ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 14:17
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Goeiedag eem jongelui Lachende smiley
Ik ben er weer,ik heb nl. nog een paar honderd stuks kinderkleding om weg te geven(bijna allemaal meidenkleding).Kleine maatjes,grote maatjes,zomer,winter,de hele rambam,alles nieuw.

Het moet snel weg want ik heb een nieuwe baan,een grote uitdaging en bovendien volg ik er een pittige studie voor dus thuis wil ik ruim baan maken!

Interesse?Mail mij even,ik zal proberen het zo eerlijk mogelijk te verdelen Knipoog smiley(je betaald alleen de verzendkosten,de kleding zelf kost je niets)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:12
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!

JOSINA022 schreef:
Haha, dank je wel!

Ergens hebben ze wel gelijk, alleen komt het vandaag even verkeerd bij mij binnen. Heb echt een off-day (of is het de morfine die dat doet Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley ) Boze smiley

Het is gewoonweg storend als er dingen op het forum staan die alleen voor insiders te volgen zijn,ik begrijp er in ieder geval niets van Twijfelende smiley

ps.ist geen PMS? Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 21:59

JOSINA022 schreef:
Ik vind het jammer te merken welke kant dit op gaat.

Als ik naar mijzelf kijk, mis ik ook best de serieuze kant van het forum, maar is het ook zo dat ik wel erg kan genieten van het geplaag over en weer.
Wat niet wil zeggen dat ik ook niet serieus kan zijn.

Het afgelopen half jaar is erg zwaar geweest, zowel fysiek als mentaal, en ben duidelijk hier aan het afreageren geweest. Mocht ik mensen daarmee gekwetst hebben, dan spijt mij dat zeer.
Ook als ik daarmee gezorgd heb dat er mensen niet meer op het forum kwamen, spijt mij dat.

José

Niet zo zwaar of persoonlijk aan tillen joh,is helemaal niet nodig en bovendien is het vandaag st.Juttemis dus eigenlijk is het niks.........of niets.........of nooit............en zo........... Geschokte, onthutste smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:22

MARIA576 schreef:
Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M? Twijfelende smiley

Sorry maar ik ben het met je eens,het i,als er eens serieus gepraat wordt dan nemen de "geintjes" weer de overhand en dat is irritant als het onderwerp je raakt.
Ik hou wel van een geintje maar ook dat er iets te lezen is,de chatbox is vrijwel leeg,helaas zijn de mensen die wel van een echt gesprek hielden al vertrokken.........

Maar ik zal niet zeuren(maar ook niet verlengen Engeltje smiley ),ik ga naar warmere oorden terwijl mijn abo verloopt,het ga jullie goed! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 18:24
BerichtOnderwerp: Het weer

Ik begin aan dit weer te wennen!
Vanavond lekker de buitenkachel aan,flesje(s) wijn er bij en dan een spelletje doen met de kinderen,de buren en wie verder aanwipt,gezellig! Lachende smiley

Nog een aanvulling,humor van dochter........ik zat gisteravond alleen buiten te wachten op bezoek,pot thee,kan koffie etc......komt dochter er aan en zegt:zit je hier gezellig met je vrienden? Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 13 augustus 2011, 18:40
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 18:19
BerichtOnderwerp: Tekenen dat het einde naderd????

PIETER649 schreef:
blij dat mijn tattoos van voor het electronische tijdperk zijn dan!! Lachende smiley

Och,je hebt vast wel ergens een klantenkaart zodat men weet welke broeken je koopt en wat je eet,je vingerafdruk staat op je paspoort,je foto op je ziekenhuispas en..........als je zoals ik bloeddonor bent weet men zelfs dat je de laatste 6 maanden geen seks hebt gehad met Afrikaanse mannen Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik ben een open boek Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 17:50
BerichtOnderwerp: Beurskoersen

Naastenhulp is prachtig maar in de praktijk komt er echt geen fluit van terecht en aangezien de thuiszorg zijn eigen schema's aanhoudt en je als volwassenne niet altijd al om 7 uur op bed wilt liggen of niet je incontinentiemateriaal wilt laten verschonen door je buurvrouw of graag een deskundige mee wilt hebben als je met zuurstof naar het ziekenhuis moet is PGB een uitkomst.

