ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:48
BerichtOnderwerp: Ik ga d'r vandoor

Veel geluk met zn 5jes.
Gelukkig is er nog hyves, mns, dus spreek je vast nog wel eens Knipoog smiley
Ik ga aan het eind van de maand ook maar weer eens kijken hoe een cm-loos leven bevalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:17
BerichtOnderwerp: Griekenland

MARIJAN072 schreef:
Griekenland is leuk, al vind ik op dit moment alles wat me aan 'zon' doet denken aantrekkelijk. Ik kan niet mee, want ik ben gebonden aan de schoolvakanties. Ook heb ik al jaren een vaste reisvriendin, dus wie weet wordt het ook Griekenland. En eh....'k durf het bijna niet te zeggen Twijfelende smiley , maar ik zou het dus wel kunnen betalen. Coole smiley met zonnebril

Succes met het organiseren, Angy!

Wij hebben ook nog even serieus overwogen dit jaar naar griekenland te gaan, schitterend land waar ik zeker nog eens naar terug wil gaan.
Maar ook al kunnen we het nu betalen, soms is het beter de centjes te bewaren tot ze wel nodig zijn. Engeltje smiley

Het word dus gewoon weekendje weg in eigen land in het voorjaar en in de zomervakantie klussen op Landgoed 649 Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zondag 16 januari 2011, 14:17
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 13:01
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen

DANIEL777 schreef:
Ik weet niet of er al eerder een opmerking hierover is gemaakt maar uit ervaring weet ik chatuliem dat bij jong getrouwde stellen het niet zo vanzelfsprekend is dat ze kinderen kunnen krijgen.
Want 2 jonggetrouwde stellen uit mijn omgeving kunnen absoluut geen kinderen krijgen terwijl ze die wens wel hebben.

Het is voor niemand vanzelfsprekend dat je kinderen kan krijgen Daniel, of je nou 20 of 45 bent.
Maar het is nu eenmaal een feit dat hoe ouder je wordt, hoe moeizamer het kan gaan. Zoals Leanne al schreef, bij een vrouw neemt de vruchtbaarheid na haar 30ste af en boven de 35 is de kans op miskramen of bijvoorbeeld een kindje met downsyndroom vele malen groter dan daarvoor. maar dat wil niet zeggen dat het voor je 30ste wel probleemloos zal gaan.
Ik ben wel jong moeder geworden, en ik denk dat dat maar goed geweest is ook. Om 3 kinderen te krijgen waren 9 zwangerschappen nodig, 6 daarvan gingen mis tussen 5de en de 29ste zwangerschapsweek, bij de eerste daarvan was ik pas 21. Het is mij dan ook niet aan te raden na mn 35 ste nog aan een zwangerschap te beginnen en ik vraag me ook wel eens af of ik uberhaupt nog kinderen had gekregen als ik tot mn 35ste gewacht had?

Ook gyneacologen waarschuwen al dat mensen tegenwoordig veel te lang hun kinderwens voor zich uit schuiven, en dat is 1 van de grootste oorzaken dat er tegenwoordig zoveel medische hulp nodig is om zwanger te worden.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op vrijdag 14 januari 2011, 13:04
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 10:43
BerichtOnderwerp: waarschuwing aan alle cm leden

ROSEVE659 schreef:
Mi. moet je altijd voorzichtig zjin.
Op site kunnen altijd scammers actief zjin, die je van de site af proberen te halen en prive te mailen.. Kan er leuk uit zien, maar kunnen op je geld uitzijn. Hoeft niet, maar als ze er op uit zijn merk je het snel genoeg in hoe een discussie zich ontwikkelt. Je bent er zelf bij. En als je voorzichtig bent kan er weinig gebeuren.
Loop je tegen een geval aan, dan is het zeker verstandig te melden. Elke sitebeheerder zou deze gasten moeten blokkeren om op de site te komen.

Dat doen ze dus ook als ze erachter komen en krijgen degene met wie er contact geweest is nog een waarschuwing voor die persoon ook.
Enkel heb je dan nog steeds mensen die er gewoon zelf intrappen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 10:31
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

HANNAH810 schreef:
en, zijn de kaarsjes al geblazen en is het "in de gloria" al gezongen, annet?
gefeliciteerd, meid, en succes met taartjes snijden vandaag!

