Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 13:53
Onderwerp: voor liefhebbers van klassieke koormuziek
|
|
|
Ook op 27 november a.s om 20 uur
een Bach cantate concert in de Catharinekerk in Doetinchem.
kerk open vanaf half 8 en entree is 15 euro.
Prachtige cantates
groet Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 15:43
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
Lieve gekke maffe, leuke mensen.........
Ik lees net op buienradar dat a.s zaterdag de regenkans 90% is. Met veel wind . Hier aan de kust waait het al harder dan vanmorgen.
Wat spreken we af.........
Vrijdag avond allemaal naar het weer bericht luisteren en dan beslissen ja of nee wandelen????? Of zaterdag ochtend om 9 uur???
Of coute que coute wandelen.......
ik hoor het wel.........
Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 10:20
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Alous mag wel mee hoor |
Dank je wel Herman dat ik mee mag........na afloop heb je wellicht spijt van deze opmerking
Even wat technische details, voor diegenen die het terrein niet kennen:
Er ligt een grote parkeerplaats voor het kasteel. Mijn voorstel is om af te spreken bij het hek, voordat je het kasteelterrein oploopt. Daar verzamelen.......
Lunch en drinken mee....... En eventueel , na afloop koffie drinken met elkaar. En als er dan nog enthousiastelingen zijn om ergens een hapje te gaan eten met elkaar.......prima...leuk.
Is er nog iemand die gehaald wil worden vanaf het station???? zeg het me en ik kom je halen.
Kunnen jullie je vinden in dit voorstel???? andere ideeën zijn welkom hoor.
groetjes Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 22:13
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Kon wel eens een heftige ervaring worden Alous, dat kennismaken met ons.....!!!!! |
begin het ook te geloven Angelique......toch maar eens goed nadenken of ik wel mee ga
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 06:10
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Pietje wat ben je weer complimenteus...ik groei er weer een kilo van! |
Dan is het maar goed dat we gaan wandelen. Kan iedereen zonder bezwaren pepernoten eten........ Eikels gooien kan ook verlichting geven.waarvan....????? zoek maar uit.
Nog 6 nachtjes om uit te rusten en jezelf mentaal voor te bereiden en dan dan..........????? leer ik jullie kennen , niet alleen meer van de chat.......
Ben zeeeeeeer benieuwd......
dus.......wie vind dat nog meer leuk?? geef jezelf dan op voor deze eikeltocht.
gr. Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 13:16
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Wel een gaaaaaf idee Peace....maarreh...hebben we daar nog puf voor na een heftige wandeling?????? |
samen eten koken is ook heeeeeeeel leuk idee, maar bij wie doen we dat dan???? Moet toch in de buurt zijn dan??
Is die keuken groot genoeg???? Alhoewel er gaan veel makke schapen in een hok.
Kijk , jullie mogen na afloop beste wel allemaal naar de Zaanstreek komen hoor.....geeeeeeeeeeen probleem...gezellig zelfs, maar ik vrees dat de meesten daar toch voor bedanken. hahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:34
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | nog niet |
GAAF , TE ZIEN DAT DE LIJST DEELNEMERS GROEIT. ER KAN NOG MEER BIJ...........
ALLE LEDEN WELKOM.........
MISSCHIEN OOK HANDIG OM OP TE GEVEN WIE ER UIT ETEN WIL DAARNA OF WIE NAAR HUIS????
GR. ALOUS
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 19:51
|
|
|
HENDUK927 schreef: | zijn er nu al 2 mafkezen op cm | Mafkezen verhogen de wandelpret...dus doe lekker mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:58
|
|
|
MIEKJES285 schreef: | zou ik ook mee mogen??? | Natuurlijk..!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 11:10
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Van harte alle jarigen....ik vier ook feest met mijn jarige zoon die 25 is geworden.
Wens jullie de genade en zegen van onze liefhebbende Vader.. En ik hoop dat Hij jullie de wensen van je hart mag en kan geven........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 11:05
Onderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!
|
|
|
hou me aanbevolen als er een plek gevonden is. En welkom zijn jullie ook in mijn huiskamer...zeker plek voor 12 man. Maar meer past ook. Overnachtingen zijn ook te regelen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 10:57
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag :
Mijn jongste zoon een kwart eeuw oud. En de enorme dankbaarheid dat hij God kent. En een geweldige zoon voor me is.
