Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 16:10
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Stopt het nog met sneeuwen vandaag??? Het sneeuwt al vanaf vanmorgen Net effe erdoorheen gebanjerd pff 20 cm om door heen te gaan loopt niet echt makkelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 19:22
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ze zeggen dat we hem moeten smeren |
Volgens mijn ben jij de plak piet!!! Alles is naar spanje piat Anna!!! Wat doe jij hier nog hopla erachter aan jij
Zien we weer eens de gewonde anna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 16:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O jee
Ja, tis wel een les...een keer zó uitgelijden en het gebeurt je nooit meer....
Autorijden kan ook zo verradelijk zijn, toen ik nog autoreed, en er lag een pak sneeuw, ook op de weg, platgereden(was nog niet gestrooid), dacht ik van jeetje wat rijdt iedereen toch langzaam.
Toen eindelijk ik de weg voor me vrij had, dacht hehe zo en nu gassen...Nou dat was kant boord, ik glee zo tegen een stoeprand aan, en had mazzel dat daar geen auto geprakeerd stond...
Nog ff wat: zulke dingen moet je láten doen, is mannenwerk he, eigenlijk, dat strooien en het weggetje vrijmaken Net zoals bollen in de grond: mannenwerk!! |
Euh hedde gij effekes een man voor mijnes dan Moet het ook echt sellef doen hoor heb nie een vent dus tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 16:30
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zie mijn profielfoto Hellup, heb ik Frank(T)ie als profielfoto? |
is weer eens wat anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 10:08
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar word ik blij van? ............Als ze morgen es zouden bellen dat ik weer om m'n senseo kan komen . |
Vandaar dat super humeur van je steeds nog steeds geen senseo.... is je afkicktijd nog niet voorbij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 10:07
|
|
|
ZWarte piet gisteravond niet gezien... maar heb wel cadeautjes gehad Wist wel dat ik een lief meisje ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 10:06
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Neeee... Sneeuw is zo mooi, het zou alleen wel wat minder koud mogen zijn |
Winter in Nederland lekker hoor vrieskou erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 10:05
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Braaf stoepje vegen en strooien, je zou tenslotte niet willen dat er iemand voor je deur uitglijd en iets breekt. Enkel jammer als je dan zelf tijdens het vegen languit op de stoep ligt |
Auw.... Pieter stond niet ergens met een camera he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 22:00
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik hoef geen herberg of stal te zoeken rond de kerstdagen : 17 december de sleutel van mijn nieuwe huis!!! Toch een cadeautje vandaag! |
Ken je je nog een mooier cadeau voorstellen???gefeliciteerd meid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 21:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | De wind waaide zo hard dat de Sint je huisje voorbij waaide... |
Welke wind? denk dat tie eerder van het dag afgleed met de sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 15:10
Onderwerp: Gebed gevraagd voor kracht en motivatie huishouden
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Leanne,
Bedankt voor je reactie...ja, die 'schop' of 'stok achter de deur', had ik nu vandaag wel, behandelaarster kwam, allemaal afspraken op papier gezet.
Ja, zelfmedelijden, dan lijdt ik mee met mezelf, haha...
Het is idd meer de gehele dag dvd's en zo kijken...gewoon, dat is dan het enige waar ik zin in heb,,
Maar ja, ik heb zelfs 2 plekken voor vrijwilligerswerk, waar ik zó heenkan, waar het gezellig is, ik de mensen ken, veilig, brengt ook nog iets op. (daar moet je je niet téveel van voorstellen, maar ja, is wel mooi meegenomen). Kan zelf meeeten elke dag..
Maar ja, het is idd, hoe vroeg ik ook naar bed ga, ik kom er bijna niet uit, en als ik er dan uit ben, wil ik één ding en dat is weer terug...
Ja, idd, doorzettingsvermogen; het vermogen om door te zetten.
