Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:29
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Van de media ?? Ik las zojuist dat de pensioenfondsen rond een dekkingsgraad van 90 zitten i.p.v. het minimum van 105 ...
Geen geld naar Griekenland ... zou voor ons straks wel eens kunnen betekenen geen geld uit het pensioenfonds ... of erger nog, hoe zit het straks met bijv. de WIA, WAJONG, IVA uitkeringen ?? |
joh... je zal uit pure armoe nog gedwongen worden een baantje te zoeken en niet op je 65e met pensioen te gaan
die verzorgingsstaat nederland liep net zo hard uit de klauwen als heel griekenland bij elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:14
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik heb ook leuk nieuws (misschien, hoop ik )
de kijkers zijn geweest. Mijn huis zag er zo mooi, en helemaal gestyled uit. Zo leuk dat ik er eigenlijk zelf zou willen blijven wonen.
Maar goed...onderweg kwamen we na de bezichtiging de makelaar tegen, en ik vroeg hem hoe de bezichtiging verlopen was. Hij gaf aan dat zijn collega, die de bezichtiging op zich genomen had, er een zeer goed gevoel over had.
Het wordt steeds spannender....wie weet wordt het nu eindelijk verkocht.
Enne pieter... Waarschijnlijk kruipen we voorlopig in een pieperklein huurhuisje, met tuin. Voordat we behangen graven we eerst een mega gat in die tuin(die we later weer dicht kunnen gooien ) en waar onze koi's een tijdje heerlijk in kunnen rondzwemmen.
Mocht dat niet lukken zullen ze waarschijnlijk wel in de badkuip gaan Ik zou zeggen...kom ze eens bewonderen voor het te koud wordt en ze niet meer boven komen schooien om voer. |
volgende week, 27 oktober, kort na de middag thuis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:52
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
Je kunt eromheen draaien wat je wil, je kan redenen hebben waar iedereen de tranen van in de ogen krijgt...
maar je zit op cm!
Dat houd in dat je VERPLICHT een profiel in moet vullen. Een gedeelte van dat profiel bestaat uit FEITEN. Een feit is onomstotelijk, das geen gevoel.
Er is verder ruimte zat in je profiel waar je met bloemen, tranen, bijbelteksten, youtube filmpjes, fotoos van je hond kip kat lama tijgerphyton jezelf helemaal kunt laten gaan.
Vul de feiten nou gewoon in zoals ze zijn, is eerlijk zijn nu ook al teveel gevraagd????
Pieter, ziet er nog steeds uit als 28 maar geeft eerlijk toe ietsje ouder te zijn... want dat is een FEIT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:21
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, en als zo iemand is omgebouwd. ìk zie dat niet hoor, dat zo iemand eerst bijvoorbeeld een man was...
Ja, of als ik dat hoor, na een tijd van iemand, dat ie is omgebouwd, dan zie ik het wel, dan ga ik erop letten...
Ik denk dat er wel een verschil tussen zit, of iemand in een verkeerd lichaam is geboren, én wel getrouwd is geweest, maar dat niet zo voelt.
Dat is geen vergelijkbaar iets. |
ik heb t woord omgebouwd niet gebruikt, niks erbij verzinnen he
enne.. tis VOLKOMEN vergelijkbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn allermooiste moment was dinsdagmiddag toen ik hoorde dat er eind april niet één klein mensje bijkomt maar dat het er twee blijken te zijn..... Gelijk oma van een tweeling.....geweldig toch? Hoewel oma wel een beetje oud klinkt..... |
56 klinkt toch ook oud?
feli W-tje!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:17
Onderwerp: Concert Jan Vayne, Martin Mans en ....
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dure toegang pffff Waarvoor is die geld? Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten. Dat is toch handig |
Tja, als er mensen optreden die daar hun boterhammetje mee verdienen, zal daar toch enige zekerheid van inkomen tegenover moeten staan. Als jij als monteur een reparatie gaat uitvoeren bij een klant rekent je baas daar toch ook een vast uurtarief voor? Of zou hij rustig afwachten wat de klant in het borstzakje van de monteur propt als vrijwillige bijdrage?
Die gratis concerten zijn niet voor niks gratis... als buurvrouw Angelique met 3 vriendinnen, Lizzy Juultje en Babbeltje optreed als hobby, zou je eigenlijk geld toe moeten krijgen om dat gekweel te moeten doorstaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 17:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, en als iemand dan met een heel plausibele verklaring komt, van wáárom die het een en ander wel of niet heeft aangevinkt?
Was dat om te liegen en daar voordeel mee te doen?
Of is er een begrijpelijke verklaring voor.
Wat de een begrijpelijk vindt, is voor de ander niet begrijpelijk.
Bijvoorbeeld, als iemand getrouwd is geweest, en dat voelt niet als getrouwd geweest zijn. Bijvoorbeeld, omdat het ´moest´ van de kerk, omdat men wel met elkaar sliep of had geslapen.