Een zieke heeft enorm veel kosten,dankzij de uitzuigers van de awbz worden brillen en hoorapparaten niet meer vergoed(of slechts een veel te klein deel),kost het je maanden om een rollator te krijgen en jaren voor je aanpassingen hebt in je huis........door alle veranderingen hebben de gemeentes macht gekregen die ze niet toekomt.

Laat het geld weer terecht komen waar het hoort,bij de mensen die anders in een tehuis terecht zouden komen maar het met goedkopere hulp(én familie)nog thuis kunnen redden zodat ze een redelijk menswaardig bestaan kunnen hebben.........

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 13 augustus 2011, 18:00
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:36

PIETER649 schreef:
Nee, heb ik geen last van Lachende smiley
Eindelijk word nu ingezien dat schulden betaald moeten worden en men niet onbeperkt kan lenen.
Mee eens,ieder zn eigen verantwoordelijkheid weer teruggeven

Bezuinigingen zijn juist goed, het maakt dat de regeringen beter over bestedingen nadenken.
En ja, natuurlijk is het vervelend als je in een groep zit waar de klappen vallen, maar dat houd dan ook in dat aan die groep teveel is uitgegeven in het verleden.
We kennen allemaal de uitwassen van bijv. de PGB.
Vacanties van de PGB, thuishulp terwijl er nog gezonde mensen in datzelfde huishouden wonen etc.
Dat waren de uitwassen,zelfstandig je hulp kunnen inkopen en dus bepalen wie er aan je bed staat is heel belangrijk voor een gehandicapte en verpleegkundige hulp geven is niet 24 uur per dag op te brengen voor een partner........

We moeten af van het idee dat vadertje staat alles maar betaald en nu zelf ook verantwoording nemen.
Waarom konden tot voor 25 a 30 jaar bejaarde ouders geholpen worden door hun kinderen en moet nu de thuiszorg maar overal voor ingeschakeld worden?
Vaak puur egoisme van de kinderen.
Het is voor 1 ouwe schijnbaar makkelijker 10 jonge groot te brengen dan voor 10 jonge om 1 ouwe de laatste jaren te verzorgen....

Dat is meer dan 50 jaar geleden hoor Knipoog smiley Mijn ouders hebben er voor gezorgd dat ze zelfstandig bleven én een pensioen opgebouwd hebben dus nu is mijn moeder nog steeds zeer onafhankelijk.Niet iedereen boven de 50 laten denken dat ze te oud zijn om zelf nog dingen te regelen lijkt me een veel beter idee dan afhankelijk zijn van je kroost Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 16:53

HERMAN388 schreef:
Het wordt in de laatste tijd wordt het steeds gekker over op en neer van de koersen.
Dagelijks staan vette letters in de kranten, internet, enz enz. over de beurzen.
Ik word echt moe van dit nieuws.
Het gaat om meer aandacht over geld.
Gelukkig heb ik geen aandelen gekocht.
Ik vind dat pure afgoderij.
Bezuigingen door de regeringen word ik ook niet goed van, velen moeten ook afgestoten worden wegens geldgebrek.

Hebben jullie daar ook last?

Tja,bezuinigingen.......er komt nog veeeeeel meer aan,op het gebied van kinderopvang,spaarloon is verdwenen,kindgebondenbudget wordt beperkt evenals het ouderschapsverlof.......we zijn binnenkort aan de hypotheekaftrek en de toeslagen toe ben ik bang.........
Maar!!!! er komen vast weer betere tijden aan met volop banen voor mij en de rest van Nederland (en een beetje zon graag Knipoog smiley )

Om beleggen afgoderij te noemen vind ik vreemd,de economie draait hier op dus ook jouw "inkomen" komt er vandaan Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 16:25
BerichtOnderwerp: Het weer

Vanmorgen regen en harde wind,vanmiddag hagel(!!!),flink onweer en stortbuien........wat een *piep*zomer.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 11:03
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

ERIKA129 schreef:
Lijkt me een hele mooie datum!
ook leuk voor de kids en trouwens ook voor de volwassenen!
Alleen een nadeel je mag niet met de auto naar achter doorrijden en je moet er vroeger zijn dan anders
maar het idee vind ik super goed Lachende smiley

Euh leuk?.......het is een dodenherdenking met kranslegging,militaire parade etc.Knipoog smiley
Bovendien komen er (al heel vroeg)duizenden mensen op af dus lijkt me de kans klein dat je daar uberhaupt plek voor vindt.
(het is wel een spectaculair gezicht)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:09
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Vanmorgen een geweldig mooi telefoontje van een oud cm-lid gehad,ik jankte binnen 3 seconden Knipoog smiley

Het nieuws verteld ze vast zelf nog wel een keertje.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 20:24
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

WILLEMIJN232 schreef:
Ach, ik dacht even wat vrolijks op CM..... Engeltje smiley We moeten toch ook een beetje aards blijven he? Knipoog smiley

Als je er maar niet bij verteld dat het een Fries is ........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 20:08
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

WILLEMIJN232 schreef:
Even wat vrolijks......

