ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:48
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

PIETER649 schreef:
ik heb er over gehoord... vaag herinner ik me nog zoiets zelfs... Smiley die vol vragen zit
soms laat ik mn abo zelfs verlopen Geschokte, onthutste smiley
maar als ik dan bepaald word bij de koude kille wereld buiten cm, dan haast ik mij het abo weer te verlengen zodat ik weer in het warme cm-bad gedompeld ben. Lachende smiley

Vergeet je abo dan niet te verlengen, loopt over 4 weken af Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:47
BerichtOnderwerp: Toen is de ruzie begonnen

Goh...t is net of ik mn eigen man hoorde praten Clown smiley (maar eigenlijk maken we wel erg weinig ruzie als ik dit zo lees) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:29
BerichtOnderwerp: Verslaafd

MARIEKE897 schreef:
Ik las het anders Annette, dat zij een verslaving heeft en hij niet! Anders was mijn reactie ook anders geweest (maar dat begrijp jij wel Verlegen lachende smiley )

Misschien is het handig , Johan, als je iets duidelijker bent in hoe het zit?

inderdaad, als ik het nog eens lees is het beide mogelijk......ik maakte eruit op dat johan een verslaving had...maar kan inderdaad ook andersom zijn. kan je ons even beter op weg helpen Johan?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:08
BerichtOnderwerp: Verslaafd

JOHANN706 schreef:
Hoe gaan we in een relatie hier mee om, als je man of vrouw verslaafd raakt. (in het algemeen)
Zoiets is mij overkomen, vanaf de geboorte van mijn Zoon ben ik er open over gaan praten, maar dit werkte niet wat uitendelijk tot de scheiding heeft geleid (nu 3 maand terug).
Waarom dan wel trouwen, nog een kind samen, en een huis kopen om samen gelukkig te worden.

Klinkt vreemd maar ik ging hier wel helemaal voor, en nu is de wereld onder mijn voeten weggestort nu ook dit erbij komt!

Laat ik ff waarschuwen dat ik waarschijnlijk heel onaardig ga klinken, dat is niet als aanval op jou bedoelt maar ik je stukje vallen een paar dingen op die mijn ex ( alcoholverslaafd) ook enorm had en met veel dingen nog steeds heeft. Ik ken jou niet, je situatie niet en de aard van je verslaving niet dus kan niet zeggen of mijn gevoel dat ik bij jou stukje krijg ook klopt.

Ik denk dat het voor een verslaafde heel moeilijk is, of zoniet onmogelijk, om in te denken hoeveel invloed zijn of haar verslaving op zn partner en de rest van het gezin heeft.
De verslaafde kan keuzes maken daarin, de partner niet, enkel de keuze wel of niet verder gaan in deze situatie.

Je schrijft dat het jou overkomen is......maar jij hebt ergens in de situatie gekozen toe te geven aan de verslaving, je ex is het echter WEL overkomen, die kreeg die keuze niet.
Bij jou is nu de grond onder je voeten weggeslagen......denk je niet dat dat bij haar ook gebeurd is toen jij verslaaft raakte?
het komt een beetje over of er jou nu van alles aangedaan is waar je niks aan kan doen.....maar besef je wel waar zij allemaal voor is komen te staan zonder dat ze er iets aan kon doen?

Ik snap dat het allemaal heel moeilijk voor je is nu, maar jezelf als slachtoffer gaan zien maakt het enkel erger want dan kom je er niet meer uit. Tuurlijk mag je er verdriet van hebben, maar vergeet ondertussen niet om aan jezelf te gaan werken, probeer in te gaan zien wat het met haar gedaan heeft en wat de reden is dat ze niet meer met je verder kan/wil.

