Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zeker door de bezuiningen van de overheid | tja, misschien kwam ze daarom niet, moest lease-auto zeker inleveren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 22:56
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Yelnin En wat lieten ze afweten????????????? Sjalom. Martin |
Hee Martin,
mijn klantmanager (gemeente) kwam niet op een gemaakte afspraak, zoals vaker gebeurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 17:49
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Vandaag bloedheet weer , ff lekker in de zon gezeten broodje eten en delen met de asielkindertjes, dan is het leven heel even simpel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 17:38
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja schat ik houd ook van jou hoor :o] maarre om precies te zijn ben waarschijnlijk allergies voor mijn groene heg die de gemeente mij zo vriendelijk heeft gegeven |
wow
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 17:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het wordt echt hoog tijd dat je je gras maait... |
why, heb bijna vakantie, heb ik dat ding niet meer nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 17:05
|
|
|
WB mr. Foetsie
enjoy, have a good time
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op donderdag 28 juli 2011, 17:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 17:01
|
|
|
Vanmorgen, toen bleek dat de gemeente weer es liet afweten en weer es de boel saboteert. Om gek van te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 16:59
Onderwerp: Het verhaal van?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou ja ...toen kwam het hoge woord er uit. Echt ellende is het nou ook weer niet. Maar het werk slokt veel te veel van mn tijd op. Ben eigenlijk op zoek naar werk waar ik hetzelfde verdien maar waar ik minder uren hoef te maken. Weet jij misschien iets leuks voor mij? |
Carla zat hem een tijd lang zwijgend aan te kijken. Bernard vroeg zich af wat er in haar omging. Waarom zei ze niets???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 08:35
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | 'Jij, mijn adem', een gedichtenbundel van Sytze de Vries. Dat is een predikant die zijn gedachten uitstekend kan verwoorden. Een van de gedichten heb ik op mijn profiel gezet:
Dat ik de naam mag zijn van jouw verlangen.
Wat een prachtige vondst! Het gedicht is helemaal geweldig.
Thomas, houdt van taal. |
Is idd. een heel mooi gedicht Thomas. Thnxx voor het plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 08:31
Onderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Nou maak je ons wel nieuwsgierig |
ja wel heel érg nieuwsgierig, echt wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 22:36
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ik word een beetje moe van Christen. Sjalom. Martin |
Hij gaat zich een paar dagen voorbereiden op zijn date Martin, dus kun je weer bijkomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:42
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je brengt me op een idee...ook hier is nog een vuurkorf...
Maar ik moest mijn luchtende dekbed redden, want het regent hier alweer..(niet veel)
Misschien dat ik dan vanavond weer een beetje opkikker... Het is van binnen en van buiten een beetje donker in mijn gedachten!!!!! |
You'r never alone, there's always One.
Het mooie en moeilijke bestaan naast elkaar. Soms is het licht en soms is alles donker en moeilijk. Bid voor je!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:28
Onderwerp: De klik...
|
|
|
God verhoort gebeden op Zijn manier en soms is dat anders dan wij graag zouden willen zien. En soms kom je er pas veel later achter dat Hij je gebed toch heeft verhoort, maar dan anders, nog beter dan dat jij had kunnen bedenken. Maar of dit topic is, volgens mij is er een topic over bidden en wel van Christen. I think, back to topic!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 14:39
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het zweet gutst me van de rug,rooie kop.......mijn tuin is veeeeeel te groot !Maar goed,ik mag niet klagen over het mooie(en oh zo bloedhete) weer.......en ik ben natuurlijk heel blij met mijn mooie(maar veel te bewerkelijke)tuin,en die 60 meter lange heg komt ooit klaar(duh,met st juttemis)en dat ik mn benen breek over de gaten in het gazon,het onkruid in het grind,de composthoop die nog omgegooid moet worden,het gras dat 2 kontjes hoog staat........daar zal ik allemaal niet over klagen
Als ik geen topje aan had ging ik mijn handen uit de mouwen steken
Iemand een tuin adopteren? | heb ook nog een adoptietuin in de aanbieding
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op woensdag 27 juli 2011, 14:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 14:35
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
Heb mijn dochter net ff extra geknuffeld, is voor een langere tijd van huis. mis nu al haar gekwebbel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:41
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | In Christus zijn al de schatten der Wijsheid verborgen en Hij is mijn Herder en mij ontbreekt het aan " niets" en dat is nog eens geluk, wat gratis is, maar duur betaald door het Leven van de Heiland der wereld... |