Niet aan de drugs of alcohol is, niet ziek is.
Een zegen van Boven......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:15
Onderwerp: Duiksport als hobby - niet voor landrotten ;-)
|
|
|
CORA683 schreef: | Voor wie de 'wereld boven water', dat tenslotte maar 1/3 van het aardoppervlak is, wel gezien heeft: ga duiken! Zelf heb ik voornamelijk nog 'maar' in Europa gedoken (om expliciet te zijn NL én Duitsland), maar de onderwaterwereld is fascinerend! Natuurlijk is de zee in het Midden-oosten en andere exotische landen het mooist, maar vergis je niet! Ook het onderwaterleven in NL is mooi! Af en toe zijn er allerlei grappige beesten te zien die de moeite waard zijn, zoals sepia's, kreeften en kwallen!
Wel lastig met de duiksport is dat veel duikscholen/verenigingen vaak op zondag duiken... Wat betekent dat ik vaak niet meekan.
Wie is er nog meer helemaal verslaafd aan duiken??? Of lijkt het je wel wat, gewoon reageren! gezellig! |
JA, inderdaad, duiken is heerlijk. Heb zelf als tiener inde Sloterplas (A'dam)gedoken maar vond er niet veel aan. Ze hebben daar een duikhuis. Leuke ervaring dat wel, maar pas in 2008 heb ik mn duikbrevetten 1 en 2 gehaald in Egypte. Toch heel wat prettiger en erg mooi. De prijs was hetzelfde als hier en in mijn geval heb ik examen gedaan in het engels omdat de duikleraar zijn nederlandse examen kwijt was. Echter geen probleem. Had privéles en heb het in 2x 3 dagen gehaald. Had het in 1 keer kunnen doen maar dat zou 4 dagen zijn geweest en die tijd had ik toen niet. Het is een heerlijke sport maar ik ben niet zodanig een fan ervan dat ik hier in nederland ga duiken. GA in januari met mn dochter ws weer naar egypte. GA dan ws wel duiken of zeker weten: snorkelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:06
Onderwerp: wáárom zijn wij hier in hemels naam gezet op aarde ...
|
|
|
Wat mij altijd weer ontroert is het feit dat God ons zo bewust heeft gewild. Wetende wat we zouden kiezen. En ook, na Zijn dood, 2000 jaar geleden, koos Hij er toch voor om mij te maken. Ik een zondig mens. Iets wat God allang wist.
Dus ik geloof inderdaad dat God ons heeft gemaakt om mee om te gaan, te praten, te leven, wandelen. Zijn liefde mee te delen. En geplaatst in een prachtige hof die we bewerken en bewaren mochten. (Inderdaad ook die beroemde boom des levens) En dat we nu geschapen worden om anderen te dienen en zo te laten zien dat God oneindig van mensen houdt en een relatie wil. Getuigen van Jezus.
Ik weet het : voor sommigen val ik in herhaling, maar het boek: " De Uitnodiging "van W. Paul Young legt zoveel uit van die liefde en relatie. Een aanrader. Voor mij was het een verfrissende kijk op God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 18:17
Onderwerp: Een goed hart
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zou mijn hart een afspiegeling van Gods hart mogen zijn, Hij woont tenslotte wel in mijn hart .....
.. |
Direct mee eens ........ Met HEEEEEEEEEEEEEEl veel liefde erin Dat hebben alle mensen nodig..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 14:10
Onderwerp: Een goed hart
|
|
|
Liefde weggeven geeft inderdaad soms littekens en gaten maar is zeker de moeite waard. Dank je wel voor dit verhaal. Ik hoop dat onze harten er ook zo uit mogen zien.
Hoe zou Gods hart eruit zien???
groetjes Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 14:06
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | het kwam zomaar ik me op...wat zal het nu...bij herfst mooi zijn in het bos! Iemand zin om te gaan boswandelen? Ik wil wel mee! wel graag gauw...die paddestoelen zijn zo weer verdwenen he... kom op romantische lui hier....effe genieten he |
Wie heeft er zin om zaterdag 13 november om 12,00 uur??een boswandeling te maken bij kasteel Groeneveld in Baarn. Er is een prachtig park bij en een bos waar je in ong. 3 uur rond kan wandelen. Daarnaast kan je heerlijk koffiedrinken c.q lunchen bij het kasteel. Parkeren gratis. Per trein, even uitzoeken en verzoek plaatsen om afgehaald te worden bij het station en wie zich daarna nog verveeld: Soest heeft heel goede restaurantjes.