Thanks! |
Shanita ik zit ondertussen ook twee jaar thuis en ja ik ben doodmoe wordt hier nu ook op onderzocht op meerdere dingen... Maar ook ik moet mezelf dagelijks bij elkaar rapen en zeggen kom op aan de gang.. Maak een planning voor jezelf en hang deze daar waar je hem ziet.. regel dat je elke dag wat in je huishouden doet, plan daarin ook je vrijwilligers werk en alles... Je zal zien dat het dan beter loopt... dat is de stok achter de deur en geef jezelf vooral die schop onder je gat
en ja doorzettingsvermogen is zeker belangrijk!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 11:15
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik ben morgen weer Sinterklaas maar vraag me af wie nog bij een bisschop op schoot durft vandaag de dag. Ik ga wel met mijn tijd mee want in mijn grote boek zit een ipad die ik overigens pas laat zien als ik de plaats des onheils weer verlaat. Ik was op mijn 23e voor het eerst Sinterklaas, ik ben groot, heb een donkere stem en doe het nu 35 jaar. Een oude man kun je ook spelen als je zelf niet meer de leeftijd voor zwarte piet heb. Ik heb drie pieten van een gymnastiekvereniging, dat geeft wat extra show als ik mijn ingestudeerde tekstimprovisaties even kwijt ben. Van te voren heb ik vaak geen zin maar het is wel dikke pret elke keer en ik vind dus ook dat de Sint moet blijven!
Thomas, ik kan niet paardrijden, oeps. |
neem je toch een hobbelpaard Geniet van je dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 11:09
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat vervelende altijd weer terugkerende huishouden |
Als je nu gewoon eens denkt.. Oke huishouden nu doen dan ben ik lekker klaar kan ik tevreden zitten... Heyyyyyy dat klinkt even anders he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 11:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik weet niet of ze dat kunnen.... Bovendien...sinds kort is hier ook een onbemande bank!!!! Ik weet wel....(omdat ik nu geen geld kan pinnen)...er wel een mogelijkheid is om aan geld te komen....hoe precies weet ik niet.. Dat zou dan tegelijk een reden wezen om te zeggen...ja...inderdaad dan kunnen ze ook mijn bankgegevens zien...en kijken of er iets is gepind.. Maar dat red ik wel een weekje... Als ik hem gewoon verloren ben....(wat ik denk) ben ik niet zo bang...omdat het dan ALLEEN...de pas is...geen portemonnee erbij...ook geen pincode...
Maar wat me nogal eens overkomt dat ik gehaast boodschappen doe.. Als er iemand mee heeft gekeken....(en dat kan in een onoplettend moment van mij) daarbij mijn pas misschien niet terug heb genomen...(ja ik bedenk nu allemaal enge scenario"s) dan kan het foute boel zijn... Ga in ieder geval nog wel even bellen...of de bank dat WEL kan zien... |
Jij hebt toch je benk gebeld met de melding pas kwijt? Nou diezelfde mensen vragen voor jou een nieuwe aan en kunnen jou bankrekening zien hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 20:51
|
|
|
TINK100 schreef: | je mag nog bijna 3 weken genieten van mijn aanwezigheid......ben er wel bijna 2 jaar geweest....memsen komen en mensen gaan.....of zoiets |
Zeg niet dat jij ook al gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 17:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Juist...dat is de vraag..... Als er rottigheid in het spel is...zal ik dat over een week weten.... Als de lopende rekening geplunderd is... |
Huh dat kan de bank nu toch al zien!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 16:37
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Eén en al grijze, grauwe nattigheid, maar nog geen wit vlokje te bekennen..... |
Geduld is ene zeer schone zaak dame Straks hebbie een meter en klaag je dat het teveel is Eind van de week volgens de verwachtingen. dus..... vol verwachting klopt ons hart
dat ik de koek krijg en jij de gart
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 4 december 2012, 16:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 16:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Laat ik DAAR....nu slim in zijn geweest... |
Valt dat weer effe mee dan Maar balen is het wel voor je weer een ander hebt en waar is de jouwe he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 16:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | piet is een CM-lid, zijn nicknaam is anna415...