Ja, vanmorgen om 7 uur is er uitbundig gezongen,in 3 talen zelfs.
De taart komt pas over 3 weken als mn zoontje jarig is, dan komt de visite pas, dus vandaag houden we het ff op tulband Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:46
BerichtOnderwerp: honne-ponnetje

HANNAH810 schreef:
eindelijk!! dacht dat je t nooit zou vragen.......... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

toch nog iemand die erin trapt..........
enneh.....
ik gedraag me hoor annette792

T was ook geen vraag hannah, maar t ging hier over liefkozende woordjes he Knipoog smiley ,na anderhalf jaar huwelijk vraagt tie nog steeds of ik wil daten, dus over een maandje gaan we maar weer eens samen daten...een heel weekend lang! (mag dat eigenlijk wel op cm???)
Hij had er nog een paar maar die kunnen niet op cm he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:59
BerichtOnderwerp: WAAROM

ANGELIQUE327 schreef:
Ik weet niet met welk van mijn kalveren jij geploegd hebt Chat...de roddel is snel...maar de waarheid achterhaalt haar wel!!!!

Angelique, dat gaat niet over een roddel die er rond zou gaan.

We hebben deze zomer in de chatroom allemaal kunnen meelezen hoe een groepje dames overdreven klef met elkaar omging, en ja, ook dat kon knap irritant zijn op zn tijd.
Vervolgens kunnen we nu vrijwel elke avond meelezen hoe met name 2 dames nu op elkaar reageren.
Wat er gebeurt is weet ik niet, wil ik ook niet weten en geef ik jou de schuld niet van, net zo min als ik een ander ergens van beschuldig.
Maar chat heeft weldegelijk een punt hier.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 14:06
BerichtOnderwerp: WAAROM

CHATULIEM619 schreef:
Het is heel interessant hoe er hier op elkaar gereageerd wordt. Zelf ben ik degene die het woord klef hier geïntroduceerd heeft, hetgeen me een ban gekost heeft. Toch zijn er meerdere mensen die zich aan al te tedere uitspraken in de chatbox zich storen, vooral omdat je je afvraagt of het wel gepast is zulke woorden te gebruiken naar mensen toe, die je amper gezien hebt en die je misschien alleen maar in de chatbox spreekt. In mijn ogen creëert het schijngevoelens, die bij een nuchtere Groninger als ik vreemd over komen. Waarom heeft men de behoefte om de ander zo te benoemen? Waarom reageert men zo fel als anderen zich eraan irriterren.
In mijn huwelijk noemde ik mn vrouw schat, lieverd. We hadden zelfs koosnaampjes voor elkaar. Op een gegeven moment was ik Ippie en zij Oepie. Ach, dat deed je omdat je van elkaar hield, je elkaar elke dag zag. Ik noem mn dochter Toes, terwijl ze heel anders heet. En als iemand anders haar Toes noemt word ik vreselijk kwaad. Maar dat is allemaal gebaseerd op echte liefde.
Ik heb nooit mensen gehoord die zich daaraan irriteerden. Omdat het een blijk was van onze liefde voor elkaar. Hetgeen mij irriteeert is dat het onecht is. Dat het niet gebaseerd is op een relatie hooguit via de chatbox. En onechte kooswoorden irriteren, omdat ze namelijk niet de vertedering in zich hebben, die de echte woorden wel in zich dragen..
Ik zou maar eens wat nuchterder worden als ik jullie was, en de woorden bewaren voor een echte relatie, want dan krijgen ze de lading die ze verdienen.

Wow, dat ik dat nog mee mag maken: ik ben het voor de verandering eens met je eens Lachende smiley

Ik denk ook dat jij je dochter niet 5x in een kwartier Toes noemt, en dat je je vrouw ook niet bij iedere zin schat noemde.
Als Pieter dat zou doen zou ik me vreselijk gaan irriteren aan het woord schat, precies om de reden die jij noemt: het word onecht en heeft geen waarde meer.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:28
BerichtOnderwerp: eer uw vader en uw moeder???