Ik kreeg dit vandaag onder ogen op mijn werk: schijnt een hit te worden/zijn..........

http://youtu.be/cmsvEhce_GQ

Arrrrrrrgh Willemijn,nu zit het "ooter ooter ooter" weer urenlang in mn hoofd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 17:41
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?

.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 5 augustus 2011, 20:11
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:36
BerichtOnderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?

HANNAH810 schreef:
ik ben het in die zin wel eens met chr307, dat er situaties denkbaar zijn, dat er wel ruimte is een relatie te beginnen als de papierwinkel nog niet rond is, herman;
wanneer een huwelijk door overspel is verbroken, bijvoorbeeld.
of het dan verstandig is om binnen zo korte tijd al weer in een nieuwe relatie te stappen, is natuurlijk een tweede.

Het is niet "simpelweg" een papierwinkel,het is de ontbinding van een belofte.Misschien ben ik daar te principieel in maar ik ben tegen de manier waarop het in dit geval gebeurt,zolang je niet officieel gescheiden bent ben je "bezet".Als de nieuwe relatie dat niet op voorhand weet begin je met een leugen.

Er zijn hier meer mensen die in scheiding liggen,die zoeken hier lotgenoten,gesprekspartners,gezelligheid etc. en als ze dat vinden is dat heel fijn voor ze.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 12:17

[quote=CHRISTEN307]
Je hebt hier niet alleen te maken met jouw enorme ego maar ook met mensen(in dit geval vrouwen) die je probeert te vangen met een leugen........en dat met de Bijbel in je hand........en durft zelfs te beweren dat de Heilige geest je daarbij helpt........
Zoek hulp voor je kwetsbare vrouwen meesleurt in je verwarde gedachtes en ideeen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 16:55
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?

HANNAH810 schreef:
je hebt nog enige info gemist pieter; christen is een nog gehuwde man, hoor!

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Nu kijk ik heel anders tegen die "vleselijke begeertes" aan waar hij het over had.
Haastige spoed is zelden goed Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 14:02

CHRISTEN307 schreef:
Dat schrijf ik niet, het ging hier over roken en hoe daar mee om te gaan...

"Als de zonde je tot last wordt dan helpt de Geest mee om onze zwakheden aan te pakken,,, en dan kom je er af, vroeger of later..."
=dreigement

"Als de zonde je tot last wordt dan helpt de Geest mee om onze zwakheden aan te pakken,met Zijn hulp kun je er van af komen"
=bemoediging

Woorden kunnen een grote impact hebben,de juiste woorden én de verkeerde woorden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 13:41
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??

CHRISTEN307 schreef:
God wil geen scheiding, maar een mens(en) veroorzaken of zoeken scheiding en dan heeft God's Wil daar uiteindelijk geen invloed op, voor degenen die de scheiding veroorzaakt en doorzet...

Ik ben het sppor bijster Christen.......eerst vertel je dat je huwelijk door God gewild was,vervolgens weer niet,daarna is je scheiding Gods wil en nu heeft God ineens geen invloed meer???
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 13:38

CHRISTEN307 schreef:
Als de zonde je tot last wordt dan helpt de Geest mee om onze zwakheden aan te pakken,,, en dan kom je er af, vroeger of later...

(jouw)conclusie;ziekte is een straf van God Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 13:00

CHRISTEN307 schreef:
Dat mag jij vinden, maar ik mag vinden, dat ik naar Zijn wil handel en getuig...

