ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:43
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

Quote:
Blijf jezelf, blijf lachen!

Helemaal waar! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:40
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

Zometeen lekker mijn bedje in Slapende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 21:52
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

KLUS667 schreef:
Ik heb vakantie: huis van top tot teen opgeruimd, gestoft, gezogen, gedweild. Vrieskist ontdooit en schoongemaakt. Gras gemaaid + kantjes geknipt. Mèn, je kan beter werken Knipoog smiley

Morgen badkamer schrobben, wc's schoonmaken, ramen binnen lappen en daarna: vakantie......hoop ik.

Zoooo, wat goed! Knipoog smiley Lachende smiley

Kan je jou ook huren zeg maar? Voor 'weet ik veel hoeveel' per uur? Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 21:17
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven

Jol:
Quote:
Rechtzinnig, vrijzinnig, lichtzinnig

Tis in ieder geval 'zinnig' lol Lachende smiley Lachende smiley

Ach ja, iedereen die gelooft, doet en wil op zijn manier doen wat God wil, maar ja, iedereen is nog onvolmaakt en maakt fouten omdat we nu eenmaal in deze gebroken wereld leven, denk ik.

En ook, iedereen doet goede dingen, doet dingen ook goed!
Maar wel, één ding is zeker: Iedereen die gelooft is wel behouden!

En ja, dat is de kern van het Evangelie!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 juli 2013, 05:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 21:06

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 20:39
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Steentje:
Quote:
Tsja, er kunnen talloze aanleidingen/redenen zijn waardoor situaties uit de hand lopen. Daar goed op inspelen is soms behoorlijk pionieren met mimale bemensing, maximale inzet en een beperkt budget.
En dan willen ze er van overheidswege ook nog op bezuinigen Gefrustreerde smiley

Wat een leuk woord 'bemensing';)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 20:30

PETRA373 schreef:
je vast blijven houden ook aan alle mooie, leuke lieve dingen die gebeuren in het leven shanita
liefs en leuk dat je gisteren zo leuk bij de pn hebt gehad....

Dat was eergisteren Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, het blijft een proces ;)

Blijf nu lekker thuis, lekker balkondeur open, lekker doen wat ik zelf wil en even geen gezeur aan me hoofd ;)

Morgenochtend weer de deur uit. en nu wil ik gewoon rust ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 20:12

ROLF230 schreef:
Dank voor jullie welgemeende lieve reacties, maar ik doelde op wat ik schuingedrukt gemaakt had in Shanita's reactie, nl. dat ze aan allerlei fijne en mooie dingen kan denken voor het inslapen. DAAR doelde ik op. Dat deed me denken aan mijn tienerjaren, dat je zo enthiousiast voor dingen kunt zijn die komen gaan en zijn, ipv "nou het moet maar weer".
Ik slaap doorgaans zeer goed, eerder te lang dan te kort. De Heere zei gedankt.

Dat komt ook omdat ik in het dagelijks leven, ja al twee weken, na een tijdje eruit, met mensen omga die ik al 15-20 jaar ken, ja, dus je hebt mekaar ook ouder zien worden.

En dit hoort ook eigenlijk bij aantrekkelijkheid, gewicht, ja iemand die mij heeft gekend toen ik nog een slank figuurtje had en 45-50 kilo woog, ja, die kijkt er doorheen dat ik de laatste 5,5 jaar wat dikker (ahum 70 kilo weeg ik nu), ben geworden.

Ja...en als je mensen hebt waar je ook 's avonds en in het weekend heen kan is makkelijker.

Maar niet zaligmakend.

Alhoewel het wel verdrietig was toen een vriend van mij, zo 6 jaar geleden dood ging(naar de Hemel dus Knipoog smiley , o, wat heb ik een hekel aan het woordje 'dood' Boze smiley .
Daar was ik halve weken, en ja ineens was mijn plek waar ik halve weken was weg...Ja, en daarna ben ik ook zo aangekomen. Ik was ook in shock.

Werd ik toen ik 50 of minder woog, nog geschat op, ja, zelfs 25, ja, nu ik dikker ben(70 kilo, ja, wordt ik gewoon me eigen leeftijd geschat en dat doet een beetje pijn als je je hele leven gewent bent dat mensen je echt jaren jonger schatten.

Maar ja als je jezelf accepteert, en gelukkig bent.

