Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 17:56
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn meisje maakte gisteren een klapper met haar scooter..........zit nu gebutst en gedeukt op de bank,hechtingen in dr gezicht,blauwe ogen,alles opgezwollen.......en morgen moet ze afrijden voor haar autorijbewijs......
Gelukkig overleefde de vogel waar ze voor remde het drama
Even rekenen: scooter was 1800 euro,is nu nog 300 waard(nee niet all risk,dat is niet te betalen) mobiel 100 euro jas,broek,helm 300 euro opnieuw rijexamen aanvragen 135 euro
Gelukkig komt het allemaal goed met haar maar soms zou je je kinderen willen opsluiten tot ze de deur uitgaan! |
voor een vogel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 17:55
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Een motivatie voor sollicitatie geschreven. Vrijdag sluit de termijn dus toch maar begonnen.......morgen met de baas doornemen en dan maar weer afwachten! pfffffff,ik krijg er de zenuwen van! |
werd wel tijd dan dat je die gaat schrijven, succes, komt vast goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:19
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
LANFY127 schreef: | Valt me tegen! Niemand geïnteresseerd? |
Ik niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:49
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Om het nog duidelijker te verwoorden:
Geen negatief gedoe meer tegen elkaar op het forum!
Als je moeite hebt met hetgeen iemand schrijft, geef dat aan zonder de ander direct te veroordelen. Vraag waarom iemand een bepaalde opmerking plaatst. Meestal heeft hij/zij er wel een bedoeling mee. Dit kan op het forum, maar let dan wel op je toon. Het komt vaak harder over dan de bedoeling is. Een andere mogelijkheid is mailen met die persoon.
Je kunt ook gebruik maken van de niet oké knop, maar hoeft dat niet te melden op het forum. Dat geeft maar weer olie op het vuur.
En je kunt de redactie mailen. We kunnen niet altijd direct ingrijpen, maar proberen er zsm iets mee te doen.
Het is echt niet de bedoeling om steeds allerlei reacties te verwijderen, maar op deze manier raken topics vol met van alles en nog wat waar het topic niet voor bedoeld is. En dat willen we niet.
Redactie CM |
Begrijp het, alleen, iemand plaatst iets kwetsend voor een ander op het forum en dat blijft dan gewoon staan, als of dat allemaal oke is, dan moet ik wel reageren om tegengas te geven. Denk dan aan die mensen die het lezen er er door gekwetst worden, die denken dan ook misschien ehhhh??? En dat vind iedereen oke , zo,n opmerking??? Lijkt me fijn voor die mensen om te lezen dat niet iedereen dat oke vind. Maar zal me aan de regels proberen aante passen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:18
Onderwerp: Mijn vakantie verhaal........
|
|
|
JOL252 schreef: | Eigenlijk hoort dit bij het slechtste moment van de dag. Maar omdat het een dag ter voorbereiding was op de vakantie zet ik het toch maar even hier....
Jawel, tent opgezet, 2 stuks zelfs mét deze harde wind tussen hoge populieren. Tent bijna meegezogen door de wind, leermomentje, zet nooit de deuropening van de tent in de richting van de wind. Zet daarbij ook eerst even uw grondzeil vast.
Na een uurtje of zo... tentjes weer opgevouwen, flink aangedrukt zodat alles weer picobello in de tassen paste... zitten we in de auto... uhh ja .. oeps waar is mijn gsm???? Jans biedt bereidwillig aan om even mij te bellen. Raad es waar het geluid vandaan kwam.... |
Ha ha ha ha. Zie het helemaal voor me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:14
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | je niet druk om maken wat hij vind, jij bent het waard of niet he |
Klopt, ha ha, hij moet vereerd zijn hij een mail van me krijgt, ha ha, zo Kun je het ook bekijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:04
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | haha ik ken het hoop ook altijd dat hij hem leest en dat als die gelezen is ook terug mailt, want dat is ook altijd maar afwachten he ...