HAAS141 schreef:
bedankt voor jullie reacties tnt.
zelf vind ik dat je niet ten koste van alles contact moet willen houden.
soms gaat het gewoon niet.
onze voorganger vindt de bloedband erg belangrijk ... mij zegt het wat minder.
met mijn biologische vader had ik geen contact.
maar mijn stiefvader voelt als mijn vader ... dus bloedband hoeft dus niks te zeggen.
ik gun mij schoonouders het beste en ik heb ze vergeven en ik zegen hen ... maar contact ... nee dank je wel.
wat annette schreef ... zo denk ik er ook over.
maar ik ben beniewd wat anderen hier van vinden.

Tsja sas, ik vind het altijd makkelijk praten als het niet over je zelf gaat he, ook voor voorgangers. Ook met mijn ex schoonmoeder heb ik vroeger (toen ik nog met ex getrouwd was)wel eens een poosje geen contact gehad omdat er geen respect was voor het feit dat wij een eigen leven hadden en geen verantwoording af hoefde te leggen daarover.
Bij ons was de afkoelperiode gelukkig genoeg om door te laten dringen dat contact op die manier niet mogelijk was.

Wat je zegt over bloedband...dat vind ik helemaal moeilijk, want bij Aernoudt en zn ouders is er eigenlijk geen bloedband (hij is tenslotte geadopteerd). Hoe ziet hij dat zelf?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:39
BerichtOnderwerp: eer uw vader en uw moeder???

Ik denk niet dat je standaard kan zeggen: er staat eert uw vader en uw moeder en dus moet er contact zijn. Ik vind het ook een tekst die heel vaak misbruikt word. Er staat namelijk ook tergt uw kinderen niet opdat zij niet moedeloos worden. (Kol 3:21).
Ik denk dat dat kinderen zeker respect voor hun ouders moeten hebben, maar ouders ook voor hun kinderen. En dat gaat vaak zat mis als kinderen volwassen worden.

Ik vind niet dat je zomaar kan zeggen ik hoef jullie de rest van mn leven niet meer te zien. Wel is er bij velen een afkoelingsperiode nodig, soms wat hulp van anderen om dingen uit te praten en verder te komen.
Maar vaak genoeg helpt dat niet,als het gedrag ondanks alle pogingen niet veranderd en je lijd onder het contact....denk ik dat ik in dat geval voor mezelf zou kiezen en toch het contact zou verbreken.

Ik heb zelf in mn familie ook zoiets gaande, al 15 jaar. En de tekst eert uw vader en uw moeder is zo vaak misbruikt daar en heeft de zaken enkel maar op scherp gezet. Dus pas op voordat je met bijbelteksten gaat slingeren.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:45
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u

GRIFFIN748 schreef:
het feit dat je 'm toestemming geeft zegt al genoeg, eigenlijk...

Duiveltje smiley

ik gaf hier toestemming, wat ik thuis zeg hoor jij niet he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:43
BerichtOnderwerp: BZV Topic

LEANNE226 schreef:
Ik mis de roddels! Clown smiley

Wat vinden jullie van die superstrak getrokken aardappelboerderij?Die Limburgse?Er lag geen kruimeltje op die binnenplaats!
En wat vonden jullie van de opmerking van ksenia(?);"ach,zulke badkamers ben ik gewend"(na het zien van dat superturbosaunastoomdouchebad dinges)
Waarom is die duitse krullebol zo geliefd bij hoogopgeleide dames?

Bij die boer van de supersaunestoomdinges vraag ik me elke aflevering weer af: zoekt tie nou een vrouw......of een fokpaard?

De duitse krullebol(wat een vreselijke slijmbal, net Jos van vorig seizoen) heeft wel een enorme boerderij hier niet zo ver vandaan, alles hypermodern....misschien is dat het? Owja, en hij ging huilen de eerste aflevering toen ze de boeren voor gingen stellen...dat doet het toch ook altijd goed bij de dames, huilende mannen?

Zo, genoeg roddels nu? Ik zat vanmiddag in de chat nog uit te leggen dat je er gewoon ik vind voor moet zetten, dan is het geen roddel maar een mening Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:36

CHATULIEM619 schreef:
De eerste actie staat voor vanavond gepland, Met zn allen om acht uur in de chatbox roepen: WIJ ZIJN OK!!! WIJ ZIJN OK!!!