Ik heb zelf een huwelijk met een alcoholist achter de rug en heb alles gedaan om te voorkomen dat het tot scheiding ging komen. Maar die kwam er toch, want dat kan je niet in je eentje voorkomen. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand heel makkelijk voor een scheiding kiest als er een verslaving in het spel komt. Maar ook als je in voor en tegenspoed elkaar trouw belooft kan het zo ver komen dat door de manier hoe 1 of beide partner met die tegenspoed om gaat, er toch een scheiding komt.
Na die scheiding heb ik ook heel hard geroepen dat ik nooit geen relatie meer wilde, mn vertrouwen was zo beschadigd dat ik echt niemand meer vertrouwde. Gelukkig kan je dat weer leren, wonden worden littekens in de loop van de tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:05
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

SUSANNAH475 schreef:
Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen... Knipoog smiley

Deze ligt niet in stuit,maar echt dwars, hoofd in mn ene zij en kont in de andere zij, en draait de laatste dagen alle kanten op, behalve de goeie (gek he...en dan moet zelfs ik aan de vader denken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 16:17

ANNETTE050 schreef:
Let me guess....Chat means his Cat.... Verliefde smiley

Annette........

nope....dus ff verder denken wie chat's koffiemaatje zijn kan

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 09:54

Dat moment begon gisteravond al..........baby heeft zich maar weer omgedraait, dwars ligt blijkbaar toch lekkerder dan op zn kop Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:45

Ik dacht gisteravond en vannacht dat ik vanmorgen bij slechtste moment van de dag kon gaan schrijven dat ik hele nacht wakker had gelegen van de pijn in mn buik. Maar toen ik vanmorgen toch maar even naar de dokter ging voor de veiligheid bleek onze kleine dwarsligger zich eindelijk omgedraait te hebben en keurig de juiste houding aangenomen te hebben, Geen keizersnede meer nodig Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 14:18
BerichtOnderwerp: Waarom op zondag naar de kerk?

WILLEMIJN232 schreef:
Ik hoop van harte dat JIJ er eens een andere blik van kijken op krijgt......en dat is wat ik je duidelijk probeerde te maken.........je bied wel excuus aan maar je mening is hetzelfde........

Maar die mening mag hij hebben....zie niet in waarom hij er een andere kijk op moet krijgen? Zoals wij het niet met hem eens hoeven zijn, hoef hij dat ook niet met jou of mij toch? Hij bied zn excuus aan voor de manier waarop dingen besproken werden, dat vind ik al heel wat op dit forum Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 13:25

LEPELTJE037 schreef:
Ik heb toch ook al gezegd, dat als het écht niet anders kan...
dat dan de de oplossing zou zijn dan alsnog wisseldiensten te draaien...
Maar als het wel degelijk kan... wat houdt je dan tegen om alsnog de rustdag te houden, zoals God die heeft gegeven?

Die wisseldiensten zijn er 24/7 in de zorg, er is niemand die elke zondag moet werken, meestal is het eens per 3-4 weken. En daardoor kan bijna iedereen die een zondagdienst draait buiten de dienst om zelfs nog een kerkdienst bijwonen of een andere invulling aan de zondagrust geven.
Dus volgens mij gaat het al veel beter dan dat jij vermoed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 13:12

LEPELTJE037 schreef:
Mensen die zich uberhaupt niks aantrekken van God, die zondigen zowiezo, daar kun je niks aan veranderen.
Maar jij zelf zou dan toch beter moeten weten...
Je zou toch niet willen zondigen tegen God?
Als je dat dan niet zou willen... Waarom dan toch willens en wetens op Gods rustdag aan het werk, terwijl het niet persé nodig is... er zijn genoeg anderen die werken op Gods rustdag.

Dan zijn we er uit uit: we zijn het gewoon oneens.

Want zo simpel als dat jij het stelt werkt het nu eenmaal niet.

Ik werk niet meer in de zorg, dus heb het probleem niet.
Maar toen ik wel in de zorg werkte ik een een christelijk huis, met christelijke collega's. Wij hadden dus geen ' heidense' collega's om de zondagdienst op af te schuiven.

Maar met jou denkwijze zou je dus als christen niet meer in de zorg kunnen werken, want je word echt niet aangenomen als je weigerd zondagdiensten te draaien. En terecht,want niemand werkt die diensten graag. En om nou alle christelijke zorgverleners kwijt te raken lijkt me een enorm verlies voor onze bejaarde en zieke broeders en zusters.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 12:58

LEPELTJE037 schreef:
Ik ben niet degene geweest die het woord 'zonde' met dit alles in de mond heb genomen.
Het gaat me meer om de kwestie van, in hoeverre je bereid bent te doen wat God van je vraagt... Hoe heilig is datgene wat door God geheiligd is?