Peter

Inderdaad maar als je zo zeker bent is verdediging niet nodig(en het aanvallen van anderen zeker niet)
Ik ben van mening dat een ootmoedige houding niet alleen tegenover God een groot goed is maar ook tegenover je medemens.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:52

CHRISTEN307 schreef:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=h35z4sSzjj0&feature=player_detailpage

Ik leg mijn leven in Zijn handen en als mijn vrouw zich niet samen met mij wil laten diagnostiseren en behandelen bij deskundigen met de nodig know how, dan
sla je de uitgestoken hand van God, Die hulp biedt, af in ongeloof en eigenzinnigheid en dat is er gaande en als een ongelovige, wil scheiden, want dat is het ten diepste, dat zij scheide en ik ben dan niet gebonden aan haar meer en ben vrij om weer een ander te beminnen, en wie is het die mij dan oordeelt? Niet dat ik dan maar kan doen wat ik wil, maar die mij oordeelt is de Heere, die mij recht in mijn ogen kijkt en ik in de Zijne, want wie vrouw, vader, moeder, dochter of wie ook meer liefheeft dan mij en dus maar haar gang laat gaan in ongeloof, die persoon is mij niet waardig...
Jezus Christus Eerst en van daaruit,,, mensen... en niet omgekeerd!

Het is spijtig dat je mij niet begrijpt.Ik veroordeel je scheiding niet,je manier van verdedigen vind ik onbegrijpelijk/not done/onnodig.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:42

CHRISTEN307 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=h35z4sSzjj0&feature=player_detailpage

I rest my case.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:53

CHRISTEN307 schreef:
Ik bedoel eigenlijk volgehouden, volharden in het geloof in een huwelijk dat door God gewild is....maar door ongeloof en autisme samen werkt het geloof niet meer door de Liefde, die onderdrukt wordt,,,
Autisme heeft iets in zich van autonoom, dus zelf willen regelen en doen van gezamenlijke dingen leidt tot en is eenzaamheid en lijden om Christus´wil.
En in het algemeen ziet de " buitenwereld" de " gezonde" partner als de " veroorzaker" van alle leed en eenzaamheid, want........

Je ziet jezelf als lijdend voorwerp en probeert dat hier(op een openbaar forum)goed te praten,dat irriteert me mateloos.
Je eigen straatje schoon vegen over de rug van je ex en vervolgens mensen veroordelend toespreken op het forum laat een puberale(dus wellicht narcistische) houding zien; "ik ben goed,de wereld is rot".
Jammer!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 23:52

CHRISTEN307 schreef:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ik heb het 5 jaar uitgehouden met een autistische echtgenote, maar zonder behandeling en diagnostiek(vrijwillig) kom je geen stap verder en nu ben ik gescheiden...

Euh.......jij dénkt dat ze autistisch is maar aangezien er nooit een diagnose is afgegeven weet je dat niet en kun je daar niet je eigen schuldgevoel mee wegvegen..........

Ik word lichtelijk onpasselijk van je "uitgehouden",je bent ooit uit liefde getrouwd,ook al werd je huwelijk niet wat je er van verwachtte en scheidden julie wegen dan nog kun je met respect over je zieke partner blijven spreken(of zwijgen)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 00:31
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARY052 schreef:
Haha Leanne, gelukkig zeg je dat verder alles goed is, anders ging ik me oprecht zorgen maken..........maar nu niet nodig gelukkig! Knipoog smiley

Mary

Nee hoor,moest even mijn frustraties kwijt Knipoog smiley
Vanavond kwam de echte schilder(met giga dure saus en dito gereedschap)en die voorzag in 3 uurtjes de hele slaapkamer van saus en verf,hoppa....klaar!
Morgen nog een beetje aflakken en de meubels kunnen er weer in.Er gaat toch echt niets boven een vakman Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 1 augustus 2011, 19:26
BerichtOnderwerp: kreet van de week

YELNIN491 schreef:
behalve................................................................... Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

een Drent Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 1 augustus 2011, 17:23
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Die %$#$@ saus en $%#$@% grondverf en dan die &^*&^ roller ,de fik dr in!

Engeltje smiley
verder is alles goed hoor.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 12:43
BerichtOnderwerp: Schaamte om jezelf bloot te geven

MARIAN519 schreef:
Ik zeg zeker heel wat, maar als Ik geloof en weet, mijn aanname, dat God mijn bron is en niet alleen de mijne, maar de Bron van alles?
Dan geloof ik dat ik mij spiegelen moet/wil aan God...

Die aanname is prachtig maar hoe is je menselijke reactie als er over je geroddeld wordt of als iemand vraagt naar je diepere gevoelens,dan reageer je vast anders?

Als je in je leven continu omhoog kijkt struikel je geheid regelmatig .....dat kan niet de bedoeling zijn Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 100 Volgende
Pagina 43 van 100