ChristianMatch

Forum

Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 78 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 16:28
BerichtOnderwerp: Nooit

Even wat anders...
De afgelopen week heb ik tot drie keer toe een droom gehad waarin de dood van een kind centraal stond, en het daarbij behorende gevoel van machteloosheid...de dingen uit mijn handen laten glippen.
Mijn zoon is nu voor een goede drie weken van huis, en ik heb daar heel veel moeite mee...ik kan hem niet in de gaten houden, weet niet wat er allemaal gebeurt om hem heen.
En dan is daar die angst...wat nou als er wat gebeurd? Wat nou, als hij er ineens niet meer zou zijn? Ik zou kapot gaan!!
Ik wil er eigenlijk helemaal niet over nadenken, maar het blijft door mijn gedachten spoken...wat als... Smiley die vol vragen zit

Sorry, k wou het ff kwijt...en denk dat het goed aansluit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 16:23
BerichtOnderwerp: Topic voor mannen en vrouwen

CARIN303 schreef:
5 liefdestalen van Gary Chapman en je snapt ineens een heel stuk meer van communicatie tussen man en vrouw!

Maar voorlopig weet ik nog steeds niet waarom mannen alles een naam moeten geven?! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:24
BerichtOnderwerp: Als niemand het ziet...

Maandagochtend 8.47 uur...

Ik draai de deur open...
Stap binnen, stamp de sneeuw van mijn voeten en gooi mijn schoenen uit.
De zware boodschappentas zet ik op de eettafel, en ik loop naar de kapstok om mijn jas op te hangen. Onderweg terug pak ik de boodschappentas weer op en loop door naar de keuken, waar ik het ding met een klap op het aanrecht zet. Ik zet de waterkoker aan voor een kopje thee en begin met het opruimen van de boodschappen. Na het laatste pak melk in de koelkast gezet te hebben, schenk ik het inmiddels gekookte water in een beker en haal er een paar keer een theezakje doorheen.
Met de beker thee plof ik neer op de bank om even uit te puffen en te genieten van de rust. Uk is op school, dus ik heb ruim drie uur de tijd om....*zucht*...het huishouden te doen!! Niet dat ik er veel zin in heb, maar het moet toch gebeuren!
Ik gooi de laatste slok thee achterover en sta op om de stofzuiger uit de kast te trekken...
Eerst even een lekker muziekje! Ik trek de kast open om de stereo aan te zetten en terwijl ik onderweg ben naar de stofzuiger schalt Boyzone's "Love you anyway" door de speakers. Heerlijk!! een klein beetje jeugdsentiment...Coole smiley met zonnebril
Ik sleur de stofzuiger achter me aan de gang in en steek de stekker in het stopcontact. Druk op de bewuste knop en het gezoem van een hardwerkende stofzuiger klinkt door het hele huis en overstemt zowat de stereo...
Terwijl het ding gehoorzaam achter me aan rijd, trek ik hem behendig door de kamer en zie al het stof zo het apparaat in verdwijnen "Hah!! Degene die dat ding ooit uitgevonden heeft moeten ze echt een lintje geven" denk ik bij mezelf..."Als ie nog leeft dan!"
Plotseling komt er een groot geruis uit de slang, er zit iets vast in mijn stofzuiger en er komt geen pluisje meer doorheen! Balend druk ik hem uit en probeer tegen beter weten in door de mond in de zwarte buis te kijken waar het probleem zit.
