Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 09:29
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
QSJE546 schreef: | maar waar word jij nou blij van? Dit is mijn laatste berichtje op t forum,morgen loopt mijn abbo af. Ik vond t hier heel erg leuk,ook om af en toe een topic te openen en te zien hoe leuk mensen daar op reageren. Waar ik blij van ben geworden is dat ik mijn lieve vriend hier heb leren kennen en dat t heel goed gaat. Nu jullie weer
hartelijke groetjes van een blije qsje en Gods zegen |
Super meid! Maar we zullen je gezelligheid zeker gaan missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 21:29
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik heb het allang ergens gemeld . Ik blijf niet aanhouden.
Hoe vaak moet het nog gezegd worden ....LEZEN ..LEZEN..LEZEN |
Solly hoor wist nie dah je kwaad werdt wat en waar moet ik lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 21:28
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | ja ? En hier vriest het dat het kraakt .
zou zonde zijn als Mora ligt te ontdooien. |
Meneer denkt weer eens aan eten hoor Maarre het is gewoon lekker winterweer... heb liever sneeuw en vrieskou dan al die regen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 21:26
Onderwerp: Hoe om te gaan met teleurstellingen en afwijzingen....?
|
|
|
LAVERDE524 schreef: Mensen zeggen vaak: op ieder potje past een deksel. Maar op een potje waarvan de schroef rand is versleten past geen deksel meer op, dat is dan erg zwaar met draaien.
Ik heb eens een predikant horen zeggen... Op ieder potje past een deksel maar... niet ieder potje op iedere deksel.. Dat klinkt al heel anders he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 18:39
Onderwerp: Hoe om te gaan met teleurstellingen en afwijzingen....?
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Bedankt voor jullie goede reacties. Het is inderdaad zo dat ik eerlijk en oprecht wil blijven, zoals ik ben. En net zoals de laatste reactie zegt: het is wel nodig dat je bij mekaar past en dat is zeker waar.
Het klinkt misschien een beetje dom maar om precies te zijn zoals ik nu uitgerekend heb, ben ik al voor de 25 a 26 ste keer afgewezen in 2 jaar tijd, waarbij enkel 2 ontmoetingen zijn geweest van die 25 keren. Dan gaan er bij mij toch wat lampen knipperen in mijn hoofd. Blijkbaar doe ik het ergens fout, zou het niet?
Maar goed, het is goed zo. Mijn oom van 45 zit met hetzelfde als ik, ook al vanaf zijn jonge jaren. Hij woont nu al 9 jaar alleen op zich zelf. Hij red hem wel op zich, maar soms dan merk ik aan hem, wanneer hij dan weer een leuke meid ziet, hoe hij iemand aan zijn zij mist, aangezien ik weekends altijd bij hem ben merk ik dat soort dingen goed op. Ja, misschien is het voor ons ook wel niet weggelegd, je weet het maar nooit. Mensen zeggen vaak: op ieder potje past een deksel. Maar op een potje waarvan de schroef rand is versleten past geen deksel meer op, dat is dan erg zwaar met draaien.
Ik probeer nu echt zoveel mogelijk te aanvaarden dat het voor ons niks anders in zit dan de rest van ons leven alleen door het leven te gaan. Is misschien moeilijk maar uiteindelijk raak je er aan gewend en weet je het niet beter meer. Ik heb alles op zich, ik ben tevreden met wat ik heb. En laat de tevredenheid dan datgene zijn waaraan je toch waarde kunt hechten. Ik heb er vandaag diep over nagedacht, al met al, op het werk. Ik heb mijn collega's gevraagd, en die zeggen hetzelfde over mij, dat er niks anders op zit omdat ik volgens hun wat te apart ben ofzo iets zeiden ze.