Nou is dat in deze gebroken wereld ook een proces die je hele leven doorgaat, ik hoorde dat als kind ouderen weleens zeggen, en nu snap ik wat zij bedoelden.

Maar ja, ik heb nu veel meer goede dagen, maar ja, word soms wakker met een nachtmerrie en een migraine, dus meteen al als ik wakker ben...ja, PTSS, en daar kan je mee leven, maar daar is niets aan te doen, en soms weer wel.

Het blijft gewoon moeilijk, en je hebt ook makkelijke dagen, vind ik.

En nu heb ik even dat ik vanavond thuis blijf, was gisteren ook al weg, bijvoorbeeld. en Morgen ook weer en ja anders ben ik nooit in me huis.
En opruimen blijft ook een issue bij mij....als ik alleen ben voel ik me alleen heb er geen zin in, maar iemand kan me ook niet helpen, want dat wil ik niet.

Ach, zou ik niet geloven ja, dan zou ik het niet meer zien zitten hoor, ja door dat ik geloof zie ik de lol in van dingen, ja klinkt cliché maar is nu even zo Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 juli 2013, 21:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 19:11

THOMAS968 schreef:

Geslacht, lengte, leeftijd en gewicht inbrengen en je krijgt je BMI en een omschrijving van hoe je er voor staat:

http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/bmi-meter.aspx

Een gezonde waarde is onder de 25. Boven de 30 ben je echt te zwaar. tussen de 25 en 30 is wat afvallen wenselijk. Overigens moet je bij 25 of 26 nou ook weer niet meteen in de stress schieten. Als wat groffe maat geldt dat bij elke kilo die je afvalt, je BMI met ongeveer 0,3 punt daalt.

Thomas, BMI -1,5.

Mijn BMI is 27, 3 Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 18:29
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

ROLF230 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=KtYPyRPzPxs

Na een dag werken en denken eens even relaxen hiermee.

Ja, wat gaaf!

Echt héérlijk!

Dank! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 17:57

ROELANDE345 schreef:
Ja klopt, de BMI wordt heel voorzichtig toch wat los gelaten. Ook omdat duidelijk is dat een iets hoger BMI ook voordelen heeft. Kijk heel sterk overgewicht is natuurlijk niet gezond en geeft meer kans op allerlei ziekten. Maar het idee dat iedereen jong en oud met verschillende lichaamsbouw en levenstijl in dezelfde BMI groep zou moeten zitten is natuurlijk vreemd

Quote:
Maar het idee dat iedereen jong en oud met verschillende lichaamsbouw en levenstijl in dezelfde BMI groep zou moeten zitten is natuurlijk vreemd

Hai Roelande,

Er zijn tegenwoordig al sites waar je je BMI kan laten uitrekenen, door, inderdaad, ook je leeftijd en je geslacht in te vullen, naast je hoogte en je gewicht.
En het is inderdaad een richting, die niet voor iedereen op hoeft te gaan.

Zonder BMI berekening weet ik ook wel dat ik te zwaar ben, maar ja, bij mij klopt het precies, als ik nog tussen de 6 en 8 kilo kwijtraak, ja dan voel ik me beter en is mijn buik weg. (Ja, een klein buikje blijf ik altijd wel houden, das niet erg, voor mij dan. Nou is het sowieso niet erg, te dik, maar ja, ik voel me zelf beter als ik zit op wat ik, maximaal, mag wegen.

Ik lees net terug en zie dat Thomas al de link naar zon site heeft gegeven Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 juli 2013, 18:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 02:22

Tips, ja, ik ben zelf ook een keer, dat ik zelf 5 weken niet sliep, ja, dan zag ik het een uur worden, 2 uur, drie uur, vier uur, vijf uur, en ja dan was ik blij om vijf uur, kon ik iig met goed fatsoen dingen doen zeg maar. Want ja meerdere staan om 5 uur op voor hun werk.

Ja, tips: lezen, zorg gewoon voor wat goede titels in huis, als voorzorg, kan ook 2de hands, ja, bij ons, wij hebben veel 2de hands boekenwinkels in de stad, en ja, dan betaal je 2 of drie euro voor een boek, die er gewoon goed uitziet, en 1 keer is gelezen.

Ja, en dus mooie, goede muziek, ik luisterde ook naar radio, waar mensen konden bellen over een onderwerp, ja, dat vond ik leuk, want ja dan hoorde je ook veel mensen die gewoon, domweg niet konden slapen.