Alsnog verbouwereerd over het feit dat ik niets zie, trek ik het geheel uit elkaar en kom erachter dat er een kattenspeeltje de stang in gekropen is en de gehele doorgang blokkeert. Met de stang in mijn handen ga ik hevig staan schudden in de ijdele hoop dat de muis er vanzelf uit valt...
Mijn aandacht word getrokken naar de stereo, waar nog steeds hetzelfde nummer uit schalt.
"It's unbelievably hard to love you, but I love you anyway" zingen Ronan en consorten me toe. Nog steeds met de stofzuigerstang schuddend begin ik voorzichtig de woorden mee te zingen..."I've been tryin'so hard not to love you, but I love you anyway"...
Ik trek de conclusie dat de muis echt niet uit zichzelf uit de stang zal komen en lichtelijk geïrriteerd gooi ik het ding op de grond. Nog steeds galt de stem van Ronan door de kamer, en ik moet aan mezelf toegeven dat mijn irritatie afneemt door de vrolijke klanken van de muziek Weer begin ik mee te zingen! Eerst voorzichtig, en dan al snel wat harder...
Heerlijk, niemand die kijkt en ik kan mezelf er even helemaal aan over geven. Voorzichtig beginnen mijn voeten op het ritme mee te stappen...
De stofzuigerstang, die inmiddels behoorlijk in de weg ligt voor mijn zo ritmische voeten, pak ik van de grond en tot mijn grote genoegen valt zonder enig ogenschijnlijke moeite de op de grond. "Yesss"...ik kan mijn vreugde niet meer op en begin nog enthousiaster te dansen! De stofzuigerstang laat ik fungeren als "microfoon" en na een flinke hap lucht uit mijn longen getrokken te hebben begin ik uit volle borst mee te zingen..."You're hurtin'me babeh, You're drivin'me crazzyyyyyyy"
Ik ga er helemaal in op, en voor een klein moment waan ik me een wereldberoemd zangeres! Zo één die nooit zelf hoeft te stofzuiegn omdat ze zwemt in het geld en een huishoudster in dienst heeft die niet alleen voor haar stofzuigt, maar ook nog eens wast, strijkt en zelfs voor haar shopt als ze er zelf geen zin in heeft...
Nog steeds uit volle borst mee zingend constateer ik dat er een geluid in de stereo zit wat er niet in hoort! Ik stap uit mijn droomwereldje en zet het volume van de stereo lager...het rare geluid blijkt het rinkelen te zijn van de telefoon...
Ik gooi de stang weer neer op de grond en neem op...
Het is vriendin..."hoe laat hadden we nou afgesproken?" Oeh...das waar, we zouden samen gaan shoppen!
Ik begrijp dat ze al onderweg is, en ik leg haar uit dat ik echt nét op het punt stond om te vertrekken...
Ik gooi de hoorn erop, ren naar de gang om mijn jas en schoenen aan te trekken, en pak mijn tas.
Terwijl ik naar de stereo loop om deze uit te doen, concludeer ik dat de stofzuiger nog steeds midden in de kamer ligt. Ik slaak een diepe zucht...dat stofzuigen...dat was echt wel nodig!
Ik pak mijn tas weer op en loop de deur uit. Toch niet gestofzuigd... Maar hey! het was het waard, want voor even...heel even...was ik een wereldberoemd zangeres,
zoals wel vaker...als niemand het ziet!
En dat stofzuigen?... Ach! dat kan ook 's middags wel... Een glimlach vormt zich rond mijn mond...misschien is het dan toch beter als ik dan de stereo maar uit laat! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:23
BerichtOnderwerp: Als niemand het ziet...

