Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 18:34
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
DREMPEL163 schreef: | Nu het forum openbaar is wil ik er idd niet een foto vanmezelf op hebben ook geen foto's die voor anderen herkenbaar zijn, zodat ze aan de foto's kunnen zien wie ik ben. |
Neem je een landschapsfoto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 18:29
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nachtje hotel hoeft niks te betekenen?Vind ik erg naief Leonard.
En over die schuld......deze meneer was overduidelijk op zoek naar een geldschieter met huis en bed,een maand na onze date woonde hij al samen met een andere vrouw van CM........ |
Nachtje Hotel is en blijft persoonlijk Leanne ...
en het laatste is inderdaad niet netjes ..zal het woord maar wijzenlijk niet noemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 17:52
Onderwerp: Drachten
|
|
|
[quote=LISA610]
Komt zeker goed lisa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 17:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jaaaaaaaa maar zulke dingen kom je allemaal wel tegen geloof ik. "ik ben tegen samenwonen maar wil best een nachtje met je in een hotel hoor"
Een nachtje Hotel hoeft in principe niets te betekenen
"ik kan aan je blik zien dat je heel hard een man nodig hebt"
Een aparte opmerking scoor je zeker geen punten mee
"als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"
Heeft niet zozeer met Christelijk te maken, maar als de hulpvraag er is en de situatie niet door eigen schuld is onstaan is het anders natuurlijk
Maar........ik heb ook hele fijne gesprekken gehad,veel gelachen,lekker gegeten en welgemeende armen om me heen gehad/gegeven en dat was zo bij het gros van de ontmoetingen ("gros ontmoetingen" moet je niet letterlijk nemen ) |
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op woensdag 23 februari 2011, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:21
|
|
|
LISA610 schreef: | ha ha ha.. nou da's wel een hele vrije vertaling... maar ik vind em leuk |
Vrije vertaling of geen vrije vertaling ik kom er nog niet uit.....hulp vraag de Zuid Holland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:14
Onderwerp: uiteten in Zeist
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | gisterenavond? |
Ja Annelies de Wij Zijn Ok gezellige mannen club
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:45
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
LISA610 schreef: | Nee hoor: ik was niet twee keer meegeteld, dus het zijn nog steeds 35 dames, 31 heren en misschien die vriend van Leonard.. hoewel je daar natuurlijk niet teveel op moet rekenen ha ha ha |
Maakt ook eigenlijk niet uit hoeveel vrouwen/mannen...we vermaken ons toch wel en zo niet doen we een spelletje kunstgebitten
Ja aart ....als we allemaal een mailtje sturen naar hem ...misschien dat hij dan komt.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op woensdag 23 februari 2011, 12:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:39
|
|
|
JASMYN704 schreef: | HHH in je dromen Leonard!!! Wij vermaken ons prima zonder jullie!!! |
Nou wens de dames ook veel plezier haha ...
Dus aanmelden maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:32
|
|
|
LISA610 schreef: | De datingsite op zich niet, maar soms komen daar leuke initiatieven uit.. Blijkbaar kunnen de mannen er toch niet zo goed tegen dat ze ff uitgesloten worden van een feestje.. ha ha ha..
Gewoon lekker doorgaan Annelies en je zeker niets aantrekken van wat de mannen ervan vinden. Leeftijdsgrens eraf halen is misschien wel een goede optie, want volgens mij heeft dat niet zoveel toegevoegde waarde. |
Persoonlijk vind dat je daar niet perse op een datingsite hoeft te staan en als ik iets met vrienden wil doen kan dat ook zonder een site, maar wens toch de dames een leuke avond hoor, want ze zullen ons wel een beetje missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:19
|
|
|
LISA610 schreef: | Vandaag een verhaal gehoord van een lieve vriendin. Had een eerste date gehad nadat er paar weken contact was geweest Vraagt de man in kwestie in de loop van de avond of er nog gezoend gaat worden.... (hoezo te snel van stapel lopen..).Als blijkt dat zij dat niet wil pakt hij haar zo stevig vast dat ze t gevoel heeft dat ze niet meer los kan komen (hoezo geef een vrouw een gevoel van onveiligheid).
Geloof me, wij tweeën waren het er helemaal over eens: we knappen af op mannen die tijdens een eerste date opdringerig zijn op een manier waardoor wij ons niet veilig voelen. Dus: geen hooggespannen verwachtingen tijdens die eerste date en vooral handjes thuis. Als het goed zit, volgt het zoenen en knuffelen vanzelf. |
Soms hoor je van die verhalen en vraag je af wat het doel van die avond is. Gaat het meer om het lichamelijke of naar het groeien naar elkaar toe. Jammer dat sommige het spel niet ...zo goed begrijpen, want zo loop je wel snel tegen een blauwtje op en sta je met lege handen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik zou zeggen ga gewoon door met de lady's night.
