Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 18:40
|
|
|
We hebben een super gezellige avond gepland om onder het genot van een drankje en/of hapje vrijblijvend contacten te leggen en/of te onderhouden . Wij zijn zoveel mogelijk singles aan het uitnodigen, dus heb je nog familie, kennissen, vrienden, collega's die single zijn........ allemaal van harte welkom op ons Meetingpoint in Hotel Papendrecht!! Zie voor verdere info hieronder.
Waar:Golden Tulip Hotel Papendrecht, In de sfeervolle Marco Polo zaal, makkelijk bereikbaar aan de A15 Wanneer: 23 april Vanaf hoelaat: 20.30 uur Leeftijd:35+ Kosten: Entree € 5,00 p.p. Drankjes en/of hapjes voor eigen rekening Aanmelden mag: Jen.Nic@hotmail.com Doel: Gezellige vrijblijvende avond om contacten te leggen en/of te onderhouden Overnachten: Is daar mogelijk maar dat moet je zelf reserveren bij de Golen Tulip. Parkeren: Gratis Tot dan!! Nicoline en Jenny Golden Tulip Papendrecht www.hotelpapendrecht.nl Lange Tiendweg 2 3353 CW Papendrecht 078 6152099
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 16:57
|
|
|
Laatst aangepast door
|
JENNY563
|
op woensdag 7 april 2010, 16:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 april 2010, 10:24
|
|
|
We komen met twee bussen vol uit de Betuwe en dan nog eentje uit het Land van Maas en Waal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 21:06
|
|
|
IMRE695 schreef: | We komen met twee bussen vol uit de Betuwe en dan nog eentje uit het Land van Maas en Waal! |
De deuren zetten we wijd open, stappen jullie wel op tijd uit....!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 21:27
|
|
|
JENNY563 schreef: | De deuren zetten we wijd open, stappen jullie wel op tijd uit....!!!! |
De Bommelerwaard doet ook mee! Maar die komen op de fiets...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 21:36
|
|
|
IMRE695 schreef: | De Bommelerwaard doet ook mee! Maar die komen op de fiets... |
Ergens anders schreef je, hoewel tussen ( ) love is, wie is de gelukkige... ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 22:32
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ergens anders schreef je, hoewel tussen ( ) love is, wie is de gelukkige... ??? |
Dat is voor jou een vraag, maar voor mij een weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 22:45
|
|
|
Hoi ik heb mij al via je e-mail adres aangemeld dat ik met een vriend collega familie en een vage kennis zou komen Deze personen zijn single en ze passen allemaal naast mij in de auto. op de voorstoel. Het is mijn broer.....!!!!!
hihihihihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:06
|
|
|
JENNY563 schreef: | We hebben een super gezellige avond gepland om onder het genot van een drankje en/of hapje vrijblijvend contacten te leggen en/of te onderhouden . Wij zijn zoveel mogelijk singles aan het uitnodigen, dus heb je nog familie, kennissen, vrienden, collega's die single zijn........ allemaal van harte welkom op ons Meetingpoint in Hotel Papendrecht!! Zie voor verdere info hieronder.
Waar:Golden Tulip Hotel Papendrecht, In de sfeervolle Marco Polo zaal, makkelijk bereikbaar aan de A15 Wanneer: 23 april Vanaf hoelaat: 20.30 uur Leeftijd:35+ Kosten: Entree € 5,00 p.p. Drankjes en/of hapjes voor eigen rekening Aanmelden mag: Jen.Nic@hotmail.com Doel: Gezellige vrijblijvende avond om contacten te leggen en/of te onderhouden Overnachten: Is daar mogelijk maar dat moet je zelf reserveren bij de Golen Tulip. Parkeren: Gratis Tot dan!! Nicoline en Jenny Golden Tulip Papendrecht www.hotelpapendrecht.nl Lange Tiendweg 2 3353 CW Papendrecht 078 6152099
de golden tulp ken ik wel ... ook lekker dicht bij huis ... maarja ... ben geen vrijgezel meer
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:15
|
|
|
Je broer, collega en familie is gelijk aan een vage kennis Hoe sterk is de band in je familie dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:03
|
|
|
IMRE695 schreef: | De Bommelerwaard doet ook mee! Maar die komen op de fiets... |
Op een tandem???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:04
|
|
|
Veel geluk dan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:05
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Hoi ik heb mij al via je e-mail adres aangemeld dat ik met een vriend collega familie en een vage kennis zou komen Deze personen zijn single en ze passen allemaal naast mij in de auto. op de voorstoel. Het is mijn broer.....!!!!!
hihihihihi
|
Zo Marco,
Wij al turven, al die mensen die jij mee neemt....blijkt het om een en dezelfde te gaan Maar van harte welkom hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:07
|
|
|
WILMA729 schreef: | Je broer, collega en familie is gelijk aan een vage kennis Hoe sterk is de band in je familie dan |
Hoi Wilma,
Kom gewoon die avond naar papendrecht en oordeel zelf!
Groeten Jenny & Nicoline
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:09
|
|
|
We krijgen van diverse site's/kanten aanmeldingen en leuke reacties!!! Vertel het voort, vertel het voort!!! Wij hebben er zin in!!
Laatst aangepast door
|
JENNY563
|
op dinsdag 13 april 2010, 10:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMA136
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:19
|
|
|
Nou wij komen ook. Leuk! Leuk dat er zoveel al zich hebben aangemeld!!
Groeten Herma en Hans
|
|
Naar boven |
|
|