Ik denk dat 12 uur een goede tijd is voor diegenen die wat langer onderweg zijn. Willen jullie het anders dan horen we het wel.
groet fijne dag Alous.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 13:59
Onderwerp: Einde forum deelname.
|
|
|
[quote=LOES550] Ja, het is een verfrissende kijk op de bijbelse boodschap, dus zeker de moeite waard om te onthouden. Succes met je huidige boek en mocht er iemand een tip hebben voor een heel goed christelijk boek...hou me aanbevolen. Eet boeken nl.
groet fijne dag Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 22:54
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
SMULPOTJE144 schreef: | Ja zo veel mogelijk, maar soms moet je ook met elkaar praten...en dat valt niet altijd mee...moet je ook samen willen... |
heel veel sterkte er mee. Lijkt me lastige situatie
groet Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 21:06
|
|
|
[quote=LOES550]waar gaat t over? het boek bedoel ik dus[/quote
Het boek gaat over een man wiens dochtertje wordt vermoord. Zijn boosheid en onbegrip naar God kent geen grens.
In dit boek wordt hij uitgenodigd door God om een weekend samen door te brengen.
Er wordt geen antwoord gegeven op het waarom maar wel de gigantische liefde van God wordt op een hele speciale manier verteld. Zodanig dat Mack , de hoofdpersoon verder kan met zijn leven.
OP een hele speciale manier wordt min of meer uitgelegd hoe de 3 Eenheid samenwerkt en toch 1 is en dat God oneindige liefde heeft voor ons als mensen.
Het is het 1e boek waar ik direct, nadat ik het uit had, weer overnieuw in begonnen ben.
Ik wens je toe dat je net zo geraakt wordt erdoor als ik. Ik herken nl. die boosheid enorm, dus het las voor mij ook als een persoonlijke brief. Gelukkig is mijn boosheid er niet meer maar , ik denk, met mij vele anderen die het nog wel kennen. groet Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 08:33
|
|
|
DAVID923 schreef: | Beste broeders en zusters.
Omdat het weinig vruchtbaar is gebleken, en echte inhoudelijk discussie niet mogelijk blijft, en het meer frustratie dan vreugde, meer stagnatie dan groei bewerkstelligd, heb ik besloten te stoppen met mijn deelname aan dit forum.
Ga ook niet afsluiten met allemaal teksten, ik hou het persoonlijk. Wens iedereen het beste toe, en dat ze de Schrift als toetssteen houden voor leer en leven, handel en wandel. Ik snap ook dat het een deel is van een christelijk dating site, dus dat het ook niet zo zwaar en diep hoeft te zijn. Maar wat er word besproken is meer met gevoel, dan argumenten, meer eigen interpretatie dan Bijbels gezag.
Goed ik wil niet als een zuurpruim afscheid nemen, nogmaals, wens jullie echt het beste, en wens jullie Gods zegen toe. Heb ook onwijs veel te lezen voor mijn studie, en hier ging ook steeds meer tijd inzitten.
Misschien tot later, deo volente.
hartelijke groet!
David. |
Heb de discussies tussen jullie niet gevolgd. Bemoei me er verder ook niet mee. Raakte me wel. !
Heb net een boek gelezen:
" De Uitnodiging "van W. Paul Young[/color] de moeite meer dan waard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:02
Onderwerp: Verlatingsangst
|
|
|
MAR907 schreef: | alou,
Ik vind dit een heel aangrijpend iets. Want mijn dochter van 16 jaar heeft dit ook bij haarzelf ontdekt.......vorig jaar....
Ikzelf had er nog nooit bij stil gestaan, totdat zij het zelf bij haar ontdekte via internet. Ze heeft mij het, gelukkig verteld, waardoor ik kon weten vanaf welk moment het in haar leven dat ontstaan is.