Of de sint ook een lid is weet ik niet...moet ik effe onderzoeken... |
eh..... is die niet een pietsie aan de jonge kant voor die ouwe heer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 15:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Meneer denkt weer eens aan eten hoor Maarre het is gewoon lekker winterweer... heb liever sneeuw en vrieskou dan al die regen |
En die regen kwam vanmorgen en gedeelte middag met bakken naar beneden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 15:02
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vandaag had ik een chat met een vrouw en zij vertelde mij dat ze niet kan mailen.
In het vakje 'onderwerp' kan ze wat schrijven en dat is leesbaar door de ontvanger. Haar tekst, de mail dus, is niet leesbaar door de ontvanger. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?
Vier dagen geleden heeft ze de redactie haar probleem voorgelegd maar ze ontving nog geen antwoord. Ze heeft voor alle zekerheid die mail verstuurd via de hotmail. Dus niet via CM zelf.
Ze heeft Internet Explorer maar weet niet welke versie.
Als er dus mensen zijn die een oplossingen weten... |
Ze schrijft toch niet met wit he nee flauw grapje geloof dat ik dat probleem al wel eens eerder heb gelezen maar ja of dat in dit topic of een andere was geen idee... Ik heb ook IE maar nooit last gehad welke versie ik ook had...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 15:00
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Waarom ik wel chatgeluiden hoor maar geen chat zie |
Het geluid zit teveel in je oren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 15:00
|
|
|
JANS221 schreef: | wachten op financieel adviseur en bank tot hypotheek rond is, nu zal er voor mij wel een plaatsje zijn in een herberg rond de kerstdagen, maar waar laat je zo gauw je os en je ezel (lees: bezit)?????? |
opslag????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 14:59
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | tsja, wij kennen dan ook maar één Sint, Rooms-katholieken een heel rijtje. Is het dan vreemd dat die ene wat meer aandacht van ons krijgt?
Maar ehm..... volgens mij heeft Sinterklaas nooit tot een setje behoord. Wat doet hij dan in dit topic? |
Vraag het me ook af nooit gehoord van een mevrouw sinterklaas Offfffffffff zou die hier zijn partner gevonden hebben
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 4 december 2012, 14:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 14:58
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Geen vlokje sneeuw maar gladheid door opvriezen van de weg, er was niet tegenaan te strooien.
Mijn blik had al schade is 2 dagen naar de garage voor reparatie, dus heb 2 dagen een leenblikje. Erg leuk leenblikje, bmw x1, echt heel vervelend als je je daar 2 dagen mee moet behelpen |
Nah gewoon lekker binnen en thuis blijven dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 14:57
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Na 34 jaar is er dan toch een einde gekomen aan onze relatie Och ik weet wel we zullen contact houden maar dat zal toch nooit meer hetzelfde zijn Echt heel jammer. Voor mij zal het wel even afkicken worden ik was zo aan je gehecht en keek altijd erg uit naar het moment dat je kwam. Bedankt VSB voor al die jaren kinderbijslag |
Zot dadde ge bent nu had je mij effe tuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 14:55
Onderwerp: Hoe om te gaan met teleurstellingen en afwijzingen....?
|
|
|
ROADY558 schreef: | Beste Laverde,
Je stelt hier een hele veelvoorkomende kwestie voor denk ik.
Het komt op mij over alsof je nog een beetje krampachtig bent in "het vinden van een vrouw". Je bent 30 keer afgewezen in 2 jaar tijd. Je wilt wel erg graag he? En daar is niets mis mee. Ik herken dat wel. En wie niet?
