Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 20:32
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat maakt niks uit joh. Iedereen gedraagt zich toch veel jonger dan dat hij/ zij is. De vorige keer heb ik er zien boompje klimmen. Anderen tentje bouwen. Wat maakt het uit als je het maar naar je zin hebt. Zelf kan ik deze keer niet helaas , maar het is me de reis vanuit Zeeland meer dan waard. |
Heel leuke opmerking Visser. Ik ga spelen met de kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 20:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing) Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+ anoniempje 50- Ineke 100 jaar en Rinske773
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 13:58
Onderwerp: liefde en opleidingsniveau
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Opleiding zegt denk ik lang niet alles; zeer intelligente mensen kunnen idd door omstandigheden geen (afgemaakte) opleiding hebben, terwijl anderen met veel pijn en moeite doorstuderen. Toch denk ik dat het voor het wederzijds begrip belangrijk is om iig enigszins op dezelfde golflengte te zitten.
GrZ |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 13:51
Onderwerp: Een foto.
|
|
|
Ik heb een mooie foto van mijzelf geplaatst. Een kat Billy die helaas aankomende 29 september al een jaar dood is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 13:50
Onderwerp: Loslaten
|
|
|
CLOWNTJE718 schreef: | Loslaten
Loslaten betekent niet dat ik de liefde los laat, Het betekend dat ik niet bepaal hoe een andere leven moet.,,,, Loslaten betekent niet dat ik alle banden doorsnijd, het betekend dat ik anderen niet overheers.,,,, Loslaten betekent niet iemand de gelegenheid geven, maar willen leren van wat er gebeurt, wat dat ook is .,,, Loslaten is mijn machteloosheid toegeven,wat wil zeggen dat de uitkomst niet in mijn hand ligt.,,,, Loslaten is de andere niet willen veranderen of beschuldigen, Ik kan alleen me zelf veranderen.,,,, Loslaten is niet betuttelen, maar geven om.,,,, Loslaten is niet een ander op iets vastpinnen, maar steun geven.,,,, Loslaten is niet oordelen , maar de ander toestaan mens te zijn.,,,, Loslaten is niet iemands zaken willen regelen, maar toestaan dat anderen dat zelf doen.,,,, Loslaten is niet beschermend zijn,het is anderen toestaan de werkelijkheid te zien.,,,, Loslaten is niet ontkennen ,maar accepteren.,,,, Loslaten is niet zeuren,verwijten,ruzie maken,, maar zoeken naar mijn eigen tekortkomingen en die corrigeren.,,,, Loslaten is niet alles aan mijn wensen aanpassen,maar aanvaarden wat elke dag mij brengt.,,,, Loslaten is niet iedereen bekritiseren en willen veranderen, maar de droom proberen te worden die ik zijn kan.,,,, Los laten is niet spijt hebben van het verleden,maar groeien en leven voor de toekomst.,,,, Los laten is minder bang zijn, en meer liefhebben |
Een bemoediging.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 13:48
Onderwerp: winter
|
|
|
We gaan weer naar terug naar de winter. Ieder jaargetijde heeft iets moois in zich.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 13:34
Onderwerp: DE RUGZAK
|
|
|
De rugzak
Ieder mens draagt in zijn leven een onzichtbare rugzak mee. Bergt daarin zijn vreugde en zorgen een verzameling van wel en wee.
Vaak is de rugzak haast niet te dragen, maar ook soms vederlicht. Dan blijft er wat ruimte over, maar dikwijls kan hij haast niet dicht.
Kijk je in een verloren uurtje, heel de inhoud nog eens door, kan er vaak iets verdwijnen, wat zijn waarde reeds verloor.
En zo ga je door de jaren, je pakt iets op en gooit iets weg. Soms gebeurt dit vanzelfsprekend, maar ook vaak na veel overleg.
Langzaam wordt de rugzak leger, de levensmiddag gaat voorbij. En bij het vallen van de avond werpt men het meest de last op zij.
Maar er blijft nog wat van waarde wat je koestert en behoudt. Al schijnen het soms kleinigheden, zijn herinneringen, meer dan goud.