Quote:
en ja, voordat ik dan in slaap val kan ik nu zo lekker denken aan mooie, leuke en goede dingen Engeltje smiley

Quote:
Waarom kan ik dat niet meer. Tips Shanita?

Herken ik hoor, de woestijntijd word het weleens genoemd.

Ja, sombertjes, verdrietig ook...en dan ook nog eens niet kunnen slapen...wat voor mij dan een soort vlucht was.

Ja, ik héb gewoon, nu weer in mijn leven een periode dat ik me goed voel, al moet ik daar wel elke dag aan werken.

Misschien doordat me bloeddruk zo gevaarlijk hoog was en nu niet meer, dat ik me dus ook echt nergens druk om maak of iig veeeeel minder!, ja alleen dingen die echt moeten zoals financiële verplichtingen.
Ja, als je zeg maar even in de ogen kijkt dat je misschien niet meer zo lang hier op deze aarde bent, en het gaat weer goed(bloeddruk normaal), ja, dan geniet ik veel meer nu van dingen, mooie dingen zoals bloemen langs het fietspad bijvoorbeeld, ja, dat beleef ik nu veel intenser.
En ja, veel naar buiten, elke dag, nu al 2 weken, ja dat helpt, omdat het weer mooi is.

Ja, en het is moeilijk als je te veel alleen bent, ja dat weet ik, dan voelde ik me eenzaam.
Ja, slim zijn, zoals een voorraadje goede boeken inslaan, en ja schilderen, op een gesubsidieerde cursus oid, met subsidie van de gemeente, ja, daar voelde ik me heel gelukkig door, want ja door schilderen en kleuren mengen, ja, kan je veel emotie in
kwijt.

En......HEEL BELANGRIJK: ga alleen met mensen om, ja ook al is het familie, als je er zelf ook wat aan hebt, anders niet.
Of, iig zo weinig mogelijk, of even een hele tijd, maanden geen contact, time out...
Want ja, als je met mensen omgaat omdat het 'hoort' oid, ook al is het nog zo weinig, ja, dan denk je niet aan jezelf en zorg je als het ware dus niet goed voor jezelf.

Ja, dit waren wat tips waar ik even aan dacht en ja trek goed je grenzen, op een assertieve manier, en ja, wat mij erg hielp was veel onder mensen, maar dan mensen met wie ik kan praten.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 juli 2013, 02:30
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:55

ZEELAND736 schreef:
Al gebeurd...129...en nog was ik wakker....

O Zeeland wat vervelend, ja ik had dat ook weleens, dus ik weet hoe dat voelt. Twijfelende smiley

Ja, nu heb ik het niet, ben net thuis, en het is nu voor mij een geschenk zeg maar, dat ik mag slapen. Ben niet echt heel moe, maar ja, heerlijk slapen hou ik wel van. Ja, voel me best gelukkig en ja, dan droom ik ook leuk, en ja, voordat ik dan in slaap val kan ik nu zo lekker denken aan mooie, leuke en goede dingen Engeltje smiley

Sterkte, wat mij wel hielp was een mooi boek, spannend kan ook ;)

Misschien heb je daar iets aan, ja, wat mij ook hielp was mooie muziek, van de EO bijvoorbeeld, en ja dan niet specifiek christelijke muziek hoor, maar ja, we hele mooie positieve muziek :)

Sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:39

JANE410 schreef:
http://youtu.be/eKeXkhxiq6I

Even terug in de hippie tijd

Mooi Jane, ja, ik ken het nummer goed: When you go to San Francisco don't forget to wear flowers in your hair Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, en dan kom ik natuurlijk al gauw op: John Lennon - Imagine (Live)

http://youtu.be/T2hvkPyiAFE

Tis natuurlijk wel allemaal voor me tijd, maar ja deze songs zijn tijdloos he?

En werden gewoon, nu nog trouwens veel gedraaid :)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 17:46
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

JANE410 schreef:
Helemaal geen leuk filmpje. Hiermee geef je de duivel te veel eer/aandacht. Smiley die vol vragen zit

Nee, meissie, dan moet je goed naar de tekst luisteren.... Knipoog smiley

Ja, voor je ' Smiley die vol vragen zit ' zei ik dat.

Fijne dag! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 17:29
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

LANFY127 schreef:
Deze kwam ik vandaag tegen! Hilarisch......!

Knipoog smiley Lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Haha, Grappig, ja, Rowan Atkinson, vond hem vroeger niet zo leuk, ja, en nu weer wel...

