Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 19:52
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Speciaal voor Josina en Zeeland |
Hm,ik mis wat
die krenterige westerlingen ook..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 19:35
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nog wat gehoord over die schimmel??? |
Hij kwam lopend,nog meer bezuinigingen dus ........ mijn kerstpakket staat ook al op de tocht........tis weer gezellie..........
alsof mij dat wat kan schelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 19:32
Onderwerp: Evangelischen geven meer dan refo's / wat geef jij?
|
|
|
MOMO697 schreef: | Of blijven we hier echte nederlanders en praten we hier niet over?
Heb mijn info ff verwijderd omdat mijn linkerhand erachter kwam wat mijn rechter deed. |
Euh......het gaat in dit stukje toch om giften aan ontwikkelingshulp,niet om je kerkelijke bijdrage?
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 24 november 2011, 19:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 18:51
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oei Leanne niet lief genoeg geweest |
Ik mocht niet op zn schoot zitten en Piet zn zak was leeg,die man wordt met het jaar krenteriger!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 14:23
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wat zegt je |
Is niet erg Herman,je bent ook al op leeftijd.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 14:02
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Nee....Jullie kunnen nog niet trouwen, want je kent hem nog niet goed genoeg. Anders had je vast begrepen wat je lief hiermee( ) bedoelde. |
Ik begrijp wat je met bedoeld Jolan.........gaane we nu trauwe? Jij box 1,ik box 3,samen zorgen dat we een box 2 krijgen.........het tarief bepalen we in overleg........blue romance......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 13:55
Onderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?
|
|
|
Het gaat niet echt over straattaal maar wel over het kennismaken van kinderen met het geloof.......
http://www.kinderzwerfboek.nl/ Op bovenstaande site kun je stickers bestellen(informatie-hoe kom ik aan stickers?),plak ze op een jeugdboek/Bijbel en leg ze op je werk,in de trein,bij de dokter etc........Heb je geen christelijke jeugdboeken?Voor een prikje zijn ze te koop bij de chr. boekhandel!Koop wel kleine boeken,de grote blijven hier altijd liggen(mensen willen er niet openlijk mee gezien worden denk ik?)
Zo kun je ook de straatbijbel door geven
Leanne,die niet zo van bekeerderig gedrag houdt maar dit wel leuk vindt,je dwingt nl. niemand tot luisteren......
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 24 november 2011, 13:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 23:50
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
Quoten doet het niet
Ik denk dat het de ouders ook pijn doet als hun kind zich gaat hechten aan een oppasouder......... Soms hebben ouders geen andere keuze,tegenwoordig is het vaak nodig/verplicht om te werken ivm schulden of simpelweg omdat je anders geen inkomen hebt,dat zo iemand het dan redt door hard te werken en daarbij nog hun best doen om hun kinderen op te voeden dan kan ik daar alleen maar respect voor hebben.......... En tenslotte komt die situatie ook vaak voort uit een scheiding dus is het kringetje weer rond.....
Leanne,die vroeger verplicht alle dagen moest overblijven,niet omdat mijn moeder werkte maar omdat ik naar een christelijke school moest die niet in mijn woonplaats lag(en genoot van die overblijf)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:02
|
|
|
Ik denk dat je van beide opties gebruik moet maken.Lekker moederen zolang dat kan en zodra je kinderen aan meer vrijheid toe zijn de (werk)draad weer oppakken. Ik vind het heel mooi klinken hoor,er altijd voor je kinderen zijn maar je wilt toch niet in de bijstand(or whatever wat voor uitkering) zitten als je gezond genoeg bent om te werken?Hoe zie je het dan voor je als de kinderen de deur uit zijn? Een juist voorbeeld geven en de kinderen laten wennen aan verantwoordelijkheden hoort ook bij het opvoeden,kinderen hoeven niet 7 dagen per week bij het handje gehouden worden
Laten we de uitkeringen behouden voor de mensen die het hard nodig hebben,dan hoeven die zich niet steeds te verdedigen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:40
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Ik wil graag de volgende mensen bedanken ......