ken je dat...van die momenten dat je even helemaal in je element bent?
Dat je even alles om je heen vergeet en lekker uit je dak gaat!

Deel het hier, leuk!!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:14
BerichtOnderwerp: ik verlies maar mijn winst is groot!

Mooi en herkenbaar, Marieke...

Weet je wat bleek toen ik die muur tegenkwam?
Dat God erachter stond en samen met mij steentje voor steentje de muur weer wilde afbreken, zodat ik mocht leren van iedere steen...
En opnieuw kon gaan opbouwen zonder dat de weg dicht gemetseld werd!

http://www.youtube.com/watch?v=fJCyijiB4OA
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:25
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

1111!

Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 27 juli 2010, 10:25
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:23
BerichtOnderwerp: Het beste van YouTube

JONATHAN890 schreef:
haha do re mi fa sol la ti do.....loop ik de hele dag weer te zingen
thanks

Zing je niet te hard dan? Lukt me zelf al nauwelijks meer om em uit men hoofd te krijgen Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:02
BerichtOnderwerp: Het beste van YouTube

CARIN303 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=7EYAUazLI9k

Deze MOET je gewoon zien en ineens merk je dat je met de trein wilt gaan reizen!!

Haha, schitterend Carin!
Wat een heerlijke manier om wakker te worden Lachende smiley

Allleen...krijg het nu natuurlijk met geen mogelijkheid meer uit men hoofd Gefrustreerde smiley

Do- A dear, a female deeear... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 09:45
BerichtOnderwerp: verder...

Lieve Sus,

Veel van wat er gezegd kan worden is er hier boven al gezegd...
Meis, je bent een knokker! Je doet het zo ongeloofelijk goed, maar bent nog enorm snel van je stuk te brengen...ook dat heeft tijd nodig, gun jezelf dat Knipoog smiley

Je bent een parel in God's hand, Sus...vergeet dat nooit!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 09:40
BerichtOnderwerp: Je gaat naar de hemel... en dan?

JONATHAN890 schreef:
volgens mij, zoals ik het lees, zijn de uit de doden opgewekte, diegene die in de grote verdrukking dood zijn gemaakt omwille van hun getuigenis

de andere doden blijven dood tot na de 1000 jr...ook de gelovigen van deze tijd dus van voor de grote verdrukking

Ligt eraan hoe je het opvat denk ik?
Er staat dat ze zullen heersen...maar niet dat ze de enigen zullen zijn....

1 Korinthe 15: 50-55
50 Wat ik bedoel, broeders en zusters, is dit: wat uit vlees en bloed bestaat kan geen deel hebben aan het koninkrijk van God; het vergankelijke krijgt geen deel aan de onvergankelijkheid. 51 Ik zal u een geheim onthullen: wij zullen niet allemaal eerst sterven – toch zullen wij allemaal veranderd worden, 52 in een ondeelbaar ogenblik, in een oogwenk, wanneer de bazuin het einde inluidt. Wanneer de bazuin weerklinkt, zullen de doden worden opgewekt met een onvergankelijk lichaam en zullen ook wij veranderen. 53 Want het vergankelijke lichaam moet worden bekleed met het onvergankelijke, het sterfelijke lichaam met het onsterfelijke. 54 En wanneer dit vergankelijke lichaam is bekleed met het onvergankelijke, dit sterfelijke met het onsterfelijke, zal wat geschreven staat in vervulling gaan: ‘De dood is opgeslokt en overwonnen. 55 Dood, waar is je overwinning? Dood, waar is je angel?’

Ik haal hier nog steeds uit dat alle gelovige zielen op zullen staan...en dat de "andere" doden dus die zielen zijn die zich in het aardse leven niet bekeerd hebben,
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:16
BerichtOnderwerp: schrijf wat aardigs over je voorganger

LEPELTJE037 schreef:
Gefrustreerde smiley Blijkt Tess inmiddels m'n voorganger te zijn... Lachende smiley

Hey Tess, voor zover ik je een beetje ken, ben je een eerlijk mens en wellicht heerlijk om mee om te gaan. Engeltje smiley

Sja...daar kan k zelf niet over oordelen natuurlijk! Engeltje smiley Clown smiley

Oh, nou moet k weer wat over jou zeggen dus...

Ik vind het heel knap dat jij de Sabbat houd op de manier zoals die bedoeld is...dat kom k niet veel tegen Knipoog smiley

Zie je wel dat k af en toe best es profielen lees

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 26 juli 2010, 23:17
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:05

LEPELTJE037 schreef:
Daarop zeg ik graag 'dank je wel.' Erg aardig van je. Lachende smiley Verlegen lachende smiley

Laat ik gelijk weer wat aardigs over nu zeggen... Clown smiley

Je reageerd heerlijk spontaan en snelle respons, wat ik erg waardeer. Knipoog smiley

Sorry...ik zat er ff tussen geloof k Verlegen lachende smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:01

CARIN303 schreef:
Okè,okè....ik zal een poging wagen dan Twijfelende smiley

Ik vind jou manier van denken heel bijzonder en natuurlijk je nickname, heb direct het gevoel dat ik iets moet gaan eten dan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Okee, okee...doe ook wel weer es mee...