Eigenlijk ben je best hip hoor chat, om hier een flashmop te organiseren Knipoog smiley

Kijk nou, een vrouw die iets aardigs zegt over een man!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:35

PIETER649 schreef:
ik durf alles, ik zal Annette vragen of ik hier een stoer stuk mag plaatsen...

Tuurlijk mag je dat schat Kussende smiley

(je gelooft toch niet dat ik hier toe ga geven dat ik thuis eigenlijk een vreselijke dominante tang ben Duiveltje smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:45
BerichtOnderwerp: Een fout in de vrouw

MAR907 schreef:
Annet,

je begrijpt het niet...
Een kind komt uit het moederschoot.
Mijn vrouw wist daardoor dat er iets met hem was...
Dat kon ik als man niet weten...
Het achterligende achtergrond bij mijn vrouw, heeft verre gevolgen gehad.
een kind die geen liefde van zijn moeder ontvangt vanwege dat die ongewenst is, veroorzaakt autisme bij het kind.

In het eerste deel van deze bijdrage bevestig je nu juist was Does probeerde aan te geven met dat gedicht: een vrouw heeft een speciale gave.

In het 2e deel spreek je jezelf helemaal tegen:

[quote=MAR907]Het is niet de oorzaak, daar geef je ik volledig gelijk in.

Maar weet je, ieder mag het het zijne van vinden.
Ik vind het een beetje gaan lijken op de discussie: wiens situatie is erger, en daar hou ik me graag verre van. Er bestaat namelijk geen erger, het is voor iedereen die ermee geconfronteerd word vreselijk.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 3 januari 2011, 15:46
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:23

MAR907 schreef:

Het doet me nog steeds zeer hetgeen dat Robbedoes geplaatst heeft, want ik zie in mijn zoon een parel waar veel tranen voor gevallen zijn....
en dan zeggen dat God ze niet gemaakt heeft????

Dat is net hoe je het bekijkt denk ik. Ik haal er nergens uit dat een vader niet belangrijk is of het niet zou kunnen. Een kind, gezond of met aandoening, heeft een vader net zo hard nodig als een moeder. Er bestaat geen betere ouderhelft.
Bekijk het eens wat positiever: jij moet helaas vader en moeder tegelijk zijn voor je kinderen, je mag jezelf er zeker ook onder rekenen!

Wat ik me dan wel weer voor kan stellen is dat je als je er als vrouw alleen voor komt te staan met zo'n kind, net als jij als man er alleen voorstaat, je misschien bemoedigt voelt door zo'n gedicht?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:14

CHATULIEM619 schreef:

Tenslotte je opmerking over schoonmaakster. Een vrouw die haar verleden verwerkt heeft, zal geen moeite hebben voor haar man te zorgen. Een vrouw die nog midden in de crisis zit, zal dat als vernederend ervaren.....

Ik dacht nou net dat ik van mn eerste huwelijk geleerd had dat je voor elkaar moet zorgen, en niet de een enkel voor de ander.
Ik denk bij zorgen voor ook niet meteen aan huishoudelijke zaken, jij wel geloof ik.
En ik zei dat met een vette knipoog chat, doelend op het beeld dat jij me vaak geeft waarvan ik het idee hebt dat het niet klopt......al ga ik nu ff twijfelen of dat beeld niet klopt..
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:03

CHATULIEM619 schreef:
Een paar dingetjes..ik geef vrouwen niet de schuld van autisme, in dit stukje krijgt de man de schuld. En als hij het niet meer ziet zitten, dan laat ie de vrouw ook nog in de steek...dan is het geen knipoog meer in mijn ogen.

Leg mij eens het volgende uit dan: waarom worden alle mannen in een kwaad daglicht gesteld op de site. Ze worden beschuldigd van oversekst gedrag, ze worden gezien als de grote boosdoeners van de echtscheiding, ze worden beticht van mishandeling en overheersing. Nooit heb ik een vrouw hier positief over een man horen praten......
En als ik ook nog een relatie met een vrouw krijg, die dit gedrag vertoont, word ik de hele tijd beoordeeld over het verleden van haar. Ik heb gewoon geen zin aan al dat kneusjesgeklets hier op het forum. Dat een man een vrouw iets aangedaan heeft, wil niet zeggen dat alle mannen zo zijn.

