Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:10
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | en toen was er koffie met een peuk. |
koffie zonder peuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 11:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | heb net mijn abo verlengd |
ach meubels lopen niet weg he jij vind t ook veels te gezellig met ons
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 21 april 2010, 11:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 11:53
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In veel profielen lees ik, ïk ben christen, maar ik denk niet in hokjes. Eigenlijk vind ik dat heel negatief. Wat is erop tegen om te zeggen: ik hoor bij een bepaalde kerk. Bovendien geeft het ook verkeerde info aan de ander, want iedereen heeft een bepaalde kerkelijke achtergrond. En die is vaak gevormd door opvoeding, theologie, ervaringen en kijk op de mens. Voor mij betekent iemand die niet in hokjes denkt, iemand die zich niet ergens aan wil toewijden en het is voor mij een belangrijk criterium om met zo'n persoon niet verder te willen gaan. Als je nu al niet weet waar je voor staat in je geloof, dan heb ik geen hoop dat dat in de toekomst wel zo zou zijn. Die hokjes zijn belangrijk. Ze staan nl. voor je geloofsbeleving. Het valt me op, dat de meeste mensen die niet in hokjes denken ook niet trouw naar een kerk gaan. |
bedankt voor het hokje waar je me in plaats ,ben er echter zeker van overtuigd dat ik niet in dat hokje van jou pas
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 21 april 2010, 11:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 21:59
Onderwerp: Liefdesverdriet
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Toch beurt dat mij voor geen meter op Grace... En bovendien bedenk ik me dan ook nog eens... ben geen twintiger meer he' Ik heb persoonlijk meer iets aan een luisterend oor dan iemand die zegt, ach gaat wel weer over en "God heeft iets beters in petto"... |
je hoort mij niet zeggen van het gaat wel weer over als een dooddoener sus,ik heb enkel meegedeeld waar ik mij aan vastklamp als zo'n situatie zich voordoet. en dat was mijns inziens ook imre's vraag nl hij vroeg hoe gaan jullie met zoiets om . nou dit is dus mijn manier die hoeft niet voor een ander zo te gelden maar zou evt. wel kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 21:44
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
van harte does
sorry viel groot uit maar ja daarvoor is het een fantje
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 20 april 2010, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:46
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
IMRE695 schreef: | Een boot, een sonar-installatie en een groot net. |
gewoon de stop uit de vijver trekken,loopt ie leeg en heb je alle vissen voor 't oprapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:13
Onderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
|
|
|
HANNAH810 schreef: | so, cross, if I'm right; - you don't touch..... - you are not connected..... - you're not dzzzz-trrrr-ppprr-ddzzzzzzz't - your brain has nothing in it... - you've gat a nothing-box; - you are only fishing, and looking at the tv..... - you only can do nothing, and breath?
pffffffffft, if that's just true, I WILL RUN AWAY AS SOON AS I CAN!!!
rennen alle vrouwen hier straks weg idd hahahaha
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 01:57
Onderwerp: liefde is
|
|
|
zo kunnen we t ook lezen hoor meis geweldig fijn voor jullie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 18:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tja,Grace trapt ook overal in |
dat dacht je maar leanne ikke niet blondt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 18:49
|
|
|
IMRE695 schreef: | Als we eens een hondentoilet uitvinden die gewoon bij de mensen thuis in de badkamer kan worden geplaatst. Dàt zou pas een oplossing zijn! |
nou hier meer dan genoeg hondentoiletten die zelfs heel goed bijgehouden worden maar helaas zijn de meeste baasjes niet goed opgevoed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 18:45
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dankjewel! Alleen: ik geloof niet in de ware vrouw (of de ware man voor een vrouw). Dat komt op mij over als een vorm van magisch denken. Ik geloof dat het complexer is dan dat. |
helemaal mee eens imre maar als er een deur gesloten wordt opend God een raam aan ons om door dat raam te klimmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:50
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
NISHA834 schreef: | Heb je de zalm ook zelf gevangen, Grace? |
hahaha nee die kwam uit een pakje nisha en volgens mij is het nog geen springtij voor de zlam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:38
Onderwerp: VOGELNESTJES MET JONGEN BEKIJKEN IN REAL TIME
|
|
|
opgegroeid met een voilliere in de tuin dus veel vogelnestjes gevolgd dacht ik dat alle dieren uit een ei kwamen. als 3jarige bij pa achterop de fiets zagen we in t weiland paard met veulen ik schijn geroepen te hebben hoe 'n groot ei moet dat paard wel niet leggen dat er zo'n groot babypaard uit kan komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | ROFL! |
is echt niet om te lachen hoor!! mijn mooie nieuwe sneakers vies schoonmaken is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:17
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
vanmiddag een heerlijke lunch; crackers met eigengemaakte zalmsalade , versgeperst sap en koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:13
|
|
|
over stank gesproken laat ik netjes mijn woefs uit op de daarvoorbestemde plaats trap ik in de hondepoep van een ander
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 19 april 2010, 13:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:09
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Istwaar Grace???Wil je dr (uitgebreid)over praten? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:16
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Of ik ben gewoon erg warmbloedig? 'T voorjaar doet rare dingen met me geloof ik........ |
met wie niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:45
Onderwerp: Bonte avond
|
|
|
HENRIKEV355 schreef: | Voor een weekend van de jeugdvereniging heb ik een bonte-avond-stukje nodig. Heeft iemand een geweldig, melig, leuk idee? Ik ben samen met een vriendin al een tijdje aan het zoeken maar we weten niks :( |
als ik t nog kan vinden zal ff kijken is een toneelstukje over de mens als afstammeling van de apen ,dus niet is erg humoristisch maar ook een goeie doordenker voor wanneer moet je t hebben???
