Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 01:31
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ik geef vandaag mijn allerliefste anneke een vette knuffel ... elkaar hier op cm ontmoet ... en vandaag een jáár een relatie ... ze verraste mij met een súper lief kaartje, met woorden die ik nooit meer vergeet ... voor haar heb ik dit weekend een leuke verrassing ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 00:02
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
IMKE917 schreef: | Stamppot andijvie met spekjes en rookworst. |
dit is mijn lievelings gerecht ... maar hoor ff zelf doe ik er altijd gekookte eieren door ... wij kennen hier dat gerecht niet ánders ... maar toen ik dat aan anderen vertelde viel iedereen van z'n stoel ... nou jaaaa zeg ... tis gewoon super lekker ... is dat bij jullie óók vreemd dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 23:55
Onderwerp: stilte boven Nederland
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Straks zijn er ook geen vliegtuigen , en als we dan eens een eind moeten reizen, om mekaar op te zoeken....dan doen we er toch gewoon ff over, toch tijd zat.
Maar de luchten waren idd heel mooi, streeploos, zo zouden mijn ramen ook moeten zijn. Dan zie je als de zon schijnt altijd weer een streepje. |
als jij tijd zat hebt ... mijn ramen hebben iets méér dan een streepje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 23:52
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ANITA324 schreef: | Oma woont ook alleen in haar appartement wel in een verzorgshuis dat wel. Oma is verder goed ter been alleen vind oma alleen wonen niet leuk. Ze woont nu 1 jaar in een verzorgingshuis en dat bevalt haar goed.
Vanavond was er een soort van een vergadering voor alle bewoners en naast bestaanden van familie want in September moeten alle bewoners van verschillende instellingen verhuizen naar 1 heel groot complex. Werd via dia verteld hoe het in gang van zaken voorstond en welke appartement je dan kunt kiezen het is de bedoeling dat de bewoner zelfstandig kan blijven wonen dus een eigen appartement krijgt mocht de bewoner zorg behoevend worden kan de bewoner meer zorg vragen. Krijgen grote woonkamers en slaapkamer en extra slaapkamer, grote keuken, grote douche en 2 toiletten in verhouding van 80 dat is dus iets groter.
Naar nu zijn ze al bezig met welke gordijnen en vloer je wil hebben de bewoner mag zelf kiezen in wat men in de appartement willen hebben. Oma ziet er wel naar uit alleen de overige extra werking ervan maar als het achter de rug is dan is oma vaak genoeg wel weer tevreden.
Was wel uitgebreide uitleg in wat er komen gaat voor als de verhuizing plaats gaat vinden en wat de bedoeling verder van word maar afijn toch mooi om daar bij zijn geweest. Dat was zover mijn avondje uit.
Wat hebben jullie vanavond nog gedaan?
Groetjes,
Anita |
dit stukje hierboven bedoel ik niet, maar heb hiervoor erg veel onzin gelezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 00:14
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
weetje wat laplap of jinejappelap was voor mijn zoontje? ... sinasappelsap
dit vergeet dit je nooit
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op woensdag 21 april 2010, 00:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 00:01
Onderwerp: liefde is
|
|
|
heeeeey gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk
groetjes inka en anneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 00:46
Onderwerp: Liefdesverdriet
|
|
|
NISHA834 schreef: | ...Het gaat er ook niet om of wij God snappen, maar:
Ken Hem in al uw wegen...