Carin, tis gewoon lekker lachen met jou! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:32
BerichtOnderwerp: profiel

BEUN656 schreef:
Frusty verhaal? Waar? Weet je, ik weet gewoon dat mijn profiel vragen oproept maar men stelt die vragen gewoonweg niet. En natuurlijk weet ik wel dat die vragen ook niet tot een relatie hoeven te leiden. Sterker nog: als je geen vragen aan elkaar stelt, hoe kan je elkaar dan beter leren kennen, zelfs al gaat het om een gewone vriendschap? Dat profiel is er niet voor niks. Weet je, een heleboel mensen denken gewoon te plat en te oppervlakkig... En dat zegt inderdaad iets over die mensen...

Waarom moeten er altijd vragen gesteld worden? Niet iedereen die een profiel bezoekt zal meteen vragen hebben...

Ligt misschien aan je instelling...relaxxx...(ik blijf mensen vertellen om te relaxen vandaag)...als je ziet dat iemand je profiel bezocht heeft maar niet gereageerd, en jij vind het andere profiel ook interessant...gooi er dan zelf eens een mailtje tegen aan...misschien was de ander wel gewoon te onzeker om vragen te stellen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:26
BerichtOnderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!

MARIO216 schreef:
Pas op ik lees mee Boze smiley

Nou mannen, ik moét zeggen dat ik toch wel beter had verwacht van jullie Verraste, verbaasde smiley Eerst al die vrouwen ondersteboven schelden die op jullie topic reageren, en dan vervolgens precies hetzelfde doen Geschokte, onthutste smiley

Das kwaad met kwaad vergelden, niet erg bijbels hoor! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:04
BerichtOnderwerp: "PARA" -normaal??

CARIN303 schreef:
Ken je de boeken van Frank Peretti?
Die gaan over demonen en geesten, aanrader!

ps. je mag ze best een keer lenen hoor, als je de anderen uit hebt ( eh...oh ja, die moet ik eerst nog uit lezen Verlegen lachende smiley )

Ja, en dan ook nog ff langsbrengen bij de koffie...en als je dan toch komt...dat boekje van de 5 talen van de liefde lijkt me ook heeeeeeeeel interessant Knipoog smiley

Maar zonder die boeken lijkt het me ook een heel interessant onderwerp voor op het forum...

En ja, ook zonder boeken mag je op de koffie komen
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 18:30
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

HANNAH810 schreef:
mij is altijd verteld dat sm een spel is, met respect voor de ander.
dus wanneer één van de partners iets niet zou willen, de ander die grenzen altijd zal respecteren.
dit houd dan dus in dat je wel degelijk op elkaar gericht kunt zijn, zonder elkaar te beschadigen.
en in die zin zie ik dan dus het probleem niet voor de liefhebbers van dergelijke vormen van intimiteit, als ik eerlijk ben.

neemt niet weg dat die vorm van met elkaar omgaan niet door iedereen gewaardeerd zal worden, houd me ten goede, maar een bijbelse onderbouwing van het onderwerp kan ik nog niet vinden in de bijbelgedeelten die je noemt.

rest me nog je te zeggen, dat ik je streven naar bijbelse normen en waarden op geen enkele manier in twijfel trek tessy!

Spel of niet, het impliceert een bepaald machtsverhouding die in mijn ogen niet passend is...niet zoals God het bedoeld heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 18:27

Nog zo'n ding dat ik me afvraag...

Waarom geven mannen alles altijd een naam...zoals hun...auto bijvoorbeeld? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 18:08
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

GRIFFIN748 schreef:
zo, 't Muisje is binnen. ze moet wel even d'r draai, kattenbak en etensbak vinden, maar ik denk dat dat wel zal lukken. ik zal morgen overdag nog wel even 'de bokken van de schapen' scheiden, voor alle zekerheid. ze is wel kleiner dan de kat die ik gehad heb, maar dat was ook een theezak (mannelijke theemuts Clown smiley ) van 10 jaar oud, toen die bij me kwam.

angezien ze blaasgruis heeft gehad, heeft ze levenslang aangepaste voeding. op zich geen ramp, 't is alleen wat duurder dan normaal kattenvoer. verder zit ze nog in een 'behandelingstraject' met een antibioticum, dus ik mag proberen haar elke avond een pil te vreten te geven c.q. door haar strot te duwen. in de week van 11 augustus mag ze nog even ter controle en blaasonderzoek bij de huis-dierenarts van het asiel langs.

ik ben benieuwd hoe het met elkaar accordeert. foto's volgen daarna, je weet tenslotte nooit of je ze samen op 1 foto krijgt, he Clown smiley

Zo, das snel...hier krijg je een beestje meestal niet meteen mee...

