Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 22:58
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Missssss Pietje...dr komt een gratis wasmachine aan...alleenig..ik moet hem zelf van de eerste verdieping naar beneden dragen...heb jij enig idee hoe ik dat moet doen? |
bovenaan gaan staan en loslaten? en anders ff oproepje doen voor sterke vent op het prikbord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:31
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | al helemaal doorgewerkt verwacht ik, pieter............ |
je moet maar wanhopig graag een ban willen en het wil maar niet lukken he hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:29
Onderwerp: goed nieuws voor sommigen
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | oke dan. Nou je houdt het vast langer vol (zonder C.M.) dan ik dat in 't verleden deed... Succes alvast... |
mn record is 2 maanden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:20
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | 't Zal stil zonder je zijn Duutser En ergens hoor ook jij bij het (hele oude ) meubilair van C.M. intussen dus zal je toch gaan missen... Geniet van je tijd met Annette en Esther (en natuurlijk de andere kinderen van Annette).
nu ben ik wel benieuwd of je van Annette's abo afblijven kunt |
We kicken langzaam af sus, pieter is donderdag voor het laatst, ik zondag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 20:45
|
|
|
XABIA794 schreef: | en als ik een feesje geef in bels laat ik je wat horen hé grtjs |
Jaaaaaaaa, het enige cmfeessie waar we een uitzondering voor maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 20:22
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ik voor mijzelf wil het nog niet eens snappen |
Jij snapt het...en een dikke knuffel voor jou, beterschap met je kaak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Net de bouwleider van ons bouwproject op de koffie gehad, nog deze week word begonnen met de bouw van ons nieuwe huis . Dus nu ff hopen op goed weer en weinig vorst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:18
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Het ging in dit geval niet specifiek over Pietje Annet.... |
Maar dit was WEL specifiek tegen jou! Jullie zijn aan elkaar gewaagd, stop er gewoon eens mee.
En als jij denk dat ik het voor mn echtgenoot op ga nemen hier heb je het goed mis, als Pieter ergens op reageert is dat voor mij een reden om juist niet te reageren. We hebben gelukkig beiden ons eigen verstand om een eigen mening te hebben en zijn uitstekend in staat om voor onszelf en onze eigen mening uit te komen, daar hebben we de ander niet voor nodig.
( en nu zou ik bijna zeggen: moet je ook eens proberen , maarja, dat is olie op het vuur voor de andere partij )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:09
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag: forum (knuffelhoekje) gelezen....en dan ontdekken dat ik weldegelijk nog veel, heel veel echte vrienden heb! |
Mag ik dat ff nuanceren angy. Als iemand iets tegen de andere partij zeg wil dat niet zeggen dat ze het voor jou opnemen. Dat is nou precies het probleem hier, er word altijd geprobeerd je bij het ene of het andere groepje te trekken. Stop allebei eens met dat gedoe en vecht je meningsverschillen prive uit of negeer elkaar gewoon!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:41
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | Thanks Billy,
Hug voor jou, lief dat je aan me denkt, enne griepje is helemaal over.
Feestje was geweldig gezellig. Lekker klef en huggerig
Fijne avond, hugs sweet |
kan aan mij liggen hoor, maar ga bijna twijfelen aan wat voor feestje het was. Er word tegen iemand geroepen denk aan je reputatie....enig idee wat jullie zelf voor beeld over je groepje hier neertzetten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 17:05
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Pietje, er bestaan ook MENSEN-vlooien! (verzamelen hoor, die zijn geld waard!) |
Euh..angelique...ik maak gewoon schoon hier in huis hoor.......geen vlo te vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 10:21
Onderwerp: zou er een belgische christianmatch bestaan?
|
|
|
HAAS141 schreef: | was gezellig toen ... werd veel gelachen zeker voor herhaling vatbaar maar nu graag met kinderopvang |
Hou op...voel weer mn buik zeer doen als ik daar aan terug denk.