wat doe je dan op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:37
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Ik sprak even als een dwaas, maar Hij heeft ons een Voorbeeld gegeven, opdat wij Hem in Zijn Voetsporen zullen volgen. En David, och hij was ook maar een mens, maar toch een man naar God´s hart. En die had het ook moeilijk met vrouwen, wat is de bijbel toch eerlijk en recht door zee. Niets menselijks was hun ook vreemd. Maar hij kon niet zo maar zijn gang gaan hoor, want Nathan heeft hem wel in Naam van God de straf op zijn zonde aangezegd en dat was niet mals... Oprechtheid en volledige afhankelijkheid van God dat is het geheim, maar dan is het over met eigen tactiek en eigen wijsheid... |
als dat duidelijk is, dan hoef je er niet nog een hele uitleg bij te doen, wat nergens mee te maken heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:33
Onderwerp: hoe was het ook alweer?pop-up blokkering
|
|
|
PEET760 schreef: | Heb weer even hulp nodig. Krijg opeens een melding dat ik niet kan chatten. Die pop-up blokkering staat opeens weer aan bij mij, en heb daar niets aan gedaan.( (is mijn wel eens verteld dat dat ligt aan je virusscanner?!) Uitleg van cm schiet ik nietzo veel mee op want ik heb geen balkje bovenin mijn pagina staan. Kan iemand mij weer even helpen? gr. Peet |
kan je helaas niet helpen, maar kan wel zeggen dat je niet de enige bent, krijg dat ook sinds een paar dagen in beeld af en toe, maar kan wel gewoon chatten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:31
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Dan is het makkelijk als je een auto hebt.. want dan kun je terug... |
als je geluk hebt rijdt er ook een bus, trein, metro, taxi. dus terug kun je altijd en anders ga je lopen toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:18
|
|
|
BEUN656 schreef: | Kom op! Dit slaat echt alles! Hou het ff eerbiedig joh! |
helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:18
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Ik vind de kans juist heel groot, maar dat ligt er ook aan, hoe je zoekt, als een soort grabbelton en dan grabbelen tot je mogelijk een lot uit de loterij hebt of indien het iemand aan iets of iemand ontbreekt, dat hij bidde en God zal geven zonder verwijt, hoe zou Hij de christen niet alles schenken wat nodig is voor een Godvruchtig Leven, als Hij Zijn Zoon gegeven heeft... ja toch ,dus stop met grabbelen maar bidt om een relatie..tot Zijn eer, en dat gebed wordt op Zijn tijd en wijze altijd verhoort...kijk naar Elia... |
niet genoeg gebeden zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:10
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Bidden en smeken net als Christus in Getsemaneh, of fluisterde Christus daar en David in Psalm 116, die zat natuurlijk languit onderuit te zappen op zijn tv... even ter vergelijking met de hedendaagse christelijke cultuur.. |
Sorry hoor, kromme vergelijking
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:04
|
|
|
HANNAH810 schreef: | niet zo kritisch, vissertje; wat doet dat beetje vocht nou; laat de vlindertjes maar vliegen!!
(met het risico dat de vlinders retour gestuurd worden......... ) |
of dat ze bedwelmd zijn door de zweetgeur en eendagsvlinders worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 22:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Gewoon smorgens de ersrte beste bus nemen... vergeet de avond van te voren niet te bellen dat je een overstapper bent...
en vergeet niet je ov kaart optewaarderen...
ik heb mijn ov kaart de deur uitgedaan.. mij te duur allemaal... |
Blij dat ze bij ons nog de "ouderwetse" strippenkaart hebben Als ik dat geregel zo lees................................... niets voor mij, breng dan mijn zoon wel naar school als het zou regenen, want geloof dat hij anders er nooit komt, pfffff waarom zo ingewikkeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 11:05
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
The best things in life are unseen that's why we close our eyes when we kiss, cry and dream.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 15:40
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Yelnin
Ja dat kan je zeker nagaan hahaha maar die mensen zijnwel 98 en 99 geworden en dat moeten wij nog maar even zien te halen hahaha. Sjalom. Martin |
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 24 juli 2011, 15:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 15:35
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Yelnin
Ja dat kan je zeker nagaan hahaha maar die mensen zijnwel 98 en 99 geworden en dat moeten wij nog maar even zien te halen hahaha. Sjalom. Martin |
Ja daar gaan we niet over Martin, het enige wat we kunnen doen is zo gezond mogelijk proberen te leven. Rest moet je geschonken worden door de Ander. "Inshallah"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 15:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Lijkt me ook niet écht makkelijk om met de zeilboot over de A15 , A16 en weet ik welke nog meer naar je bestemming te reizen. Je zal maar ergens in Groningen of in Brabant moeten zijn. Kan je wel een week ervoor uittrekken. |
lekker beziggggggggggggg in elk geval
|
|
Naar boven |
|
|