Ik bid nu enkel of mijn Heere mij krachtig wil maken zodat ik dan sterk zal zijn om alleen in het leven te kunnen staan ondanks die gemis. De Heilige Geest is er om daarin ook te helpen toch. Dus zal Hij me ook daarin helpen en leiden. Ik heb vandaag gebeden of de Here de vrede hierover in mijn hart wil uitstorten, de vrede en aanvaarding van zoals het is. Ja, ik geloof dat mijn God me hierbij zal helpen zodat ik er sterk door heen zal komen. Maar goed, bedankt nogmaals voor jullie reacties. Ik heb ook jullie woorden vanmorgen mee genomen en overpeinst. Nogmaals bedankt. |
Wat heel belangrijk is voordat je aan een relatie toe bent is kan je in je eentje gelukkig zijn?? Want als je zelf niet gelukkig bent hoe kan je een ander dan gelukkig maken?? Zo denk ik er altijd over ik kan gelukkig goed alleen zijn en vind het soms ook heerlijk, ja idd ook ik mis wel eens die arm om me heen is dat niet menselijk??? Pas ben ik door een man van cm op een manier gedumpt al hadden we niet eens een relatie!! gewoon paar keer date gehad maar meneer at van meerdere walletjes erkende me gebruikt te hebben.... nou heb er geen traan om gelaten ben echt liever alleen dan met zo iemand te zijn!!!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 3 december 2012, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 16:31
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Blazen jullie dan ook ff wat van die sneeuw deze kant op? Het is hier alleen wat motregen af en toe...... |
Solly het is overgegaan in mot regen.. alleen op kunstgras en de daken ligt nog sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 16:30
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
GERRIT603 schreef: | zou visser nog clubkampioen geworden zijn |
Denk dat tie nog zit te vissen blijft verdacht stil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 16:29
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOL252 schreef: | ---- blup .... |
Verzuip je Nee toch he ken nie zonder Jol hoor
Vanmorgen weer een opdracht voor de studie opgestuurd wat verzinnen ze toch maar goed hij is weg nu maar hopen dat tie goedgekeurt wordt Vanmiddag surprise gemaakt pff blij dat dat weer klaar is en wetende dat we het volgend jaar niet meer zo doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 16:28
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Heb nog soep over dus die maak ik maar eens even op daarbij lekker stokbroodje en paar kipkluifjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 21:18
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
eigen gemaakte groente soep met stokbrood en kruiden boter. Rolade met champingnonsaus en tonijn salade voor de liefhebber erbij.. Toen zat buikie al vol en bleef ijs in de vriezer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 21:17
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...gaat ze eindelijk trouwen??? Met wie? |
Owwwwww wie gaat er trouwen vertel.. vertel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 21:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik zojuist bladeren geveegd, daarna de tegels geschuurd en ondertussen deed de wasmachine en de droger hun werk. Straks nog effe strijken en klaar is Frank (zonder T) |
Ow ik ben naar de kerk geweest, daarna naar mn zus en clan voor de koffie... Vanmiddag moeders hierheen gehaald en samen naar de dienst geluisterd... gekookt voor moeders en mij en zojuist mn ma weer thuis gebracht... Lekkere rustige zondag dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 21:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zon , regen , hagel , natte sneeuw ...........vandaag is het van alles wat in Zeeland. |
En gerechtgheid zal er wezen Hier de hele dag zon wel fris maar schitterend weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 21:12
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
JANS221 schreef: | de rest heb ik zelf uitgezocht: Er is verschil tussen man en vrouw in gelijkheid, niet in gelijkwaardigheid! Wat ik in de bijbel lees is dat man en vrouw elkaar nodig hebben, mij lijkt overheersing van de man over de vrouw (of de vrouw over de man) dan niet de bedoeling. Wederzijdse afhankelijkheid en onderling respect lijken mij meer op de plaats. Als er in de bijbel staat dat de vrouw als hulp aan de man is gegeven, wil dat niet zeggen dat ze zijn hulpje moet zijn. Hetzelfde woord wordt namelijk ook gebruikt om aan te geven dat God onze hulp is! En daarbij zal niemand denken aan God als onze mindere of ondergeschikte. Goddank, kunnen en hoeven we niet meer terug naar situaties waarbij de vrouw de mindere van de man is. |
Amen to that sis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 08:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | A gossieeeeee wat een slecht moment... tja wat zal ik zeggen slechtste moment? dat het weer eens nat is buiten |
Helaas is zit nog op pagina 199
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 08:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb dit topic gestart en nu, op mijn voorlaatste dag hier op cm constateer ik dat er nog geen 200 pagina´s zijn volgejankt op dit topic... grrrr |
A gossieeeeee wat een slecht moment... tja wat zal ik zeggen slechtste moment? dat het weer eens nat is buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 22:08
|
|
|
Eerst valt er natte sneeuw en nu weer regen geef mij dan maar sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 22:05
|
|
|
JOL252 schreef: | - De bank opgepimpt met ander stofje, weer als nieuw. - De kringloop maar weer es vereert met uit elkaar gesloopt bed, de komende weken kamperen met matras op de grond. - De keuken alvast virtueel bedacht... van mij mag dat NU neergezet worden in het echie. - Het huis loopt vol met DOZEN.
En wat ik nu doe... onderuit op de bank, bakkie koffie en Ushi op de buis. |
Goed bezigggggggg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:50
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Je gaat te ver dame!!!! Dat is niet wat ik zeg... Het zegt veel over jezelf!!