de Jumbo vrachtwagenchauffeur die de mist trotseerde en mij daardoor vanmorgen naar Drachten leidde en de chauffeur van de sleepwagen die daarna het stokje overnam en mij begeleidde naar Leeuwarden.......hartelijk dank heren(of dames?),ik ben veilig aangekomen hoor
Waar waren julie toen ik weer naar huis moest? Ik heb heel lang gezocht op de linkerrijbaan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Voor mij staan ze toch ook allemaal in de rij??? Kijk dat niet iedereen dat weet, komt omdat ik het ook niet tegen iedereen vertel!!!!!!!!! |
Sorteren op alfabet en dr voor gaan! Ik ben heel benieuwd naar alle foto's
Leanne,ruikt de warme troostende iefde van een oven vol cupcakes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 18:27
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou Leanne daar ben je echt niet de enige in hoor! sta er soms ook echt van te kijken
Idd ook ik gun een ieder zijn of haar geluk en mezelf natuurlijk ook Maar ik vind dat je een relatie een kans moet geven en dat is niet in twee drie weken bekeken en al helemaal niet als er ook kinderen in het spel zijn. Misschien praat ik makkelijk als nooit getrouwd zijnde geweest maar dit is mijn idee erachter! |
Het klinkt heel redelijk hoor Erika Ik ontmoette ooit op cm een leuke man,de klik was er maar we verschilden in 1 ding van mening.......ik wilde zijn schuld niet aflossen De week er op deelde hij mee dat hij zou gaan samenwonen met zijn "reservedate" van CM Later bleek dat hij nog een vrouw op CM aan het lijntje hield,die draaide helemaal door toen ze(van hem)hoorde wat hij geflikt had. Ik ben bang dat hij nooit beseft heeft wat hij anderen er mee aandeed.........maar wie weet wel wat voor effect zijn/haar dates en beslissingen op de ander heeft gehad?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 18:08
|
|
|
ROMY531 schreef: | Daar heb je wel een punt. Maar 3 jaar is toch ook wel wat anders dan anderhalve maand...! Ik denk dat het standaard wel beter is dat je eerst je relatie verwerkt. En dat kost tijd, dat heb je niet binnen een of paar maanden gedaan (tenzij de relatie heel kort was, of wel lang maar niet diepgaand was-dat kan ook nog). Ik vind het niet eerlijk naar een nieuwe partner toe als mensen hun issues nog niet verwerkt hebben. Je kwetst daarmee onnodig mensen. |
Sorry Romy maar mensen zijn niet standaard,er is dus ook geen standaard verwerkingstijd..........je klinkt alsof je verwacht had hier mensen aan te treffen die stuk voor stuk hun verleden volledig verwerkt hebben en klaar zijn voor een relatie........blijkbaar ben je teleurgesteld en voel je je daardoor gekwetst,dat is jammer voor je maar je krijgt het niet op een presenteerblaadje(zelfs op lexa niet )
Leanne,die soms haar oude verdriet koestert en tevoorschijn haalt,gewoon omdat ik dat wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 06:33
Onderwerp: Het weer
|
|
|
TINK100 schreef: | 300km file extra...je zal er maar in staan...aan het einde ervan ofzo....wees voorzichtig, iedereen die de weg op moet....rij met beleid. |
Zeer dichte mist en gladheid Normaal doe ik bijna een uur over de rit maar ik trek er dit keer 1,5 uur voor uit........files zijn hier eigenlijk zelden maar ik hoop dat iedereen zo rustig rijdt dat ik die 1,5 uur nodig heb
Werk ze en voorzichtig allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik was laatst in gesprek met iemand en die vertelde me heel gewoon dat ze de laatste paar maanden vijf relaties achter de rug had. Het zette me wel tot nadenken in elk geval. |
En wat houden dan die relaties in?Zijn dat verliefdheden?Verwachtingen?Leuke omgang met elkaar?Kan toch geen liefde zijn lijkt me?
Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe anderen dat zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:11
|
|
|
Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........
Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:45
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ik dacht dat het vandaag een hele mooie dag zou worden maar helaas stak RKC Waalwijk er een stokje voor Ben eindelijk thuis,totaal verkleumd..........(hoe heet die nr.23 van RKC eigenlijk? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:57
|
|
|
PIETER649 schreef: | Vandaar dat ik me op het standpunt stel dat gehuwde vrouwen niet behoren te werken.
|
De enige getrouwde vrouw op CM is de jouwe Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 18:24
Onderwerp: Meisjesfiets af te halen
|
|
|
Schattige fiets zoekt met spoed een lief meisje wiens ouders een "nieuwe" fiets een te grote uitgave vinden........
In zeer goede staat,24 inch,lila met bloemen.Mist de voorlamp(een handige mamma/pappa zet er wel even zo'n ding op toch? )
http://www.prijsvechter.nl/shop/fietsen/fietsen/cumberland-kinderfiets-sweet-spring/products_detail/
Een duidelijkere foto kon ik niet vinden maar mijn dochter vond het een plaatje........
Nog vergeten!De fiets op die website heeft geen versnellingen maar deze heeft er 3!
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 18 november 2011, 18:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 13:21
Onderwerp: Door aso aangeklaagde leerkracht
|
|
|
PIETER649 schreef: | Corrigerende tikken heb ik genoeg gekregen... maar of dat nou effect heeft gehad... |
Tikken deel ik niet uit(vind ik een teken van zwakte)maar ik pak ze wel aan hoor,mijn respect moet je ook verdienen en of ze zin hebben of niet het werk thuis moet wel gedaan worden.........maar ik heb gemerkt dat ik niet dat natuurlijke overwicht op mijn kinderen heb dat mijn man wel had,ik moet er voor vechten........