We nemen de woorden respect en elkaar in je waarde laten snel in de mond, maar hoeveel respect wordt hier voor mannen getoond?

Jij schreef:

Ze trekken zich niets aan van de opvoeding, en ze zijn de grootste oorzaak van autisme..

Goed voorbeeld dat je je woorden wel eens beetje verkeerd kiest. Gelukkig denk je anders dan je hier opscheefLachende smiley

Heb jij mij nog nooit positief over mn echtgenoot horen praten? Dan toch eens beter opletten.
Maar je zet meteen weer een stereotyp beeld neer van hoe jij blijkbaar over ALLE vrouwen denkt omdat er inderdaad een paar zo zijn.
Maar dat is nou net waar je vrouwen zelf van beschuldigt: omdat er 1 man je iets aangedaan hebt wil het niet zeggen dat alle mannen zo zijn.
Verrassing chat: ook niet alle vrouwen zijn zo Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:54

MAR907 schreef:
Annette,

hetgeen wat chat neerzet, zegt terdegelijk iets over autisme bij kinderen...
Ik weet daar ook van omdat ik zelf ook een autistische zoon heb.

Ik ga zelf even een stap verder...
Toen mijn zoon ca. twee maanden oud was zegde de moeder "ik wilde dat ik deze kind nooit gehad had"...
Ik ben ervan geschrokken toen ik dat hoorde en begreep er niks van....
dat een moeder dat zou kunnen zeggen.....
Zij heeft alles er aan gedaan om aan te tonen dat hij niet deugde.
Terwijl ik daar mijn twijvels over had.

Sinds zijn moeder er niet is zie ik een ander persoon ontwikkelen in hem waar ik trots op kan zijn.
Autisme heeft zeker zijn invloed tussen de relatie van ouders onderling....

Heeft dat zozeer met autisme te maken? Ik denk dat je elk kind, gezond of met stoornis, op zo'n manier kapot kan maken.
Maar dat neemt niet weg dat het kind al autisme had, dat krijgt het er niet door. Natuurlijk kan je dat positief en negatief beinvloeden, maar chat noemde het als oorzaak.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:41

GIBBY159 schreef:
Volgens mij zijn al die dames slank van postuur...zo te zien hebbende...

Tsja...wat kies jij als je uit 100 vrouwen mag kiezen en je kent ze verder totaal niet?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:32

GRACE585 schreef:
tja zoeken die boeren en boerinnen nu echt zo dat het op de tv moet ppff
lijkt me eerder een comertie programma
grace die zich daar NOOIT voor op zou geven
ik zoek geen boer
en ben nl al gevonden Knipoog smiley

Ik moet daar juist zo vreselijk om lachen grace, want het gaat inderdaad helemaal nergens over.
Het gaat niet om de liefde van de boer maar om het winnen van de andere dames. Net cm dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

[zouden die boeren ook boze mails en boze telefoontjes krijgen van dames die afgevallen zijn?)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:28

CHATULIEM619 schreef:
Idd, Jasmijn, het was geschreven met een knipoog, maar deze reactie ging me te ver:

Het sfeertje wat hier aan ontstaan is, staat me al lang niet meer aan. Iedere vrouw die je spreekt denkt minachtend over de man. Dit is een anti man site aan het worden en met dit stukje ook een anti vader. Ik was van plan een paar vrouwen beter te leren kennen de komende tijd, maar eerlijk gezegd heb ik mijn buik er nu even goed vol van.
Uiteraard probeert ze nog de goede mannen in hun waarde te laten maar met deze uiting laat ze toch wel duidelijk zien over hoe ze over het algemeen over mannen denkt. Ze trekken zich niets aan van de opvoeding, en ze zijn de grootste oorzaak van autisme..

Chat, denk dat je nu beetje overdrijft.
Voor mij persoonlijk valt ook het gedicht van de moeder van een autistisch kind onder de afdeling kwijlgedichten waar ik niet van hou, ook ik zie de knipoog in beiden gedichten niet, maar das persoonlijk he.
Beide gedichten kom ik regelmatig als spam tegen in mn hyvesmailbox...misschien is dat de oorzaak van mn aversie ertegen en mis ik daardoor de knipoog.
Met alle respect voor alle vaders, moeders en niet te vergeten broertjes en zusjes binnen zo'n gezin die allemaal dagelijk daarmee moeten leven.
Ik zou niet graag in hun schoenen staan.