Maar ik dacht dat jij een oppas op proef had dit weekend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:57
Onderwerp: zou er een belgische christianmatch bestaan?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wij duitsers, je hebt dus je paspoort ingeleverd, overloper |
Nee hoor, maar we voelen ons gewoon goed ingeburgerd he Maar feit blijft: ik moet op een christelijke site liegen over waar ik woon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 17:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef; ben je ook een "boeren-verstand-mama", annette?
DIKKIE schreef; ik dacht dat jij ook een "gezond boeren verstand mamma" was, maar jij laat ze ziek spuiten ??? "zieke boeren verstand mamma"
weet je wat ik me wel eens afvraag; de hoeveelste openbare belediging van DIKKIE zou dit zijn aan mijn adres op een openbaar, wereldwijd leesbaar forum?
een kokende hannah. (lasagna, om precies te zijn.......) |
Ben de tel ff kwijt Hannah.....maar om ontopic te blijven:
een knuffel voor verstandige mama Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de wat?????
nee, en ik zou het ook niet durven beamen; ze krijgen soms vier enge ziekten tegelijk ingespoten, al zijn ze nog maar net geboren; gek he, dat het lichaam dan de tegenaanval inzet met koorts!! bij mij waren ze een paar dagen verschrikkelijk ziek, na een inenting. de hele dag jammeren huilen en nabijheid zoeken. ik zorgde dat ik voor de inenting zo veel mogelijk werk deed in huis, omdat je gewoon dagen zoet bent met een ziek kleintje, na de spuit. |
Hier krijgen ze ook een drinkvacinatie tegen het Rotavirus, de grootste veroorzaker van ernstige diaree bij baby's. Drie keer raden wat daar de bijwerking van was
Maar t was dus niet zo gek dat ik gisteren een nieuwe mams pv had met stress omdat dr ukkie koorts had na een inenting en het consutatiebureau had gezegt: dat gebeurt echt bijna nooit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ben je ook een "boeren-verstand-mama" annette? |
ja, we zijn toch niet voor niks uitgerust met moederinstinct?
Hier heb je geen consultatiebureau, maar met mn oudste 2 ben ik er ook geweest. Heb als braaf geluisterd en ja geknikt, en thuis mn eigen plan getrokken Mijn voordeel was dat mijn zus een flink stuk ouder is dus ik dat hele consutatiebureau gebeuren als met haar meegemaakt had, dan weet je dat neit alles wat ze zeggen ook werkt. Advies krijgen is fijn, maar advies opgedrongen krijgen is niet fijn.
Heb jij trouwens ooit een consultatie bureau horen zeggen dat kinderen zelden koorts krijgen van een inenting???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 22:16
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Het nieuwste boek van de enige schrijver die je hier op cm bij favoriet leesvoer in kan vullen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:41
|
|
|
HAAS141 schreef: | mijn knuffel gaat naar annette ... je weet wel waarom
bedankt voor je geruststelling ... koorts is alweer gezakt en daan ligt inmiddels heerlijk in zijn bedje te slapen! |
Ik zei het toch....nooit naar het consultatiebureau luisteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 21:58
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
SILVER916 schreef: | vind ik het zelfde |
Ik ook, want het is weer vertellen wat een ander wel en niet mag doen op deze site. Als je je er niet mee bezig wilt houden, reageer dan gewoon niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:06
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
WILLEM591 schreef: | Ik was verbaasd om te horen dat een CM lid na een leuk contact met wederzijdse interesses, complimenten en virtuele knuffels en kussen zich terugtrok voor de afspraak toen ik meldde met de trein te komen omdat ik geen auto rijdt. Goede reactie zou je zeggen want het had slechter gekunt. Haar boodschap was dat we wel heel verschillend waren, zij dol op mooie autos en motoren was. In haar profiel is daar geen letter over terug te lezen. Over eerlijkheid duidelijkheid gesproken. Nog een extra vraag toevoegen aan het profiel? Bijvoorbeeld de rubriek Vervoer met als keuze auto, motorfiets, ov, fiets , scootmobiel, rolstoel, ezel. |