Maar ik lees ook verheugd, dat je inziet waar je wieg stond! |
ja idd. ... maar snapt van God soms écht niets ... terwijl het in ons menselijk denken zóó voor de hand liggend was ... jij snap? ... nou ik niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 01:01
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
mmmm ... na een week keihard werken lekker uitgeslapen ... sorry, maar had dat nodig ... mijn vriendin zorgde voor een súper ontbijt ... héérlijke diverse afbakbroodjes, en nog véél meer ...verse jusdorange en dat alles in haar heerlijke tuin ... mmmm ... écht genieten ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 00:50
|
|
|
GRACE585 schreef: | puur natuur toch |
ik ruik mijn schaapjes élke dag ... niks mis mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 00:42
Onderwerp: Goede doelen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Gelijk maar een nieuw onderwerp n.a.v. de collecte in de kerk. Wat is een redelijke gift aan een goed doel per jaar of moet je aan meerdere goede doelen geven, maar dan hoeveel. Hoeveel geef je aan een collecte aan de deur? |
ik gaf vroeger altijd een gulden aan de collekte aan de deur, nu is dat een euro ... is wel ruim ééns zoveel hé ... en denk dat álle instantie's dat wel merken ... verder is het toch zoiets van, hoe dik is je portemonee toch? de 'GZB, IZB,het rode kruis en mijn kerkelijke bijdragen vind ik belangrijk, maar nu het volgende ... ik heb met mijn zaak érg te maken met de creditkrisis ... moet ik nu mijn bijdragen aan unicef, natuurmonumenten en de dierenbescherming nu maar opzeggen? ... ik vind dit best wel moeilijk ... natúúrlijk word ik van die 10 euro per jaar aan een instantie niet armer ... maar als ik dan kijk hoeveel wanbetalers heb ... pffffff ... jullie snap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 00:13
Onderwerp: Liefdesverdriet
|
|
|
ik wil zeggen dat ik soms van God geen bal snapt ... ja wie wel, niemand snapt God ... het is voor mij en iedereen veel te hoog ... ja als het mij goed gaat ja, dan ben ik blij en dankbaar ... en vertrouwen is voor mij dan ook het grootste woord ... ik ervaard God toch écht niet elke dag hoor ... ik denk dan wel eens van, ja vind je het gék ... God heeft wel iets méér aan zijn hoofd ... uuuh menselijk gedacht dan hé we weten allemaal dat God almachtig is ... maar het leven moet wél geleefd worden ... verdriet of geen verdriet ... ervaren wij dan altijd Gods aanwezigheid? ... en dan die mooie woorden,wandel in het licht met God, wat ook vanavond bij ons als thema in de kerk was ... ik vond het jammer dat ik niet bij de nabespreking kon zijn ... zou er veel over willen vertellen ik ben blij en dankbaar dat ik in het verleden wél Gods nabijheid heb mogen ervaren ... stérker nog ... ik kén hem ... en dat is láng niet iedereen gegeven ... laat ik maar eindigen met te zeggen, dat ik blij bent dat mijn wieg hier in het westen stond ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:17
Onderwerp: Het oog van de man.
|
|
|
WILMA729 schreef: | "LIG" JA |
ja juf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:16
Onderwerp: VOGELNESTJES MET JONGEN BEKIJKEN IN REAL TIME
|
|
|
weet je wat ik spannend vind? ... of dat dat schaap wat ik vorige week gekocht heb óók dat kunstje kan ... volgens mij ist een homo ... nou lekker dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:08
|
|
|
WILMA729 schreef: | Tuuuurlijk, het uiterlijk van de vrouw is te vergelijken met die van auto's
Ik ga het uiterlijk van de mannen maar eens vergelijken met die van mijn afwasborstel, vaatdoekje en sop-emmertje Ligtie goed in de hand ? Istie makkelijk uit te wringen ? Heeftie de juiste kleur ?
|
hahaha ... ik leg helemaal dubbel ... onee lig ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:06
Onderwerp: vrijdagavond 23 april Meetingpoint hotel Papendrecht!!!!!
|
|
|
JENNY563 schreef: | We hebben een super gezellige avond gepland om onder het genot van een drankje en/of hapje vrijblijvend contacten te leggen en/of te onderhouden . Wij zijn zoveel mogelijk singles aan het uitnodigen, dus heb je nog familie, kennissen, vrienden, collega's die single zijn........ allemaal van harte welkom op ons Meetingpoint in Hotel Papendrecht!! Zie voor verdere info hieronder.
Waar:Golden Tulip Hotel Papendrecht, In de sfeervolle Marco Polo zaal, makkelijk bereikbaar aan de A15 Wanneer: 23 april Vanaf hoelaat: 20.30 uur Leeftijd:35+ Kosten: Entree € 5,00 p.p. Drankjes en/of hapjes voor eigen rekening Aanmelden mag: Jen.Nic@hotmail.com Doel: Gezellige vrijblijvende avond om contacten te leggen en/of te onderhouden Overnachten: Is daar mogelijk maar dat moet je zelf reserveren bij de Golen Tulip. Parkeren: Gratis Tot dan!! Nicoline en Jenny Golden Tulip Papendrecht www.hotelpapendrecht.nl Lange Tiendweg 2 3353 CW Papendrecht 078 6152099
de golden tulp ken ik wel ... ook lekker dicht bij huis ... maarja ... ben geen vrijgezel meer
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:01
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | neem aan dat je t over de auto hebt |
helemaal fout ... ik rij best een leuk bussie, maar kan mij dat rot ding schelen ... vrouwen zijn véél interesanter ... je weet nooit wat je aan hun hebt maar dat is een ander verhaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 18:50
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nou hoe je t wendt of keert, ik kijk ook naar een foto van iemand.
