Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 23:21
|
|
|
Wat mij afgelopen weekend enorm opviel was de stilte.
Echt waar, ik zei het nog tegen mijn kinderen.....luister eens, je hoort niets.
En nu net las ik op een ander forum, dat wel 10tallen anderen dat ook hadden ervaren.
En weet je wat er miste , dit weekend.....juist vliegtuigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 00:08
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Wat mij afgelopen weekend enorm opviel was de stilte.
En nu net las ik op een ander forum, dat wel 10tallen anderen dat ook hadden ervaren.
En weet je wat er miste , dit weekend.....juist vliegtuigen |
hmmm ... kan ik begrijpen ja... Maar is mij niet opgevallen, de buren maken nog net zoveel lawaai...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 08:48
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Wat mij afgelopen weekend enorm opviel was de stilte.
En weet je wat er miste , dit weekend.....juist vliegtuigen |
En een pure blauwe lucht, zonder condensstrepen veroorzaakt door vliegtuigen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:30
|
|
|
IMRE695 schreef: | En een pure blauwe lucht, zonder condensstrepen veroorzaakt door vliegtuigen. |
ik mis de knipperlichtjes in de lucht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:48
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik mis de knipperlichtjes in de lucht. |
Koop een blik vuurvliegjes en laat die los in je tuin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 21:12
|
|
|
het was vanaaf gedaan met de rust in de lucht.. ik heb 5 vliegtuigen gehoord en niet gezien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 21:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het was vanaaf gedaan met de rust in de lucht.. ik heb 5 vliegtuigen gehoord en niet gezien. |
ergens wel erg jammer, ik heb ze nog niet gezien en gehoord, zit met mijn werk toch vlak onder de aanvliegroute van Zestienhoven. En boven mijn huis gat er helaas ook vanalles over, gelukkig wel erg hoog, maar je hoort ze als achtergrond geluid.
En dat viel mij juist afgelopen weekend zo op, er was geen geluid, stilte en stilte zijn 2 verschillende dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 18:39
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ergens wel erg jammer, ik heb ze nog niet gezien en gehoord, zit met mijn werk toch vlak onder de aanvliegroute van Zestienhoven. En boven mijn huis gat er helaas ook vanalles over, gelukkig wel erg hoog, maar je hoort ze als achtergrond geluid.
En dat viel mij juist afgelopen weekend zo op, er was geen geluid, stilte en stilte zijn 2 verschillende dingen |
GOD zet ons soms even stil....ook de vliegtuigen even.?...kunnen wij mensen al dat lawaai nog wel aan?? en kunnen we nog wel stil zijn?? Om ZIJN Stem te verstaan?
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 21 april 2010, 18:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 18:42
|
|
|
EVA685 schreef: | GOD zet ons soms even stil....ook de vliegtuigen even....kunnen wij mensen al dat lawaai nog wel aan?? |
Ik zag het weekend die mooie lucht boven het water en dacht even bij mezelf........Zo is de lucht door Gods schepping bedoelt.......... Het viel gewoon op hoe helder het was.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zag het weekend die mooie lucht boven het water en dacht even bij mezelf........Zo is de lucht door Gods schepping bedoelt.......... Het viel gewoon op hoe helder het was..... |
Straks zijn er ook geen vliegtuigen , en als we dan eens een eind moeten reizen, om mekaar op te zoeken....dan doen we er toch gewoon ff over, toch tijd zat.
Maar de luchten waren idd heel mooi, streeploos, zo zouden mijn ramen ook moeten zijn. Dan zie je als de zon schijnt altijd weer een streepje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 23:55
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Straks zijn er ook geen vliegtuigen , en als we dan eens een eind moeten reizen, om mekaar op te zoeken....dan doen we er toch gewoon ff over, toch tijd zat.
Maar de luchten waren idd heel mooi, streeploos, zo zouden mijn ramen ook moeten zijn. Dan zie je als de zon schijnt altijd weer een streepje. |
als jij tijd zat hebt ... mijn ramen hebben iets méér dan een streepje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 18:24
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Straks zijn er ook geen vliegtuigen , en als we dan eens een eind moeten reizen, om mekaar op te zoeken....dan doen we er toch gewoon ff over, toch tijd zat.
Maar de luchten waren idd heel mooi, streeploos, zo zouden mijn ramen ook moeten zijn. Dan zie je als de zon schijnt altijd weer een streepje. |
cursus ramen lappen volgen??? ga ik met je mee want ik kan het ook niet streeploos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | cursus ramen lappen volgen??? ga ik met je mee want ik kan het ook niet streeploos |
nawrijven met prop krantenpapier, is ouderwets maar helpt geweldig je zult zien je hebt dan nog nooit zo'n glanzende ruiten gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:08
|
|
|
GRACE585 schreef: | nawrijven met prop krantenpapier, is ouderwets maar helpt geweldig je zult zien je hebt dan nog nooit zo'n glanzende ruiten gehad |
maar wel weer zwarte inkt op de ramen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:18
|
|
|
GRACE585 schreef: | nawrijven met prop krantenpapier, is ouderwets maar helpt geweldig je zult zien je hebt dan nog nooit zo'n glanzende ruiten gehad |
Weet je hoeveel ramen ik heb??? Dan maar streepjes
Hoe gaat het met de eitjes in de broedmachine???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:47
|
|
|
Ik pak altijd een schone droge handdoek om na te wrijven, gaat ook geweldig !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 22:01
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Weet je hoeveel ramen ik heb??? Dan maar streepjes
Hoe gaat het met de eitjes in de broedmachine??? |
heb je al gemaild
gefeliciteerd de kuikens zijn geboren
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 22 april 2010, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 03:17
|
|
|
Dank voor de tip!
|
|
Naar boven |
|
|