Omdat samenwonen niet werd getolereerd.
Of als men veel te snel is getrouwd, en niet alles kon overzien, zoals een objectieve buitenstaander dat soms beter kan. En alsnog alles misliep na verloop van tijd, terwijl de liefde er ´an sich´ wel was.
Of mensen die veel te jong trouwen en kinderen nemen of krijgen.
Of die door ouders werden gemanipuleerd om te trouwen...
Of om de verkeerde reden zijn gaan trouwen, om nooit meer alleen te hoeven zijn.
Enzovoort. |
Bovenstaand geef je redenen op om te scheiden, dat je een reden hebt om te scheiden, maakt nog steeds niet dat je niet getrouwd bent geweest.
Waarom zou iemand die in het verkeerde lichaam is geboren niet een ander geslacht aan mogen vinken? Dat is dus ook niet liegen?? Omdat het AANVOELD als vrouw zijnde, gewoon jezelf als vrouw profileren ondanks je fysieke kenmerken
Met bovenstaand voorbeeld zie je hopelijk in dat je complete onzin uit loopt te kramen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:23
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar ben je naartoe dan op vakantie? Ieder geval niet in zeeland want hier was het vandaag prachtig weer.
En in zeeland is het volgende week pas vakantie |
ik was gisteren nog ff in zeeland en t was toen ook al mooi weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:52
|
|
|
JOLAN931 schreef: | mijn huis staat ook al ruim twee jaar herman, en dit is de derde kijker. Spannend hoor. |
in 2005 besloten mn ex en ik naar Duitsland te verkassen. Ons huis hebben we januari 2006 te koop gezet voor 699.000 De eerste kijker bood 675.000 maar omdat we toch nog "tijd zat" hadden, hebben we dat afgewezen Er zijn geen biedingen meer geweest en omdat we inmiddels in Duitsland woonden ( gescheiden ) is het huis midden 2007 verkocht voor 657.500
tip: zeg in deze tijd niet te gauw nee.
vraagje: waar gaan de kois heen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:44
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kom ik dus maar niet bij jou eten Kom ik gelijk een kilo aan |
gaan we samen bij Gerrit eten, Erika, dan is t maar n pondje per persoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:43
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | slechtste moment vd dag... duurde erg lang vandaag.
per 1 oktober heb ik een nieuw fabrieksgebouw gehuurd, ongeveer 5x zo groot als de huidige hal, die ik per 31 oktober leeg moet opleveren..
de status na 1 week is dat ik geen electra kan krijgen omdat de electrameter in een ander gebouw is dat mijn verhuurder 3 jaar geleden heeft verkocht. de nieuwe eigenaar van die hal, is dus eigenaar van mijn aansluiting, die hij zelf niet mag aanzetten, dat moet het rwe doen. die doen dat pas NA schriftelijk accoord van die eigenaar, die nog minimaal 3 weken in amerika zit. na dat accoord duurt het bij die bureaucraten nog minimaal 2 a 3 weken, als het meezit. dan zitten we dus al n poossie in november
daarnaast kwamen we er vandaag achter dat de vorige huurder, die om stroom te besparen 5 jaar geleden de stroom heeft laten afsluiten, met een boormachine de electrische overheaddeuren heeft bediend met als resultaat dat die motoren kompleet naar de filistijnen zijn en er geen beweging meer in te krijgen is.
eindconclusie: over 2 weken staat de produktie stil voor een maand en kan ik mn machines geeneens de nieuwe hal in krijgen zonder met n heftruck de deur eruit te rijden
dus de oplettende lezertjes zullen begrijpen waarom ik de gloeiende ty**s er in heb. |
tijd voor n update
ondertussen heb ik sinds vrijdag stroom, sinds vandaag water en hoop ik over 2 weken telefoon en fax te hebben, internet duurt nog wat langer. de telekom is wel zo klantgericht dat ik sinds zondag ook in mn oude hal geen telefoon, fax en internet heb. nou maar hopen dat er geen orders doorgefaxed worden en niemand mij wil spreken de komende weken
als kers op de taart reed een of andere verrekte mongol mn halve voorgevel vanavond naar de voorgevelbegraafplaats
ik heb die hal voor 5 jaar gehuurd en de eerste 3 weken zitten er gelukkig al bijna op... benieuwd of ik de kerst ga halen in deze fabriek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:35
Onderwerp: mop
|
|
|
GERRIT084 schreef: | De koning van Egypte die had een ding dat wipte Tussen benen en zijn gat ra ra, wat is dat. |
ik von m grappiger dan die melkboergrapjes
bedankt Gerrit, ik dacht echt dat ik vandaag niet meer kon lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 21:55
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Frank terug Welkom back! |
normaal komen goede dingen altijd in drieen.. maar nu zijn het Frankt, Carien en..... Marry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 21:53
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
hoe ervaar jij het drama van de mammoet Thomas, jij bent nog van voor die tijd he meester dus vertel nog es over vroeger!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 21:29
|
|
|
ja joh.... moeilijk he juf om je ongelijk te erkennen
blij dat de kinderen in dit huishouden degelijk duits onderwijs krijgen van leerkrachten die daar wel voor geleerd hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 20:59
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ff de bijdrage van Annette792 lezen.... |
lees jij je woordenboek maar als Annette792 het correct had, had ik schrot wel met een hoofdletter geschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:49
Onderwerp: Trinity 22 oktober 2de Exloërmond
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nou Erika, 3 keer off topic moet je er naar toe, ok??? |
dat is wel een heel zware straf chat
Pieter, dan liever de sharia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:47
|
|
|
Dank je Chat.