en waarom debielig je laat uit enthousiasme je hart spreken is daar wat mis mee dan ? |
Ach, misschien vind hij d email wel heel debielig Zou kunnen
Zie wel.... H ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:51
Onderwerp: voor de vaders
|
|
|
Mooi....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:49
|
|
|
Ja, en die ik leuk vind is ook nog in de markt voor jullie, Vooral nadat ik hem debieligge mail heb verstuurt..... Tsss warom doe ik altijd zo debielig soms met mannen.... Ha ha hij heeft hem nog niet geopend, maar warom kan je verzonden mails niet gewoon weer effe terug halen, op niet verzenden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:40
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | maar het lijkt er op dat er inderdaad een leuke man op cm zit
wordt vervolgd voor nu zeg ik lekker niks |
Volgens mij zitten er zelfs een paar leuke mannen op cm, zo te lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:55
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Weeeer mn verlengsnoer in tweeen gezaagd Maar gelukkig net na dat ik de een na laatste tak van mn heg had gesnoeid. Die laatste heb ik er toen afgerukt
Ik zoek geen prins op het witte paard maar een tuinman |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen... Maar hij woont niet ver weg....we bellen...mailen... Er is mogelijk een weg.... Eerst maar eens koffie en een flinke wandeling over de boulevard!!!
Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet... |
en misschien is dit wel the one voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen... Maar hij woont niet ver weg....we bellen...mailen... Er is mogelijk een weg.... Eerst maar eens koffie en een flinke wandeling over de boulevard!!!
Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet... |
ha ha, geweldig, maar niet te hopen voor ons dat dat de enige leuke man is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:57
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik heb het filmpje ook gevonden. Haha, er al niet met je hoofd op staan... .... en let wel....!!!
ZE HEEFT HET 2 X GELEZEN!!! |
das stommmm ha ha, als ze het boek niks vond....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:45
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ohoh, nou gaan er meerdere mannen op paarden rondrijden...... wordt het wel ingewikkeld van zo...... Of gaan ze duelleren om de CM-vrouwen? |
spannend........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:43
|
|
|
Nee Anna, ik weet wie de leukste man is... maar heb hem niet
en is voor mij de leukste man.... denk ik.....
en aangezien het geen holbewoner is, is dat helemaal geen probleem voor jou. Jij houd toch van harige mannen ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:25
|
|
|
LANFY127 schreef: | Nog een keer! Welke dan? Maar zeer zeker omdat je zelf met een schone lei wilde beginnen?! Toch? Niet om mensen te veroordelen omdat ze een bepaald boek hebben gelezen! Als je het persoonlijk, voor jezelf doet, doet heb ik daar echt geen probleem mee! Maar wel als je mensen erin probeert mee te trekken dat ze dat ook moeten doen omdat ze anders in de hel terechtkomen! Hoe hilarisch is dat!? En dat is wat Gerda Tolsteyn doet! |
Helemaal mee eens. Heb het filmpje gezien, maar geluid deed het niet. dus dat had ik niet door.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:27
|
|
|
KLUS667 schreef: | YES!! Weer minder concurrentie |
eh ik ben toch geen concurentie voor jou?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Haha, dan wéét ik het al.
Maar ik zeg niets
My lips are sealed.
Ja, ik dácht het al... |
eh ha ha ha nee denk niet dat jij het weet Shanita. en ik z eg lekker niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:24
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Ik dacht een leuke man te hebben maar hij mailt niet meer terug zucht |
ach, dan is hij jouw ook niet waard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 22:47
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
KLUS667 schreef: | Hé!!Niet onder m'n duiven schieten hè? Ik begin altijd met een kleine intake en vraag er bijna niets voor.
Jij spreekt voor je beurt, dit vind ik echt beklagenswaardig. Van schaal 1 tot 10: 10 punten.
Enne dat blocnote is voor m'n boodschappenlijstje. Als jij zegt, ik voel me vandaag niet zo fruitig, schrijf ik op: bakje peren, trosje bananen, reep chocola.
LOL |
aaaaahhhh , nu snap ik wat zo,n spygh altijd zit te schrijven.... ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:04
|
|
|
KLUS667 schreef: | Hmmm hmmm...dus je hebt een verkeerde week aangevraagd. O Ijsje, wat vervelend voor je, net nu je er zo op verheugd had. Wat doet dat nou met je?