Maar mijn vraag aan jou is: heb je vrede in je hart? Heb je vrede met jezelf? Heb je je ouders al losgelaten? Ik wilde ook erg graag een relatie, die dan ook kwam. Het was een ehhh erg leerzame periode. Lessen in loslaten, op mezelf geworpen worden, en diepliggende zaken onder ogen komen. Zo kijk ik erop terug. God wist heel goed wie Hij op m'n paadje zette. Nu ben ik Hem dankbaar. Ik ben nu veel zelfstandiger, rustiger, gewoon vrede met mezelf.
Ik denk dat veel mensen de fout maken dat - wanneer ze contact hebben met een leuke, mooie, fijne, .... man of vrouw, ze denken hem/haar te hebben. En zodra je denkt te hebben, wordt je bang om te verliezen.
Ik zou voorzichtig zijn met stellingen als "Ik probeer nu echt zoveel mogelijk te aanvaarden dat het voor ons niks anders in zit dan de rest van ons leven alleen door het leven te gaan."
Wat een onzin zeg! Ik wil je adviseren er een beetje losser in te gaan staan. Kom je een leuk meisje tegen, knipoog er dan eens tegen, en loop verder. Merk je een klik, maak een praatje. Je weet nooit wat er op je pad komt, blijf er dus op een ontspannen manier voor open staan. Hoe krampachtiger je een vrouw "wilt hebben" hoe meer afwijzingen je zult tegenkomen en hoe bitterder je zou kunnen worden.
En nog een nadenkertje: wat in jou houdt vrouwen bij je vandaan... Welke signalen zend je (onbewust) uit waarvan vrouwen intuitief aanvoelen "wegwezen hier"?
Ik wil je ook aanraden je stap naar Afrika GOED te doorbidden. Je neemt jezelf namelijk mee. Ik heb ook zo'n periode gehad dat ik overal naar toe wilde, maar ik besefte dat het voornamelijk een vlucht geweest zou zijn. Je probleem zit in je eigen hart, en dat hart reist vrolijk met je mee, waarheen je ook gaat.
"Maar het rare is dat er vandaag de dag onder de mensen veel meer dan dat word geëist. Met andere woorden: als je anders denkend bent dan het huidige maatschappij dan ben je buiten geworpen. Is dit Bijbels?"
Of het bijbels is? Jezus zelf benadrukte dit toch al zeer stellig? Ze zullen u haten omdat ze Mij haten. Als je Jezus volgt, BEN je anders dan "de maatschappij" en zul je tegenstand ondervinden. Dit is dus normaal. Het is mooi als je een partner treft die hetzelfde beleefd, dan is het abnormale binnen de relatie tenminste normaal |
Mooi en duidelijk stuk Roady... Idd als je in jezelf geen rust vind, zal je die op een andere plek ook niet vinden! Het is wat ik ook al schreef... als je niet alleen gelukkig kan zijn hoe kan je dan wel gelukkig zijn in een relatie?? De rust begint bij jezelf niet bij die ander.... Rust in jezelf in je hoofd en hart maakt dat je wat anders gaat uitstralen... Ik heb mogen ervaren in mijn eentje gelukkig en tevreden te zijn.. mocht de juiste man nog komen heel fijn, zal ik dankbaar voor zijn zeer zeker, maar mocht die er niet komen dan kan ik daar ook vrede mee hebben! Waarom?? Omdat ik weet dat ik nooit alleen zal zijn... mijn Heer en Vader in de hemel is er altijd of je nu blij bent of verdrietig... Gelukkig mag ik me geprezen voelen in een lieve moeder, zus en broer met hun gezin en lieve vrienden... soms moet je loslaten en overgeven weet dat het heel moeilijk is maar geloof me het geeft veel meer vrede!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 09:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat weet hij zelf niet meer...ipv zoveel kwade woorden te tikken kon hij gewoon beter schrijven dat hij weer verloren heeft en zijn vis bij de visboer moest gaan kopen... |
ik zal niet lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 09:31
Onderwerp: Soms
|