Emotioneel begrijp ik hoe jij je voelt en hoe moeilijk het voor jou is. Meer kan ik niet zeggen op het forum...... Richt je op de Here Jezus, Hij is een vriend die jou nimmer verlaat....... |
nee dat heb ik gelukkig vaak ervaren. jullie ook sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | minder lange wachtlijsten, en een positief christelijke behandeling vind je bij http://www.koinonia.nl/
ik heb er wat betreft relatie-therapie enorme goede ervaringen met een heel fijne empathische therapeute!! |
dank je wel, zit ook in Haarlem volgens mij. Dus een beetje ind e buurt. Wordt dat ook vergoed door je ziektekostenverzekering?? weet je dat??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:57
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Hoi Alous,
Een aantal jaar geleden heb ik de diagnose "hechtingsproblematiek" gekregen. Na inmiddels al een ruime poos therapie gevolgd te hebben, zijn er eigenlijk twee dingen die ik geleerd heb:
* De problemen zijn veelal groter dan je in eerste instantie zou denken en behoeven een grondige aanpak. * Als christen is het enorm belangrijk om je geloof ook in dit proces te kunnen betrekken.
Er zijn meerdere goede, christelijke organisaties waar je terecht kunt zoals:
CVPPP: http://cvppp.nl/
Eleos: http://www.eleos.nl/
Wil je meer weten, mail gerust! |
heeft het geholpen ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:49
|
|
|
[quote=FRANKT627]Hoi Alous,
Ik kan je helaas geen raad geven want dan zou ik spreken uit eigen ervaringen. Waardoor ik dus zeg dat ik ook met verlatingsangst te maken heb. Door die verlatingsangst is er ook een bindingsangst. Wat ik ergens normaal vind. Zo ervaar ik het toch. Hoe groot en sterk en oprecht de hunker ook is naar een dierbaar iemand ben ik toch meer bang dan te kunnen genieten van een eventuele vriendschap. Welke vorm die vriendschap ook heeft. Ook ik moet daar iets aan doen want anders raak ik zo sociaal geïsoleerd.
Samen met jou kijk ik dus uit naar ervaringen maar vooral naar oplossingen voor deze problemen.
Frank[/quote
Jij ook sterkte dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 12:07
|
|
|
In mijn kinderjaren heb ik een verlatingsangst opgedaan.
Ondanks bevrijdingspastoraat, ondervind ik toch in relaties de problemen ervan.
Wie kent dit akelige fenomeen en wie heeft er ervaring met het behandelen ervan...
Ik wil er zoooooo graag vanaf, althans er goed mee leren omgaan. Zodat ik niet onzeker wordt zodra mijn eventuele partner even wat minder vaak vertelt dat hij van me houdt.
Heb net weer een relatie getroffen waar ik al twijfelde aan zijn gevoelens terwijl hij er zich nog helemaal niet van bewust was. Bij hem kwam bindingsangst tevoorschijn, dus samen is helaas geen optie. Maar ook bij een stabiele relatie merk ik aan mijzelf dat ik zoooo veel bevestiging nodig heb. En dat gaat niet goed, vrees ik.
En eigenwaarde heb ik , volgens mij wel genoeg en ik weet mij geliefd door God , dus dat is het niet. Het zit m echt alleen in een liefdesrelatie. Dus: Wie kent een goede therapeut.......of kan mij tips geven..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:14
Onderwerp: begeren???
|
|
|
... gelezen...:
Voordat je ergens je zinnen op zet, kijk eerst eens hoe gelukkig diegenen zijn die het al bezitten. (La Rochefoucauld)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:44
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik denk dat de mensen daar al op gerekend hebben, staat ook aangegeven in de bijgevoegde link over het parkeren
Je bent trouwens ook welkom hoor Hanna566
.. |
Beste Crossroad,
HAd me opgegeven voor zaterdag. Ws moet ik, helaas, de afspraak afzeggen. Heb een andere auto moeten kopen en die heb ik ws zaterdag nog niet. En met mn huidige kan ik echt niet rijden. IS over de apk heen.
Mocht de auto er wel zijn dan kom ik zeker. Ik meld het jou in ieder geval nog.
groet Alous, fijne avond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 15:04
Onderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
|
|
|
PETRA883 schreef: | Hallo allemaal,
Ik ben hier al een tijdje lid en wil graag jullie mening ergens over weten. Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik een lichamelijke beperking heb t.g.v. een ongeval. helaas.....