De uitstraling van iemand zegt heel erg veel van iemand, hoe de ander uit de ogen kijkt is voor mij heel belangrijk. In een paar tellen scant iedereen toch degeen af waar hij/zij mee te maken heeft. En is dit dan niet goed? Als ik een auto ga kopen, is t ook een emotionele beslissing die niet af hangt van de motor, wielen en t stuur, maar t is de uitstraling die je vindt die bij je past. Zo toch ook met een partnerkeuze lijkt mij. En ik weet echt wel dat dit niets zegt...... t innerlijk daar moet je t grotendeels mee doen, t uiterlijk wil echter ook iets. |
ik ben het helemaal met je eens jonathan ... je moet er tenslotte wel mee over straat hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 april 2010, 23:53
|
|
|
na een week hard werken is het nu WEEKEND ... wat gaan jullie doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 april 2010, 00:54
|
|
|
WILMA729 schreef: | thomas, de kern van dit alles was............... als vrouw vraag je om......
Tuurlijk kijken vrouwen ook naar mannen, maarja het blijft een feit dat er meer vrouwen verkracht worden dan mannen. dusssss, verkrachters/aanranders, hou je hormonen in bedwang.
En vrouwen, kleed je lekker waar je jezelf lekker bij voelt, dan is er geen probleem denk ik.
Respect noem je dat geloof ik |
ja, ik gelooft het ook ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 april 2010, 00:51
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ff denken, de verhouding van je lichaamslengte tot je "grote" mond klopt niet helemaal |
uuuuh ... vind je dat écht? ... mag je zeggen hoor ...
wil alleen maar zeggen dat als je 4 , toch wel gróte cm feesten heb gegeven ... de gasten idd een beetje tegen je opkijken ... voorál dat elk feest naar mijn idée moest groeien, maar een grote mond? ... oeps ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 april 2010, 20:36
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tis geen schaap met witte "voetjes"
| [/quote]
ik als schapen kenner noemt dat een duo penotti cross
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 april 2010, 20:34
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hm, dat valt nog mee dan, ik heb soms het idee dat er iets niet klopt aan Inka |
vertel ... ben érrrg benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 18:21
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Voor iedereen...... een hele grote knuffel, omdat jullie zo lief zijn. |
k'heb net een nieuw schaap gekocht, maar een knufel krijgt tie niet volgens mij ist een homo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 00:58
Onderwerp: "Kerken in Nederland lopen God voor de voeten"
|
|
|
WILMA729 schreef: | Ik denk, chat, dat ze het evangelie niet uit het oog zijn verloren. Dat ze een mist leggen over het evangelie is duidelijk. Mist in de vorm van strakke liturgie en strenge regels. En het is moeilijk door die mist heen te kunnen kijken, maar ik geloof zeker dat er achter die mist echt wel een diep geloof en sterke band met God ligt.
Ik snap soms niet waarom mensen binnen het insituut kerk die mist neerleggen, maar ik denk wel dat ook die mensen een sterk geloof en een sterke bajnd hebben met God.
Het is alleen jammer dat een mist het licht zo afzwakt voor degene die ernaar kijkt. |
de mist in de kerk ... mooi gezegd wilma ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 00:55
|
|
|
WILMA729 schreef: | wat is dat hotpants?? |
hoef ik jou toch niet uit te leggen hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 00:46
|
|
|
eenmaal in de week is de frituurpan ons beste maatje ... niks mis mee hoor maarja ... wij worden er ook niet dikker of dunner van ... dat scheelt misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 00:39
Onderwerp: uit eten in ribhouse texas
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | [size=18][i] Zo het mooie weer komt er weer aan is weer eens tijd om eens lekker uit eten te gaan in http://www.ribhousetexas.nl/ wie heeft er zin ? is eens wat anders dan in je nette kostuum gaan zitten eten hier mag je is wat laten vallen proberen om grote groep te krijgen drukken de kosten . is de bedoeling het in woudeneberg te doen. zit te denken in de leeftijd van rond de 35 tot rond de 45 komt er niet zo op aan . datum moeten we dan nog plannen eerst maar is kijken of dr animo voor is [/size] zo brand maar los |
ben óók te oud ...al heb ik best veel met woudenberg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 00:36
|
|
|
WILMA729 schreef: | ff thuis wat gaan drinken, en bij mannen in bed stappen, uitdagend dansen. Tja daarmee geef je naar mijn idee inderdaad wel een signaal af. Maar dat is van een heel andere orde dan gewoon luchtig gekleed gaan, niet waar ??
En in badpak een kerk binnen stappen of een andere gelegenheid bezoeken, tja dan ben je op bezoek, en gelden de regels van aanpassen aan de gelegenheid waar je binnen stapt.
Dat is uitdagen.
Een vrouw (jong of oud) die luchtig gekleed gaat als ze de straat op gaat, mag dat doen, en moet dat ook zonder angst voor gevolgen kunnen doen. En mag nooit verweten worden dat ze uitdaagt. Het ligt in uitdagen niet aan kleding, maar aan de blik en het signaal wat je uitzendt.
Dusss mannen, ga gerust in korte broek de straat op deze zomer. Let wel op de blijk die je daarbij draagt. |
en wilma in de hotpants
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 00:17
|