Ieder draagt zijn eigen rugzak. Niemand die hem overneemt. En je hoeft ook niet te vrezen dat een dief hem ooit ontvreemdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 12:34
|
|
|
CARIN303 schreef: | wat maakt leeftijd nou uit? Je gaat toch voor een dagje gezellig picknicken met elkaar? Enne...wie weet als anderen zien dat jij wel meegaat, dat zij zich dan ook opgeven . Kom op....gewoon gezellig meegaan met deze leuke club mensen! |
Heel positieve opmerking Carin.
Een vrolijke dag vandaag doei.
Groeten van Ineke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 12:13
|
|
|
DANIEL777 schreef: | als er een schaap over de dam is volgen er misschien meer? |
Leeftijd zegt niet altijd wat.
Mijn ervaring leert:
Als er maar een klik en een plezierige omgang is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 00:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing) Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+ anoniempje 50- Ineke 100 jaar en Rinske773 uit Dordrecht
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:19
Onderwerp: BIESBOSCH
|
|
|
Het gaat niet door.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 29 september 2010, 19:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:13
|
|
|
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke, 100 jaar en Rinske773 uit Dordrecht, ook lid van CM Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
. |
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op donderdag 16 september 2010, 10:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:16
Onderwerp: GEBEDSROOM OP DONDERDAGAVOND OM 8.00 TOT 9.00, 16 SEPTEMBER
|
|
|
EVA685 schreef: | Bedankt Katja, dat je het een keer over wilt nemen van ons Een Gezegende gebedsroom toegewenst!
Liefs van Martha en Eva. |
bedankt en het zal lukken met Gods kracht.
Katja.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op donderdag 16 september 2010, 00:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 23:19
Onderwerp: Op zoek naar geluk
|
|
|
geluk heb ik gevonden. Goede vriendschappen met mensen en God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 23:17
Onderwerp: !!!! Schokkend Bericht !!!!!
|
|
|
we moeten de meningen van verschillende mensen wel respecteren.
Katja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 22:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Goed, dat je dit er aan toevoegt. Ik vond, net als Visser, dat je haar veroordeelde in je eerdere stukje. Dit geeft een heel ander beeld. |
Bedankt ik had het erbij moeten voegen. Mijn fout.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 22:27
Onderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Prachtig nummer, wordt ook gezongen bij de film over de Poolse bruid..........ook een mooie film trouwens..... |
Ik ga met de trein naar Groningen en ben verder geweest dan Nederland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 22:18
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kan een heerlijk gevoel zijn hè. Herkenbaar! |
Vandaag naar de kaakchirurg geweest en heb mijn kies uitlaten trekken. De pijn valt mee gelukkig.
Ineke.
Dus een spannende dag gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 22:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | En toch heb jij geoordeeld over die vrouw . Ze lijdt aan godsdienstwaanzin zeg je . En dat terwijl je in de zin ervoor zegt: Kijk eerst naar jezelf. Misschien was die vrouw wel zo vol van de Heilige Geest, dat zij MOEST getuigen van haar Heere en Heiland. |
gewijzigd
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 4 oktober 2010, 12:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 21:33
Onderwerp: BIESBOSCH
|
|
|
Mensen
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 29 september 2010, 19:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 21:27
Onderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voor sommige mensen is het Noorden ver, daarom het volgende voorstel van mijn kant. Als we er nu een dagje uit van maken. Stel je voor, je komt met de trein, om ong 12 uur kun je er dan zijn. Dan kunnen we nog even de stad bekijken, een mooie stad, en dan kun je ook nog op tijd naar huis....Dan kunnen we samen alsnog naar Zeegse gaan om daar een maaltijd te hebben. Dan is het meer de moeite waard een hele reis te ondernemen. |
Hallo Chat een leuk voorstel en welke stad ga je laten zien???
Ineke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 20:41
|
|
|
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 4 oktober 2010, 12:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 23:02
|
|
|
WORDT EEN GEZELLIGE BOEL MET MIJN FAMILIE ER BIJ?????
KUNNEN ZE JULLIE VERTELLEN HOE ONDEUGEND IK VROEGER WAS?
Ineke.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op zondag 12 september 2010, 23:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 21:52
|
|
|
Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek, (met dank aan mariska;)
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- |
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op zondag 12 september 2010, 23:00
|
|
Naar boven |
|
|
|
|