Dan word ik ff nieuwsgierig .....had de dame in kwestie zelf wel een auto? Zo ja, zie ik het probleem niet, dan kan ze zelf naar jou komen (mocht het om afstand draaien), zo nee, wij vrouwen willen toch zo graag geemancipeerd zijn? Zorg dan ook voor je eigen auto en ga niet klagen als de ander er geen heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:31
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Marijan, vindt dat 'je weet wel waarom' iets te vaak gebruikt wordt op dit openbare forum. |
Vind ik ook, vandaar dat ik hem ook eens wilde gebruiken
Maar ja, anders moet ik hier gaan vertellen dat zn auto met pech op de oprit staat(alweer), mijn auto ervoor stond, we zijn auto aan de kant moesten duwen om de mijne eruit te krijgen, die van hem niet meer terug de oprit op kregen dus die staat half op de oprit half op de stoep. En nu moet tie de hele dag in een citroen rijden en ook nog de kinderen uit school halen. Das dus best een knuffel waard leek me, maarja, dat hier vertellen zou best onaardig zijn toch, staat tie best beetje voor gek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:12
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor mijn lieffie, je weet wel waarom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 23:10
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
[quote=DINI968]
En die kus dan niet in onderbroek hoop ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 21:17
Onderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Mijn vader is ENORM gelovig (ik vind het zelfs soms tè), mijn moeder veel minder, hun relatie? 60 jaar gehuwd ondertussen, maar als dat mijn relatie moet zijn dan blijf ik liever alleen! Ergens zien ze elkander wel graag, maar...............ja liever zij dan ik op die manier. |
Ik had er inderdaad beter gelukkig getrouwd bij moeten zetten Mijn opa en oma (beiden zwaar gelovig, net als jij vond ik het te) mochten een week voor het overlijden van mijn opa hun 65 jarig huwelijk vieren. Maar in zo'n huwelijk zou ik het nog geen jaar volhouden geloof ik... In nederland heb je de tvserie Schone schijn (keeping up apperances is de officiele titel), we hebben mn oma de bijnaam Hyacint gegeven, naar de hoofdpersoon uit die serie....t is echt precies mn oma.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 19:22
Onderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | nu denk ik gewoon als je met je eventuele partner, je relatie bij God gaat en je stelt je vertrouwen op Hem, dat je meer kans hebt om gelukkig te zijn. Mijn mislukkingen uit het verleden wijt ik aan een leven zonder God. of ben ik nu naïef?
Ik denk dat een relatie tussen een gelovige en een ongelovige sowieso moeilijk is (hoe kan wie niet gelooft je begrijpen met je geloof?), inderdaad er zijn ook gelukkige goede relaties tussen ongelovigen, maar wat mijn leven betreft denk ik er nu zo over. |
Ik weet niet of je dat naief moet noemen, ik dacht zelf 10 jaar terug ook zo, maar de ervaring leerde anders.
Mijn ouders zijn volgende maand 40 jaar getrouwd, mn moeder is gelovig en mn vader niet,voor hen geen probleem. Ik wilde dat zelf absoluut niet, en trouwde op mn 20ste met iemand uit een totaal andere richting. En dat is niet de reden van de scheiding geweest, maar leverde vaak genoeg flinke meningsverschillen op.
Voor mij reden om na mn scheiding te zeggen: nog liever een ongelovig met respect voor mijn geloof dan iemand van een totaal andere richting. En zo hebben we allemaal een reden waarom wel of niet denk ik.