Ik proef overal excuses, om je niet persé te hoeven houden aan de dingen die door God heilig zijn gemaakt.

Maar ja, nu je het er dan wel over hebt... God heeft voor een bepaalde reden de zevende dag ingesteld als rustdag... Heb je lak aan die redenen, dan leidt dat inderdaad tot zonde en mis je dus het doel, waarvoor God iets heeft ingesteld.

Enkel nog onduidelijker nu.

Ik ben degene die het woordje zonde in mn mond nam, dat heb ik net gezegt. Niet doen wat God ons opdraagt is is zonde toch?

Maar ik weet nog steeds niet wat je dan bedoelt te zeggen met:

mensen die niet aan zondagsrust doen werken toch wel op zondag dus ik moet beter weten?

Ik heb je net uitgelegt wat ik daar uit opmaak. Klopt dat nou, of bedoel je toch iets anders?

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 13 september 2010, 12:59
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 12:43

LEPELTJE037 schreef:
Dat heb ik niet geschreven... ga me geen woorden in de mond leggen, die ik niet heb gezegd. Woedende smiley

ff opnieuw dan

mensen die niet aan zondagsrust doen werken toch wel op zondag en ik moet beter weten.

het enige dat ik daar uit op kan maken is dat ik werken op zondag in de zorg dan dus maar aan een ander over moet laten die toch niet aan zondagsrust doet? Of wat bedoel je anders daarmee?

En wat ik erboven schreef zijn mijn woorden, mijn mening. Als jij iets als zonde ziet, en het zal toch moeten gebeuren (want gelukkig zijn we het eens dat we bepaalde mensen niet aan hun lot over mogen laten) en je laat een ander het dan maar voor je doen om zelf niet te zondigen, vind ik dat een net zo'n grote zonde.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 11:53

LEPELTJE037 schreef:
Die mensen die niet aan de zondagsrust doen die doen hun werk echt wel.
Jij zou toch beter moeten weten?

Dan ook nogmaals: dat is een ander de zonde laten doen die je zelf niet wilt begaan, ook een zonde dus!
En ik ben zo blij dat ik inderdaad beter weet dan zo op de letter van de wet leven en een ander daardoor te kort doen. Ook voor of na een zondagdienst in de zorg kan je namelijk zondagrust houden

En nogmaals...

Als de hele wereld nou Gods rustdag hield en er liggen mensen in het ziekenhuis oid... Ja dan kun je niet anders, dan hier en daar wisseldiensten te draaien in het ziekenhuis.

Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 11:43

LEPELTJE037 schreef:
De strekking van mijn schrijven wordt dus duidelijk misgevat.

Als zoveel mensen hem verkeerd begrijpen.....misschien ff nalezen of er echt wel staat wat je bedoelde?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 11:10

LEPELTJE037 schreef:
Dit zei ik dus ook nog...

Als de hele wereld nou Gods rustdag hield en er liggen mensen in het ziekenhuis oid... Ja dan kun je niet anders, dan hier en daar wisseldiensten te draaien in het ziekenhuis.

Er wordt blijkbaar maar half gelezen. Gefrustreerde smiley

Dat is toch ook wat er nu gebeurt!! Of heb jij het idee dat er gewoon volop doorgewerkt word net als door de weeks?
Draai een een zondagje mee in de zorg zou ik zeggen..dan kan je zien hoe het zondagschema eruit ziet: 2x zo hard werken omdat er veel minder personeel is.

Maar ik maak uit je bijdrages op dat jij dan maar de mensen die niet aan zondagsrust doen op wilt laten draaien voor iets dat jijzelf als zonde ziet.
Is een ander een zonde laten doen die je zelf niet wilt doen omdat je het een zonde vind, niet net zo goed een zonde?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 10:58

LEPELTJE037 schreef:
Hoezo kort door de bocht?

Het is een mentaliteit van 'lik m'n vestje'!
Of de rustdag van God nu wel of niet op zondag is...
Met name de mensen uit de zorg, die lijken schijt te hebben aan Gods heilige rustdag.
Alsof de maatschappij niet zonder deze mensen kan op Gods heilige dag!
De maatschappij draait in deze verdorven wereld toch wel door...
Dus lijkt me dat er genoeg mensen zijn die zowiezo niks hebben met Gods heilige dagen en zowiezo toch wel werken.