En mannen organiseer dan zelf een man's night. |
Sinds wanneer is een datingsite alleen voor de lady's en alleen voor de mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:24
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | gezellig Marylien |
Ja Suus ze kan mij niet missen....gelukkig maar..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:21
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
MARIAN519 schreef: | lol ja, jij ook |
Wat een prachtige tong
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:16
|
|
|
LISA610 schreef: | Yep.... |
Wat is de vertaling of kan je een fries woordenboek kopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:12
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Gaan de mannen toch ook eten in Zeist die avond |
Een apart tafeltje naast die van de vrouwen en een lol dat we hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:11
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | hahah. Leek me zomaar eens leuk een lady'snight! Nou zaterdag ging niet door vanwege te weinig aanmeldingen, (1) dus het wordt nu verschoven naar 18 maart ! Als je het leuk lijkt, ben je welkom ! Annelies |
Een leer voor de volgende keer Annelies ..wat is de vrouw zonder de man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:09
|
|
|
MARIAN519 schreef: | soms vliegt de tijd ja.. |
haha zit je te wachten op Mario
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dan gaan we over op plan B: "na disse weer een frisse" |
Is dat fries leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:05
Onderwerp: Andere religie, andere God of niet?
|
|
|
REBECCA667 schreef: | in elk moslimland. (hoe onbekend dan ook voor ons westerlingen) zijn onderling heel veel verschillen. heel veel verschillende moskeeen van verschillende geloofsleren, maar ook anders gelovigen waaronder christenen. ook in bv Iran.
de kinderen van streng islamitische landen kunnen daardoor ook in aanraking komen met andere geloven.
wat betreft de moslimlanden. ik ben iets van 9 jaar onder gedompeld geweest in de islamitische cultuur. wat ik zelf geleerd heb is dat er geen liefde is. Liefde met een hoofdletter. niet tussen man en vrouw? dat weet ik niet. maar zeker niet tussen hun naasten. mensen zijn wantrouwend (ook in de families onderling) gewelddadig. kleine babies worden geslagen en geknepen of gestompt. dat was uit straf of als grap. (dat maakt ze sterk ) wat van een ander was was van hun op het moment als ze even de andere kant op keken. (het verhaal van de arme man met het ene schaap en de rijke man met de kudde heeft een hele rake betekenis gekregen voor mij. ik heb het bijna dagelijks gezien daar. en zonder blikken of blozen hoor. zonder blikken of blozen en zonder spijt) en niet alleen worden mensen dagelijk bestolen en of met geweld overvallen door hun naaste buren of familieleden. maar ook door de winkeliers, politie en andere overheidsdiensten. Wij zeggen hier wel eens dat we curruptie kennen binnen onze overheden. maar geloof me. wij zijn daarin babies vergeleken met hun.
Toen ik terug kwam in de christenlijke wereld voelde ik een duivel in mijzelf die mij tegen probeerde te houden terug te gaan naar de kerk, door mij dingen te willen laten geloven. b.v. dat Jezus niet Gods Zoon was maar een profeet. dat Jezus ook bij hun terug zou komen wanneer Hij terug komt voor de christenen. Ik ben naar de kerk geweest en voel mij bevrijd. Dus..... MIjn God hun God??????? Ik heb geleerd van niet. |
Klopt Rebecca ooit was er een man uit Irak die ook op de EBS nu ETS zat voor Bijbelstudie en wat mij opviel was voornamelijk dat hij sprak over de God die hij nu leerde kennen van liefde en niet van haat zoals hij gewend was. Was trouwens een hele aardige man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:58
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vandaag geen dag. bemoediging, komt morgen. |
Oeps is al die morgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou ja,als het goed is moet je er nog wel 40 jaar tegenaan kijken he,ik weet ook wel dat het oog ook wat wil maar dat "mooie" is er dan wel af |
Ja dan zit je met een rimpelige ouwe sok ....maar voor sommige heel aantrekkelijk en fotogeniek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:47
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
LISA610 schreef: | Denk dat als je echt wilt daten, je gewoon met de persoon in kwestie een afspraak moet maken |
bv in de stad van de liefde en romantiek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:46
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een slecht moment vandaag: mijn dochter (bijna 24) is in september klaar met haar studie en per 3 oktober vertrekt ze een half jaar om te reizen, ze heeft een world ticket gekocht en gaat van Sjanghai naar Hong Kong en weet ik niet waar.........vertelde ze heel enthousiast.......en dat was een moment dat ik dacht: mijn kind en dan zo gaan backpacken, ik vind het helemaal niet goed! Ik heb toch met lood in mijn schoenen geprobeerd enthousiast te doen.....maar mijn hart |
Ja herkenbaar ...zijn moeders he ...maar heel begrijpelijk Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:43
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ach ja,iedereen moet het maar op zn eigen manier doen maar dat gezeur irriteert mij......... topscore bij de linken,lekker fotootje,leuk binnenkantje en dat alles op een presenteerblaadje(men verwacht heel wat voor een tientje per maand) .......waarom zouden hier toch zoveel vrijgezellen zijn? |
Ja is eigenlijk te gek voor woorden leanne en inderdaad voor een tientje per maand en vervolgens er weinig mee doen...alleen kletsen hoe iemand eruit ziet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:39
Onderwerp: Lync score
|
|
|
LISA610 schreef: | Dan nog... je moet je toch echt afvragen of je dat zou willen: dat de kansen zo toenemen... |
Nou niet echt lijkt ....is zo verwarrend al die fans
En wil je een serieuze relatie .... ....heb je alle tijd nodig voor die ene persoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tuurlijk Leo,been there done that Ik stond hier zonder foto op en dat werkte prima!!(dat weet jij vast ook wel )
Verliefdheid op het eerste gezicht bestaat maar liefde op het eerste gezicht niet......... |
Dat laatste klopt zeer zeker ..liefde is een latere gevolg van verliefdheid en het rare fenomeen is wel dat je simpel weg nooit verliefd kan worden op een foto, want dat werkt fantasieën op en dus vul je de verliefdheid zelf in d.m.v. die foto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het heet "blind" date Leo,niet "dove" date |
Wat voor "date" type heb je nog meer...Leanne...je schijnt daar anders aardig in thuis te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 09:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik weet uit ervaring dat een blind date geweldig goed uit kan pakken en ook hoe bedrogen je uit kunt komen als je alleen op de foto afgaat |
O wat spannend zo'n blind date en hoe wist dat hij het was
|
|
Naar boven |
|
|