Ik hoop enkel niet dat je denkt dat je in een leven met nooit mislukkingen mee zal maken. Want we blijven mensen en zullen nooit perfect worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 13:07
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zucht; weer een aanname, chatuliem; wie zegt dat de dordse leerregels het denken van dayspring hebben beinvloed? dayspring is "haar kerk" niet, maar is een zelfstandig denkende persoonlijkheid!! met generaliseren kun je mensen pijn doen chatuliem!! wil je daar rekening mee houden? |
Dat heet in hokjes denken geloof ik Hannah, bij je profiel kan je wel kiezen voor ik denk niet in hokjes. Als je er voor kiest om de kerk waar je lid van bent in te vullen behoor je blijkbaar direct in een hokje? jammer, want ook al ga ik naar een pkn kerk, er zijn zat dingen binnen de pkn (en alle andere kerken en gemeentes) waar ik me totaal niet in kan vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 11:53
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Vandaar dat ik Kinderdoop schreef, dus met een hoofdletter K ....
Maar wat als je dochter later zelf de beslissing neemt om ipv belijdenis te doen, zich als volwassen te laten dopen Pieter, sta je dan ook achter haar eigen besluit ??
.. |
Gezien de leefomgeving van mijn kinderen acht ik de kans dat 1 van hen ooit besluit katholiek te worden eigenlijk vele malen groter dan dat er 1 kiest voor de volwassendoop. Maar in beide gevallen zal ik ze daar in steunen als ze dat doen met een oprecht hart, ook al denk ik anders. Ik wil mijn kinderen ook niet opvoeden met het beeld dat er maar 1 manier de juiste is, laat ze maar zien dat het ook anders kan, dat mensen de bijbel verschillend uitleggen en laat ze zelf later maar kijken wat zij de juiste manier vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:50
Onderwerp: Hallelujah
|
|
|
HENK710 schreef: | Doet me even denken aan een keukentafel...
...wat de oudgedienden hier op CM wel begrijpen
(sorry voor de anderen, maar kon het even niet laten) |
En bedankt henk..nu kan ik dat liedje nooit meer horen zonder ergens aan te denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:47
Onderwerp: Dating/vriendschapsite of Bijbel-Discussie site?
|
|
|
GIBBY159 schreef: | lees a.u.b. al mijn topics, Annette. Hopelijk krijg je een helderder beeld van mij. En je laatste vraag: Het antwoord is: Nee, jij bent NIET genomineerd en je staat niet op mijn lijst van mensen die mijn topics niet goed (willen) begrijpen. Dat zal bij jou wel het geval zijn, hoop ik |
Heb ze gelezen en die houding komt mn neus een beetje uit eerlijk gezegt Gib.Vandaar dat ik ze vanaf nu maar oversla . Je hoeft namelijk niet alles te lezen en erop te reageren als je het niet eens bent of je er aan irriteert. Is heerlijk joh, moet je ook eens proberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:35
Onderwerp: Dating/vriendschapsite of Bijbel-Discussie site?
|
|
|
Wat verwacht je nou eigenlijk te bereiken met dit soort topics?
Juist door hoe je zelf overal op reageert creeer je de negatieve sfeer waar je nou zelf zo hard over klaagt. Elk nieuw geopend topic word binnen 5 reakties om zeep geholpen omdat je af wilt dwingen dat men op een bepaalde manier reageert,jouw mening moet DE mening zijn en als je het niet eens bent ben je negatief of geef je de ander een sneer volgens jou.
Wat me van de week het hardst verbaasde was je uitspraak dat je een zwarte lijst met namen gemaakt hebt en daarmee naar de sitebeheerder wilt. Ik dacht echt dat je een geintje maakte! Maar je schijnt het serieus te menen hoorde ik vandaag. Sorry Gibby, maar zoals jij je nu opstelt als de grote baas van cm vind ik echt niet kunnen. Als je op de vacature voor de baan van Chris had gesolliciteerd had je dit soort dingen kunnen doen, maar nu ben je een gewoon lid net als wij allemaal.
Zo. mag ik nu ook op de zwarte lijst of had ik die nominatie al?
|
|
Naar boven |
|
|