Het is echt triest om te zien dat mn. de mensen uit de zorgsector gewoon doorgaan met werken op de rustdag.
Waar ligt je prioriteit? Heb je meer liefde voor je werk, of voor God?
Als puntje bij paaltje komt, willen mensen zich niet houden aan Gods wil.

Jezus maakte er niet z'n werk van om mensen op de sabbath te genezen.
Maar het kán anders. Iedere christen is nu in de gelegenheid om Gods rustdag te houden en te heiligen. Maar de vraag is:"Willen we werkelijk God op de eerste plaats zetten in ons leven?"

Waar een wil is, is een weg!

Wie is er hier nou kort door de bocht vraag ik me af als je bijdrage lees?

Ik moet binnen enkele weken bevallen. Mijn kind lig een positie waarom het niet via de normale weg geboren kan worden tenzij het zich nog draait. Als mijn bevalling gisteren begonnen zou zijn had ik toch erg blij geweest dat mn gyneacoloog gewoon wisseldiensten heeft op zondag ander zouden zowel ik zelf als het kind het niet overleven.

Hoe zie je dat trouwens in een bejaardenhuis voor je? Bejaarden kunnen best een dagje niet gewassen worden, hun urine en ontlasting ophouden, een dag niet eten...
In een gehandicapteninstelling laten we alle gehandicapten ook maar een dagje zonder toezicht hun eigen gang gaan?

Of moeten we dat dan maar aan niet-gelovigen overlaten op zondag, oftewel, een ander opzadelen met iets dat jij blijkbaar als zonde ziet?

Je kan verschillend denken over de invulling van zondagsrust maar deze manier kan ik echt niks mee. Alsof God liever hebt dat we mensen aan hun lot overlaten om de zondagsrust maar te handhaven.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 13 september 2010, 11:00
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 08:40
BerichtOnderwerp: Luisteren naar je innerlijke stem

HANNAH810 schreef:
die vrouw van jou is echt een "engel"!
nog één die zich naar de keuken laat zenden ook blijkbaar;.........toppie, pieter!!

(nou nog gehoorzamen..... Smiley met dichtgeplakte mond )

Kijk naar tijdstip van plaatsing Hannah....hij droomde nogKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 18:46
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!

PIETER649 schreef:
euh Rens... ben ik erg beledigend als ik zeg dat ene E. niet zo veeleisend is? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Geschokte, onthutste smiley

Gelukkig voor jou is ene A dat ook niet he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 14:39

Na weken voor niets wachten (door mn eigen fout) kwam zojuist eindelijk de stapel papieren binnen waarmee we eindelijk weer verder kunnen met de voorbereidingen voor de bouw van ons nieuwe huis Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:03
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!

CARIN303 schreef:
Geloof me Pieter, bij jou zou ik zeker voor je geld gevallen zijn maar ja.....Annette was sneller!

Ik rennen achter dat geld aan joh...tot ik struikelde over de stapel aanmaningen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 17:21
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes

TESSYBEAR731 schreef:
Uk is echt verzot op proekpoep! Geschokte, onthutste smiley

Bij ons ook wel bekend als kroepoek...

Dat heette bij ons thuis krakkepak.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 22:02
BerichtOnderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox

RENSKE067 schreef:
wat me wel opvalt de laatste tijd is dat er vaak niet meer gegroet wordt als je de chatbox inkomt
eerder als je binnenkwam werd er nog normaal hoi ...... gezegd
helaas zijn er steeds meer mensen die blijkbaar alleen nog groeten als er iemand binnenkomt waar ze echt wat mee hebben of wordt er helemaal niet meer gegroet

Komt misschien ook door al die mensen die binnenkomen, gegroet worden, niks terug zeggen en weer weg gaan?
Ik Wacht tegenwoordig 10 seconden voor ik groet....groot gedeelte is dan namelijk alweer vertrokken.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 17:23

WILLEMIJN232 schreef:
Er wordt nu wel een beetje flauw over gedaan en dat is wel jammer.....
Ik ben het zowaar een beetje met je eens Chatuliem......
En het gaat denk ik niet eens over altijd serieuze gesprekken te moeten voeren. De chatbox is er wel duidelijk voor iedereen en iedereen behoort daar ook welkom te zijn! En dan vind ik het eigenlijk een beetje flauw als ik die onderstaande opmerkingen lees....Natuurlijk is het niet verplicht maar net zo goed als degene die er dagelijks zitten hebben andere mensen ook wel eens de behoefte aan een praatje ín de chatbox.......