Iig, ik zag hem al enkele seconden, en na een zin begon ik al te lachen, ik ga zo ff kijken Knipoog smiley Ik ga er echt even voor zitten zeg maar.

Hij is goeeeeed, en grappig, ja nu wil ik weer andere filmpies van hem kijken maar moet zo weg ;)

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 30 juli 2013, 19:57
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 13:43

KIM256 schreef:
Als je er maling aan hebt, wat "zeur" je dan? (sorry, ff bot gezegd)

Hai Mevrouwtje minder dan 50 kilo, het is voor heel veel mensen, ook voor mij, heel moeilijk om af te vallen. Vandaar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 12:45
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide

PIETER619 schreef:
evenvor d eanderen di eook fot's hebben gemaakt les wel even of je ze wel of niet mag plaatsen hier op Cm in het aanmeldingsstuk, waar ook de andere regels staan Knipoog smiley

Toen ik de foto's maakte vroeg ik het al ;)

Ben niet helemaal van gisteren ;)

En als ik ze plaats, doe ik dat op me profiel, ja, dat ingewikkelde gedoe met uploaden enzo ;)

Maar ja, wat ik heb begrepen, je kan foto's kopiëren van iemand zijn profiel, en 'opslaan als': , in een van je mappen.

Dusz...;)

Maar, wel bedankt hoor dat je me het even zegt voor de zekerheid Knipoog smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 11:11

JOL252 schreef:
Dan maar even een man laten spreken:

Ik zag vanavond een ontroerend filmpje. Dustin Hoffman vertelt hier hoe hij zich voor de film Tootsie (1982) volledig in probeerde te leven in "de vrouw", haar gaan en staan bestudeerde en ook voor de rol die hij moest spelen een mooie vrouw wilde verbeelden. Hij ontdekte toen hoe het heersende ideaalbeeld de vrouw maar ook de samenleving beperkt. Hij raakt helemaal emotioneel als hij vertelt dat hij zoveel interessante vrouwen daardoor in zijn leven niet heeft leren kennen omdat hij door dat beeld wat er heerst gebrainwashed was. Door die "hersenspoeling" bleef de vrouw wanneer zij niet aan dat beeld voldeed, heel lang bij hem buiten beeld.

http://www.upworthy.com/dustin-hoffman-breaks-down-crying-explaining-something-that-every-woman-sadly-already-experienced-3?g=2

Ja, Leuk, er is nog zo'n film waar de man en de vrouw gescheiden zijn en de man wil zijn vrouw terug en verkleed zich als een oudere dame, om te solliciteren om voor de kinderen te zorgen want de vrouw werkt, ja, die was ook zooooooo tof, als ik het me herinner hoe die heet zet ik hem bij 'Goede films'.

Trouwens toffe link, ja, zo waar wat hij zegt...idd...mijn ogen gaan idd ook effetjes open nu...ja, ik wist het al, maar ja, men is zo gehersenspoeld....

Ja, onder 'Leuk' heb ik ff een fragment van de film gezet, voor de duidelijkheid en voor degenen die hem niet hebben gezien.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 28 juli 2013, 11:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 10:44

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 09:52

ANNETTE050 schreef:
het is hier echt noodweer, Shanita,
stortbuien en een fel onweer, de lucht ziet grijsgeel en erg donker.

Het stormt....niet gaan, zou ik zeggen.
Het blijft link op de hei met dit weer.

Ha Annette,

Haha, ja toen ik schreef dat ik ging, ging ik dus ook, en deed direct nadat ik dat schreef me pc uit en ging Knipoog smiley

Het was heerlijk, kwamen aan om 2 uur en gingen pas om half negen weg, maar ik kon en wou nog wel úren blijven!. Een mooie grote blauwe lucht, en niet meer zo benauwd, juist door die bui ervoor, ja grond was alleen nat, that's all Knipoog smiley

Waren zelfs zes en een half uur gebleven kan je nagaan, ja, dán is het echt gezellig. Leuk, gemoedelijk, gewoon perfect, Rustig, Vredig, ja alles, ja je zit ook midden in de prachtige natuur.

En je leert mensen kennen die je eerst alleen van foto's kon, en postings, en die zie je dan in het echt, dat is zoooo leuk!

En ja, omdat iedereen gelovig is, is er júist zo'n toffe sfeer.