Over school;mijn zoon is in de klas een braverik,heeft indicatie LWOO(leerwegondersteunend onderwijs),vraagt zelf al hulp bij lesstof maar krijgt die niet..........dus maar weer een handelingsplan aangevraagd,mentor-uren gekregen maar daar zijn geen mensen voor beschikbaar dus zit hij 2 uur te klieren in de kantine etc etc pfffffff Hij heeft alle mogelijke testen al met glans doorstaan dus daar viel ook geen eer aan te behalen. Nu hebben ze bedacht dat ze voor het geld dat ze voor hem krijgen een therapeut welbevindingsgesprekken met hem gaan laten voeren..........rouwgeleuter(sorry,komen ze jaren te laat mee),komt hij thuis met de mededeling dat die vrouw zei:"je bent ook wel erg zielig" etc......daar pluk ik dan thuis weer de vruchten van
Opvoeden en met hem praten kan/doe ik(ik doe in ieder geval mijn best,thuis is alles bespreekbaar),hulp bij de lesstof geven kan ik maar in beperkte mate dus pleaaaaaaaase laat de leraren weer gewoon les gaan geven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:42
Onderwerp: Goede dingen van het christelijk geloof in God bedenken.
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Begrijp me goed.... ik zeg niet dat anti depressivia per definitief verkeerd is! Als het het nodig hebt: zeker gebruiken!
Wat ik bedoel: veel mensen denken en doen druk. je hoort er niet meer bij als je zegt dat je het rustig hebt |
Ik begreep het
Weet je wat ik zo vreemd vind?Iedereen is maar bezig met later.......ooit......lijfrentepolissen,aanvullende pensioenen.........je mag blij zijn als je het nu goed(genoeg)hebt,ik begrijp die paniek niet zo goed(ben ik misschien te nuchter voor)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:35
Onderwerp: Goede dingen van het christelijk geloof in God bedenken.
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Cootje die zich steeds meer verbaasd hoeveel mensen antidepressivia slikken. Mensen waarvan je denkt ' die heeft alles wat zijn/ haar hartje begeert' Zou het ook te maken hebben met de druk/ gejaagde en individualistische tijd? |
Misschien is het hebben van "alles" juist niet datgene waar je gelukkig van wordt?
En over dat drukke...........een mens werkt maximaal 40 uur per week,tel daar 10 uur reistijd bij,haal er 8 uur slaap per nacht af dan houd je 6 uur per dag over om dingen voor jezelf te doen,het huishouden etc. en dan heb je ook nog het weekend,hoezo zijn mensen druk????
Antidepressiva kunnen sommige mensen net dat stukje rust geven dat ze nodig hebben om hun problemen aan te pakken........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 14:54
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Er is niets zo ergs dan een bepaalde liefde te moeten verliezen...en ja, waarom verloor je die ene, en misschien de echte ware liefde dan? Kan er daardoor nog een vertrouwen zijn in de 'echte' liefde??? |
Als je diegene verliest doordat de ander niet(meer)wil,kun je dan spreken van echte ware liefde Frank?In je eentje kun je geen relatie hebben......
En ja hoor,je kunt een ware liefde verliezen en er heel veel liefde voor weer krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 00:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik las vanavond dat ds Vlietstra dit niet letterlijk heeft gezegd maar dat hij dit heeft geciteerd uit het boek van Koelman. En volgens mij zit daar een wezenlijk verschil in.
Visser , die vindt dat dennis af en toe wel 2 tikken voor z'n broek verdient. |
Enkele passages uit dat boek: Gij hebt de magt van de roede over hen,om ze ten goede te drijven,en den zegen daarover is beloofd en verzekerd. Gij hebt ze vroeg en eerst in handen,om het goede in te drukken,als zij teederst,buigzaamst en handelbaarst zijn. Die zijne roede inhoudt haat zijnen zonen maar die hem liefheeft zoekt hem vroeg met tuchting.
Lijkt me duidelijk,of is er nog iemand die dit openlijk met de mantel der liefde wil bedekken?
Het zal mij worst zijn of die dominee oud gereformeerd is,katholiek of evangelisch.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 18:29
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Mag je niet thuiswerken dan achter je eigen ....recht |
De rijke sukkels staan nog niet in rijen van 3 opgesteld dus nee.......van dat recht maak ik weinig gebruik........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:35
|
|
|
Tis eigenlijk te dom voor woorden............om 2 uur kwam mijn chef mij vertellen dat afdeling Groningen meer bureaus nodig had en ze van bovenaf besloten hadden dat Leeuwarden die wel kon missen.........of ik even mijn bureau wilde leegruimen
En toen?Nou,nieuw plekje zoeken,dat duurde natuurlijk een uurtje en in een totaal ander gebouw tussen voor mij volslagen onbekende mensen eerst de boel maar eens bekeken onder het genot van een bakje koffie en toen studietijd genomen tot ik naar huis mocht..........
Ik pas mij gemakkelijk aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|