Maar veel geluk saampies he...Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 18:06
BerichtOnderwerp: "PARA" -normaal??

Een onderwerp dat volgens mij nog niet echt besproken is op het forum?!

Kijk maar even naar het volgende clipje:
http://www.youtube.com/watch?v=RXkMo092Uug

In de puberteit was ik werkelijk gefascineerd door dit fenomeen...samen met vriendinnen ging ik 's avonds in afgelegen dorpjes aan de wandel, enkel om te "zien" of er nog geesten te bekennen waren...
Helaas was mijn "geestgevoeligheid" niet zo heel hoog en het engste dat ik dus ooit gezien heb was de weerspiegeling van mijn eigen gezicht in het glas in loodraam in de kerk van Zwartewaal...
Toch konden we elkaar flink de stuipen op het lijf jagen, en sceptisch als ik toen al aangelegd was heb ik de meiden regelmatig in de maling genomen door te beweren dat ik iets "voelde"...terwijl dit niet het geval was!
En natuurlijk lukte het iedere keer weer...waar ik eerst iets "voelde" ...had het al vrij snel gedaante gekregen en werden details opgesomd over deze geest, die niet eens aanwezig was.
Ben dus altijd behoorlijk sceptisch gebleven, tot ik verkering kreeg met een man die hier heel intensief mee bezig was...
Ik zal niet opnoemen wat ik in die tijd allemaal heb "waargenomen"...maar ondanks dat ik nog nooit een geest gezien heb, ben ik ervan overtuigd dat er wel degelijk een geestenwereld bestaat.
Toen ik eenmaal bekeerd was heb ik de bijbel erop nageslagen, en heb nooit enige ontkenning gelezen hiervan. Wat ik wél gelezen heb is de opdracht ons hier verre vandaan te houden! We moeten de doden laten rusten, zeggen we vaak...maar wat bedoelen we met rusten? Is dat alleen..."horizontaal" bedoeld? Of gaat het gezegde verder dan dat?

We leven in een maatschappij waar het "paranormale" heel gewoon geworden is...en mensen blijven er schijnbaar mee bezig...omdat het zo mysterieus is trekt het...vaak met alle gevolgen van dien, want tot heel veel goeds leid het meestal niet...
Onlangs heb ik een verhaal gehoord van een vriendin bij wiens ouders in huis het zou spoken...haar broertje zou zoveel negatieve energie bij zich dragen dat hij "entiteiten" en "poltergeist" verschijnselen op zou wekken.
Deze mensen zijn christenen!

Wat vinden wij als christenen hier nou van?
Onderschatten we deze "hype" niet heel erg? Velen van ons ontkennen het bestaan ervan zelfs, laat staan dat we ons bewust moeten zijn van de gevaren!
Wat kunnen we nou doen, als we in dit soort "situatie's" terecht komen, wat doen we als iemand die we kennen dit meemaakt?

Ben benieuwd naar jullie visie...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:33

HANNAH810 schreef:
dat is dus meer vanuit je persoonlijke beleving dan op de bijbel gebaseerd als ik je goed begrijp, tess?

Nee, dat is het niet...het is mijn mening gebaseerd op bijbelse normen...

Maar met een beetje hulp kan ik het best onderbouwen:

Je bent geschapen om met je leven en lichaam van God te houden en Hem te eren. Je kan je liefde voor Hem laten zien door alles wat je doet. Specifiek ook wat je de ander (aan)doet. Dit geldt helemaal voor de relatie tussen man en vrouw. [1 Korintiers 6:19-20]

We zien dat de relatie tussen man en vrouw in de bijbel ook wel wordt vergeleken met de relatie die God met Zijn gemeente heeft! Dit is een relatie vol liefde en gericht op de ander. Zo is de seks ook bedoeld: vol liefde en gericht op die ander. Dus niet op de eigen verlangens, zoals je zo vaak hoort. [Efeziers 5:32, 1 Korintiers 7:2]