Ja, ik zit gewoon nog steeds met een glimlach, zo leuk was het ja, echt leuk dat ze het weer willen doen Verliefde smiley

Ja, je hebt alles, leuke mensen, mooie natuur, perfect weer, eten, drinken, ja, echt zoooo tof, ook mensen gezien die al een tijd geen lid meer zijn, Tof, want ja, mensen zien er soms in het echt veel mooier uit als op hun foto ;)

Ja, echt complimenten en bedankt iedereen die me hielp en me haalde en bracht! Ik wist wel dat het leuk zou worden, maar ja, dít dat het zó leuk zou zijn had ik zelfs niet verwacht! Lachende smiley

Gewoon het gevoel dat ik er vrienden/ kennissen bij heb Knipoog smiley

Kijk, ik zit hier gewoon met een glimlach, zo goed en gelukkig voel ik me, en ja, ik heb nu dus ook veel meer zin in dingen Knipoog smiley

Ja....Zó tof was het!

En..ik was op tijd Lachende smiley ...ik die echt altijd overal te laat kom! Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

En op de terugweg in de trein kwam ik een kennis tegen, leuk zitten praten en schuin tegenover ons zaten twee studenten, met blikjes bier, je zag gelijk dat het studenten waren, heel netjes waren ze.

Ze studeerden beiden medicijnen cq geneeskunde, derde en vierde jaars, en ja, heb nog even informatie gehad van hun die je van een arts niet krijgt, wb medicatie, en ja, ik kon hun ook dingen vertellen, die ze vroegen aan mij. Want ja, de 'zieken' zijn eigenlijk de specialisten zeiden zij, want ja, die slikken de medicijnen, dus die wéten...(veel beter wat wel en niet helpt, zeker als je al zolang verschillende dingen slikt en hebt geslikt ;)

Ja, en toen ik naar huis liep, stukje van station naar huis, ja, kijk, in de zomer zijn er dus nog gewoon mensen op straat en in hun tuinen ;), dus ja, dan kan ik wel alleen.
Anders had ik een vriend van me gevraagd of tie me haalt.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 augustus 2013, 09:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 08:54

TVP
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 08:16

MANNA420 schreef:
Het is ook niet zo dat de Bijbel zegt dat je nooit mag scheiden.

Zie Matteus 19:9 Doch Ik zeg u: Wie zijn vrouw wegzendt om een andere reden dan hoererij en een andere trouwt, pleegt echtbreuk.

Hoererij is dus een legitieme reden om te scheiden. Maar het is natuurlijk beter als een koppel weer tot elkaar komt.

In 1 Korinthe 7:8 heeft Paulus het over de ongehuwden en weduwen. De ongehuwden waren waarschijnlijk vrouwen die getrouwd geweest waren:

8 Maar tot de ongehuwden en de weduwen zeg ik: Het is goed voor hen, indien zij blijven, zoals ik. 9 Indien zij zich echter niet kunnen beheersen, laten zij dan trouwen. Want het is beter te trouwen dan van begeerte te branden.

Wanneer iemand getrouwd is en tot bekering komt en de ongelovige partner niet en die ongelovige partner wil scheiden dan mag dit ook:

15 Maar indien de ongelovige haar verlaat, laat hij haar verlaten. De broeder of zuster is in dit geval niet gebonden; tot vrede heeft God u geroepen.

Ja, dat staat er allemaal.

Maar ja als iemand door manipulatie van kerken/of familie getrouwd is om verkeerde redenen, ja, dan zit je dus wel je hele leven in een ongelukkig huwelijk.

En er zijn veel teksten waaruit blijkt dat God niet ons ongeluk op het oog heeft, juist ons geluk.

EEn paar teksten eruit plukken die iedereen kent, ja dat kan ik ook.

Maar juist kijken naar Gods liefde, als iemand een fout heeft gemaakt door te trouwen omdat kerk en familie zaten te manipuleren/pushen, en er enkele jaren later achter komt van, ja dit kan niet, ik hou niet van degene als man, of als vrouw, ben om verkeerde redenen getrouwd, ja, dan ga je niet bij zo iemand blijven, want dan maak je en jezelf en zo iemand ongelukkig. En: "Tot Vrede heb Ik u geroepen!"

Duszzz...zo zit dat.... Knipoog smiley

Ps: En ja, natuurlijk heb je verdriet als je gaat scheiden, je had ook goede tijden, ondanks dat je om verkeerde redenen was getrouwd. Je bent je namelijk wel gaan hechten aan iemand.