Dokter Klus
Dat is dan €30, oftewel 20 ijsjes |
nee je moet zeggen geef een punt van 1 tot 10 wat dat met je doet nog steeds ben ik in d e war, moet je dan een 1 of een tien geven als je heel blij bent?
en vervolgens moet je zeggen ohh interessant, onderhand wat aantekeningen met een blocnoot maken, de patiënt met problemen vol dauwen met medicijnen en een rekening van 90 euro geven. Oh en niet vergeten te vermelden dat je volgende week weer, drie weken op vakantie gaat na hawai of zo
oh en ergens moet je een hokje aankruizen, met diagnose.... oke als je erg klagerig bent, gooien we het op een depressie
ha ha, met respect voor spygiaters enzo hoor, is maar beetje humor
me dochter leert er voor.... ze observeert me en geeft dagelijks haar diagnose ha ha ha Ik zit in d e puber fase op het moment met mannen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:28
|
|
|
tja en dan wij zeker daarna hele lappen tekst moeten lezen over de problemen van klus met penopauze of zo.... overtolligge haargroei, kennen wij weer een man uitleggen, hoe je je haar moet verwijderen uit oor en neus enzo.... of date tips geven, terwijl hij onderhand met een andere vrouw gaat date.... nee la ma hangen, dat problemen bespreken met jou klus.
aangezien als ik het zo lees, mannen die dat vragen zelf nou net heel veel problemen met jou daarna gaan bespreken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:14
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | bestaan die dan zo ja waar dan ..... |
zeg ik niet...wil hem niet delen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:10
Onderwerp: kopje thee
|
|
|
yeahhhhh stroopwafel... heb je die?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:08
|
|
|
whaaa haaa haaa prins klus....
prinses petra
die niet bij komt van het lachen effe en nu aquarium es schoon gaat maken....leuk een kind die visjes wil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:25
Onderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
|
|
|
bangmakerij... inderdaad heb je kerken die meer met mensen bang maken bezig zijn en meer over de boze hebben dan het licht van jezus.
de boze vind twee dingen leuk denk ik: mensen die niet in hem geloven en mensen die teveel met hem bezig zijn.
Occulte muziek is er inderdaad, valt soms niet zo snel op, occult betekend ook in het verborgene.... Andere naam is misleider voor de boze, muziek is geweldig met teksten om mensen te beïnvloeden, te misleiden, tot dingen die niet van God zijn. En vergeet niet dat er een boze engel in opstand kwam uit de orkest bak van God, zijn taak was God aanbidden met muziek, hele opstand in d e hemel veroorzaakte en 1 derde van de engelen mee nam. zaten zeker veel uit de orkestbak van bij.
Ik zelf houd van muziek, maar ben wel kieskeurig. Leef niet bang omdat ik daar in geloof, houd me vooral met het licht bezig en als er iets is wat niet oke is, openbaart jezus het me wel.
Wel ooit heel veel cd s weggegooid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:16
Onderwerp: kopje thee
|
|
|
yeahh lekker petra die effe pauze zit te houden met kopje thee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:20
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankje Petra voor compliment, maar ff wat anders,
Heb jij niet op het moment dat toen ie alles het huis uit deed van reiki, helderziendheid e.d, veel tegenstand en gevecht gehad met de duivel? De duivel wilt namelijk alles doen om je in zijn macht te houden, hij wilt niet dat je hem ontglipt, ik zat toen cht in de klauwen van de duivel zo ervaarde ik dat.
Hij kon me van alles wijs maken, ging zelfs zo ver dat hij op een gegeven moment wijsmaakte dat er voor mij toch geen redden meer aan was nadat ik ver gegaan was in helderziendheid e.d, ik geloofde hem ook stellig, heb weleens midden in de nacht met het messenblok uit de keuken in mijn hand gestaan omdat ik echt dacht dat zijn influisteringen van God waren, ik dacht dat God tot mij zei dat er voor mij geen redden meer aan was, ik heb toen dus een heel moeilijke tijd daarmee gehad.
