijkende)mening in te slikken,het is maar net waar je gesprekspartner op dat moment het beste mee verder kan.Natuurlijk hoef je niet te zwijgen maar als de ander je vraagt om niet meteen met oplossingen aan te komen(omdat dat wellicht niet eens nodig is)dan hoor je dat te respecteren.

(tiepvautje verbeterd Engeltje smiley )

Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 13 juli 2011, 17:38
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 17:12
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Tjonge wat vallen jullie Susannah aan Twijfelende smiley
Kan er dan echt niemand meer gewoon luisteren?Ik vind het zeer ongepast om je ongevraagd te bemoeien met de financien van een ander.Je kunt in zo'n gesprek ook vragen of iemand hulp wil of gewoon zijn verhaal kwijt wil........ik kan me dat goed voorstellen hoor,de ditjes en datjes wil je wel eens kwijt aan iemand.Susannah haar ervaring klinkt als bemoeizucht van de vriend zijn kant,hoe goed bedoeld het ook geweest zal zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 01:28

Ik ben mn huisje aan het opknappen,vanavond de pubers naar een oefenwedstrijd van FC Groningen gebracht,toen een afzuigkap geinstalleerd,nieuwe koelkast geplaatst(met hulp hoorKnipoog smiley) maar het mooiste vind ik dit........een wand van 250x400 vol met gigantische rozen,onder het mom van ""het kan altijd gekker" Clown smiley Het zit er al een weekje in maar ik geniet er erg veel van!

Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 100 Volgende
Pagina 44 van 100