Nu zul je je afvragen dat is toch geen probleem. Nou dat is het wat mij betreft ook niet. Wat ik me nu na een aantal maanden afvroeg hoe andere mensen er tegen aan kijken om een relatie aan te gaan met iemand met een beperking.
Ik heb er voor gekozen om het er bij te zetten om dat ik daar eerlijk over wil zijn en niet in een situatie wile komen van: o ja tussen haakjes ik heb ook nog een beperking! Daarnaast wil ik er ook niet over zwijgen en net doen of het er niet is want ondanks mijn beperking heb ik een heel actief leuk leven. Alleen zou het nog leuker kunnen worden met partner
Ik ben benieuwd naar jullie reactie...
groeten
Petra |
Beste Allemaal,
Lees net juullie reacties over wel/niet partner met lich. of geestelijke beperkingen. Heb zelf 3 jaar geleden de kans gehad een relatie te krijgen met een man die Parkinson heeft. Ik ken het verloop van de ziekte vanuit mn werk en ik wist van te voren: nooit wil ik met iemand een relatie die al deze ziekte heeft. Het is nl. onnoemlijk zwaar om dit te moeten aanzien en te verzorgen. de zwaarte wordt steeds meer. Het is anders, vind ik, dat je elkaar wel trouw blijft als je al een relatie hebt en de partner wordt dan ziek. Alhoewel ik niet wil en durf te oordelen over de partner die dan weggaat omdat het vooruitzicht te zwaar is. Het IS ook zwaar. Je ziet je partner steeds meer achteruit gaan en in velerlei opzichten heb je geen gedeeld leven samen. Denk dat ik zelf niet weg zou gaan maar nogmaals, ga daar niet over oordelen. Maar......niets is garantie en dat heb ik nu net weer meegemaakt:
Ontmoette 4 mnd. terug een man via deze site. Hebben elkaar ontmoet en afgelopen week kwam hij logeren (wonen eindje bij elkaar vandaan)
Tijdens de logerpartij , waar we het samen super hadden en heeeeeeeeeel gezellig, ontdekte ik toch wat afwijkend gedrag en kreeg het idee dat hij autische trekken heeft.
Toen ik gisteren uit mn werk kwam trof ik het huis leeg en was hij met de noorderzon vertrokken. En ondanks mn sms en voicemailoproep: geen antwoord. Volgens een familielid die psychologe is . kan dit normaal gedrag zijn voor een autist. Ongewone acties zonder na te denken over de gevolgen.
Het doet enorm pijn, zo enorm pijn dat kan ik je niet vertellen. Je verwacht van een christen dat hij op zn minst uitleg geeft, maar helaas..
En geen antwoord krijgen op je oproep voelt als respectloos.
Voor mij komt dan ook de vraag boven: stel dat hij weer terugkomt , wat doe Ik dan. Weer in zee gaan en dit risico lopen???
Moet zeggen dat ik erg gek op m was geworden . En de avond ervoor had hij nog zijn moeder gebeld om te vertelllen over ons. Dus...het leek toch wel erg serieus allemaal. Dus..durf ik het nog een keer aan?????? Durf ik het ooit met een ander aan die aangeeft dat hij autistische trekken heeft?? Ben bang van niet. De ervaring heeft me geschaad, al denk ik natuurlijk terug aan de fijne momenten.
Het is nog erg vers natuurlijk nu, net gisteren
Lichamelijke beperkingen...het hangt er , wat mij betreft van af wat het is. Levensvernietigend of niet.
Heb zelf een heel licht heupprobleem waardoor ik niet fiets en ooit is een relatie uitgegaan doordat de vriend veel waarde hechtte aan het samen fietsen. Dat kan, ondanks alle overeenkomsten. Dus dan is ook de vraag: was het echte liefde?? Ja, denk het wel, maar je weet van te voren dat je een leven samen door gaat en trek je dat op den duur?? of gaat het steeds zwaardere wegen??
Hoe dan ook: geef aan wat je beperking is en geef ook aan wat je nog allemaal wel kan.
wijsheid en sterkte en geluk toegewenst lieve Petra en alle anderen die ergens last van hebben. Wie niet????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:50
Onderwerp: Faith
|
|