Doordat de zonde in de wereld is gekomen, is er echter ook een mogelijkheid gekomen om seks op een niet goede manier te hebben. Dat wil zeggen: door niet rekening te houden met God of de medemens. Of door enkel maar gericht te zijn op jezelf. De bijbel is duidelijk over al de andere vormen van seks: die horen niet. En net zoals al die andere dingen waarmee we God niet eren, leidt het tot veel ellende. Misschien leidt het niet direct tot veel problemen, maar op termijn wel. [Hebr. 13:4, Kol. 3:5]

Bron: EO

Dit geeft volgens mij toch duidelijk weer dat de scheve verhoudingen bij SM niet zijn zoals bedoeld?

Om maar niet te spreken over het feit dat ons lichaam inderdaad een tempel is van de heilige geest dat we op geen enkele manier mogen beschadigen...wat we wel doen wanneer we met dit soort praktijken bezig zijn...

Ik ben niet zo bijbelvast Hannah, kan niet zomaar allerlei bijbelverzen opdreunen om mijn statement te maken...maar dat betekent niet dat mijn normen en waarden niet een bijbelse inslag hebben...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:16
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Heb nog een restje macaroni...
Lekker makkelijk! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:15
BerichtOnderwerp: Dagje "strand" ...

Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598
Miekjes285
Pearl (onder voorbehoud)

Jonathan890 (onder voorbehoud)
Lucas715

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:10

LEPELTJE037 schreef:
Wellicht voor degene die op zoek zijn naar zulke mannen.

Kijk...daar kan k dus helemaal niks tegen in brengen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:06

PIETER649 schreef:
fijn gevoel dat die teddybeer WEL naar jouw bevelen luistert he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Luister er tenminste nog iemand naar me Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 26 juli 2010, 17:17
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:00

CHATULIEM619 schreef:
Nou breekt mij de klomp...Je breekt in in een mannentopic en je biedt je excuses aan de vrouwen aan???? Bovendien wat is een excuses waard als je het niet meent???? De volgende laat je het maar, er zullen vast en zeker wel meer momenten zijn dat je je zou moeten beheersen. Of is dit een onbedwingbare drang om je toch te laten gelden? Heb nu al medelijden met een a.s. partner.

Zegguh...wat doe jij hier?

Je laat je wel kennen zo he chat...je bent zelf dus geen haar beter Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Opzouten!

En hou nou toch eens op met die persoonlijke aanvallen, man!! Je mag dan veel kunnen zeggen op het forum, maar er is een grens...kappen! Boze smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 26 juli 2010, 17:00
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 16:58

ZIVAATJE309 schreef:
ja dus ik zal op Chat maar niet reageren want hij denkt namelijk dat Paulus ook vindt datvrouwen moeten zwijgen op het mannen topic
Clown smiley Clown smiley

Ja, chat denkt ook dat er geen mannen op dit forum reageren die Viagra nodig hebben...vind k knap dat ie dat weet...zou ie onderzoek gepleegd hebben? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 16:57

DAVID923 schreef:
ik heb het liever niet overmachtsverhoudeing, maar ROLVERDELING. zoals God die heeft gegeven. zie efeze 5.

verder, als de man en vrouw van God en elkaar houden, is er geen probleem...

Elkaar slaan, vernederen en op allerlei andere mogelijke manieren pijnigen moet kunnen Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Maar als we zeggen dat we de homoseksuelen als mens moeten accepteren zoals ze zijn dan zijn we ineens homovriendjes! Smiley met dichtgeplakte mond

Tess, die toch wel heel blij is dat ze zelf de scepter zwaait in haar slaapkamer
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 16:53

ZIVAATJE309 schreef:
Sorry dames
mijn exuses

Ik kon het niet laten om te reageren op Cross in het mannen topic.
Volgens mij lokte hij het zelf uit hihi
Verlegen lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Natuuurrlijk doet ie dat...en dan is het de truc om je antwoord lekker hier neer te vleien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 16:52
BerichtOnderwerp: Hoe diep kunnen je gevoelens zijn ?

JOS689 schreef:
Hoe diep kunnen je gevoelens zijn als je een partner zou hebben ?

Als je er voor open staat heel diep denk k...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 78 Volgende
Pagina 42 van 78