Dan even de vraag anders stellen: wat is DE chatbox?
Je komt binnen in de lobby, andere optie is er niet, maar van daar uit staan er nog 3 andere chatboxen tot je beschikking.
Ik krijg hier een beetje het gevoel dat de groep serieuze chatters en de groep leuterpraatjes perse een bepaalde room op willen eisen.
Als je binnenkomt in room waar de inhoud van de gesprekken je niet boeit, waarom niet lekker zelf vertrekken naar een andere room, waarom moet de andere groep perse vertrekken of aanpassen?. Grote kans dat anderen je volgen en je een gesprek kan voeren dat jou wel boeit, dat is afgelopen dagen wel gebleken geloof ik?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:26

HANNAH810 schreef:
laten de meesten hier op cm dat nou net heeeeel graag willen!! Clown smiley

Maar daarom mag je ze nog wel ff op de verschillen wijzen he, de real-life uitvoering heeft geen blokeer of delete-optie, nou vind ik dat niet zo erg.....maar een mute-knop erop zou soms best ff lekker zijn Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:58

RENSKE067 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
konden jullie dat niet eerder zeggen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij hebt straks hetzelfde probleem als ik he...log je uit..zit je nog met zo'n cm-malloot opgescheept Geschokte, onthutste smiley

(zo, kan je in elk geval niet zeggen dat je niet vooraf gewaarschuwd was Knipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:36

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit een vreemde opmerking. We zijn bezig met elkaar te brainstormen over de chatbox en dan krijg ik een opmerking, staat het je niet aan, ga dan maar weg. Ik denk dat meerdere mensen met dezelfde ideeën rondlopen over de chatbox en die komen inderdaad niet meer. En zo blijft het zoals het is, omdat een paar mensen de sfeer willen blijven bepalen in de chatbox.

het brainstormen in dit topic ontgaat me even, zie meer een wellus niettus verhaal. Maar geloof dat inmiddels toch wel bewezen is dat je nu in elk geval zelf kunt vertrekken naar een andere box om daar wel een gesprek te voeren dat naar je smaak is, ongeacht naam van de box? Over wat gezellig is verschillen de meningen nu eenmaal.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 11:33

HANNAH810 schreef:
ik zie een chatbox als een soort digitale "verjaardag";
de één is in serieus gesprek, degene die ernaast zit heeft grote lol
je hoeft op een verjaardag toch ook niet alle gesprekken te volgen?
of stuur je mensen naar een andere kamer als ze gezellig doen, en je zit in een serieus gesprek.........?

Dan gaan ze toch buiten peuk roken met zn alle, waarna alle gezellig mensen buiten staan en jij als niet-roker met de ongezellige mensen binnen zit?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 19:06
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

IMKE917 schreef:
Ik woon tussen 2 duivenmelkers in, dus ik hoor nog wel eens wat Clown smiley
Wanneer een vreemde duif is aan komen vliegen, traceren ze hem d.m.v de ring. Ze bellen dan de eigenaar en spreken af wanneer deze hem komt halen of wanneer de buren hem los zullen laten.
Deze info zal je wel niet verder helpen haha, maar de dierenambulance inschakelen lijkt me een goede optie.

Als jij het nummer van de ring hebt kun je hier het telefoonnummer van de eigenaar zoeken

http://www.npo.nl/duif-gevonden

Helaas zegt de eigenaar meestal: gooi maar los, dan komt tie vanzelf, en zit jij nog steeds met een schijtende duif op je balkon. Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zondag 5 september 2010, 19:07
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 12:21

ik kwam vanmorgen op..is de hond loops......en ze zou morgen gesteriliseerd worden Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 56 Volgende
Pagina 44 van 56