Maar om vrouwen, moeders, nu de oorzaak van autisme te gaan noemen gaat me een beetje te ver hoor. Het is een aandoening die je nu eenmaal hebt of niet, niemand geeft je de aandoening.

maarre....als ik jou uitspraken over vrouwen zo lees, hier op forum, in de chatbox.......heb jij dan ook niet een heel raar beeld van vrouwen in je hoofd? Ik krijg bij jou uitspraken ook vaak het idee dat je een werkster zoekt die verder braaf luistert en pootjes geeft als je het vraagt.
Gelukkig ken ik je ook buiten de site om en ga ik er vanuit dat het beeld dat ik door je uitspraken krijg niet klopt. Zou jij van vrouwen die je eigenlijk helemaal niet kent niet precies dezelfde foute indruk kunnen hebben?
Misschien zijn het in het echte leven wel hele lieve dames ( die ook nog eens met liefde je huis willen soppen en je overhemden willen strijken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 19:51

INEZ910 schreef:
Vind je het niet mooi dan?
Je ziet dit Annette toch regelmatig zijn/doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Annette houdt zelf ook niet van dit soort kwijlgedichtjes Zieke smiley
De gebruiksaanwijzing van Chatuliem kan ik hard om lachen, vooral omdat er van af straalt dat het een geintje is.
Het enge van dit soort gedichtjes vind ik dat er veel dames zijn die het nog geloven ook Geschokte, onthutste smiley

En die ene fout die in de vrouw zou zitten heb ik nou net niet Lachende smiley
Maar genoeg andere fouten die er niet in staan wel.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 14:29
BerichtOnderwerp: Staatsloterij

VISSER278 schreef:
't is en blijft een loterij. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De kans dat je hier op cm de hoofdprijs wint is toch groter dat dat je de staatsloterij wint he, dat lijkt me wel bewezen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 12:21
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ANGELIQUE327 schreef:
Boterhammetje met een haring en heeeel veel uitjes.

Jij wilt zeker zijn dat je niet gezoent word vanavond, succes verzekerd!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 12:00
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Ik wou juist en lichte maaltijd om plaats over te houden voor de oliebollen, appelbeignets en andere hapjes van vanavond.
Dus straks maar een pannetje mostertsoep maken.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 22:45
BerichtOnderwerp: Gebruiksaanwijzing

PIETER649 schreef:
afgezaagd verhaal chatje...

er is maar 1 ding leuk aan dit topic...
dat zijn al die vrouwen die hier arrogant op wilden reageren en daarmee proberen te bewijzen dat ze, als vrouw zijnde, zich ver boven de man verheven voelen.
die lol van die gedachte moet je ze dan ook maar gunnen.. iedere vrouw heeft recht op haar grote droom.
OOK de vrouwen van cm die zich beter en superieur voelen aan de man...

jij en ik weten dat ze in een droomwereld leven want in het echte leven hebben ze of nog nooit een man kunnen krijgen, of zijn ze afgedankt Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik voel hoofdpijn opkomen.................. Duiveltje smiley

(zou zo maar eens 17 maanden kunnen gaan durenClown smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 13:02

GERT856 schreef:
Geloof je het zelf Smiley die vol vragen zit

Ja.....eigenlijk wel.Je gelooft toch niet echt dat je enige serieuze kans hebt echt die hoofdprijs of een ander fors bedrag te winnen? Ik niet in elk geval, en toch kocht ik een lot.
Realistisch denken noemde Arend dat geloof ik Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 11:12

GERT856 schreef:
En nergens in de bijbel wordt gesproken over internet dating, je krijgt of je krijgt niet Knipoog smiley
Het is eigenlijk ook en soort gokke Engeltje smiley

En das nou net de enige loterij waarmee ik WEL de hoofdprijs wonLachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 11:10

Maar doen mensen nou echt mee om het geld.....of doen ze mee om het spelletje?

Je weet eigenlijk wel dat je hem toch niet wint en toch doen mensen elk jaar (of elke maand) weer mee. Dus ik denk dat het meer om het spel draait dan om het geld.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 56 Volgende
Pagina 39 van 56