De kranten staan er al jaren bol van dat de juffen en meesters die opgeleid zijn aan de pabo absoluut onvoldoende taal- en rekenkennis hebben. Annette050 laat weer blijken dat ook zij een slachtoffer van de mammoetwet is...
Arm arm land, waar moet dat heen met de jeugd
Een land dat voor de mammoet zwicht, verliest meer dan woordkunde en spellingsinzicht, daar dooft het licht..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:40
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ga ik me nu eh..."gevleid" voelen? |
hangt van je IQ af
dus euh.. ja doe maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:37
Onderwerp: Trinity 22 oktober 2de Exloërmond
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoe was het concert?? Heren en dame?? |
dat kunne ze nou nog niet zeggen he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:26
|
|
|
MARRY942 schreef: | Eh...ken ik die? Oh ja....das die man die alleen maar piepjonge vrouwtjes wenst....ik weet het weer.... |
gelijk heeftie!! ze worden vanzelf ouder
en laten we wel wezen... op n ouwe fiets moet je t leren, maar tis onzin om die fiets bij de schrothandelaar te halen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:23
Onderwerp: Het weer
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Het ergste komt nog ...winterbanden zijn daar ook verplicht ...grrrr |
dat is toch wel het minste dat je zorgt dat je auto goed kan rijden?? weet jij hoe irritant het is dat die sch..ßhollanders hier zitten te kloooooien terwijl wij wel normaal door zouden kunnen rijden? het is al bloedirritant dat jullie op provinciale wegen 80 rijden terwijl 100 is toegestaan. leer de regels eens voordat je naar ons mooie land komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 17:54
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een oude gewoonte oppakken, zullen we weer gaan wandelen. Het bos schijnt heel mooi te zijn. Twee data, als je je opgeeft, geef dan meteen je voorkeur aan:
5 november of 12 november
Plaats Het neie Hemelriek te Gasselte. |
kinderen ook welkom??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 17:52
|
|
|
hoezo ga jij er dan meteen maar van uit dat mijn laatste opmerking sloeg op de maag waar de liefde van de man doorheen gaat???
ow wacht... vrijgezel nooit getrouwd geweest....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 16:22
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik herinner me nog klachten van gisteravond over het inruimen van de vaatwasser |
ik herrinner me vooral de manier waarop je zoiets goedmaakte....
...ooit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 16:19
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik wil er nog minimaal 6 |
schei uit joh!! 6 stuks.... dr lopen er hier 3 in huis en Annette heeft daar dr handen al mee vol, gelukkig is er naast die 3 kleuters ook nog n baby maar veul gekker mot het niet worre!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 16:17
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
MARIAN519 schreef: | 16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon gegeven heeft.
Zie je? er staat dat God de wereld zo lief had dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft... Meer staat er niet..er staat nietdat Hij alleen liefde heeft voor hen die Zijn Zoon aannemen als Verlosser. Er staat dat God de wereld, dus alles en iedereen liefheeft...zonder voorwaarden..
. |
God heeft de wereld lief. Zo ver was ik ook al dat ik die tekst ken.. Goed dat je deze tekst kent... nou nog es verder lezen in de bijbel, misschien kom je dan ook teksten tegen over bijv. behouden worden, of verdoemd zijn... en over DIE voorwaarden.
Zo happy als jij het stelt, maakt het offer van Jezus wel wat onnodig he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 23:26
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARRY942 schreef: | Aiiii Herman, das balen joh! (Ik heb hem niet hoor...) |
geef gewoon de duitsers de schuld joh wij hebben t toch altijd gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 23:24
|
|
|
MARRY942 schreef: | Pietje, foeiiiiii op je poefffff! In welk tijdperk leef jij? |
eh... we zijn nog maar 2,5 jaar getrouwd dus tot op heden verloopt het volgens plan
nou maar hopen dat dit tijdperk nog ff voortduurt zo, vin t wel ideaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 21:55
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik mag voorlopig geen aardappels of fruit schillen |
zou ik maar es vlot de hand van een zeker iemand vragen en investeren in 2 gouden ringen.. ook makkelijk voor te poetsen, strijken en de boodschappen!!
|
|
Naar boven |
|
|