Later, na vele gesprekken met de dominee, zag en micht ik het anders zien en ervaren, Juist omdat God me getrokken heeft van die zwarte donkere wereld heeft Hij geen lust gehad in mijn ondergang! Dat was een mooi en helder inzicht voor me! God had juist het goede met me voor! |
Als je een plaats leeg veegd, zo zal ik het maar zeggen, gaat hij heen en neemt 7 sterkere mee terug, weet effe niet meer waar zoiets staat, maar las het destijds in de bijbel en ha ha heb het ook mogen ervaren, we hebben autoritiet gekregen in jezus naam om ze gewoon weg te sturen de tegenstander wil een ander graag laten geloven in andere dingen, allemaal leugens , kent jouw zwakke plekken, fluistert je leugens toe, God zal nooit tegen iemand zeggen, kap er maar mee, houd van ons, van zondaren, begrijpt onze strijd, wil ons nou net redden, wat we ook gedaan hebben.... weet je nog die getuigenis van mij over muziek, die geest die om band heen hing? Op een dag stapte dat wezen dus recht door me raam en dacht ik, oké zo bang, dit is me einde, durfde het ding nog geneens niet weg te sturen, God greep toen effe in, of jezus???? geweldig mooi wit licht kwam er, beetje onbeschrijfelijk en hoorde echt een stem zeggen, niet bang zijn, ik ben met je. zoef weg was het ding, nooit meer gezien. En dat deed God voor mij..... eh ....voor mij...
En natuurlijk wil de tegenstander zijn plek terug als die is weggestuurd. vecht die effe terug. precies met jouw zwakke plekken, gewoon niet op in gaan, weg sturen, de wapenen van God gebruiken tegenstander is een pinut die al verslagen is.
Dat was dan jouw zwakke plek... je eigen waarde, de tegenstander die zegt, ehhhh ha ha denk je dat God van jouw houd, nadat je master was in reikie???? ja hoor, God begrijpt heel goed denk ik de zoektocht van mensen in die dingen en is alleen maar blij dat jij de waarheid hebt ontdekt, en je open zet voor hem en strijd... desnoods zet God engelen om je heen om jou te helpen. echt.
Zo denk ik over bepaalde dingen....
En al die krachten die je kan krijgen via andere dingen dan God, is allemaal na aperij van de tegen stander, en pinuts vergeleken met d e kracht van God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 09:40
|
|
|
goedemorgen, wat een leuke foto,s heb je bij je pro gezet mamaloe, nu hopen dat die prins es wakker word en jou ontdekt....
ha ha de hele reikie, master opleiding, paragnosten etc... ha ha joh heb me in van alles verdiept en enigste effect was dat ik en me kinderen steeds vreemde lichtbollen in huis zagen en zo( toen dachten we nog, eh zijn vast goede beschermgeesten of zo) het ging spoken.... ha ha ha ik de toekomst kreeg te zien, zag het vliegtuig neerstortten bij amsterdam voor dat het gebeurde en toen dacht ik ehhhh wat is daar het nut van en ehhh kranen die vanzelf open gaan, dingen die vanzelf aan gaan,glas om me heen wat brak, eh ha ha ooit ging er een deur van zelf open, van buiten en je voelde gewoon iets engs binnenkomen.....kinderen werden er niet goed van, ik rustig... verbeelding.... of goede geest die ons komt beschermen.....maar ik dacht ook, help.....Zat aan tafel ooit en boven me was een lamp met glas, het glas viel in eens recht langs me hoofd na beneden. genezing vond ik niet van me ptts Dus toen toch maar es tot God geroepen, kijken wat er dan gebeurde en ja die gaf genezing, en heb alle lichtballen enzo weggestuurt en al die zooi weggegooid, inclusief groot boedha beeld... ha ha
achteraf, kunnen we er om lachen, om het gespook, maar we hebben welles met zijn allen in 1 slaapkamer geslapen, tijd gehad, niemand alleen durfde te zijn als het donker werd, begon het gespook weer, heb alles weggestuurd in jezus naam, nooit meer last van gehad.
ha ha zie me nog zitten met me kinderen, toen ik net god weer had gevonden, spookte in een slaapkamer van twee dochters nog, die waren bang, tot ik het zat was, boos werd, me bijbel pakte en in jezus naam het gespook wegstuurde.
Na, dan loop je wel een keer door je huis en denkt, wat totaal niet van God is, eerder van de tegenstander weg ermee.
Ma ja meeste in nederland geloven niet in de geestelijke wereld, alles is wetenschappelijk verklaarbaar, denken ze en zeg niet tegen een spygoloog dat het spookt in je huis, dan denkt hij... hmmmm tijd voor medicijnen ha ha en me katten.... oehhhh die reageerden al voordat het ging spoken, die voelde het vaak aan.
dus yeahhhh weg met boeken die niet oke zijn,liever verbranden dan deuren die je openzet voor de tegenstander
klinkt wel middeleeuws voor nuchtere nederlander die niet in de geestelijke wereld gelooft.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|