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 19 april 2010, 10:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:43
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Goeiemorgen!!!!!!!!!! Zonnetje schijnt,nieuwe week,nieuwe kansen |
heb je de zon weer ingepikt
hier is het gewoon KOUD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:42
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | .....Wat ik wil lukt niet |
wat niet does???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:40
|
|
|
het is een tijdje pijn,verdriet ,het steekt ,het scheurt ff je zieleleven maar ik houd me altijd vast aan t volgende motto ; als dit het niet was dan heeft mijn hemelse Vader nog iets beters in petto voor mij dus dan kan ik weer verder in vertrouwen in Hem dus blijf uitzien naar t nieuwe wat God voor je bereidt
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 19 april 2010, 10:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 23:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het is donker buiten. en het stinkt buiten naar koeienmest. |
puur natuur toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 23:15
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik heb begrepen dat Grace het aandurft om met haar kids in een oude Saab van station Ede naar de Ginkelse heide gereden te worden... tel daarbij een enthousiast hondje en de auto zit (dus) vol.
|
goed begrepen griffin ik ben niet zo bang uitgevallen dus zie ik jullie de 22e
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 23:11
Onderwerp: pesten
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik kwam op youtube de volgende clips tegen: dees is van pearl jam: http://www.youtube.com/watch?v=Pf-9qsWvFxQ&feature=related en dees van jurk!: http://www.youtube.com/watch?v=XOIm-qW_5zU deze liedje lopen euhm slecht af dat hebben ze gemeen maar ook dat de hoofdpersoon gepest werd met als gevolg dat de hoofdpersoon voor de klas zelfmoordpleegd...... euhm nu is mijn vraag cq discussie hoe herken je nu bij je kind dat hij/ zij gepest wordt? en hoe kan je zoon gruwlijk einde voorkomen? |
tja rel het valt idd niet mee om t zo te zien maar als je een hele open relatie hebt met je kind dan verteld het je ook de niet leuke dingen van school mijn dochter zit nog op de basis maar zij vertelde het me toen ze gepest werd sinds een paar weken er zijn al gesprekken op school geweest en nu is het afwachten hoe het gaat als het niet geholpen heeft gaan we de ouders van t pestjochie erbij betrekken en verder denk ik dat het heel belangrijk is om als mentor van een klas regelmatig zulke onderwerpen bespreekbaar maken pesten is vorm van machtmisbruik en dat moet zo snel mogenlijk doorbroken worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 12:00
Onderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
|
|
|
gewoon heerlijk nuchter blijven mensen ieder kent zichzelf en neemt zo'n artikkel toch met een korreltje zout hahahaha of moet ik nu zeggen ,blij dat ik geen man ben ,lol
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 17 april 2010, 12:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 11:54
|
|
|
[quote=LEANNE226][quote=MARIO216]
is toch ook verweggiestan leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 11:51
Onderwerp: gekke berichten
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Een Australische uitgever heeft duizenden exemplaren van een kookboek moeten vernietigen. In het recept voor tagliatelle met sardines en ham in de Pasta Bible stond een pijnlijke spelfout: in plaats van zwarte peper ('pepper') moest de lezer ,,versgemalen zwarte mensen'' ('people') aan het gerecht toevoegen.
Dat meldde de Australische krant Sydney Morning Herald zaterdag. Hoe het kan dat de schrijver, een redacteur, een spellingscontroleur en een corrector de fout over het hoofd hebben gezien, is niet duidelijk.
http://www.depers.nl/opmerkelijk/471720/Voeg-versgemalen-zwarte-mensen-toe.html |
aboriginals recept oei oei
|
|
Naar boven |
|
|