Maar ja, toch is moet je mi zelfs scheiden dan, want bij elkaar blijven zou liegen zijn naar God toe, en dat is veel erger dan bij mekaar blijven als het echt helemaal niet goed voelt, en spanningen en ruzie gewoon omdat je door manipulatie of pushen bent getrouwd.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 28 juli 2013, 08:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 07:12

Was heel mooi weer in Ede, perfect, blauwe lucht, niet heet, gewoon zo 25 graden denk ik, en ja, heel gezellig en heel erg mooie natuur daar.
We waren er rond 14.00 uur, had ws erg hard geregend ervoor, want het was zo lekker fris, zo wat je kan hebben na een regenbui, maar ja we kwamen aan: een strakke blauwe lucht, dus ja, Roelande had wel gelijk wb de tijden, dat de onweer was overgetrokken.

Het was gezellig, rustig en gemoedelijk, gewoon positief op alle fronten!

Waren ook lang gebleven ruim 6,5 uur!, en enkelingen gingen eerder of kwamen later.

Iig, ging om 12 uur weg was rond 23.00 thuis. Was goed te doen met de trein: anderhalf uur tot uur en drie kwartier doe je erover.

Je komt gewoon helemaal tot rust daar, en het is leuk met anderen kennis te maken.

Lachende smiley

Bedankt! Lachende smiley

Heb foto's en kan me kabeltje niet vinden, maar ja die vind ik wel weer en anders even naar de Hema ofzo. Engeltje smiley

Ps: Nou heb ik geprobeerd sms met bijlage foto(s) te sturen, lukte niet...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 28 juli 2013, 08:24
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 11:42

Ik ga nú, op hoop v. zegen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 11:15
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

KLUS667 schreef:
Ja, goed idee: onder je kleren en als het gaat regenen trek je gewoon je kleren uit. Net als op het strand.

Kom ik net uit de douche, donker lijkt wel nacht, alle lichten aan zie geen f@@@@ voor me ogen. Haha.

Maar ja, ik die toch altijd een handje ervan heb om echt overal te laat te komen, denk dat ik het wel red, ALS DE TREIN NIET MOEILIJK DOET MET STORINGEN VERTAGINGEN ETC DOOR DEZE ZONDVLOED DIE NU OVER BRABANT TREKT..., keek al op ns reisadvies, dus weet welke trein(en)

AAn mij zal het niet liggen ik ben op tijd Engeltje smiley , hoef alleen maar nog even aankleden, de ah in te lopen opwaarderen, en pak ik de trein van 12.00 uur Knipoog smiley

Maar ik heb me foon en nummer, dusz.... Knipoog smiley Voor de zekerheid!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 10:18

KLUS667 schreef:
Gewoon blik op oneindig en GAAN!
Je bent vast niet de enige die natregent. En gewoon niet teveel (lange) kleren aandoen, dan droog je weer sneller Knipoog smiley

Weljaaaa, ik ga gewoon in mijn bikini lol
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 10:16

ANNA415 schreef:
Nouwwwwwwwww
Naar de hei natuurlijk Coole smiley met zonnebril Kwijlende smiley

(eerst ff wassen draaien, boodschappen doen, winterbanden wegleggen, oud papier weg brengen, ff bij de Action snuffelen, ....)

Ja, ik hoef de deur niet uit kan zo naar Station lopen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heb gisteren al boodschappen gedaan namelijk, dus zo douchen en zo en es kijken wat ik aandoe...spanneeeeeeend Knipoog smiley

Moet alleen even bij de AH me ov kaart opladen, meer niet. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 10:06

Prachtig Jol, ja Keith Green, Unforgettable

, ja, maar ja is meer mij volwassen tijd, maar ja heel erg mooi, ja wordt er ook wel een beetje verdrietig van en ook weer een beetje vrolijk, maar ja dat is ook wel een beetje de bedoeling van het nummer. Ja, ik had toen bijna alle cd's van hem. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 09:50

PIETER619 schreef:
helaas geen kleden van Pieter, ben met uit hazeslapie, maar we kunnen gerepareerd worden en men is nu bezig om de pomp weer draaiklaar te krijgen, maar veel plezier en "be strong"

Ja, en ik ga wel: 'Spannend!!! Knipoog smiley '!

Nou, ga me dingetjes doen!

Fijn weekend, Pieter!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 235 Volgende
Pagina 40 van 235