De vrouw heeft geen schuld, dat wordt door God ook niet gezegt. Het is de man welke verantwoordelijk is voor de schepping en relatie met zijn huwelijk, de keuze van de vrouw staat opzichzelf... Je snapt echt niks van wat er in de bijbel staat!! Het zijn je eigen emotie's... |
Ik ga te ver?? Heb bij mijn weten niks gedaan dan antwoorden op jou vragen! En wat zegt het over mij??
Jij kent mij zo te zien?? want jij kent mijn bijbelkennis?? heel knap! En wat zijn mijn eigen emoties... snap je het zelf nog wel T'is namelijk abracadabra wat jij antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:43
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Invulling heb je al gegeven.... God leest dit ook. Je zal maar depresief zijn waar je niets aan kunt doen?? |
Dacht dat je niks over je vrouw wilde zeggen.... Depressief is erg ja maar daar zit een achtergrond aan vast!!! En ja God ziet mij aan en kent mijn hart!!! Ben ik blij en dankbaar om!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 1 december 2012, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:20
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Je probeerd nu mij schuldgevoelens op te leggen... De afscheidbrief dat zij schreef..... ken je niet!!!
Het is verre van jou invulling.
Zoals ik al aan geef, God is daar duidelijk in, niet ik!!!
Waar haal je dit vandaan?:..... "maarre was jij niet bezig om te gaan scheiden??"...... |
Dat heb jezelf eens ooit ergens geschreven!! geen verzinsels! Haar afscheidbrief heb ik geen eens belangstelling voor het is al triest genoeg dat ze het heeft gedaan en wat haar heeft gedreven zal ze zelf het beste geweten hebben!! Ik geef geen invulling ik geef weer zoals jij het schrijft! Ook nu weer naar JOL alles is de schuld van de vrouw pffffff
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 1 december 2012, 17:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 16:54
|
|
|
TINK100 schreef: | het schijnt dat ik een grotere spiegel moet gaan kopen.... |
Je wilt toch niet beweren dat jij panharing bent aangekomen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 16:34
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Waar ik blij van wordt?
Als ik in de spiegel kijk, word ik altijd heel blij
|
Ow barst tie niet dan? ik schrik altijd van de spiegel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 16:32
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat lees ik nu? Rode slaapkamers, rode lampjes, allemaal mannennamen, Lucas, Philippe, etc.
Zeg dames het is hier wél christelijk, aub, dank u wel. |
Tis toch een dating en contactsite
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 16:25
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Nu on-topic....
Het nieuwe testament geeft antwoordt:
Mat 19:3 En de Farizeen kwamen tot Hem, verzoekende Hem, en zeggende tot Hem: Is het een mens geoorloofd zijn vrouw te verlaten, om allerlei oorzaak? Mat 19:4 Doch Hij, antwoordende, zeide tot hen: Hebt gij niet gelezen, Die van den beginne den mens gemaakt heeft, dat Hij ze gemaakt heeft man en vrouw? Mat 19:5 En gezegd heeft: Daarom zal een mens vader en moeder verlaten, en zal zijn vrouw aanhangen, en die twee zullen tot een vlees zijn; Mat 19:6 Alzo dat zij niet meer twee zijn, maar een vlees. Hetgeen dan God samengevoegd heeft, scheide de mens niet. Mat 19:7 Zij zeiden tot hem: Waarom heeft dan Mozes geboden een scheidbrief te geven en haar te verlaten? Mat 19:8 Hij zeide tot hen: Mozes heeft vanwege de hardigheid uwer harten u toegelaten uw vrouwen/mannen te verlaten; maar van den beginne is het alzo niet geweest. Mat 19:9 Maar Ik zeg u, dat zo wie zijn vrouw/man verlaat, anders dan om hoererij, en een andere trouwt, die doet overspel, en die de verlatene trouwt, doet ook overspel.
Iets om over na te denken, niet zelf bedacht..... |
Mag ik dit zien als een steek onder water naar al degene die hier zitten en gescheiden zijn?? En jij zelf dan? Jij bent weduwnaar ja toevallig wel omdat je vrouw zelf uit het leven stapte maarre was jij niet bezig om te gaan scheiden?? Dus even kort door de bocht jij bent heiliger dan al die anderen!
Dus als ik het goed heb heb jij het ook over jezelf en zoek jij een vrouw hier die weduwe is of nooit getrouwd is geweest!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 22:36
Onderwerp: kindergebed...
|
|